25.4.2021 - Valoneuvosto - Kokonaiseksi tuleminen

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...
Andromeda
Ylläpitäjä
Viestit: 7115
Liittynyt: 06 Maalis 2017, 20:26
Paikkakunta: Etelä-Suomi
Viesti:

25.4.2021 - Valoneuvosto - Kokonaiseksi tuleminen

ViestiKirjoittaja Andromeda » 27 Huhti 2021, 08:59

VALONEUVOSTO – KOKONAISEKSI TULEMINEN

Kirjoittanut Jenny Schiltz (jennyschiltz.com)

25.4.2021

Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Asioiden intensiivisyys on todella kiihtynyt. Aurinko on hyvin aktiivinen ja lähettää paljon plasmaa auttamaan meitä näissä syvissä muutoksissa. Schumannin resonanssi, Maan sydämensyke, nopeutuu myös.

Jaoin "Aura Cleanse" -osallistujien kanssa, että minulle kerrottiin ja näytettiin, että Maa oli siirretty takaisin raiteille. Näyttää siltä, että lähdimme yllättäen. He näyttivät minulle kuvan lassosta, joka veti Maan takaisin linjaan universumin kanssa, ja tämä on jännittävä ja hyvä uutinen! Vaikka on haaste paljastaa ja käsitellä se kaikki, mikä ei ollut harmoniassa sisäisessä ja ulkoisessa maailmassamme, se on silti hyvä uutinen.

Olin hiljattain tapaamisessa Valoneuvoston kanssa. Se oli suurin kokoontuminen, johon olen koskaan osallistunut. Ikään kuin pienempiä neuvostoja oli kerääntynyt yhteen, ja oli monia, monia katselijoita.

Tässä tapaamisessa selitettiin, että Maa valmistautuu käymään läpi valtavaa muutosta. Sitä verrattiin raskaana olevaan naiseen, joka siirtyi harjoitussupistuksista täysin aktiiviseen synnytykseen.

Tämä sanottiin:

"Tämän synnytyksen myötä tapahtuu sellaisten energioiden massalähtö, jotka eivät pysty selviytymään lisääntyvässä taajuudessa. Jokaisen supistuksen myötä värähtely Maassa ja ihmisissä kohoaa.

Jokaiselle henkilölle annetaan sielutasolla vaihtoehdoksi lähteä tai jatkaa eteenpäin. On niitä, jotka ovat saavuttaneet tavoitteensa siirtyä yhdestä värähtelytaajuudesta seuraavaan tai jotka ovat ankkuroineet sen, mitä tarvittiin, ja se riittää.

Sopimuksia loppuu. Jotkut kirjoitetaan uudelleen, mutta niihin liittyy usein päättymispäivämäärä. Tämä antaa jokaiselle ihmiselle tilaisuuden arvioida kaikkea elämässään ja valita, mikä on tarkoituksenmukaista hänelle.

Enää ei jäädä kiinni loputtomaan kiertoon, joka pitää henkilön lukittuna johonkin käyttäytymis- ja ajattelumalliin Tämä on erittäin tärkeää, kun haluaisimme teidän ymmärtävän, että kaikki mitä tapahtuu energeettisesti planeetallanne, on siksi, että tiedostamattomasta tehdään valoa, ja tuolla hetkellä voi valita.

Maa kuumenee, kuten myös ihmismuoto. Maailmanne maisemaan tehdään muutoksia seuraavat viisi vuotta. Tätä muutosta käytetään aiheuttamaan pelkoa ja manipuloimaan vapaata tahtoa. Näin ei tarvitse olla.

Jos tuntee tarvetta muuttaa eri paikkaan, kannustamme seuraamaan tuota työntöä. Jokaisen ihmisen joka seuraa syvimpiä kehotuksiaan, täytyy tietää, että kaikki on ok ja hänet turvataan. Emme kuitenkaan halua ihmisten lähtevän jostain paikasta sen pelon vuoksi, mitä saattaa tulla. Haluamme heidän siirtyvän jotain kohti, jonnekin, myös suuren innostuksen kera.

Pelko varjostaa, peittää ja turmelee ne viestit, joita sydämenne antaa. Tästä syystä pyydämme jokaista tutkimaan pelkojaan ja parhaansa mukaan olemaan reagoimatta tuosta tilasta käsin.

Ihmismuodossa tapahtuu polariteetin yhteenpunominen. Erityisesti maskuliinisen ja feminiinisen, kun tämä oli ensimmäinen jakautuminen. Kun maskuliinisuus ja feminiinisyys punoutuu sisällä yhteen, toimimatta enää vastakkain, tapahtuu aktivoituminen ja sisäinen polariteetti muuttuu.

Joillakin tämä yhteenpunoutuminen voi pahentaa mielenterveysongelmia, masennusta ja pakahduttavaa tarvetta lähteä. Neuvomme, että jokainen ihminen katsoo omia persoonallisuuspiirteitään ja ajattelee, mikä on vastakohta.

Mikä on se polariteetti, joka hänessä on? Voiko hän tehdä itsestään kokonaisen punoutumalla vastakkaiseen piirteeseen? Jos jollakin on surua, voiko hänessä olla myös iloa? Jos hänellä on raivoa, voiko hänessä olla myös rauhaa?

Polariteetti, joko/tai, aiheuttaa paljon ristiriitaa ihmismuodossa. Se tekee ihmisestä alttiin ohjelmoinnille, vetämiselle ja työntämiselle mihin tahansa suuntaan, mihin maailma haluaisi tuon henkilön menevän.

Vaikka tämä saattaa tuntua intuitionvastaiselta, se ei ole. Kaksinaisuuden ja polariteettien myötä yksilö on haavoittuva, altis manipuloinnille. Heti kun yksilö sanoo: "Minussa voi olla rakkautta, ja minussa voi olla vihaa, ja minä VALITSEN, kummalla tavalla toimin", tuolla hetkellä tapahtuu valtava parantuminen.

Parantumista ei tapahdu kieltämällä tai teeskentelemällä, ettei ole kaikkea. Parantuminen tapahtuu, kun ymmärtää, että olette kaikki, ja valitsee toimia valossa.

Planeetallanne on tehty paljon vahinkoa jumalaiselle feminiinisyydelle ja maskuliinisuudelle. Parantuminen ei voi kuitenkaan alkaa, ennen kuin kaikki piirteet nähdään, hyväksytään ja ymmärretään. Sisäiset varjoaspektit tulevat valoon.

Monille tämä on haasteen aikaa. Olla eksymättä pelkoon, jota rummutetaan planeetallanne. Olla jäämättä kiinni ulkoiseen todellisuuteen ja ohittamatta transformaatio, joka tapahtuu sisällä.

Jumalaisen feminiinisyyden ja jumalaisen maskuliinisuuden yhteenpunominen DNA:ssa muuttaa jokaista ihmistä ja voi aiheuttaa monia oireita, erityisesti mielenterveydessä, kuten aiemmin mainittiin.

Tässä voi esittää kysymyksiä.

Minä: Miten autamme itseämme ja muita tämän seuraavan vaiheen läpi, on kyse sitten maskuliinisen ja feminiinisen yhteenpunomisesta, ensimmäisestä jakautumisesta kaksinaisuuteen tai kokonaisuuden ymmärtämisestä? Onko teillä mitään ehdotuksia?

"Autat näkemällä todella itsesi. Hyvässä ja pahassa. Voitko sitten nähdä, että sinussakin on vastakkaisia luonteenpiirteitä? Se joka ei perusta rutiineista, voiko hänessä olla myös kurinalaisuutta? Se joka on laiska, voiko hänellä olla myös motivaatiota? Että joka hetki on valinta.

Kun sinulla on jokin tunne, jota voitaisiin pitää ei-haluttuna, älä yritä hävittää sitä, kun se on osa kaikkea – tuo sen sijaan sisään vastakkainen ominaisuus. Jokaisella sanalla on oma taajuutensa, oma "aukkonsa" kenttääsi.

Kysyn sinulta, missä pidät sotaa."

Minä: Pidän sitä solar plexukseni ja sydänchakrani välissä. Se tuntuu ikään kuin pingottavan. Mutta minulla on kipua myös alaselässä.

"Erittäin hyvä. Tutki nyt tuon chakran arkkityyppiä tai merkitystä, ja mikä on alaselkäkivun merkitys."

Minä: Solar plexus on minun eli ihmisen paikka, sydän on sielun paikka, ja alaselkäkipua voi tulla, kun tuntee, että ei tueta, ja ottaa maailmatyyppisiä energioita itselleen.

"Kyllä! Tuo nyt rauha alaselkääsi ja chakroihisi.

Jos nyt sanon, missä pidät iloa. Mikä kehosi alue aktivoituu? Mikä chakra?"

Minä: Korkeampi sydämeni ja alue hartioiden välissä ja pään ympärillä, mutta kehon ulkopuolella.

"Tämä on erittäin hyvä nähdä. Sillä näet, missä pidät iloa ulkopuolellesi, et sisällä. Se on kutsuttava sisään, olematta pelkästään sielusi korkeamman sydämen chakrassa. Kutsu se sisään."

Minä: Kutsun ilon olemukseni jokaiseen soluun. Tehköön kotinsa sisälleni.

"Katso nyt ilon vastakohtaa. Voisimme kutsua sitä suruksi tai pahanolontunteeksi. Missä pidät sitä?"

Minä: Välittömästi tulee esiin suolistoni.

"Kyllä. Kutsu nyt ilo erityisesti noihin tiloihin."

Minä: Kutsun ilon vatsaani – paksusuoleen, ohutsuoleen, pohjukaissuoleen, kolooniin. Kutsun ilon siihen tapaan, jolla yhdistyn elämään. Kutsun ilon sisään nyt.

"Tämä on erittäin arvokas opetustyökalu. Käytä sitä itseesi ja niihin, joita autat. Auta heitä näkemään, missä he pitävät jotain taajuutta – kuitenkin he voivat pitää myös toista. Kyse ei ole hankkiutumisesta eroon jostain tunteesta. Kyse on vastakohdan kutsumisesta sisään ja sitten valitsemisesta."

Minä: Kiitos avustanne.

"On suurin ilomme auttaa ihmisiä tällä tavalla."

Toivon, että tämä informaatio ja työkalu auttaa sinua työskentelemään niiden voimakkaiden tunteiden kanssa, joita me kaikki tunnemme. Rakastakaamme itseämme täysin, kun tulemme kokonaisuuden/eheyden tilaan. Ole mukava itsellesi ja muille.

Kiitos kaikille, jotka jakavat ja tukevat tätä työtä. Teitä arvostetaan kovasti. Jos et ole jo tehnyt sitä, liity postituslistalleni, jotta saat tämän blogin ja muita asioita sähköpostitse. Sosiaalisesta mediasta on tullut hyvin epäluotettava informaation levittämisessä. Liity sähköpostilistalle täältä.

Jenny

 

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.

Palaa sivulle “Parapsykologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa