Jyrki Pykärin (Valon kanava YT) videot ja keskustelu

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...
A MAN OF A TIME STORM
Jumala
Viestit: 4471
Liittynyt: 01 Tammi 2018, 21:00

Re: Jyrki Pykärin (Valon kanava YT) videot ja keskustelu

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 31 Joulu 2021, 11:37

Taas syyttelyä ja syyttelyä, uskon heihin joiden näkemykset parhaiten toteutuu, Edgar Gayseen kannattaa myös tutustua, mutta tämä Bulgarian sokea ennustaja, hänen ennustuksista alle puolet toteutui, mikä on jo todella hyvä saavutus sekin. Eli ei kannata sokeasti uskoa mihinkään, edes kaukokatseluun. Minulle on ennustaneet pari tavallista ennustajaa siten että he ovat halunneet itse ennustaa minulle ja asiat ovat toteutuneet, olen tämän maininnut ennenkin, eli kyllä minä uskon ennustajiin melko lailla lähietäisyydellä saavat varmaan parhaat näyt, toisilla on kykyjä, tarkoittanet etten usko kanavoijiin puupennin vertaa? Joissakin kanavoinneissa on kieltämättä agendaa ajava päämäärä, eli eiköhän syy ole siinä että heidän kautta pyritään edistämään khazaarien päämäärää, miksi luottaisin moiseen?

Andromeda
Ylläpitäjä
Viestit: 7115
Liittynyt: 06 Maalis 2017, 20:26
Paikkakunta: Etelä-Suomi
Viesti:

Re: Jyrki Pykärin (Valon kanava YT) videot ja keskustelu

ViestiKirjoittaja Andromeda » 31 Joulu 2021, 20:50

A MAN OF A TIME STORM kirjoitti:Taas syyttelyä ja syyttelyä, uskon heihin joiden näkemykset parhaiten toteutuu, Edgar Gayseen kannattaa myös tutustua, mutta tämä Bulgarian sokea ennustaja, hänen ennustuksista alle puolet toteutui, mikä on jo todella hyvä saavutus sekin. Eli ei kannata sokeasti uskoa mihinkään, edes kaukokatseluun. Minulle on ennustaneet pari tavallista ennustajaa siten että he ovat halunneet itse ennustaa minulle ja asiat ovat toteutuneet, olen tämän maininnut ennenkin, eli kyllä minä uskon ennustajiin melko lailla lähietäisyydellä saavat varmaan parhaat näyt, toisilla on kykyjä, tarkoittanet etten usko kanavoijiin puupennin vertaa? Joissakin kanavoinneissa on kieltämättä agendaa ajava päämäärä, eli eiköhän syy ole siinä että heidän kautta pyritään edistämään khazaarien päämäärää, miksi luottaisin moiseen?

Syyttelyä? Tarkoitit varmaankin Edgar Caycea? Etäisyydellä ei ole merkitystä kuinka lähellä tai kaukana ollaan. Totta ei kannata sokeasti uskoa Nostraankaan.

A MAN OF A TIME STORM
Jumala
Viestit: 4471
Liittynyt: 01 Tammi 2018, 21:00

Re: Jyrki Pykärin (Valon kanava YT) videot ja keskustelu

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 24 Tammi 2022, 09:36

Mielenkiintoinen video Jyrkiltä, Briteissä oikeus päätti että tästä lääketieteellisestä huijauksesta on niin paljon näyttöä ja määräsi aloitettavaksi tutkinnan, joka aloitettiin Lontoon poliisilaitokselta ja poliisi käynnisti sen jälkeen koko maata koskevan tutkinnan kaikilla poliisiasemilla ja kehoitti sulkemaan kaikki rokotuspisteet ja takavarikoimaan kaikki rokotusambullit, tämän seurauksena sitten Boris Johnson, pääministeri kiireissään määräsi lopetettavaksi kaikki rajoitukset ja perui rokotepassin, eli palasivat normaaliin.

Taas Reiner Fuellmich on Puolassa vetämässä oikeudenkäyntiä rikoksista ihmiskuntaa vastaan ja kas kummaa 13 hallituksen lääketieteellistä neuvonantajaa erosi sen seurauksena itse tehtävästä! Rotat jättivät uppoavan laivan!

No niin sain yllättävältä taholta tukea näkemykselleni että kanavoijia on ohjattu, Joissakin kanavoinneissa on kieltämättä tätä agendaa ajava päämäärä, eli heidän kautta pyritään edistämään khazaarien päämäärää mikä olisi käytännössä ihmiskunnan loppu.

Seuraava Jyrkin välittämä juttu tekoälyn osalta synkkaa minullekin Megan Rosen kanavoinnin kohdalla, hän kertoo että Galaktinen federaatio olisi putsannut maan ulkopuolisen negatiivisen tahon maan piiristä, mutta heiltä jäi huomaamatta se että tietty joukko oli saanut aktivoitua tekoälyn maassa, joka syötti 9 neuvoston väärää tietoa kanavoijille jota kanavoija ei kyenyt erottamaan hyvien lähteiden tiedosta. Nämä satelliiteiksi kutsutut laitteet ovat olleet maan alla yksityisillä mailla ja ne toimii delta aalloilla ja sitä kutsutaan tekoälyksi ohjaamassa ihmiskuntaa negativioon, eli ohjaamaan yhteen maailmanjärjestykseen, alistumiseen, orjuuteen, minkä olen jo pitempään huomannut osasta kanavoinneista joissa Galaktiivinen federaatio nähdään pelastajana, mutta sehän on suora verauskuva NWO:lle! mikä ei todellakaan ole mikään pelastaja, vaan pahin orjuuttaja ja pahin tuhoaja, eli shiva jumala. Mitä suurempi federaatio tai järjestelmä, osavaltio, liitto, NWO, EU sen korruptoituneempi ja mielivaltaisempi.

Megan Rose sitten kertoi loppiaisena että nämä tekoäly laitteet oli hakkeroitu galaktisen federaation toimesta, no oli miten oli, se nähdään onko näin, onko koko federaatiota? Suunta muuttui kyllä vuodenvaihteessa oleellisesti positiivisempaan, mutta entä jos tällaisia laitteita on todellakin täällä! Kuten täällä on myös meteoriittien edelleen toimiva tuhoamisjärjestelmä toiminnassa edelliseltä korkeakulttuurilta jääneenä, näiden laitteiden toiminnasta löytyy mm. videoita. Onko tällöin Federaatiota ylistäviin kanavointeihin enään luottamista? Mutta katsokaa itse ja tehkää omat päätöksenne mihin luotatte.
https://www.youtube.com/watch?v=3gn29mfBYW4

Valitettavasti yhdeksästä neuvostosta tulee mieleeni kuitenkin yhdeksän tikaria, Ranskassa toimiva johtava vapaamuurareiden loossi. Lenin avustettiin sieltäkäsin Venäjän valtaan myös rahallisesti ja itse Lenin kuului samaiseen vapaamuurari loossiin, vallassa ollessaan antoi lahjoituksia tälle loossille, eli Venäjää ohjasi vapaamuurarit, aiheuttaen Venäjän silloiset hirmuteot ja muut esiintyen muka kommonisteina, eli kansa orjuutettiin, todellisuudessa globaali vapaamuurari verkosto täysin ohjasi silloista Venäjää, näin maailmaa ohjataan jälleen nytkin, mutta heidän yllä oli ja on vielä pankkiirisuvut, eli khazaarit käskyttämässä vapaamuurareita mitä tehdään, kuten Rothchildit kuuuluisampana sukuna. Samoin Rothchildit ovat ohjanneet Kiinan nykyiseen tilaan pisteytys passein ja nyt yrittävät luoda "Kiina" passeilla koko maailmaan pisteytysjärjestelmän, se johtaisi kauhuyhteiskuntaan kun kukaan ei uskaltaisi sanoa mitään poikittaista vallanpitäjistä, tai muuten pankkitilisi suljetaan. Suomi kärkimaana valmistelee tätä rokotepassin nimellä olevaa passia, johon kuuluu myös pankkitilisi ja kaikki muu tieto. Tätä pitää seuraavana vastustaa, kuten Malisen kertomana keskuspankkien valtaakin, eli khazaareja, yleensä kaikkea valtaa mitä nyt ajetaan, vaikka rokotemandaatit kaatuukin ja rokotepassi on poistettu jo Venäjällä, Briteissä, Irlannissa, osin Usassa, Käsittääkseni noin puolessakymmenessä muussa EU valtiossa ja osassa kehittymättömissä maissa ja oliko vielä Japanissa, kuitenkin mv lehti mainitsi vain britit ja Irlannin? Joten jätän mv lehden luvunkin vähemmälle.

Andromeda
Ylläpitäjä
Viestit: 7115
Liittynyt: 06 Maalis 2017, 20:26
Paikkakunta: Etelä-Suomi
Viesti:

Re: Jyrki Pykärin (Valon kanava YT) videot ja keskustelu

ViestiKirjoittaja Andromeda » 24 Tammi 2022, 09:57

Jyrki totesi myös videossaan ettei ole seurannut Elenan kanavointeja enää marraskuun 2021 jälkeen. Rose ja Danaan kanavoivat samoja lähteitä ja jostain kumman syystä videon kommenteissa kehuttiin vain Rosea. Se selittyy sillä ettei monikaan kommentoijista ollut nähnyt Danaan videoita tuon marraskuun 2021 jälkeen. Sattuu Jyrkillekkin huteja ja on hän joitakin myöntänytkin sitten myöhemmin. Reilua olisikin myöntää olleensa väärässä jos sellaista itsessään huomaa. No tuo video johon varmaankin viittaat siellähän tuli paljon kommentteja jotka tukivat Jyrkin näkemystä ettei hän enää seuraa Danaan viestejä. Jokaiselle tulee joskus huteja, varsinkin silloin kun kommentoidaan viestintuojaa eikä olla edes luettu tämän viestintuojan viestejä reiluun pariin kuukauteen. Itsekkin olen puolustanut Jyrkiä kun häntä on moukaroitu joillakin palstoilla koska moukaroijilla ei ole ollut sitä ymmärrystä tai viimeisintä ajantasalla olevaa viestiä, sen tarjoamaa infoa. Samassa veneessä ollaan kuten Jyrkikin on itse todennut jossakin aiemmassa videossaan, myöskin ettei kannata teilata viestintuojaa.
On helppo olla "oikeassa" kun viisi ihmistä on samaa mieltä Jyrkin kanssa, vaikka eivät ole edes lukeneet viestintuojan viimeisimpiä viestejä pariin kuukauteen. Tietysti sitä lukee sellaisten persoonien viestejä jotka itsellä resonoi. Kun ei sitten resonoi niin ei olla päästy ihan samoihin värähtelyihin kiinni, joten nopea johtopäätös on usein sellainen että viestintuoja ei ole ollut ihan kartalla, joskus näin muttei aina, syy voi olla muukin. Sellaistakin olen kuullut itseäni pidemmälle ehtineiltä että joskus viesti aukeaa vain heille jotka ovat samaa sieluryhmää, muilla viestii menee ohi. Viesti on siis oikea heille joille se on tarkoitettu.
Kanavointikäännöksiä olen lukenut reilun parin vuosikymmenen ajan siitä kiitokset Pirjo Laineelle. On tuo omakin foorumi vielä olemassa ja sitä on pitänyt pystyssä Hammer, kiitokset hänelle. Sieltä löytyy useamman sadan kanavapersoonan viestejä suomeksi käännettynä. Uskon jotain tietäväni asiasta, paljon on vielä uutta opittavaa kuten varmaan muillakin kanssamatkaajilla.

A MAN OF A TIME STORM
Jumala
Viestit: 4471
Liittynyt: 01 Tammi 2018, 21:00

Re: Jyrki Pykärin (Valon kanava YT) videot ja keskustelu

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 24 Tammi 2022, 14:33

Kanavonnit on tietysti totta, en epäile sitä yhtään, kaikki äly voi keskenään kanavoida, vai sanotaanko että henki kanavoi keskenään, tietenkin makuasia miten se ilmaistaan.
Niin itseasiassa tuohonkaan mitä kirjoitit minä en puuttunut mitenkään, kun en seuraa kumpaakaan hyvää kanavoijaa olin siitä hiljaa, mutta mielenkiintoista oli tuo tekoäly osio, sillä kanavointeihin vaikuttaminen, että hyvä kanavoija oli sellaista kanavoinut.

Andromeda
Ylläpitäjä
Viestit: 7115
Liittynyt: 06 Maalis 2017, 20:26
Paikkakunta: Etelä-Suomi
Viesti:

Re: Jyrki Pykärin (Valon kanava YT) videot ja keskustelu

ViestiKirjoittaja Andromeda » 24 Tammi 2022, 14:55

A MAN OF A TIME STORM kirjoitti:Kanavonnit on tietysti totta, en epäile sitä yhtään, kaikki äly voi keskenään kanavoida, vai sanotaanko että henki kanavoi keskenään, tietenkin makuasia miten se ilmaistaan.
Niin itseasiassa tuohonkaan mitä kirjoitit minä en puuttunut mitenkään, kun en seuraa kumpaakaan hyvää kanavoijaa olin siitä hiljaa, mutta mielenkiintoista oli tuo tekoäly osio, sillä kanavointeihin vaikuttaminen, että hyvä kanavoija oli sellaista kanavoinut.

En ole sellaista väittänytkään. Pointti on tiivistetysti seuraavanlainen: Ihmiset jotka ovat seuranneet jonkin henkilön viestejä ja sitten lopettaneet viestien seuraamisen syystä tai toisesta. Sitten kun joku kirjoittaa nettiin ettei enää seuraa ko.persoonaa sekä syyn miksi ei seuraa, löytyy kannatusta enemmänkin sekä sama syy etteivät hekään ole enää seuranneet pitkään aikaan. Kuitenkin seuraamisen jo loputtua on arvostelun kohteelta
tullut viestejä joista olisi selvinnyt se todellinen tilanne mitä mieltä arvosteltu henkilö on asioista.
Huteja sattuu heillekkin jotka arvostelevat toisia, ei tästä enempää, jatketaan harjoituksia.

A MAN OF A TIME STORM
Jumala
Viestit: 4471
Liittynyt: 01 Tammi 2018, 21:00

Re: Jyrki Pykärin (Valon kanava YT) videot ja keskustelu

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 29 Tammi 2022, 08:23

Jyrki puhuu rekoista, Suomeenkin tulossa rekkasulut hyvien uutisten mukaan 18-19.2, kuten nyt Kanadassa sulkevat koko Ottawan, niin kauaksi aikaa että tämä Klasun Swabin marionetti pääministeri Justin Trudeau Kanadassa lopettaa siellä rokote totalitarismin ajon, nimittäin kyseessä on jopa rekkamiesten henki, siellä aiotaan määrätä piikkipakko rekkakuskeille jotka ajaa yli rajan! Mielivalta kukoistaa vielä pahimmissa maissa ja yleensä johdossa on näitä Klasun Swabin oppilaita, kuten Marinkin on ja johtoon heidät on asetettu Suomessa keinotekoisten kuprujen avulla, viimeksi keskustan puheenjohtaja Saarikko asetettiin johtoon näin, hän ajaa myös suurta nollausta kuten Marinkin, mutta kokoomuksessa heitä vasta onkin. Klasu edustaa WEF:änä suurta rikolliskoplaa, jäsenistöstä löytyy suurrikollisia sekä politikkoja jotka toteuttaa lakimuutosten kautta jopa massamurhia Klasun opastuksella. Suomessakin on kävelty perustuslain yli joka tehtiin juuri suojaamaan tällaiselta rikolliselta toiminnalta, kuten terveyden raiskaamiselta jopa kansanmurhaan pyrkimiseltä.

Usassa kansalliskaarti aktivoitu 50 minuutin toimintaajalle 50 osavaltiossa! Laivastossa myös radiohiljaisuus, et saa laivoilta edes lähettää viestiä vaimollesi. Ensin tulee mieleen Bidenin syrjäytys lakiteitse ja vallan vaihto joka käydään ilman aseita mutta kansalliskaarti on varalla, odotetaan, koska Trump sanoi juuri palaavansa seuraavaksi presidentiksi. Mutta kyse voi olla myös kostotoimiin varautumisesta, onhan WEF:än suuri nollaus kaadettu niin pahasti, ettei se enään toteudu Usassa.

Jyrki puhuu häntä kohtaan tulleista henkisistä hyökkäyksistä, jos niitä tulee yöllä, kannattaa ensin poissulkea ettei kyse ole säteilystä, jopa 5G aseista, minulle myös yöllä tulee välillä jotain mitä en ole ennen kokenut heti nyt 5G:n aktivoitumisen jälkeen, toki rokotekiihkoisiin naapureihinkaan ei saa luottaa varsinkaan kun vaihtaa yöllä nukkumapaikkaa kivimuurin taa ja olo paranee, epäilen säteilyä koska se alkaa samaan aikaan yöllä, tosin ei joka yö onneksi, säteilymittari on nyt tilattu varmistaakseni mistä on kyse, Aliexpertiltä niitä saa parilla kympillä, katsoa vain että mittari mittaa myös 5G taajuksiin asti, mutta silloin ne olisi ihmislähtöistä vahingoittamista mitä nyt yritetään myös varmasti tehdä. Hakuun vain Aliexpertille: electrosmog meter ja katsoa että on yli 2,5Ghz mikä on wifin nykyinen taajuus, mutta 5G on korkeampi, eli 5G-verkko käyttää kolmea taajuusaluetta: 3,5 GHz, 700 MHz ja 30 GHz.
Mutta EU:ssa on sallittu jopa 60Ghz joka estää veren hapen saannin, tappaa läheltä ja vahingoittaa kauempaa ajan kanssa. Eli näillä näkymin yli 30GHz olisi riittävä alue mittarille jos virallisiin tietoihin on uskomista?
Nykyinen Wifi taajuus on taas vahingollinen mikroaalto uunin taajuus, eli 2,45Ghz, se on kumma että se valittiin, se kääntää vesiatomin tai molekyylin 90% ja saa näin veden kiehumaan, tehot kännyköissä on pieniä, mutta aika ja määrä ja etäisyys on sama asia, voivat vahingoittaa elimistöä tai estää esim. paranemisen.


Mutta Jyrki puhui henkisistä hyökkäyksistä, itse kokenut jo näitä myös hyvin kauan, ne on demonisilta voimilta jotka ottavat yleensä valtaan heikkoja ihmisiä vaikuttaen sitten ympärilläni heikkojen ihmisten kautta, esim. maskipäisten nukkuvien kautta, heihin auttaa yllättävän paljon positiivinen asenne, mikä lähtee Maria Nordinin ideologiasta olla tytyväinen pienistä selvistä asioistakin joka johtaa positiiviseen mielialaan ja positiivisuus heijastuu ympärille karkoittaen heikkojen ihmisten hyökkäyksiä.

Kalevi kertoi tuossa Atomistudion haastattelussa suojelija serafeista, jotka ovat suojelemassa henkilöitä, jotka ovat kohtalon varajoukoissa, siitä sitten varmistui oletukseni että tapaamani olennot dopermannitapauksessa ovat juuri serafeja, voimakkaita henkiä suojelemassa minua demoneilta tehtävässäni. Dopermannitapaus jossa nämä ihmisen kaltaiset olennot laskeutui taivaalta ilman apuvälineitä ja samalla tyhjästä tiivistyen, tulivat myös tyköni aivan lähelle ja kertoivat tästä ajasta, odotan että näkemäni toteutuu kokonaisuudessa, se lumikuningatar astuu rinnalleni, tietysti. He mitä tapasin ovat hyvin voimakkaita henkiä ja myös käyvät säälimättä demonien kimppuun jopa tappaen ne, he ovat vanhoja henkisiä voimia ihmiskunnasta, ihmiskunnan säilyttämistä puolustamassa ja voimakkaampia kuin nämä mitä Talmunt uskovaiset palvoo. Eivät he ole puhtaita, enempi suojelemassa.

Kuulun tietysti yhtenä henkilönä kohtalon varajoukkoihin, Itse puhun valkoisesta veljeskunnasta mielummin, kaikki kuitenkin täsmäsi myös Kalevin kertomana kohtalon varajoukoista viimeisessä videossa Atomistudiolta ja serafien suojelu demoneilta näin vain varmistui. Itse en tähän osaan halunnut alkaa, mutta ymmärrän nyt kuinka tärkeää oli olla mukana, oli, minusta tämä on jo ohi, koska pyörät rullaa jo oikeaan suuntaan ilman minuakin. Mutta siinäpä henkisille ihmettelemistä jotka uskovat vapaaseen tahtoon, he todellakin "pakottavat" saavat tahtonsa läpi, haluttomatkin mukaan kun kyse on näin suurista asioista, eli kohtalon varajoukko on todella osuva ilmaus Kalevilta, ei tällöin omilla mieltymyksilläsi ole kokonaisuuden kanssa merkitystä, näinpä ne ovat vain unta ne omat mieltymykset jopa todellisuuden pakoa, näin meitä ohjataan korkealta. Miksi minä, no olin lähes täysin ulkopuolella järjestelmän ja täysin omantien kulkija, tällöin näkee laajemmin, kun katsoo järjestelmää ulkopuolelta.

Pidä hatusta kiinni ja popparit vierellä!
https://www.youtube.com/watch?v=Gmi33xcIkfY

Serafit (seraphim) ovat kristinuskossa esiintyviä enkelihahmoja. Nimi serafi tarkoittaa palavaa tulta tai syyttäjää. Ne mainitaan Raamatussa nimeltä Jesajan kirjassa 6:2. Serafeilla on kuvauksien mukaan kuusi siipeä, joista neljällä ne suojautuvat Jumalan kirkkaudelta ja kahdella lentävät. Keskiaikaisen katolisen teologian mukaan serafit ja kerubit olivat enkeleiden hierarkiassa ylimpänä, eli Talmunt uskovaisten saatanaakin ylempänä.

Andromeda
Ylläpitäjä
Viestit: 7115
Liittynyt: 06 Maalis 2017, 20:26
Paikkakunta: Etelä-Suomi
Viesti:

Re: Jyrki Pykärin (Valon kanava YT) videot ja keskustelu

ViestiKirjoittaja Andromeda » 29 Tammi 2022, 10:16

Kohtalon varajoukkoihin kuuluu, miten tämän nyt sanoisin, joukko jotka ovat hyvin pitkällä omassa henkisessä kasvussaan. Korostan sanoja hyvin pitkällä omassa kasvussaan.
Monilla ihmisillä on joitakin omakohtaisia kokemuksia toispaikkakuntalaisista ja muitakin kohtaamisia henkimaailman edustajien kanssa mutta se ei tee heistä vielä kuitenkaan kohtalon varajoukon jäseniä.

A MAN OF A TIME STORM
Jumala
Viestit: 4471
Liittynyt: 01 Tammi 2018, 21:00

Re: Jyrki Pykärin (Valon kanava YT) videot ja keskustelu

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 11 Helmi 2022, 07:00

Jyrkiltä uutisia, nostan esiin pari mitä itselläni jäi mieleen. Aluehallintovirastossa on kehoitettu työntekijöitä varautumaan kolmen päivän katkoksiin, sähköt poikki, vedet poikki, kommunikaatio poikki, se että tuleeko tai tuleeko myös Suomen, on epävarmaa kuin helteet helmikuussa.

Cabali alas, sitä ennen on vaikea tuoda esiin uusia keksintöjä, Jyrki mainitsee hyvinkin erikoisia laitteita sekä vedestä autoihin polttoainetta, sen kun näkis että saataisiin laite joka erottelisi vedyn ja hapen vedestä, itsellä tulee mieleen virtauksen esto happiatomeille nollapistekentästä jolloin ehkä vety jäisi, mutta silti, kuka tekisi halvan toimivan laitteen joka olisi turvallinen? Vai oliko niitä jo tehtykkin, esim. nopea pyöriminen estää virtauksen atomeille taas pyramidirakenne kihdytti virtausta tai seesteytti virtauksen pyörteisyyttä. Tesla teki lentävän lautasen samalla idealla estäen virtausta ja alus leijui, jos virtauksen esto on liian voimakas, menee atomit toiseen tilaan ja alus pehmenee, kuten kävi Usan laivakokeissa 1940-luvulla, kun sotalaiva yritettiin haihduttaa tutkasta, väitetysti iso laiva olisi jopa siirtynyt eri paikkaan ja ihmiset vajonneet metalleihin jotka pehmeni. Väitetysti hyönteiset ja lohet joissa käyttäisi samaa ideaa, keventäisivät itsensä lentäessä tai lohet hypätessä.

Väitetysti, mustaa valkoisella kuulemma löytynyt että MTV:n ohjelmistopäällikkö oli ohjeistanut toimittajia olemaan hiljaa piikkihaitoista ja ylistämään mm. Marinia ja Krista Kiurua. En epäile yhtään, MTV on pöllökanava ja pöllö on vapaamuurareiden merkki ja muurarit ovat alistettu khazaarien vallan alle, eli euroopan pankkiirisukujen ohjattavissa, jotka sytytti tai ohjasivat kaksi maailmansotaa sekä kaikki suuremmat lamat, khazaarit on henkisesti alinta roskasakkia jotka tekevät demonisia päätöksiä välittämättä kenenkään hengestä. Nyt khazaarisuvut ohjaa Euroopan maita ja hallituksien päätöksiä monella tavalla, mm. kaikki valtiomme lainanotto on siirretty 80-luvulla heiltä otettavaksi. Nyt nämä pankkiirisuvut haluaa sotaa jotta heidän tekemät talous ja piikkirikokset peittyisi sodan alle, sen takia MTV:kin lietsoo sota propagandaa kertoen vain huonot jättäen hyvät kertomatta, eli uuteen aikaaan siirtyminen lähtisi näiden khazaarien rikosten myös vanhojen tuomitsemisesta, murha ei vanhene koskaan. Tässä oli hyvää se että paljastuu kuinka valtamedia on ohjannut meitä täysin väärään, ottamaan kuolemanpiikkejä jättämällä kertomatta totuutta piikkien vaaroista.

Mutta ihan valoisia juttuja myös Jyrkiltä kuten tämä Matrixin luhistuminen monella tapaa, kuten tiedottamalla ja oikeusteitse sekä ihmiset heräävät ja ovat täysin kyllästyneet Marinin diktaattorimaiseen kuin lasten rajoittamiseen mikä on jotain pahinta kommonismia jossa ei välitetä kansan olotilasta tippaakaan.

Matrix luhistuu
https://www.youtube.com/watch?v=7XKRqgO-xuU

A MAN OF A TIME STORM
Jumala
Viestit: 4471
Liittynyt: 01 Tammi 2018, 21:00

Re: Jyrki Pykärin (Valon kanava YT) videot ja keskustelu

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 25 Helmi 2022, 09:16

Jyrkin haastattelu totuuden etsijöiltä, jossa paljon ajankohtaista asiaa laidasta laitaan. Tärkeimpänä jäi mieleen se että Krista Kiuru tiesi että maaliskuun 20 poistuisi kaikki rajoitteet, sama tieto oli muidenkin maiden ministereiltä vuotanut, maissa joissa vielä rajoitteita, että ne poistuisi tuolloin, eli tämä kaikki on ennakolta sovittua, jos tuo toteutuu.

Jyrkiltä positiivista, nythän on tietoa ihan hallituksen sivuilta HE 51/2021 vp että osalle on annettu lume rokotteita, mutta määristä ei ole suuremmin tietoa, Jyrkin mukaan 75% olisi annettu lumerokote ykkös ja kakkos rokotteessa, kolmosrokotteesta ei ollut tietoa. Tuskinpa näin kuitenkaan joka maassa, Reiner Fuellmichin mukaan Usassa on annettu erittäin paljon aitoa mRNA:ta, siellä povataan jopa 10% kansan menetyksiin lähivuosina, yksi mRNA ei tapa kuin huonolla tuurilla tai vanhuksia, mitä enempi piikkejä sen varmemmaksi aikaistunut kuolema tulee.
Lähinnä jos ei mitään oireita ole ollut, olisi saanut lumetta sanoi Jyrki.

Heinäkuussa tulossa energiapurkaus kaukaa avaruudesta joka pitäisi yöt valoisina kolme päivää.
https://www.youtube.com/watch?v=KCFd31G5VzI
ATOMIstudio: Jyrki Pykäri: kysymyksiä ja vastauksia.

Itse näin joulukuussa meditaatiossa että ihmiset oli onnellisina heinäkuussa kauniilla uima rannalla, mutta mereltä tuli musta pilvi ja tuli tunne että sieltä olisi kohta lähdettävä suojaan, seurasin sivusta rannalla tapahtumaa kuin ulkopuolinen. Mereltä tarkoittaa kaukaa tulee uhka, se oli lännestäpäin tai avaruudesta, pilvi on kuin avaruudesta. Meri on minulle aina Lännessä. Ihmiset onnellisina uimarannalla auringonpaisteessa, mitä parhainta vapautta edessäpäin. Toki noilla asioilla ei tarvi olla mitään keskenäistä yhteyttä ja kaikki meditaatiossa nähty ei suinkaan tarkoita mitään kummempaa, tosin luettelin tuon enne näkyihin, sen vain tietää mikä kuuluu niihin, ne jää mieleen. En laittanut tätä aiemmin turhaksi peloksi mutta tuo Jyrkin juttu kuin muistuttaa siitä etten voisi sitä silti salata. Nyt kun kirjoitan sitä tähän, heikko MTV:n sota propagandan demonisoima ihminen hyökkää päälleni kuin raivoava hyena aiheetta, jopa kirjoitus poistui ja aloitin alusta, koska järjettömäksi paisuneen vastustuksen takia koin vain tärkeämmäksi julkaista sen varoituksena, älkää siis liikaa uskoko näennäiseen vapauteen, olkaa valppaana ja varuillaan, demonit on aivan raivoissaan, aivan raivoissaan, paljastuksista.
Vuosi 2025 lähenee. https://www.youtube.com/watch?v=zKQfxi8V5FA
Zager & Evans - In the Year 2025

Vallu
Velho / Noita
Viestit: 496
Liittynyt: 24 Syys 2018, 21:42
Paikkakunta: Jämsä

Re: Jyrki Pykärin (Valon kanava YT) videot ja keskustelu

ViestiKirjoittaja Vallu » 18 Maalis 2022, 13:45

Jyrkiltä hyvä uutta settiä. Kyllä se niin on, Italiassa nyt paljastui tämä "humanitaari apu" laatikoissa oli aseet ja räjähteet menossa Ukrainaan. Tämä ei eroa millään tavalla Irak , Syyria tai jopa SriLanka punaisen Ristin kerätyistä varoista. Nyt muistelen että SriLankan oli suomessa kerätty 20 miljoona. Mutta vain murto osa päätyi suoraan kohteeseen, tästä olikin aikoinaan lehdissä keskustelua. En ole missään nähnyt että maailmalla kerätyillä varoilla olisi jälleenrakennettu kaupunkeja ym. Ukraina ei ole tästä poikkeus.

Biden teki miljardi dollarin sijoituksen Ukrainan sotaan häneen poikkansa intresseissa, samalla takaas sen, että sota jotkuu ja siviilit jää ilman koteja saati sitten säilyvät edes hengissä. USA ei ole ottanut yhtään pakolaista Ukrainasta, vaikka joidenkin sukulaiset olivat vastaanottamassa heitä lentokentällä, sanoivat ei ilman viisumia.
Sillä aikaa Perussuomalaiset tekevät poikkeus lakisäädäntö rajoittaakseen pakolaisvirrat Suomeen sekä miltein samanaikaisesti lähettämällä sotaavustusta Ukrainaan, mielenkiintoinen logiikka.
Jos joku haluaa osallistua raha keräykseen kannatta miettiä tarkkaan, meneekö avustus kenties sotatarvikkeisiin tai vastaavin rikollisiin taskuihin.
Jokaiseen ihmisen totuus on henkilökohtainen illuusio.
Kaikki tieto voi vapaasti käyttää yhteisen hyvään saavuttamiseksi.

Andromeda
Ylläpitäjä
Viestit: 7115
Liittynyt: 06 Maalis 2017, 20:26
Paikkakunta: Etelä-Suomi
Viesti:

Re: Jyrki Pykärin (Valon kanava YT) videot ja keskustelu

ViestiKirjoittaja Andromeda » 16 Loka 2022, 16:03

Jyrkin videot siis tähän ketjuun!

https://youtu.be/U93ymaJeQN0
Jyrki: Vastauksia kommentteihin
Video 29:14

Andromeda
Ylläpitäjä
Viestit: 7115
Liittynyt: 06 Maalis 2017, 20:26
Paikkakunta: Etelä-Suomi
Viesti:

Re: Jyrki Pykärin (Valon kanava YT) videot ja keskustelu

ViestiKirjoittaja Andromeda » 16 Loka 2022, 16:34

Vallu on oikeassa. Humanitaarinen apu on ollut lähinnä aseapua Ukrainalle ja ulkomaisille palkkasotureille joihin on liittynyt Suomalaisiakin nuoria miehiä. Heitä on Dos.Bäckmanin mukaan kaatunut siellä useita, mutta tästä emme ole kuulleet mitään valtamedioista.

Jyrki katui sitä että oli tullut puhuneeksi mahdollisista tulevista tulvista. Yleensäkkin puhui pelkoenergioista joilla vedetään ihmiset pois omasta korkeimmasta fokuksestaan. Eli tällöin luomme asioita joidenkin muiden näkemysten pohjalta. Vanha klisee toteaakin: Mitä pelkäät, sitä vedät puoleesi. Onhan tuo plörönätiedottaminen kyllä saanut jotkin ihmiset todella pelon valtaan, vieläkin näkee marketeissa joitakin maskia pitäviä asiakkaita, kuitenkin on jo niin monen monta tutkimusta maskien hyödyttömyydestä etten kirjoita siitä sen enempää.

Andromeda
Ylläpitäjä
Viestit: 7115
Liittynyt: 06 Maalis 2017, 20:26
Paikkakunta: Etelä-Suomi
Viesti:

Re: Jyrki Pykärin (Valon kanava YT) videot ja keskustelu

ViestiKirjoittaja Andromeda » 08 Marras 2022, 15:54

https://youtu.be/u804bK9QFlA
Usa, Midterms, Annunakit, Pindar
Video 25:43

Jyrki mainitsi Alex Collierista ja Elena Danaan matkasta Andromedalaisten kyydissä, siis ihan fyysiskehoissa aluksella seuraamaan korkean tason neuvotteluja. En kerro enempää, katsokaa itse.

A MAN OF A TIME STORM
Jumala
Viestit: 4471
Liittynyt: 01 Tammi 2018, 21:00

Re: Jyrki Pykärin (Valon kanava YT) videot ja keskustelu

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 09 Marras 2022, 07:17

Mitäpä tuohon sanomaan, näinhän asiat pitkälti ovat, tietenkään emme luota Alex Collieriin emmekä Elena Danaan, heidäthän on voitu aivopestä koska ovat kontaktihenkilöinä myönteisiä vieraalle älylle! Emme tarvi vierasta älyä joka johtaa pois inhimillisyydestä.

Mutta olisi tietysti positiivistä jos mRNA piikkien kaltainen ihmisrodun manipulointi loppuisi, se ei ole kuitenkaan loppumassa, mRNA nenäsumukkeita tuodaan jo markkinoille ja kausi rokotteisiin lisätään mRNA:ta. Mutta loppuuko se mihinkään se pahuus mikä maailmassa vallitsee vaikka Pindar, se ylin reptiili jonka vallassa maailma olisi olisi kahlittuna? lähinnä puhdasveriseltä juutalaiseliitiltä menisi yksi palvontakohde, hehän palvovat saatanaa. Ja miten näitä hologrammeja vangitaan, kaikki voi olla huijausta ja ketä huijataan, jälleen hyväuskoista kansaa vedätetään ettei nyt tarvi enään tehdä mitään, estetään samalla kapinan syntyminen minkä myös näen tulevan energiakriisin alasajon seurauksena, jopa toivon sitä, koska Ranskan vallankumous katkaisi kuitenkin pedon kuudennen pään ja koitti hyvä demokratian kehityksen aika pitkäksi aikaa, nyt peto nostaa seitsämättä päätä ylös jälleen ja valtio diktatuuri kukoistaa pakkokeinoin aiheuttaen viimeisenä energiakriisin, en kannata hyväuskoisuutta että tilanne korjaantuu sillä vaan tunnen valtavan rauhan joka laskeutuu päällemme ja tasoittaa tilanteen omalla tavallaan, Rauha joka on kapinassa, rauha joka oli Jeanne d'Archissa, Katollisen kirkon pyhimyksessä joka johti sotajoukkoja petoa vastaan. Sama valtava tasapainottava rauha joka on tässä laulajassa. https://www.youtube.com/watch?v=eiFre0FK-s0
JENNIFER RUSH POWER OF LOVE

Suuri merkitys tilanteen tasapainottumiselle on varmasti Usan vaalit, miten niissä käy, sekin onko ne väärennetyt vaalit, Jyrki tiedottaa hyvin, että tulevaisuudessa pyritään eroon puolueista, näinhän se pitäisi mennä varsinkin kun Suomessa kaikki isot puolueet on ryöstetty WEF:än agendaa noudattamaan, Suomen etua ei aja mikään vanha tai isompi puolue kuten Jyrki toi asian ytimekkäästi esiin! Jos sotatilalait tulisi voimaan 93 maassa, en luottaisi että tilanne paranisi vaan toteuttaisivat samalla Suurkiina hankkeen pisteytyksineen, Klaus Schwab saisi suuren nollauksensa vedoten puolueiden mädännäisyyteen ja pahuus, peto saisi voimansa. Eli korjaus pitää tulla siviili oikeuslaitoksista mitä nyt valmistellaan, eikä peittää heidän toimia sotatilalain alle, se olisi huijaus huijauksen perään mitä nyt onkin tapahtunut. Nyt on todellakin kuin pysähtynyt tilanne, sen tuntee, mutta samalla aistin valtavan rauhan laskeutuneen päällämme. Rauha johtuu rakkauden tulevasta voitosta tuli se sitten millä keinolla tahansa. Vaikka kuten Ranskan vallankumouksessa.

Andromeda
Ylläpitäjä
Viestit: 7115
Liittynyt: 06 Maalis 2017, 20:26
Paikkakunta: Etelä-Suomi
Viesti:

Re: Jyrki Pykärin (Valon kanava YT) videot ja keskustelu

ViestiKirjoittaja Andromeda » 09 Marras 2022, 08:46

Lainaus: Mitäpä tuohon sanomaan, näinhän asiat pitkälti ovat, tietenkään emme luota Alex Collieriin emmekä Elena Danaan, heidäthän on voitu aivopestä koska ovat kontaktihenkilöinä myönteisiä vieraalle älylle! Emme tarvi vierasta älyä joka johtaa pois inhimillisyydestä.

Mehän olemme (kosmiset sielut) tätä "vierasta älyä" eli ensimmäiset kehollistumat jossakin toisessa planetaarisessa systeemissä. Lähdet usein siitä että kaikki vieras äly olisi negatiivista ja ettei kukaan voisi olla yhteydessä positiivisiin tahoihin. Ehkä tartuit liikaa James Gilliland:in kertomukseen negatiivisista tahoista.

Hector - Ei mittään
https://youtu.be/mz7PTKe4L_4

A MAN OF A TIME STORM
Jumala
Viestit: 4471
Liittynyt: 01 Tammi 2018, 21:00

Re: Jyrki Pykärin (Valon kanava YT) videot ja keskustelu

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 11 Marras 2022, 06:00

En tarttunut James Gillandiin, tämä käsitys on syntynyt 50 vuoden aikana, enkä todellakaan ole yksin. Tämä vieras äly ohjaa ihmisten mieliä, kontaktihenkilöt ovat sen vallassa, todistetusti myös päättäjät, kyse on matrixista, monimutkaisesta kokonaisuudesta. En tiedä kaikkea, mutta olen hyvällä hajulla mistä on kyse. positiivistä energiaa, hyvyyttä on, se ilmenee rakkaudessa. Jos kontaktihenkilöille näytetään kuten Jyrki kertoi, ei se ole rakkautta vaan politiikkaa, valtaa, jne. Ihminen on vastaanotin ja pitkälti riippuu hänestä mitä energioita ottaa vastaan. Kuulin juuri Venäjällä käyneeltä, että siellä kansalaiset ovat yhtä huolissaan ja taloudellisesti heikossa tilanteessa kuten täälläkin puolen syntynyttä rajaa, se kertoo paljon. Pahuus on aina järjestelmissä oli se minkä vallan alla toteutettu, järjestelmät ovat syntyneet pahuudesta, ne jotka ovat eniten irti yhteiskunnasta pääsee HENKISESTI korkeimmalle, pahuus on todellakin aina järjestelmissä, niin myös tämän älyn väittämissä galaktisissa järjestelmissä, liiittoutumissa, yhteiskunnissa kuten tuossa Jyrkin välittämässä puhuttiin.

En tunne kuuluvani mihinkään kosmiseen, eli galaktiseen sielustoon, koska en edusta heidän käsitystä.

Andromeda
Ylläpitäjä
Viestit: 7115
Liittynyt: 06 Maalis 2017, 20:26
Paikkakunta: Etelä-Suomi
Viesti:

Re: Jyrki Pykärin (Valon kanava YT) videot ja keskustelu

ViestiKirjoittaja Andromeda » 11 Marras 2022, 18:05

Jännää kun Dos.Bäckman on kertonut että Venäläisillä menee ihan hyvin siellä. Se Haasiosalon Ultran-nettikolumni: Avautuvan kanavan sudenkuopat kertoo oleellisen. Kanava on juuri niin hyvä miten pitkälle hän on edennyt omassa kasvussaan.

A MAN OF A TIME STORM
Jumala
Viestit: 4471
Liittynyt: 01 Tammi 2018, 21:00

Re: Jyrki Pykärin (Valon kanava YT) videot ja keskustelu

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 14 Marras 2022, 06:58

Meillä oli eräs tilaisuus jossa tuo kerrottiin kun kaikki oli uteliaita tietämään mitä siellä Venäjällä tilanne todella on kun yksi oli juuri käynyt siellä ja hänet keskeytettiin kun alkoi tulla tarkempaa tietoa kuin ei olisi saanut sanoa Venäjän todellisesta tilanteesta, keskeyttäjä ei kuulu meidän porukoihin, tietysti se on pieni otos Venäjältä. Mutta Bäckman puhuu omiaan, eihän hän kerro myöskään Venäjän WEF myönteisyydestä, neljännen teollisen vallankumouksen käyttöönotosta mitä klasu ajaa, ei puhu näistäkään, kyllä siellä on jopa heikompi tilanne kansalaisilla ja suurempi pelko mitä tällä puolen rajaa, uskon enempi puolueettomaan arvioon. Kertoja oli nainen ja ei mitenkään polittisoitunut, tilaisuus oli ihan muuta kuin poliittinen. Toki otos on pieni.

Andromeda
Ylläpitäjä
Viestit: 7115
Liittynyt: 06 Maalis 2017, 20:26
Paikkakunta: Etelä-Suomi
Viesti:

Re: Jyrki Pykärin (Valon kanava YT) videot ja keskustelu

ViestiKirjoittaja Andromeda » 16 Marras 2022, 10:25

En ymmärrä mitä tarkoitat WEF myönteisyydellä koska Venäjä kuuluu BRICS valtioihin joka on laajenemassa ja käsittää jo nyt 40% planeetan väestöstä ja kohta 50%. Juuri kukaan ei luota enää Usaan vaalivilppien, rokotesekoilujen, pedofiili ja satanisti politikkojen paljastuttua.
Tuolla logiikallasi Putin uhrasi 14-15 000 separatistia siellä itä-ukrainassa v.2014 eteenpäin ja räjäytti miljardien eurojen kaasuputkensa. Ei se noin mennyt. Kuten veterans today sivustolta voi lukea, niin Usa ei siedä kilpailua ja on systemaattisesti pyrkinyt heikentämään Venäjää sekä EU:a. En tiedä mistä salaliittoteoria sivulta olet tietosi hankkinut mutta ei nappaa minulla.
Ukrainan sodassa on kaatunut kymmeniä tuhansia sotilaita molemmin puolin ja se on tullut kalliiksi niin Venäjälle kuin Usalle ja Ukrainalle myös EU:lle. Veikkaan että EU tulee antamaan Ukrainan jälleenrakentamiseen ainakin tuon Der Liarin ehdottaman 18 miljardia € ensi vuonna 2023 tai jos sota jatkuu vielä 2023 puolellakin, niin sitten nuo miljardit menevät aseapuun Ukrainalle.
Eli taas pankkiirit tekevät tulosta kun lainaa otetaan miljardiluokassa.

Miksi WEFläiset sotisivat omiaan vastaan jos Putinkin kuuluisi samaan poppooseen?


Palaa sivulle “Parapsykologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa