3.6.2021 Ajasta ja Totuudesta - Catherine Viel

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...
Andromeda
Ylläpitäjä
Viestit: 7115
Liittynyt: 06 Maalis 2017, 20:26
Paikkakunta: Etelä-Suomi
Viesti:

3.6.2021 Ajasta ja Totuudesta - Catherine Viel

ViestiKirjoittaja Andromeda » 17 Kesä 2021, 09:15

AJASTA JA TOTUUDESTA

Kirjoittanut Catherine Viel (goldenageofgaia.com)

3.6.2021

Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Rakas rouva, olette nähneet tämän näytelmän;

Minä en ole nähnyt sitä ennen kuin tänään …

Tämän draaman arvo on,

Ymmärtääkseni, jossain yllätyksessä …

–A. P. Herbert, At The Theatre: To the Lady Behind Me (=teatterissa, naiselle takanani)

Tohtori Bradely Nelson sanoo kirjassaan The Emotion Code, että meidän täytyy vapauttaa ikivanhoja, juurtuneita tunteita vain yksi kokemus kerrallaan, ei massana. Ei kaikkia kerralla, niin paljon kuin haluaisimmekin sen kaiken olevan ohi ja siirtyä eteenpäin.

Tämä näyttää samanlaiselta, kuin mitä tapahtuu tällä hetkellä maailmannäyttämöllä: meidän täytyy mennä hitaasti läpi tästä paljastusprosessista, ettemme pakahdu liian suuresta määrästä hälyttävää informaatiota kerralla. Tarkkailemme totuuksien vapauttamista hitaana norona, ei tulvana, jota minä (ja mahdollisesti moni) pitäisin parempana.

*****

Tohtori Nelson huomauttaa The Emotion Codessa, että olisi huono idea vapauttaa useampi tunne kerralla, vaikka pystyisimme. Se ei olisi ainoastaan musertavaa, vaan siinä jätettäisiin antamatta kunnon tunnustusta noille tunteille.

Vaikka se olisi mahdollista, suuren tunnemäärän vapauttaminen kerralla ei sallisi meidän kunnioittaa jokaista tunnekokemusta niin, kuin meidän tarvitsee. Suuren tunne-energiamäärän prosessoiminen kerralla aiheuttaisi mahdottoman rasituksen mielelle, hengelle ja fyysiselle keholle. Näyttää ehkä mahtavalta idealta päästää irti kaikesta painolastista kerralla, mutta meidän ei oikeasti kannata tehdä sitä. Alitajuinen mielemme on tietoinen tästä eikä salli sen tapahtua siitä syystä.

Anna itsellesi aikaa parantua. Saatat tuntea epätoivoa nyt tai kenties innostusta vapautuessasi tunnevankilasta … mutta asiat tapahtuvat juuri niin, kuin niiden on tarkoitus … Luota tuohon viisauteen.

*****

Luulen, että monet meistä haluavat epätoivoisesti päästä eroon pimeyden pitkäaikaisesta kuristusotteesta ihmiskuntaan. Ja olemme niin innostuneita, ettemme malta odottaa niistä kahelista vapautumista, joita olemme sietäneet vuosituhansia, ja siirtymistä kultaiseen aikaan.

Asiat tapahtuvat juuri niin, kuin niiden on tarkoitus … Miten monta kertaa meitä on kannustettu sallimaan asioiden tapahtua, sen sijaan että yritämme saada niitä tapahtumaan aikajanallamme? Meille on toistuvasti kerrottu, että asioita tapahtuu kulissien takana ja asiat ovat täsmälleen, kuin niiden on tarkoitus olla.

Luota tuohon viisauteen. Meitä patistetaan luottamaan sisäisen tietämisemme viisauteen, ei egon kärsimättömyyteen, joka haluaa asiat tehtävän meidän ohjeidemme mukaisesti, ja mieluummin jo eilen.

*****

Mutta tämä osoittautuu tosiaankin olevan hidas, hidas, HIDAS prosessi. Yli vuosi sulkutilaa, ja nyt olemme ohjelmamme osuudessa, jossa paljastetaan teatraalisesti "kuolettava rokote". Näyttämöltä poistuvat sulkutilat, sosiaalinen etäisyys ja maskit, ja sisään tulee murhaaja lääkkeen valepuvussa.

Maalaisjärki ja psykologia kertovat meille, että ihmiset, myös ne jotka ovat tietoisia pahuudesta, jota tulee vähitellen valoon, eivät pysty prosessoimaan liian monia järkytyksiä kerralla. Näin ollen esitettävän "elokuvan" tai "pantomiimin" verkkainen tahti, kuten Charlie Ward kutsuu sitä, asteittaisten paljastusten kera jotka on suunniteltu herättämään ihmisiä. Koska, aivan kuten tohtori Nelson toteaa tunteiden vapauttamisesta, liian paljon kerralla olisi ylivoimaista meille.

Monet ovat sanoneet, että on asioita, joita eivät edes vaihtoehtomaailman uutterimmat tutkijat tiedä. Luulemme, että olemme valmiita siihen, että kaikki totuudet kaadetaan päällemme, mutta …

Pakahtumisen todennäköisyys on kaksin- tai kolminkertainen massatietoisuuden osalta, joka ei tiedä edes perusteita. (Mitä tarkoitat, että 911 oli lavastettu hyökkäys (false flag)? Mikä lavastettu hyökkäys on?)

*****

Arvostan verkkaista tahtia vähän. Haluan kävellä nopeasti ja haluan saada askareet nopeasti tehtyä. Joskus minua huolestuttaa jonkin projektin valtavuus, koska se kestää niin pitkään. Kuka haluaa kuluttaa kaiken tuon ajan ja vetelehtiä? Tehdään se, ja mennään eteenpäin.

Olen havainnut, että nopeasti liikkumalla ei kirjoiteta kirjaa. Ei kylvetä puutarhaa. Nämä asiat vievät niin pitkään, kuin vievät.

Itse asiassa tämä aika jossa olemme nyt, muistuttaa mielestäni romaanin kirjoittamista. Myös tunnustetut kirjailijat jotka luovat hahmotelmia, muuttavat vääjäämättä niiden suuntaa, joskus täysin eri tarinaksi. Heidän kustantajansa eivät välitä siitä, kunhan lopputuote on erinomainen, ja enemmän tai vähemmän annettua lajityyppiä. Tyhjänpäiväisen rakkaustarinan ei pitäisi muuttua veriseksi rikosromaaniksi, tai toisinpäin.

Mielenkiintoisia asioita tapahtuu, kun emme yritä kiirehtiä, tai kontrolloida lopputulosta. Satunnaisesta hahmosta tulee sankari. Draama hivuttautuu satiiriksi tai komediaksi. Odottamattomia tapahtumia putkahtelee sivuille: mistä tuo tuli? Hemmetti, minun täytyy nyt kirjoittaa kahdeksan ensimmäistä lukua uudestaan sopimaan tähän kiehtovaan täyskäännökseen.

Tämänhetkisen tarinamme lopputulos on – kuten on sanottu – taattu. Maa on jo viidennen ulottuvuuden aikajanalla, kuten myös ne monet ihmiset, jotka menevät tuota reittiä.

Odottaminen on vaikeaa minulle. Kärsivällisyys on vähäistä.

Mutta muistan romaanin kirjoittamisen, ja palkkio on loppuunsaattaminen. Aah! Taputan itseäni selkään. Mikä tarina! Ei, mitä olin suunnitellut, mutta itse asiassa parempi.

Pidän kiinni tästä maailman todellisuudessa. Kenties se ei ole täsmälleen, mitä minä, tai kukaan, oli kuvitellut. Ei meille henkilökohtaisessa elämässä, ei Maa-yhteisölle.

Loppujen lopuksi hahmotelmat ovat arvausta, kirjoitettu ennen kuin tiedämme, mitä oikeasti tapahtuu. Tarina on elävä ja muuttuu sana sanalta edetessään viimeiseen lukuun.

Ja se mihin tarina vie itsensä, on varmasti vielä parempi, kuin olisimme voineet kuvitella.

 

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.

A MAN OF A TIME STORM
Jumala
Viestit: 4476
Liittynyt: 01 Tammi 2018, 21:00

Re: 3.6.2021 Ajasta ja Totuudesta - Catherine Viel

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 18 Kesä 2021, 11:21

"Mutta tämä osoittautuu tosiaankin olevan hidas, hidas, HIDAS prosessi. Yli vuosi sulkutilaa, ja nyt olemme ohjelmamme osuudessa, jossa paljastetaan teatraalisesti "kuolettava rokote". Näyttämöltä poistuvat sulkutilat, sosiaalinen etäisyys ja maskit, ja sisään tulee murhaaja lääkkeen valepuvussa.

..…

Pakahtumisen todennäköisyys on kaksin- tai kolminkertainen massatietoisuuden osalta, joka ei tiedä edes perusteita. (Mitä tarkoitat, että 911 oli lavastettu hyökkäys (false flag)? Mikä lavastettu hyökkäys on?)"

Näinpä suurin osa ei tiedä mitään mistään ja pakahtuvat jos tämä kaikki paljastuu kerralla.

Andromeda
Ylläpitäjä
Viestit: 7115
Liittynyt: 06 Maalis 2017, 20:26
Paikkakunta: Etelä-Suomi
Viesti:

Re: 3.6.2021 Ajasta ja Totuudesta - Catherine Viel

ViestiKirjoittaja Andromeda » 18 Kesä 2021, 12:35

Tuo vie hirvittävästi myös energiaa kun tällaisia pohtivat. Vähän samaan lopputulemaan itsekkin päätynyt, ei kaikkia voi kerralla paljastaa kun aivan kaikki on monelle täysin outoa ja uutta.

A MAN OF A TIME STORM
Jumala
Viestit: 4476
Liittynyt: 01 Tammi 2018, 21:00

Re: 3.6.2021 Ajasta ja Totuudesta - Catherine Viel

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 19 Kesä 2021, 18:33

Ei niin, eikä mene läpi jos on liian monta uutta tekijää siihen nähden mitä lukija on omaksunut tietystä aiheesta.


Palaa sivulle “Parapsykologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa