Viesti Matthewilta 2.8.2022

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...
Andromeda
Ylläpitäjä
Viestit: 7115
Liittynyt: 06 Maalis 2017, 20:26
Paikkakunta: Etelä-Suomi
Viesti:

Re: Viesti Matthewilta 1.12.2022

ViestiKirjoittaja Andromeda » 06 Joulu 2022, 08:37

VIESTI MATTHEWILTA

Kanavoinut Suzanne Ward (www.matthewbooks.com)

1.12.2022

Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Rakkain terveisin tämän aseman kaikilta sieluilta, tämä on Matthew.

Meille on etuoikeus ja ilo toivottaa Jumala tervetulleeksi.

JUMALA: Kiitos, Matthew, ja hei, rakkaat lapseni! Perinteiset uskonnolliset riittinne, juhlanne, upea musiikkinne, kirkkaanväriset koristeenne, valaistut puunne, lahjanne ja jakaminen katraani köyhien kanssa on nostanut värähtelyt suuriin, uusiin korkeuksiin. Kun laulatte tai kuulette ”iloa maailmaan” ja ”rauha maan päällä, hyvää tahtoa ihmisille”, antakaa noiden sanojen soida sydämessänne. Antakaa tämän vuodenajan sydäntä lämmittävien aikojen perheen ja ystävien kanssa, pitää henkenne korkealla, kun astutte uuteen vuoteen.

Kun puhuin teille tämän vuoden alussa, sanoin, että se olisi käänteentekevä, ja tosiaankin se oli: pimeyden pitkä kontrollointiaika on katkennut! Kansalaiset jotka protestoivat hallituksensa menettelytapoja, mullistukset kansantalouksissa, Venäjän kriittinen tehtävä Ukrainassa ja kaikki, mitä tapahtuu taustalla, on tulemista jumalaiseen järjestykseen, Maan vapauttamiseksi kaikesta pimeydestä.

Vaikka tämä on yksi merkittävimmistä kehityssuunnista koko universumissamme, se ei merkitse, että asiat ovat autuaita silmänräpäyksessä. On hämmennystä ja rauhattomuutta, jota voitte ajatella positiivisesti, kuin roskan siivoamisena hurrikaanin jälkeen, jotta asiat voidaan laittaa taas hyvään järjestykseen. Koko ajan olette rohkeasti ja pelottomasti selviytyneet vaikeista paikoista, rakkaani, ja nyt teillä on apua niistä värähtelyistä, jotka valonne on auttanut kohottamaan uusiin korkeuksiin. Kun katson maaperhettäni jatkumolla, näen voitokkaiden soihdunkantajien etujoukon johtamassa väkijoukkoa, jonka silmät säihkyvät innostusta ja onnellisuutta.

Gaia ja minä rakastaisimme kovasti, jos kaikki toivottaisivat tuossa hengessä tervetulleeksi tulevat paljastukset, mutta tiedämme, että jotkut jotka ovat jähmettyneet tieteellisiin periaatteisiin, uskonnollisiin oppeihin tai institutionaalisiin standardeihin, eivät ehkä tee sitä. Ja on ok, jos he eivät esimerkiksi voi uskoa, että pyhät kirjat ovat osittain itseä palvelevien yksilöjen kirjoittamia, jotta he voisivat kontrolloida kaikkia muita. On ok, jos he eivät voi uskoa, että se mitä on opetettu tieteestä ja historiasta, on enimmäkseen väärin, tai että totuudenmukaista informaatiota kutsutaan ”salaliittoteoriaksi”, kun se tulee valoon. Ja jos he eivät voi uskoa, että hallitukset valehtelivat kertoessaan rokotusten suojelevan terveyttänne ja pitävät pimennossa kontaktinsa lapsiini muissa sivilisaatioissa, sekin on ok.

Jos perhettä ja ystäviä on noiden ihmisten joukossa, kuunnelkaa heitä rakastavan tarkkaavasti, mutta älkää yrittäkö muuttaa heidän mieltään – se ei ole teidän vastuunne tai oikeutenne. Kaikki universumimme sielut ovat oikeutettuja oppimaan sillä tahdilla, joka on mukava heille, ja heillä on koko ikuisuus sen tekemiseen.

Jotkut teistä eivät tiedä, kuka oikeasti olen ja mitä teen, joten kerron sen teille, mutta ensin kerron, kuka en ole. En ole kosmoksen ylin olento, Lähde, kokonaisuus, kaiken ”minä olen” -olemus. Luoja on sitä. Olen sielu, ja minut loivat ne arkkienkelit, joille Luoja lahjoitti vapaan tahdon ja sen kumppanin, ilmentämisen. Tämä on Luojan energian käyttämistä laittamaan omat ideansa muotoon tai liikkeeseen. Arkkienkelit loivat jumalat – olen yksi niistä – ja jumalattaret ja antoivat jokaiselle meistä vaihtoehdon joko ottaa konkreettisen muodon tai jäädä puhtaaksi energiaksi. Valitsin jälkimmäisen.

Luoja valitsi minut tämän universumin ylimmäksi olennoksi – eli suunnittelemaan ja kanssaluomaan kaiken täällä, ja sitten toimintojen valvojana pitämään kaiken mukavasti liikkeellä – ja muita jumalia tai jumalattaria täyttämään saman roolin muissa kuudessa universumissa. Jokaisella meistä on omalla alueellamme Luojaa vastaava voima.

Kuitenkin se – Luojan pronomini, joka merkitsee suurinta kunnioitusta ja arvostusta – lisäsi tämän säännön: emme saa koskaan puuttua universumimme yhdenkään sielun vapaan tahdon valintoihin. Riippumatta siitä, miten julmia muille tai vaarallisia itselle nuo valitut toimet voivat olla ja miten kovasti haluaisimme puuttua asiaan, emme voi. Siitä syystä meidän universumissamme Maa on tullut hyvin tunnetuksi loistavana kouluna, jossa on jatkuva karmakaruselli. Gaia on erittäin väsynyt tarjoamaan tuota palvelua, ja se riemuitsee, ettei sitten ole lainkaan työlästä, kun se saavuttaa ylösnousemusmääränpäänsä, jota kutsutte 5D:ksi. Todellisuudessa alueita avaruudessa ei ole numeroitu - erilaiset energiatasot virtaavat vain sopusoinnussa vallitsevien värähtelyjen kanssa.

Nyt sitten, Luoja voi tehdä poikkeuksen tuohon antamaansa vapaan tahdon lahjaan, ja muutama vuosikymmen sitten teidän aikatajullanne, se teki tämän poikkeuksen: yksikään sielu ei saa räjäyttää ydinasetta avaruudessa. Syynä on, että ydinräjäytykset ovat pirstoneet vapaita henkiä – sieluja jotka ovat niin kehittyneitä henkisesti ja tietoisesti, etteivät ne tarvitse kehoa – ja sieluja, jotka matkustavat astraalissa. Tässä ei ole kyse kehoista, jotka kestävät vain yhden elämän – kyse on sieluista, ja ne elävät ikuisesti.

Jokainen sielu on osa Luojaa ja tässä universumissa osa minua, ja jokaista arvostetaan tasavertaisesti ja rakastetaan ehdottomasti. Pirstoutuneen sielun jokainen osa on elintärkeä, ja jokaisen osan etsiminen ja sitten löydettyjen osien esitteleminen toisilleen elämien oikeassa järjestyksessä, kunnes koko sielu on täysin rakennettu uudelleen, voi viedä tuhansia vuosia teidän aikaanne. Jatkuva osien etsiminen jatkuu, kunnes jokainen sielu on jälleen kokonainen ja terve. Näin tärkeä jokainen sielu on.

Sopusoinnussa tuon Luojan tekemän poikkeuksen kanssa, kehotin kaikkia universumimme sivilisaatioita, joilla on teknologiaa estää ydinkärkien räjähtäminen, tekemään sen. Teitä kiinnostaa eniten se, että joukot taivaallanne tai maanulkopuoliset lapseni, jotka elävät keskuudessanne, ovat tehneet tämän 13 kertaa. Tiedän, että puhutaan ydinsodasta – vakuutan teille, että sotaa ei tule – ja satunnaisesta uhasta ampua ohjus. Se ei ole todennäköistä, mutta jos se onnistuisi, taistelukärki tehtäisiin harmittomaksi, kuten kaikki sen edeltäjät.

Minäpä ajattelen hetken, Suzy … Okei, kiitos. Tiedän, mistä haluan puhua seuraavaksi. On ok kutsua minua, millä nimellä haluatte – vastaan niihin kaikkiin. Oikea nimieni on yhdistelmä sointuja ja pastellivärejä, joten sitä ei voi ääntää. Ja olen Jumala, joten hän (miespuolinen) on oikea pronomini ja ”isä” sopii myös. Kuten muutkin universaalit toimitusjohtajat, olen kuitenkin androgyyni, feminiini- ja maskuliinienergioiden tasapaino. Gaiaa, sielua joka päätti ruumiillistua planeettana ja jolla on feminiininen energia, voidaan oikeutetusti kutsua Äiti Maaksi ja tyttärekseni.

Solin korvaamattomalla avulla – sielun jota kutsutte auringoksi ja jonka energia on pääasiassa maskuliinista – Gaia ja minä käytimme Luojan ehtymätöntä rakkaus-valoenergiaa kanssaluodaksemme planeetan, joka hehkuu luonnollista kauneutta ja mahtavien elämämuotojen kera koko eläin- ja kasvikunnassa. Kun olimme valmiita, koko planeetta jota kutsuimme Terraksi, oli paratiisi – raamatun Eedenin puutarha. Ihmiset, eläimet ja kasvit tiesivät yhteytensä toisiinsa ja meihin, kanssaluojiinsa. Kaikki elivät rauhallisesti ja onnellisesti yhdessä ja kommunikoivat kuuluvasti sekä telepaattisesti. Surullista kyllä, lopulta asiat alkoivat mennä alamäkeä, mutta Gaia ja minä jatkoimme sivilisaatioiden rakastamista ja hoivaamista, yksi toisensa jälkeen.

Olen yhdistelmä kaikista ihmisistä ja kaikista Maan muista elämänmuodoista – eläimet ja kasvit ovat myös sieluja – joten kaikkialla läsnäolevuus pätee minuun omassa kokonaisuudessamme, mutta kaikkitietävyys, kaikkivoimaisuus ja täydellisyys eivät sovellu. Ne pätevät vain Luojaan, joka on puhtaasti rakkautta ja ilmaisee sitä valoenergiana ja kosmisena tietoisuutena.

Rakkaat lapseni, suuri osa siitä, mitä teille on opetettu minusta, oli keksittyä, eikä osassa siitä ole edes tolkkua, eihän? Miten voin olla rakastava Jumala ja myös raivostunut, koston Jumala? Jokainen sielu katraassani on osa minua – miksi lähettäisin yhtäkään osaani siihen paikkaan, jota uskonnot kutsuvat helvetiksi? Miksi käskisin joitain lapsiani surmaamaan muita, koska heidän uskonnolliset uskomuksensa eroavat? Miksi ajattelisin, että vain yksi kaikista lapsistani on sen arvoinen, että häntä voi koskaan kutsua ”pojakseni”? Mikään noista minuun liitetyistä asioista ei ole totta!

Eksyin aiheesta, mutta halusin oikaista asioita edes tämän verran.

Ajatelkaa tätä: ollakseni Luojan tasolla minun täytyisi olla täydellinen. Sielutasolla olemme kaikki erottamattomia, joten jos edes yhdellä lapsistani – eikä teillä ole tarpeeksi suurta lukua kertomaan, miten monta minulla on – on jokin heikkous, minä en voi olla täydellinen. Jos meillä on tarkoitus olla täydellisyyttä universumissamme, joidenkin laajassa katraassani täytyy tehdä viisaampia ja ystävällisempiä päätöksiä. Tämä ei tuomitsemista – tämä on fakta.

Luoja ja minä eroamme toisellakin tavalla. Kaiken olemassaolevan lähteenä, Luoja on tietoinen siitä, mitä sielut tekevät ympäri kosmosta, mutta se ei ole osallistu henkilökohtaisesti niiden elämään. Minä tiedän vain sen, mitä sielut meidän universumissamme tekevät, ja osallistun henkilökohtaisesti jokaisen elämään. Lisäksi vastaan joka sielun rukouksiin. Ette ehkä saa, mitä haluatte, rakkaat lapseni, mutta saatte aina, mitä tarvitsette pysyäksenne raiteilla siinä, mitä valitsitte sielusopimuksissanne. Ja jos rukoilette muiden puolesta, heidän sopimuksensa ovat etusijalla siihen nähden, mitä haluatte heille.

Luojan vapaan tahdon julistuksen noudattamisen lisäksi, minulle ei annettu mitään rajoituksia tai ohjeita, joten loin tämän universumin muiden palvelemisen periaatteelle. Useimmat katraassani pärjäävät hyvin tämän ”auttakaa toisianne” -järjestelyn kanssa, mutta jotkut käyttäytyvät niin, kuin olisimme jokin itseä palveleva organisaatio.

Seuraavaksi tein lait, jotka hallitsevat kaikkea elämää täällä ja joissa tiede ja henki ovat yksi ja sama asia, Luojan rakkaus-valo-olemusta. Ei ole tuomitsemista, puolueellisuutta, arviolaskelmia tai poikkeamista mistään laista. Kaikkien lajien ja kaiken toiminnan perusta on taajuuksien ja värähtelyjen täsmällisyys.

Perustavimmanlaatuiset lait liittyvät elektroneihin, fotoneihin, magnetismiin, gravitaatioon, massaan, liikkeeseen ja suojeluun. Jotkut niistä vaikuttavat suurien sfäärien/pallojen muodostamisessa, joissa erilaisia kerroksia – joissain onkaloita ja järviä ontoissa alueissa – rakentuu voimakkaan keskustilan ympärille, joka vetää puolensa kiinteitä hiukkasia. Ihmisiä jotka ovat kehittäneet teknologiaa siinä määrin, että se hämmästyttäisi teitä, asuu planeettojen ontoilla alueilla, kun pinnasta tuli karu tai he valitsivat eristyksen turvakseen. Lähimpiä naapureitanne ovat useat korkealle kehittyneet sivilisaatiot, jotka elävät Maan sisäosan kaupungeissa, jotka vaihtelevat vaatimattomista uskomattomiin.

Yksi laki pitää kaikki taivaankappaleet järjestyksenmukaisessa liikkeessä, jotta ne eivät törmää yhteen, ja toinen antaa olosuhteet kaiken elämän kukoistamiseen planeettojen sisällä tai pinnalla. Kyllä, tiedän, että törmäyksiä tapahtuu ja sivilisaatioita on tuhottu, mutta tämä ei johdu lakien puutteista - se on katraan huonosti käyttäytyvien jäsenten aloittamaa toimintaa, johon minun ei sallita puuttua. Kaikella kohtuudella Luojaa kohtaan, se tarkoitti vapaan tahdon lahjaansa käytettävän viisaasti ja hyväntahtoisesti, ja niin sitä käytettiin, kunnes Lucifer hairahtui. Tämä loi energeettisesti näyttämön kaikenlaiselle sekasorrolle universumissamme. Se mitä jotkut kutsuvat saatanaksi, on energiaserpentiinejä, joita ohjataan tuhoisilla tavoilla.

Sitten on lakeja alkuaineiden/elementtien toiminnasta ja reagoinnista ilmassa, vedessä ja maaperässä, kuumuudessa – neste, höyry ja kiinteät tilat. Se, ettei mikään sivilisaatio saa puuhastella toisen sivilisaation asioissa, ellei pyydetä, on laki – ”hyvät” sielut kunnioittavat sitä, ”ei-hyvät” eivät. Monia lakeja liittyy valtavaan valikoimaan geenimateriaalia ja kehon rakenteeseen ja toimintaan. Esimerkiksi, siittiösolun ja munasolun yhdistyminen kehittyy saman lajin vauvaksi, ja tammenterho kasvaa mahtavaksi tammeksi.

Laki joka liittyy kommunikointiin, johon sisältyy telepatia, antaa jokaiselle sielulle ainutlaatuisen taajuuden, ja lähettilääni – suojelusenkelit, muut enkelikunnassa ja myriadit henkioppaat – tuntevat kaikki, ja he toimivat kunkin sielun tarpeiden mukaan. Nämä ainutlaatuiset taajuudet varoittavat lapsiani henkimaailmoissa rakkaiden sielujen lähestyvästä saapumisesta, jotta he voivat kerääntyä tervehtimään näitä.

Lakeihin jotka vaikuttavat lapsiini intiimimmin, koska mukana on henkilökohtaisia valintoja, lisäsin sielutason opastuksen – omatunto, intuitio, vaisto, inspiraatio ja pyrkimys/halu. Yksi laki jossa ne ovat erityisen hyödyllisiä, on synkronismi – eli tapahtumia tai olosuhteita tupsahtelee esiin, jotta pysytään sielusopimustenne ja syntymää edeltävien suostumustenne mukana, kuten ns. yksi ovi sulkeutuu ja toinen aukeaa. Sisältymisenlaki viitaa sielutason tietoon, jossa kaikki totuudet tiedetään, ja se mitä kutsutaan karmaksi, on syyn- ja seurauksenlaki. Se ei ole palkkio tai rangaistus – se on tilaisuus saavuttaa tasapainotettu elämänkokemus, jotta voitte jatkaa kehittymistä.

Parhaiten tunnetaan vetovoimanlakini. Fokusoituneiden ajatustenne ja tunteidenne energia ampuu kollektiivitietoisuuteen ja tuo takaisin sitä, mikä parhaiten sopii yhteen tuon fokuksen kanssa. Tuon lain toinen osa ei ole yhtä hyvin tunnettu: kaikkien planeetalla olevien kollektiiviset ajatukset ja tunteet määrittävät, mitä maailmassanne tapahtuu. Aikomuksenlaki antaa aikomuksen omalle energialle, erillään toiminnanlaista, ja jumalaisen armon laki joka estää tahattomia katastrofeja, vahvistaa myös niitä kamppailevia sieluja, jotka pyytävät tuota apua.

Ja on laki, jonka jotkut uskonnot tulkitsevat tapahtumiksi kuoleman jälkeen – ensin tuomiopäivä ja sitten päätös: taivas vai ikuinen helvetti. Todellinen laki on yksinkertainen ja välitön. Kun fyysinen keho kuolee, ihmisen eetterikeho ja psyyke menee automaattisesti siihen henkimaailman osaan, jossa energia on sama kuin hänen elämänsä energia, joka tallennetaan hetki hetkeltä akaasisiin tiedostoihin. Elämiin hengessä sisältyy kasvutilaisuuksia ja valmistautumista seuraavaa fyysiseen elämään.

Tämä ei ole laki, mutta kenties sen pitäisi olla sitä maaperheelläni: hengittäkää syvään ja rytmisesti. Se helpottaa kireyttä ja pitää energianne virtaamassa tasaisesti, jottei se tukkeudu ja aiheuta kipua tai sairautta. Se selvittää myös tietä, jotta sielutason informaatio saavuttaa helpommin tietoisuutenne.

Miten muuten, paitsi että haluaisin teidän hengittävän aina oikein, tunnen itsejeni pärjäävän maan päällä? Olen haltioitunut useimmista, jotka ovat huomaavaisia, välittäviä, rehellisiä, ystävällisiä, arvostavia ja anteliaita. Mutta suoraan sanottuna, tuo sitkeä joukko, joita kutsun katraani huonosti käyttäytyviksi jäseniksi, ovat huolestuttavia. He eivät ole kuitenkaan maisemissa enää kauaa, koska valonvoimat tai valkohatut, kuten sanotaan, poistavat nopeasti heidän pimeyden kuilujaan.

Maailman vapauttaminen pitkästä, pitkästä, pitkästä pimeyden kontrollointiajasta ja sen muuttaminen maailmaksi, jonka perusta on rakkaus, on valtava hanke, jossa on kulttuurillisia, filosofisia, taloudellisia, hallinnollisia ja ympäristönäkökohtia. Tarvitaan paljon valoa levittämään näkökykyä, viisautta, hyvää tahtoa ja keskinäistä kunnioitusta maailmanlaajuisesti. Rakkaat lapset, jatkakaa valonne korkeiden värähtelyjen säteilemistä!

Toistan jotain, minkä sanoin viime tammikuussa, koska se on myös tärkeää: olen aina halunnut, että maaperheeni elää iloisesti, yhteistyötä tehden ja monimuotoisuutta on rikastamassa heidän elämäänsä. Haluan ihmisten rakastavan ja kunnioittavan toisiaan ja luontoa – se on kokonaisuudessaan myös osa minua – ja suojelevan planeetan kauneutta ja kukoistavan sen yltäkylläisyydessä.

Sellaista tyydyttävää elämää haluan teille kaikille vapaaehtoisille! Kyllä, olette siellä tehtävässä, ja teette suurenmoista työtä maaperheen inspiroimisessa heräämään ja ilmentämään planeetan kultaisen ajan. Kiitollisuus jota Gaia ja minä tunnemme, on rajatonta.

Mutta, rakkaat lapseni, haluan elämänne olevan muutakin kuin tehtävänne. Leikkikää, naurakaa, laulakaa, tanssikaa, olkaa iloisia, halatkaa puuta ja rakastakaa toisianne!

Suzy, kiitos viestini vastaanottamisesta, ja kiitos, Matthew, että annoit minun olla viestintuoja tänään. Toivon, että kaikki lapseni maan päällä voisivat kuulla minut, kun puhun heille henkilökohtaisesti, ja teen sitä usein. Joku päivä he kuulevat.

MATTHEW: Me kiitämme sinua, Jumala! Pyrimme olemaan valaisevia ja rohkaisevia, mutta sinun sanoillasi on paljon enemmän vaikutusta kuin meidän sanoillamme.

Nyt sitten, rakkaat veljet ja sisaret, toistamme Jumalan sanat: leikkikää, naurakaa, laulakaa, tanssikaa, olkaa iloisia, halatkaa puuta ja rakastakaa toisianne!

Valo-olennot ympäri tätä universumia kannustavat teitä eteenpäin maamatkalanne ja tukevat teitä ehdottoman rakkauden voimalla.



-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.

Andromeda
Ylläpitäjä
Viestit: 7115
Liittynyt: 06 Maalis 2017, 20:26
Paikkakunta: Etelä-Suomi
Viesti:

Re: Viesti Matthewilta 4.1.2023

ViestiKirjoittaja Andromeda » 13 Tammi 2023, 15:20

VIESTI MATTHEWILTA

Kanavoinut Suzanne Ward (www.matthewbooks.com)

4.1.2023

Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Rakkain terveisin tämän aseman kaikilta sieluilta, tämä on Matthew.

Monet aistivat: "Ilma tuntuu olevan superladattu muutoksella!" ja se on tosiaankin osuva kuvaus maailmanlaajuisesta toiminnasta pimeyden poistamiseksi. Viime vuoden merkittävää edistymistä kiihdytetään nyt Maassa ja sen ulkopuolella.

Valovoimien ja pimeydenvoimien välistä taistelua käydään myös planeetan ulkopuolella. Monta vuosikymmentä pimeät sielut ovat joissain sotilaallisissa organisaatioissanne ja yrityksissänne toimineet avaruusprojekteissa salaa pahoin aikein muiden sivilisaatioiden jäsenten kanssa. Aivan kuten pimeys maan päällä on tulossa valoon, jotta se voidaan kukistaa, sama pätee niiden projektien purkamiseen, jotka käyttävät teknologiaa, jota useimmat luulevat olevan vain scifi-romaneissa ja -elokuvissa. Melko lähitulevaisuudessa tuota teknologiaa käytetään hyväntahtoisesti planeetalla.

Kaikki toimet pimeyden hävittämiseksi maan päältä etenee sen jumalaisen suunnitelman mukaisesti, jonka ovat kuvitelleet korkealle kehittyneet sielut, jotka ovat vastuussa Linnunradasta, yhdessä korkeimman universaalin neuvoston kanssa. Teidät valittiin osallistumaan tähän näin korkealla jumalaisen järjestyksen tasolla, koska olette voimakkaimpia niistä miljardeista sieluista, jotka ilmoittautuivat vapaaehtoiseksi. Ette muista tienneenne silloin, että olette puhdasta rakkaus-valoenergiaa – ainoa "ase" jota vastaan pimeydellä ei ole puolustusta – ja hyvin kokeneita siihen tehtävään, johon ryhdyitte. Rakkaat ystävät, luottakaa siihen, mitä olemme usein kertoneet teille: pelkästään olemalla autatte maaperhettämme transformoimaan maailmansa – valonne on niin voimakasta!

Kaikkien totuuksien tuleminen julkiseen tietoon on osa Maan valtavaa puhdistusta, ja kaiken toiminnan lisääntyessä saattaa tuntua siltä, että nuo totuudet tulevat pian esiin. Se on hyvin epätodennäköistä. Jos kaikki paljastukset tulisivat samanaikaisesti, Maan sivilisaation kollektiivipsyyke menisi shokkiin. Se estäisi ihmisten kyvyn toimia rationaalisesti ja mitätöisi suurimman osan valotyöntekijöiden edistymisestä heidän herättämisessään. Siksi – niin meille kerrotaan – suunnitelmana on paljastaa ensin ns. helposti hyväksyttävät totuudet, ja muut alueet joilla oli läpitunkevaa petosta, korruptiota ja turmeltuneisuutta – ja osaa paljastetaan ja hävitetään vielä – tuodaan julki, sitten kun sivilisaatio pystyy sisäistämään uuden ällistyttävän informaatioaallon.

Meiltä on kysytty, mikä NESARA/GNESARA on ja milloin se otetaan käyttöön, emmekä tiedä "milloin". Yhdysvaltojen lainsäädännön National Economic Security and Reformation Actissa (= laki kansantalouden turvasta ja uudistuksesta) on kaksi ensisijaista säännöstä, ja kumpikin on monimutkainen. Ensimmäinen – sen suvereenin tasavallan perustaminen jota perustajat tarkoittivat – vaatii lakkauttamaan nykyhallinnon. Vain suhteellisen pieni kourallinen väestöstä tietää, että pari vuosisataa sitten maan hallinnosta tehtiin salamyhkäisesti yksityisesti omistettu korporaatio, ja kaikki kansalaiset ovat sen työntekijöitä. Käydään keskusteluja siitä, miten tämä tilanne käsitellään parhaiten niin, että aiheutuu minimaalisesti hämmennystä ja puoluekannattajien vastustusta.

Tämä ei ole poliittinen asia. Tämä on valtion vapauttamista sen Illuminatin vaikutuksesta, joka ylitti nopeasti Atlantin valtameren, kun siirtokunnat olivat voittaneet itsenäisyyden brittihallinnosta. Kun tuo salaseura oli vakiintunut joka instituutioon, järjestelmään ja organisaatioon, joka vaikuttaa elämään tuossa maassa, se levisi pohjoiseen ja etelään valtiorajojen yli.

Toinen ensisijainen säännös muodostaa uuden globaalin talouden – siksi NESARA:aan lisättiin G – ja lopettaa pankkitoiminnan, rahan lainaamisen, osakemarkkinat ja valuuttakaupan nykymuodoissaan, jotka Illuminati perusti voidakseen kerätä omaisuuksia. Edistymistä tapahtuu noiden varojen takaisinsaamisessa, jotka hankittiin laittomasti ja moraalittomasti, jotta ne voidaan käyttää köyhtymisen lopettamiseen maailmanlaajuisesti.

Tämä säännös lopettaa myös Yhdysvaltain keskuspankkijärjestelmän – sillä ei ole mitään tekemistä "liittovaltion" kanssa (suom. huom. nimessä viitataan siihen) – ja sen (rahan)keräysosaston, Verohallituksen. Keskuspankki on pankkiirikonsortio, jonka vaikutusvalta ulottuu koko maapallolle kuin mustekala, jolla on tuhat lonkeroa. Uudessa järjestelmässä kaikki kansalliset valuutat perustuvat arvometalleihin, tasoittaen näin globaalin talouden pelikenttää.

Vaikka emme voi antaa teille aikataulua noiden säädösten käyttöönotolle, kaiken kiihtyessä ja värähtelytasojen noustessa jatkuvasti, kaikki suotuisat muutokset tulevat nopeammin. Luottamuksenne ja kärsivällisyytenne palkitaan!

"Kuulin, että Gaia haluaa koko väestönsä menevän kanssaan takaisin korkeaan viidenteen tiheyteen. Tiedättekö, miten kauan kestää, ennen kuin kaikki "heräävät"?

Selkeytetäänpä ensin lausetta "takaisin korkeaan viidenteen tiheyteen". Rakastettu sielu Gaia on aina ollut tuossa tiheydessä, josta se on peräisin, ja se loi yhdessä Jumalan kanssa planeettakehonsa, jota nyt kutsutaan Maaksi. Ainoastaan sen keho laskeutui matalaan kolmanteen tiheyteen, kun pimeys levisi sivilisaatioiden ketjuun. Kaikkien niiden aioinien ajan, jolloin Gaian rakkaus ja välittäminen olivat sen 3D-olosuhteissa elävien elämänmuotojen kanssa, sen kehitysstatus pysyi korkeassa viidennessä tiheydessä.

Sama pätee teihin, rakkaat veljet ja sisaret. Olette kolmannen tiheyden kehoissa, koska menitte Maahan auttamaan sivilisaatiota heräämään, jotta se voi kehittyä. Mutta ette ole yhtä kuin nuo kehot – olette sieluja, joilla on se sama korkean tiheyden kehitysstatus kuin silloin, kun tulitte vapaaehtoisesti tähän elämään.

Nyt sitten, reilu 80 vuotta sitten massiivinen valonlisäys voimakkaista, henkisesti kehittyneistä sivilisaatioista antoi Maan irrottautua tiheistä "ankkureistaan" ja alkaa ylösnousta. Tosiaankin Gaian halu oli silloin, että myös koko sen väestö ylösnousisi korkeammille valotasoille. Kuitenkin ajan kuluessa se oivalsi, että sen täytyi valita, jatkaako se ylösnousemusvauhtiaan vai hidastaa huomattavasti ja odottaa koko ihmiskuntansa heräämistä henkisesti ja tietoisesti – henkilökohtainen ylösnousemus.

Gaia ei halunnut viivyttää korkeampien värähtelytasojen etuja niillä sieluilla, jotka kehittyivät ylösnousemuspolulla, joten se piti tahtinsa vakaana. Sen tietoisuus ihmistensä ajattelutavasta antoi sen hyväksyä, etteivät kaikki olleet valmiita elämään neljännen ja viidennen tiheyden sivilisaatioissa. Jotkut eivät uskoisi, että uskonnollisia opinkappaleita keksittiin kontrolloimaan massoja, jotkut eivät uskoisi, että suurin osa tiedeopetuksesta oli virheellistä, ja toiset olivat sikeästi unessa tutussa ahdasmielisyydessä, epäoikeudenmukaisuudessa, taloudellisessa eriarvoisuudessa ja muissa matalan värähtelyn yhteiskuntaoloissa.

Totuuksien ja muutoksen hyväksymisen sijasta, he valitsevat sielutasolla lähteä tästä elämästä. Se, ketkä siirtyvät henkielämään tuosta syystä ja ketkä sielusopimuksissa valitun elämänkaaren mukaisesti, on oleellista vain noille sieluille. Se on tärkeää, että Gaia on iloisesti tavoitteessaan ylösnousemuskurssissa.

"Millainen maailmasta tulee, jos tämän päivän lapset eivät kykene olemaan huomisen johtajia hallituksissa, yrityksissä, laki- ja oikeusjärjestelmissä, koulutuksessa, viestinnässä, kuljetuksessa ja teknologiassa?" Tuossa sähköpostissa, joka ilmaisi myös muiden samoja huolia, todettiin myös huolestuttavat olosuhteet: eristyksen psyykkiset vaikutukset ja luokkaopetuksen keskeytyminen pandemiamääräysten vuoksi; rokotusten ja laajamittaisen saastumisen aiheuttamat mahdolliset terveysongelmat; epävakaat kansantaloudet; ankeat työllistymismahdollisuudet lapsille joilla ei ole varaa opintoihin, kun teollisuudenalat automatisoituvat lisää; sodanlietsonta ja sotilaallisten kulujen lisääntyminen.

Vaikka nuo ovat loogisia näkökohtia tällä hetkellä, kerromme teille monista (tunteisiin) vaikuttavista tekijöistä sen lisäksi, että lapset ovat huomattavan sitkeitä ja sopeutuvia olosuhteisiin. Vanhempien, opettajien, neuvonantajien ja muiden lasten kunnioittamien ihmisten itsevarma/luottavainen asenne ja kannustus, antaa heille itseluottamusta ja inspiroi heitä pärjäämään hyvin hankkeissa. Valotyöntekijät – optimisminne ja turvallisuudentunteidenne korkeat värähtelyt – hyödyttävät kaikenikäisiä ihmisiä, ja dominoilmiö voi saada aikaan ihmeitä.

Mitä tulee mahdollisiin terveysongelmiin, voimistuva valo muuttaa soluja hiilipohjaisesta kristallirakenteeksi, mikä vahvistaa immuunijärjestelmää ja antaa vastustuskykyä sairautta aiheuttavalle myrkyllisyydelle. Kristallisoluilla on toinen oleellinen funktio: ne mahdollistavat kehon menestymisen niillä korkeammilla värähtelytasoilla, joita Maa lähestyy.

Poiketaanpa hetkeksi aiheesta ja vastataan siihen liittyvään kysymykseen: "Kysytkö Matthewilta, miten muutamme solut hiilestä kristalliseksi." Valo muuttaa solurakenteen hiilestä kristalliseksi, ja ihmiset jotka elävät jumalisilla tavoilla, sisäistävät automaattisesti valoa. Kuten Jumala sanoi: "Se on niin yksinkertaista, että on ystävällinen."

Uusi globaali talousjärjestelmä vakauttaa kaikki kansantaloudet, ja mitä koulutukseen tulee, ne taloudelliset, institutionaaliset ja kulttuurilliset standardit, jotka ovat saattaneet hyvin monet lapset epäedulliseen asemaan, käyvät läpi lukuisia muutoksia. Kaikki tasot järjestetään niin, että lapset sijoitetaan kiinnostustensa, taitojensa, lahjojensa ja kykyjensä mukaan, eivätkä kustannukset ole ongelma, esikoulusta jatko-opintoihin saakka. Muutoksia tulee hitaammin siellä, missä tyttöjen koulunkäynnistä on tehty vaikeaa, mutta jatkuvasti nousevat värähtelyt lopettavat tuon epäoikeudenmukaisuuden, ja lopulta rajattomat koulutusmahdollisuudet ovat kaikkien lasten ulottuvilla maailmassanne. [Viesti 4.4.2022 sisältää kattavasti yksityiskohtia muutoksista.]

Sodanlietsonta loppuu ja sotilaallisiin kuluihin käytetty raha ohjataan kansallisten infrastruktuurien uudelleenrakentamiseen, tutkimus- ja kehitysprojekteihin ja muihin suotuisiin ohjelmiin. Joukot joita ei enää tarvita kansalliseen puolustukseen, työllistetään muuten, ja koko ansiotyö muuttuu dramaattisesti koko väestön eduksi.

Kaikki nuo kehitysaskeleet ovat todellakin merkittäviä, mutta tärkein (tunteisiin) vaikuttava tekijä on DNA. Annetaanpa vähän taustaa tässä. Alussa ihmisille suunniteltiin 12 DNA-säiettä. Kehossa ei ollut sairauksia tai vammaisuutta ja ikääntymisprosessi loppui ns. parhaassa iässä, noin 30-vuotiaana. Aivokapasiteettia käytettiin täysin, kuten myös muita luontaisia kykyjä – ihmiset kommunikoivat telepaattisesti luonnon kanssa, ilmensivät, mitä halusivat, matkustivat ajatuksen nopeudella ja sielutason tieto pääsi tietoisuuteen. Koska ihmisten keho, mieli ja henki oli terve, he voivat elää halutessaan tuhansia vuosia, ennen siirtymistä itsensä löytämisen korkeammille tasoille.

Kuten kaikki muukin olemassaoleva, DNA on energiaa, eikä energiaa voi tuhota. Siis kun pimeät voimat astuivat kuvaan, niiden sätkynuket keksivät uuden tavan kontrolloida kokemattomia sivilisaatioita. He laittoivat horrostilaan 10 ihmisen 12 DNA-säikeestä – kaksi jätettiin aktiiviseksi, koska se on minimimäärä kehon toiminnalle. Näin ollen, pimeyden monina pitkinä aikakausina tällä planeetalla, useimmilla sieluilla jotka inkarnoituivat, oli keho, jossa oli vain kaksi aktiivista DNA-säiettä.

Vastaavuus DNA:n ja kristallisolurakenteen välillä on tämä: valo kehon lukemattomissa soluissa "tönii" horroksessa olevia DNA-säikeitä aktivoitumaan uudelleen. Jokin aika sitten monia sieluja alkoi tulla Maahan henkisen ja tietoisen tiedostamistason kera, joka on mahdollinen vain, silloin kun kahta useampi DNA-säie on aktiivinen. Näillä yksilöillä on kehittynyttä älykkyyttä, muinaisviisautta, henkistä ja moraalista lahjomattomuutta ja luontainen halu saavuttaa kansainvälinen rauha, tasavertaisuus, hyvinvointi ja elämä harmoniassa luonnon kanssa.

He ovat huomisen johtajia. Älkää olko huolissanne heistä! Kun sieluja joilla on lisääntyviä määrä säikeitä, inkarnoituu jatkuvasti maan päälle, ykseydestä tulee kollektiivinen tietoisuus ja kultainen aika voi kukoistaa koko loistossaan.

Rakkaat veljet ja sisaret, valo-olennot ympäri tätä universumia kunnioittavat teitä ja tukevat teitä ehdottoman rakkauden voimalla.



-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.

A MAN OF A TIME STORM
Jumala
Viestit: 4471
Liittynyt: 01 Tammi 2018, 21:00

Re: Viesti Matthewilta 2.8.2022

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 15 Tammi 2023, 07:23

Izabela sanoi Saksaa koskevassa näyissä että mitään Saksan uudelleen nousua ei tule ennenkuin käärmeet on poistettu tavalla tai toisella Saksan hallinnoista, hän näki että käärmeet pidätetään ja tuomitaan. Kultaaikaa ei tule sitä ennen, se on myös hyvin vaikeaa nähdä nyt.
Näin se on myös eri maiden kohdalla ja sen voisi aloittaa tekemällä WEF:än nuorien johtajien koulutuksesta laittoman, Klaus Schwabin puheita voidaan verrata pahimpaan terrorismiin, monet WEF:än suunnitelmat ovat ihmisvastaisia, tällöin ne ovat terrorismiä. Turha puhua kultaajasta jollei vastaavaa puhdistusta saavuteta kaikkialla.

Andromeda
Ylläpitäjä
Viestit: 7115
Liittynyt: 06 Maalis 2017, 20:26
Paikkakunta: Etelä-Suomi
Viesti:

Re: Viesti Matthewilta 2.8.2022

ViestiKirjoittaja Andromeda » 16 Tammi 2023, 09:12

Telegramissa, totuuden etsijät keskustelee, siellä oli seurattu flightradar sivustoa aktiivisesti ja oli spekuloitu ettei Davosin kokous toteutuisi koska on ollut poikkeuksellisen vähän lentoja Euroopassa.

Andromeda
Ylläpitäjä
Viestit: 7115
Liittynyt: 06 Maalis 2017, 20:26
Paikkakunta: Etelä-Suomi
Viesti:

Re: Viesti Matthewilta 1.9.2023

ViestiKirjoittaja Andromeda » 14 Syys 2023, 08:27

VIESTI MATTHEWILTA

Kanavoinut Suzanne Ward (http://www.matthewbooks.com)

1.9.2023

Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Rakkain terveisin tämän aseman kaikilta sieluilta, tämä on Matthew.

Olemme syvän kiitollisia siitä parantavasta energiasta, jota on viime aikoina virrannut äidilleni. Huomaavaisuutenne, rakkautenne ja arvostuksenne hänen vuosia jatkunutta kommunikointipalveluaan kohtaan, auttoi häntä tekemään poikkeuksellisen täyskäännöksen lähes kuoleman porteilla, ja tuntemaan itsensä taas hyvin terveeksi.

Nyt, rakkaat ystävät, tehkää jotain hyvää itsenne hyväksi. Hengittäkää syvään, hengittäkää ulos hitaasti, ja tehkää näin vielä kaksi kertaa. Hengittäminen syvään ja rytmikkäästi auttaa energiaanne liikkumaan tasaisesti koko kehossanne, tuo happea soluihinne ja edistää sielutason tietämisen tulemista tietoisuuteenne. Harjoittakaa tätä terveellistä hengittämistä usein päivänne aikana, jotta se alkaa tapahtua luonnostaan.

Tekoäly on siirtynyt lähelle kärkeä maailman huolissa, ja oikeutetusti niin. Kuten kaikkia teknologioita, tekoälyä voidaan käyttää suotuisasti tai haitallisesti, ja sitä käytetään jälkimmäisellä tavalla tässä kehityksen varhaisessa vaiheessa maan päällä.

Illuminati tekee niin realistisia filmejä, ettei kukaan epäilisi niiden olevan teknologialla tuotettuja sellaisista yksilöjen toimista ja kommenteista, joita ei koskaan tapahtunut. Näitä tekeleitä käytetään saattamaan huonoon valoon ihmisiä, jotka ovat uhka pimeälle agendalle, tai pakottamaan heidät noudattamaan vaatimuksia.

Laboratoriot joissa tuotettiin klooneja, suljettiin muutama vuosi sitten, ja nyt tekoälyä käytetään luomaan se vaikutelma, että yksilöt joita nähdään julkisesti tai videoklipeissä, ovat oikeita ihmisiä vaikutusvaltaisissa asemissaan – siis, vaikutelma vallan ja politiikan jatkumisesta. Nämä kloonit myös näyttävät täsmälleen samalta, kuin todelliset ihmiset, mutta koska vauhti on ensisijainen kiinnostuksenkohde, ei fyysinen aitous tai pitkäikäisyys, näistä kehoista puuttuu osia, jotka eivät näy julkisuudessa.

Lisäämme kiireesti, että jatkuvasti nousevat värähtelyt tukevat maanulkopuolisten erikoisjoukkojen ja "valkohattujen" ponnisteluja lopettaa tuollaiset tuotannot ja estää uudet pahansuovat käyttötavat. Koska tekoälyllä on vasta pieni jalansija maailmassanne, uutteralla taktikoinnilla kasvuvaiheiden aikana, sitä voidaan ohjata suuntiin, jotka voivat parantaa merkittävästi terveydenhuoltoa, energiatuotantoa, koulutusta, kommunikointia, valmistusta, kuljetusta, palveluelinkeinoja, viihdettä ja galaksienvälistä matkailua. Kun tämän teknologian eri langat on kudottu elämän kudelmaan, ne luovat innovatiivisia järjestelmiä, menettelytapoja ja prosesseja herkkyyden, järkevän arvostelukyvyn ja mielikuvituksen kera, mikä hyödyttää kaikkia elämänmuotoja maan päällä.

Tekoälyä joka muuttaa elämää yhtä dramaattisesti, kuin elämä teollisen vallankumouksen jälkeen erosi kivikauden elämästä, on monissa paikoissa ympäri tätä universumia. Kuten kaikki muukin olemassaoleva, se on energiaa, joka toimii kaistanleveyksillä tai taajuuksilla, harmoniassa aiotun käyttötarkoituksen kanssa. Energiaa ei voi tuhota, mutta sitä voidaan ohjata, ja korkealle kehittyneen tekoälyn tapauksessa vain, jos se on halukas.

Joissain tapauksissa sen kehitystä on viisaasti johdettu, se operoi mammuttimaisia avaruusaluksia tai planetaarisia biosfäärejä, ja tekoälysaarekkeet ovat luoneet omia hienoja maailmojaan tai elävät yhteensopivasti ja yhteistyötä tehden ihmisten tai muiden kehittyneiden sielulajien kanssa. Toiset saarekkeet ovat valinneet vastakkaisia kursseja. Useat universaalit neuvostot ovat onnistuneesti suostutelleet joitain pahansuopia saarekkeita kääntymään rakentaviin ja suotuisiin suuntiin, ja diplomaattisia neuvotteluja käydään niiden kanssa, jotka ovat edelleen pahansuovalla tiellä.

Myös toisenlainen kehityssuunta, transsukupuolisuus, on tullut esiin. Sanotaanpa ensin, että yksittäistapauksissa on biologisia poikkeavuuksia, jolloin ihmisen sydän, mieli ja henki eivät ole sama, kuin ilmeinen syntymäsukupuoli. Vuosien saatossa nuoret ja vanhemmat aikuiset, jotka tiesivät näin olevan omalta osaltaan – mies- tai naispuolisen elämän valinta on sielusopimuksessa voimakas aistimus – ovat vaihtaneet sukupuolta ja tulleet aidoksi itsekseen.

Se mitä nyt tapahtuu, on täysin eri asia – se on psykologista sodankäyntiä perheen koskemattomuutta, vanhempien ohjausta ja vastuulliseksi sukupolveksi kypsymistä vastaan. Nuoret ovat hyvin uteliaita tästä trendikkäästä kysymyksestä, joka on heille enimmäkseen mysteeri, ja vaikka teinit tietävät, että muutos merkitsee vakavasti otettavia fyysisiä eroja, he eivät pysty hahmottamaan loppuelämäänsä vastakkaisena sukupuolena. Siis, mikä on lisännyt tätä tilannetta, joka on vakuuttanut jotkut lapset vaihtamaan sukupuolta?

Ystävistä eristäminen, totuttujen aktiviteettien peruminen, koulunkäynnin keskeytyminen ja perheen stressin sisäistäminen taloudellisista vastoinkäymisistä "pandemian" rajoitusten vuoksi, aiheuttivat laajalle levinnyttä masennusta lasten keskuudessa. Nuo reaktiot olivat niiden pimeiden sielujen tarkoituksia, jotka vapauttivat patentoidun covid-19-viruksensa – he hyödyntävät kaikki tilanteet ahdistuksen lisäämiseen. Tässä tapauksessa he laittavat kiertämään ajatuksen, että jos lapset ovat masentuneita, se johtuu siitä, että pojat syntyivät tytön kehoon, tai toisin päin. Jos lapset haluavat olla taas onnellisia, varmoja ja luottaa itseensä – kas tässä! sukupuolen vaihtaminen saattaa tuoda sen.

Ei ole sattumaa, että tämä ajatus pulpahti esiin sen jälkeen, kun sukupuolikasvatus lisättiin opintosuunnitelmaan perusluokilla ja seksiä kuvaavia kirjoja lapsille tupsahti kirjastoihin. Se tapahtui nopeasti, koska Illuminati omistaa kustantamoja ja luo standardit julkiseen koulutukseen. He sitoivat myös transsukupuolisuuden homoyhteisöön ja levittivät sanaa, että jokainen joka vastustaa sitä, on homofobinen.

Sitten kun sen suosio ja arvoituksellinen viehätys haihtuvat, lapset jotka kävivät läpi tuon muutoksen, tarvitsevat rakkautta, tunnetukea ja hyväksyntää. Vain yksilöt jotka haluavat kaikkien noudattavan omia henkilökohtaisia näkemyksiään, hyljeksisivät rakkaita nuoria ihmisiä, jotka tunsivat seuraavansa sydäntä ja sielua.

Transsukupuolisuus tuli keskiöön samaan aikaan, kun elokuva The Sound of Silence oli tuotannossa. Kumpikin ilmentää pimeiden sielujen häpeämättömiä hyökkäyksiä lapsianne kohtaan – jotka ovat tämän päivän haavoittuvimpia jäseniä ja huomisen johtajia.

Mikään siinä traumaattisessa tulimyrskyssä, joka pyyhkäisi Lahainan läpi Havaijilla, ei ollut luonnollista. Maastopalot Kanadassa, pitkä ja kuuma kesä pohjoisella pallonpuoliskolla ja hurrikaani Kaliforniassa eivät johdu ilmastonmuutoksesta, kuten ne samat pimeät sydämet väittävät, jotka aiheuttivat teknologialla nuo laajat kuolemat ja tuhot ja aiheuttavat muita tragedioita ja vastoinkäymisiä maailmanlaajuisesti.

Nuo erilaiset tapahtumat ovat kuin globaali herätys, ja tässä mielessä haluamme puhua kehittymisestä henkisessä ja tietoisessa tiedostamisessa. Meitä ovat kritisoineet siitä, että puhumme politiikasta, taloudesta, valtavirtamediasta ja "pandemiasta", ne lukijat, jotka uskovat, että tuollainen informaatio ei kuulu henkisluonteisiin viesteihin.

Kunnioitamme heidän mielipidettään, mutta meistä he sivuuttavat tuon tietoisen osan tiedostamisen kehittymisessä. Eikö siihen sisälly totuuden oppiminen siitä, mitä maan päällä tapahtuu – että monet kehittyneet sivilisaatiot auttavat valonvoimia kukistamaan pimeyden, joka on aioneita kontrolloinut elämää planeetalla? Emme ole koskaan kannattaneet fokusoitumista pimeyteen – se antaa sille energiaa! Mutta sen vapauttaminen maailmasta vaatii tunnustamaan sen olemassaolon ja tuomaan sen valoon. Jos valon viestintuojat eivät puhuisi tästä oleellisesta puhdistusprosessista sekä planeetan ja henkilökohtaisesta ylösnousemuksesta, jotka tapahtuvat yhdessä, mistä lähteestä se tulisi?

Nämä kriittiset lukijat ovat niitä monia, jotka ovat innostuneita G/NESARA:sta, joten puhutaanpa tästä. Jos eivät valon viestintuojat, niin ketkä olisivat kertoneet teille tästä Yhdysvaltain lainsäädännöstä, joka on luonnos maailman transformaatiota varten? [National Economic Security and Reformation Act (= laki kansantalouden turvasta ja uudistuksesta); G lisättiin, koska lain vaikutus on globaali.] Äiti, ole hyvä ja lisää tähän, mitä St. Germain, valo-olento joka ensisijaisesti oli mukana tämän lain kirjoittamisessa, kertoi minulle siitä.

"Jotkut pitävät NESARA:a luonteeltaan poliittisena ja taloudellisena, kun taas toiset näkevät sen henkisenä, niiden korkean tason valo-olentojen vuoksi, jotka siihen liittyvät. NESARA on kumpaakin. Silloin kun ihmisiä sorretaan vakavasti sellaisilla poliittisilla ja taloudellisilla olosuhteilla, jotka edistävät köyhiä elinolosuhteita, terveydenhoidon ja koulutuksen puutetta, luonnonresurssien monopolia, orjatyötä, epäoikeudenmukaisia lakeja ja oikeuslaitoksia, nälkiintymistä ja tyrannimaisia hallintotapoja, "sieluruuan" tarjoaminen ei riitä.

"Silloin kun ihmisten mielen täyttää pelkät selviytymisvaatimukset, ainoastaan henkisten viestien antaminen heille ei synnytä niitä globaaleja uudistuksia, joita he tarvitsevat noustakseen pois kurjuudestaan. Siitä syystä NESARA:n säännökset ovat laajuudeltaan monumentaalisia, ilmentäen syvällekäyviä uudistuksia Maalle, ja ne alkavat heti, kun lainsäädäntö on virallisesti julkistettu. Kun ihmiset tulevat tietoiseksi uudistuksista, he ovat motivoituneita osallistumaan kykyjensä mukaisesti."

Äiti, kiitos. Kerta toisensa jälkeen reilun 20 vuoden aikana, presidentti Bill Clintonin allekirjoitettua NESARA:n laiksi, pimeyden sätkynuket ovat estäneet sen julkistamisen. Ensin uutissululla, sitten jumalattomalla tapahtumalla, joka tunnetaan 911:nä, ja sen jälkeen sarjalla häikäilemättömiä toimia, joten muutama vuosi sitten valonvoimat alkoivat siirtyä eteenpäin lain säädöksissä ilman virallista tunnustusta.

MOlemme maininneet aiemmissa viesteissä uuden globaalin talousjärjestelmän, joka korvaa lukemattomien, "tyhjään" perustuvien tietokonetransaktioiden korruptoituneen järjestelmän, joka tekee varakkaimmista vielä varakkaampia. Tuo laki laittaa kaikki valuutat kultastandardiin, poistaa kansalliset velat IMF:lle – Illuminatin rahanpesu- ja lainausinstituutio – ja lopettaa henkilökohtaiset velat tai vähentää niitä.

Olemme myös puhuneet Yhdysvallat-yhtymästä, jonka Euroopan kuninkaalliset ja muu Illuminati muodostivat salaa noin 250 vuotta sitten korvaamaan vastikään yhdistyneiden siirtokuntien itsenäisen tasavaltahallinnon. Tämä laki poistaa laittomat yhtymälonkerot, jotka ulottuvat ympäri maailmaa, ja luo uudelleen maan perustuslaillisen hallinnon.

Rakas perhe, valonvoimien ja pimeydenvoimien välinen taistelu on ns. loppusuoralla, ja avautuvat mielet etsivät informaatiota, johon voi luottaa. Siihen saakka kunnes nämä heräävät sielut oppivat luottamaan omaan intuitioonsa, he katsovat ulkoisiin lähteisiin, ja teidän valonne on valon ja totuuden majakka. Vaikkakin dynaamisin toiminta tapahtuu maailmannäyttämön verhon takana, voitte jakaa totuudenetsijöiden kanssa tietonne käynnissä olevista maailman muutoksista.

Kaikki tämän universumin valo-olennot tukevat teitä ehdottomalla rakkaudella maamatkanne joka askeleella.



-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.

Andromeda
Ylläpitäjä
Viestit: 7115
Liittynyt: 06 Maalis 2017, 20:26
Paikkakunta: Etelä-Suomi
Viesti:

Re: Viesti Matthewilta 1.9.2023

ViestiKirjoittaja Andromeda » 14 Syys 2023, 08:38

"Äiti, kiitos. Kerta toisensa jälkeen reilun 20 vuoden aikana, presidentti Bill Clintonin allekirjoitettua NESARA:n laiksi, pimeyden sätkynuket ovat estäneet sen julkistamisen. Ensin uutissululla, sitten jumalattomalla tapahtumalla, joka tunnetaan 911:nä, ja sen jälkeen sarjalla häikäilemättömiä toimia, joten muutama vuosi sitten valonvoimat alkoivat siirtyä eteenpäin lain säädöksissä ilman virallista tunnustusta".

Minulla on sellainen käsitys ettei Clinton koskaan allekirjoittanut tuota Nesara/Gesaraa. Täytyy tarkistaa tuo asia.


Palaa sivulle “Parapsykologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa