ihmiskoe

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...
voodoohoodoo
n00b
Viestit: 2
Liittynyt: 18 Loka 2021, 18:25

ihmiskoe

ViestiKirjoittaja voodoohoodoo » 18 Loka 2021, 19:15

Aluksi en usko että kukaan ottaisi minua tosissaan koska en itsekään ottaisi mutta pyydän miettimään asiaa teoriapohjalta :) noin seitsemänvuotta sitten minut valittiin projektiin missä painostavalla ahdistavalla ja vaarallisella ympäristöllä pyrittiin laukaisemaan "evoluution harppaus" jonkunnäköinen suojareaktio tunkemalla kohteen psyyke painekattilaan. Olin siis silloin täysin tietämätön tästä. Keinoja oli monia kuten lääkkeiden vaihto hallucinogeeneihin mm salvinoriini a han kämpässäni käytiin aina poissaollessani ja varastettiin tavaroita ja tilalle jätettiin leikattuja neliönmuotoisia lasinsiruja oveneteen. poliisit eivätkä yksityisetsivät auttaneet ei koska olivat mukana jutussa kerran minut tainnutettiin yliannostus tilassa taserilla 2mies poliisia 2 mies ensihoitajaa pahoinpitelivät minut ja sitoivat lakanalla kaulani kuristukseen yöksi. heidän mielestään nämä eivät riittäneet ja pitihän minussa olla jäljitin että saumaton resurssien yhteistyö sujuisi joten minut nukutettiin hammasremontin ajaksi laitettiin fentanyyljohdannaista propofolia yms ja unenaikana asensivat takahampaista ylöspäin kallonsisään laitteen mikä toistaa ääntä sekä nauhoittaa että lähettää ja on yhteydessä työryhmään. Laitteella koitettiin lähettää eritaajuuksisia ääniä millä yritettiin korostaa pahoinvointia ja ahdistusta ohjaamiseen se ei kohdallani venynyt. Nyt menen asian ytimeen minua ei kiinnosta että luulette minua skitsofrenikoksi pyydän vain ajattelemaan tilanteeen teoriapohjalta. En kertonut teille läheskään kaikkea vain oleellisen ja oleellisin on se että näen nyt asioita mitä ihmisen ei kuuluisi nähdä ne ovat kaasumuotoisia aaltoliikettä tekeviä osittain läpinäkyviä olentoja niiden kosketus viilentää tai kuumentaa osan mihin koskee ja se tuntuu sähköiseltä. olen tarkkaillut niitä niinkuin ne minua nyt parinpäivän ajan. ovat luultavasti olleet pidempäänkin maisemissa mutta en ole niitä kyennyt näkemään. Onko teillä kenelläkään mitään kokemusta tällaisista? tein epätoivoissani tunnukset tänne. Yritän tottua ajatukseen että saatan elää näin loppuelämäni ajattelin sitä tietenkin ensialkuun harhaksi mutta se että se siirsi nosti jalkani ylös ja siirsi sitä sai ymmärtämään että kyse ei ole pelkästä harhasta. Onko mitään keinoa ottaa kontaktia nämä eivät pidä ääntä minkä ihmiskorva kuulisi ja voinko jotenkin torjua jos nämä käyvät agressiivisiksi ? aivan hypoteettisesti pyydän ideoita kokemuksia?

A MAN OF A TIME STORM
Jumala
Viestit: 4474
Liittynyt: 01 Tammi 2018, 21:00

Re: ihmiskoe

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 19 Loka 2021, 10:25

Ensinnäkin minulla ei ole mitään lääketieteen koulutusta, edes sairaanhoitajan, eli olen täysi maallikko, mutta minulla on etuna että ei ole koulutuksen tuomaa lokerointia lokeroida asiat.

Heitit vaikean, puhun myös liiankin suoraan, jos kerrot nuo lääkäreille he pitävät sinua skitsofrenikkona ja saat varmaan lääkityksen joka voi sitten herkemmässä tilassa olevalle tehdä lisää harhoja, jos jostain olet saanut salvinoriinia, niin Salvinoriini A on päihteenä käytetyn Salvia divinorum -kasvin vaikuttava aine. Sillä on aistiharhoja tuottavia sekä dissosiatiivisia tai psykedeelisiä vaikutuksia.

Jotta olentojen näkeminen voidaan sulkea pois lääkkeiden vaikutuksesta, niin pitäisi olla ilman lääkitystä mikä voi aiheuttaa aistiharhoja.

Olen kuitenkin paljon pohtinut skitsofreniaa koska eräs läheinen sairastui skitsofreniaan ja oli sitä ennen ollut näkijä, näki unina ystäviensä, jopa sukulaistensa kuolemat jotka toteutui, näki olentoja nuorena, ihan liian herkkä jotta pysyisi kovan maailman paineessa tasapainossa, tiedän syyn miksi hän menettii myös tasapainon, hänelle tehtiin hyvin ilkeä temppu ison firman toimesta jotta hänen pieni yritys kaatui.

Luulenkin että skitsofrenia on yhteydessä henkisiin kykyihin, ne mitä kuvaillaan voivat olla pitkälti totta siinä määrin mitä henkilön tietomäärä esim. tieteestä osaa käsitellä, mutta tietoinen puoli joka pitäisi ihmisen jalat maassa on alentunut jostain traumasta ja henkinen puoli ottaa liian suuren roolin, henkilö ei erota tällöin aina todellisuutta tai mitä vaaditaan normaaliudelta. Läheinen kertoi myös että oli ryhmä joka tarkkaili häntä ja ne olivat Oulun kaupungissa ja tarkkailivat häntä koneilla, uskon että hän oli jopa tarkkailussa, mutta oliko häneen asenettu tarkkailulaite vai toimiko tarkkailu yliolentojen toimesta koska hän oli poikkeusyksilö kykyjensä takia, jokin humanoiodirotu on hyvinkin voimut tarkkailla henkisesti pitkällä ollutta yksilöä. Jokatapauksessa oma diaknoosi skitsofreniasta on varsin positiivinen, henkilöllä on ylikykyjä havaita ympäristöä, mutta hänen kykynsä hyväksyä normaalius on alentunut jonkin trauman takia.

Darra
Alieni
Viestit: 107
Liittynyt: 03 Syys 2021, 00:00

Re: ihmiskoe

ViestiKirjoittaja Darra » 19 Loka 2021, 15:02

Skitsofreenikko näkee ja kuulee asioita jotka ovat olemassa muilla tasoilla kuin tämä missä nyt olemme. Tarkkailulaite taitaa olla jokaisessa joka jonkin rokotteen on joskus ottanut eli mikrosiru elimistössä. Eli ei ole tarvetta hammaslääkärissä sitä erikeen asentaa. Metsässä käveleminen on aina hyväksi kokonaisterveydelle.

A MAN OF A TIME STORM
Jumala
Viestit: 4474
Liittynyt: 01 Tammi 2018, 21:00

Re: ihmiskoe

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 19 Loka 2021, 16:29

Se että onko skitsofreenikko pelkästään harhoissa mitä virallinen psykiatria väittää, en usko että täysin olisivat ja osa henkisemmistä yhteyksistä on varmasti luokiteltu väärin skitsofreenikoiksi.

Samaa mieltä metsässä liikkumisesta. Monenlaista tarkkailulaitetta on jo ja yhä pienempiin ne menevät, myös humanoidit ja henkimaailma pitää yhteyttä herkempiin, osa demonisemmista käyttää hyväksi sekä ohjaavat täysin ihmisiä toimimaan tietyllä tavalla mm. sieppauksien seurauksena, kyllä Fatimankin tapaus oli ohjausta ja oliko neitsyt demoninen, on kysymysmerkki, se riippuu miten sitä katsotaan, monilta ihmisiltä se yhteys on taas kadonnut täysin eivätkä ymmärrä mitä tässäkin puhuttiin ja kaikki on helppo leimata huuhaaksi ja heidän kautta syntyy tuomitseva psykiatria.

On hyvä muistaa ohjauksesta seuraava tapaus, eli ihmisiä ohjataan suurissa muutoksissa.
Jeanne d’Arc
Ranskan kansallissankari ja pyhimykseksi julistettu joka ohjasi Ranskan voittoon tärkeässä sodassa, tyttö ei ollut edes kahtakymmentä.
"Jeanne tuli kuuluisaksi uskonnollisista näyistään, joissa häntä kehotettiin pelastamaan Ranska. Vuonna 1429 hän johti ranskalaissotilaita Orléansin taistelussa ja osallistui kuningas Kaarle VII:n kruunaukseen Reimsissä. Myöhemmin englantilaiset tuomitsivat hänet noituudesta ja polttivat hänet roviolla". https://fi.wikipedia.org/wiki/Jeanne_d%E2%80%99Arc

Miten olisi historia muuttunut jos Englantilaiset olisi valloittaneet Ranskan, Ranskan vallankumous olisi jäänyt tulematta, samoin keltaliiviliike ja Ranskalaiset muodostivat nyt ensimmäisinä valtion valtion sisään koronahuijauksen seurauksena jossa rokotepasseilla kiellettiin heiltä elämän mahdollisuus, ilmeisesti nämä Jeanne d’Archin ohjaajat oli kansan puolella ollen hyviksiä. Taas Albert Pike sai demoneilta ohjausta kuinka muodostetaan kolme maailmansotaa joista kaksi toteutui suunnitelman mukaan sekä kuinka hajoitetaan Euroopan itsenäiset kansat, eli solutetaan siirtolaisia rajattomasti Eurooppaan, mitä tehdään nyt tuhoten Euroopan kulttuurin, Uskonnon, rauhan, hyvinvoinnin. Albert Pike oli korkeimpia 33 asteen vapaamuurareita, uskon että nämä eri salaseurat myös itämaiden suunnalta on edelleen yhteydessä demonisiin olomuotoihin ja tämänhetkinen tilanne juontaa sieltä, mutta on myös henkisiä vastavoimia joita ohjataan kuten minä.


Palaa sivulle “Parapsykologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa