Riivatut talot

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...
Fenu
Kummitus
Viestit: 65
Liittynyt: 27 Maalis 2008, 23:42
Paikkakunta: Raisio

Riivatut talot

ViestiKirjoittaja Fenu » 15 Joulu 2008, 19:02

Onko joku seurannut sarjaa? Itse olen jonkin verran ja omasta mielestä on aikas hyvä kun siinä on se meedio Derek Acorah joka tosiaan osaa ottaa yhteyttä toispoleiseen ja kertoa asioita ellei ole aikasemmin sovittu kuvaus ryhmän kanssa... Jos ei niin aika sairas kaveri. ja sit vielä meedion kierroksen jälkeen ne yrittää yöllä vielä saada kummitukset filmille ja muita todisteita niistä.

Hyvä sarja kanssa ja suosittelen katsomaan.. :) :ghost:

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Riivatut talot

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 15 Joulu 2008, 21:37

Sain taas koulussa hyvät naurut, kun kaksi tyyppiä väittivät ihan tosissaan uskovansa Riivattuihin Taloihin.

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Riivatut talot

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 15 Joulu 2008, 21:53

Wee! Voi sitä ihmiskunnan rajatonta riemua.
Melkein sama kuin silloin kun LHC käynnistettiin meidän koulussa juostiin ympyrää ja huudeltiin mustia aukkoja.
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Riivatut talot

ViestiKirjoittaja Zrud » 16 Joulu 2008, 00:48

:-3 veikkaan sitte että pytynlahden seurakunta keskus on riivattu.
itse kun olin sielläriparilla. illalla pistettii kaveri porukas iso nuorio pystyy ja alettii hakkaa sitä nuotioo ison männyn oksilla et tulee hirveet roihut ja kipinä pilvet ja huudettiin "EPÄ-JUMALAA"
ihan salee tuo riivatun talon paha energia siirtyi meidän sieluihin ja vaikutti käyttäytymiseemme.
Feel the LOVE

Avatar
viltsu
Vampyyri
Viestit: 861
Liittynyt: 17 Maalis 2008, 14:34
Paikkakunta: Pahimmissa painajaisissasi

Re: Riivatut talot

ViestiKirjoittaja viltsu » 16 Joulu 2008, 07:16

Riivatut talot ohjelmaa olen katsonut muutaman kerran ja se riitti. Ei tuollaisessa haamun/hengen etsinnässä ole mitään kivaa. Kunnon TAPS tyylinen haamunmetsästys se vasta kivaa olisi. :)
Mieti tätä maailmaa...Onko siinä edes järkeä?

Avatar
Ninyo
Alieni
Viestit: 149
Liittynyt: 02 Maalis 2008, 22:23

Re: Riivatut talot

ViestiKirjoittaja Ninyo » 16 Joulu 2008, 13:27

Kerran erehdyin katsomaan ohjelmaa, toisten en muuten katso. Ihan nauratti kun katsoi. Yksi turha ohjelma taas lisää.
Kuva

Puhkon silmäni, että näkisin
En tahdo nähdä, mutta näen sen väkisin
Runtelen korvani, jotta kuulisin
En ymmärrä, mutta kuulen sen väkisin
- Turmion Kätilöt

Avatar
Dala
Maahinen
Viestit: 168
Liittynyt: 29 Syys 2008, 10:33
Paikkakunta: Pohjois-Karjala
Viesti:

Re: Riivatut talot

ViestiKirjoittaja Dala » 16 Joulu 2008, 17:09

Minusta se on ihan mielenkiintoinen, mutten juuri muista katsoa sitä.. :oops: Kyllä siellä välillä tapahtuu vähän hurjempiakin juttuja joille on oikeasti vaikea keksiä mitään "oikeaa" syytä. Mutta mene ja tiedä, viihdettähän se on ja kyllä se minua ainakin viihdyttää vaikkei totta olisikaan. :mrgreen:
Uskoa se on epäuskokin

Avatar
tuputhy
Velho / Noita
Viestit: 496
Liittynyt: 19 Tammi 2008, 13:59
Paikkakunta: Imatra

Re: Riivatut talot

ViestiKirjoittaja tuputhy » 17 Joulu 2008, 00:11

Itse myös katson riivattuja taloja. Jotkut täällä huutelee Taps:in perään, mutta minusta tämä on parempi, sillä tässä katsotaan asioita paljon useammalta kantilta.
Jalat maassa, pää pilvissä

Avatar
thoer
Jäsen
Viestit: 10
Liittynyt: 08 Joulu 2008, 01:20

Re: Riivatut talot

ViestiKirjoittaja thoer » 17 Joulu 2008, 01:46

tuputhy kirjoitti:Itse myös katson riivattuja taloja. Jotkut täällä huutelee Taps:in perään, mutta minusta tämä on parempi, sillä tässä katsotaan asioita paljon useammalta kantilta.


Itse katson mielummin TAPSia. Siinä ei olla heti huutamassa jos jotain "outoa" tapahtuu. Tässähän nimenomaan koitetaan saada luonnollinen selitys näille oudoille tapauksille käytteän teknologiaa ilman mitään meedioita sun muita poppamiehiä. Toisin kuin tässä riivatuissa taloissa.

Wikipedian sivuiltakin löytyy seuraavaa tästä sarjasta:

After many viewer complaints, the Television Regulator in the UK, Ofcom, cleared Most Haunted of any deception of its viewers, and ruled that Most Haunted is an entertainment show, not a legitimate investigation into the paranormal, and should not be taken seriously.


Miten ihmeessä tästä ollaan saatu 10 tuotantokautta. Eihän tuota voi katsoa muutenku huumorimielessä.

Chrisya
Jäsen
Viestit: 8
Liittynyt: 17 Joulu 2008, 16:28

Re: Riivatut talot

ViestiKirjoittaja Chrisya » 17 Joulu 2008, 17:15

Tosiaan, kuten on jo sanottu, melko feikki ohjelma on. Se meedioki on yks läppä: "AISTIN ETTÄ TÄÄLLÄ ON TAPETTU IHMISIÄ!". Ja se perinteinen "paikasta ei ole aiemmin annettu tietoa meediolle" vähentää uskottavuutta myös huomattavasti. Ei sillä, ihan kiva niille on nauraa, mutta jäi kyseisen sarjan katsominen yhteen jaksoon.

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Riivatut talot

ViestiKirjoittaja Jaarno » 17 Joulu 2008, 21:55

Itse en ole edes vaivautunut katsomaan tätä ohjelmaa. Pari kertaa olen vilkaissut kun jokin toinen ohjelma on mainostauolla tjsp. Siinä nähnyt kyllä ihan tarpeeksi minkälainen ohjelma on.

Avatar
Aurelia
Maahinen
Viestit: 195
Liittynyt: 17 Loka 2008, 11:35

Re: Riivatut talot

ViestiKirjoittaja Aurelia » 30 Joulu 2008, 13:28

Katson ohjelmaa lähinnä saadakseni hyvät naurut ja viihteeksihän se on tarkoitettukin. :D
"En ehkä tiedä mitä tehdä
vaikka joskus olenkin varma
joskus makaan aivan hiljaa
ja uskallan vain epäillä"

blood
Alieni
Viestit: 111
Liittynyt: 13 Tammi 2009, 16:22

Re: Riivatut talot

ViestiKirjoittaja blood » 13 Tammi 2009, 16:49

Ihan hieno ohjelma, ja olisi kiva itsekin käydä niissä paikoissa missä ne seikkailevat, mutta häiritsee vain se niiden naaman kuvailu, koska aina kun tapahtuu jotain, heidän naamaa kuvataan, eikä sitä ympäristöä -.-

marge15
Kummitus
Viestit: 50
Liittynyt: 29 Huhti 2008, 20:46

Re: Riivatut talot

ViestiKirjoittaja marge15 » 24 Tammi 2009, 22:21

"Henkioppaani Sam kertoo, että paikalla on viisi sielua, loput tulevat myöhemmin" Terve menoa, kyllä tuossa parissa kohtaa oon nauranu ny :D

Avatar
ShadowPeople
Muumio
Viestit: 261
Liittynyt: 12 Touko 2008, 03:34

Re: Riivatut talot

ViestiKirjoittaja ShadowPeople » 26 Tammi 2009, 00:42

Aika kökkö ohjelma mielestäni. Helvetin epäuskottava. Naureskelen aina näitä pieniä "valoja" joista kaikki ovat aina ihan täpinöissään. Näyttää lähinnä joltain pölyltä joka leijailee ja valaistuu ja näyttää pieneltä valolta.
Better to reign hell, than serve in heav'n

L0nkero
Jäsen
Viestit: 8
Liittynyt: 26 Tammi 2009, 14:00

Re: Riivatut talot

ViestiKirjoittaja L0nkero » 26 Tammi 2009, 14:27

Siis nuo v*tun meediot pilaavat koko sarjan. Kaksi kolmasosaa jaksosta menee siihen kun meedio puhuu pskaa tyyliin "Minä aistin tässä huoneessa papin, hän on vihainen. Hänen nimensä on Bob. Bob, Näyttäydy meille" Mitään kummituksia ohjelma ei ole nähnytkään, ohjelma olisi ehkä jopa kaksi kertaa parempi ilman noita feikkimeedioita.

Avatar
Phantom
Demoni
Viestit: 523
Liittynyt: 18 Syys 2008, 20:38

Re: Riivatut talot

ViestiKirjoittaja Phantom » 27 Tammi 2009, 13:45

http://www.youtube.com/watch?v=4uD0dPhr9cQ

"mary loves dick" ja naisella ei pidä pokka,et oliskohan feikki koko sarja.
"Its preparations are concealed, not published. Its mistakes are buried, not headlined. Its dissenters are silenced, not praised. No expenditure is questioned, no rumor is printed, no secret is revealed." JFK

Avatar
ShadowPeople
Muumio
Viestit: 261
Liittynyt: 12 Touko 2008, 03:34

Re: Riivatut talot

ViestiKirjoittaja ShadowPeople » 27 Tammi 2009, 14:26

Phantom kirjoitti:http://www.youtube.com/watch?v=4uD0dPhr9cQ

"mary loves dick" ja naisella ei pidä pokka,et oliskohan feikki koko sarja.


Sinne meni viimeisetkin uskottavuuden rippeet :DDD
Better to reign hell, than serve in heav'n

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Riivatut talot

ViestiKirjoittaja Regendos » 27 Tammi 2009, 17:04

Näyttäisi siltä että ei tuo meediokaan pysty pokkaansa pitämään. Ihan kuin yrittäisi pidätellä nauruaan muutaman ensimmäisen lausahduksensa jälkeen.

Fenu
Kummitus
Viestit: 65
Liittynyt: 27 Maalis 2008, 23:42
Paikkakunta: Raisio

Re: Riivatut talot

ViestiKirjoittaja Fenu » 23 Helmi 2009, 12:19

Nyt kun olen tarkemmin jaksoja katsellut niin alkanut uskottavuus menemään...
Mutta pakko myöntää että on kuitenkin komioita linnoja ja kartanoja missä ovat jos ei muuta hyvää tule mieleen.. :)


Palaa sivulle “Parapsykologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa

cron