Peiliin katsominen pimeässä

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...
Avatar
Merey Celeste
Alieni
Viestit: 114
Liittynyt: 14 Tammi 2011, 13:42
Paikkakunta: Jossain Pohjois-pohjanmaan perukoilla

Re: Peiliin katsominen pimeässä

ViestiKirjoittaja Merey Celeste » 25 Tammi 2011, 11:21

Eipä oo tullu koskaan kokeiltua, mutta pitää kokeilla :mrgreen: tiiä vaikka näkis jotain tuttuja
http://www.kotinet.com/tiina.kemi.
Bibo eisen enempää tai vähempää

mikko175
n00b
Viestit: 2
Liittynyt: 22 Tammi 2011, 20:12

Re: Peiliin katsominen pimeässä

ViestiKirjoittaja mikko175 » 25 Tammi 2011, 11:59

kokeilin tota peiliin tuijottamista yöllä kynttilän valossa enkä huomannu mitään erikoista vaikka tuijotin sitä peilii melkeen 20 minaa.. siinä riivatut talot ohjelmassa ne tuijotteli johonki peiliin ja muka tapahtu jotain?? ei mun mielestä tapahtunu kyllä yhtään mitään...

Avatar
Toveri
Maahinen
Viestit: 192
Liittynyt: 27 Helmi 2010, 00:21
Paikkakunta: Vantaa

Re: Peiliin katsominen pimeässä

ViestiKirjoittaja Toveri » 24 Helmi 2011, 15:50

Kerran kokeilin baari-illan jälkeen tuota "Neitsyt Maria on kuollut"- kikkaa, ihan tieteen nimissä ;) . Kello taisi olla puoli neljä eikä niiden pyörähdysten määrästä ole ihan varmaa lukua, joten ehkä siinä syy miksi ei toiminut. Mutta oma naama sieltä peilistä virnisteli typerästi pirun sijaan.

En oikein osaa näihin peilijuttuihin vakavasti suhtautua. Heijastavan pinnan maagisuus on vähän liian keskiajan juttuja...
Illuminatin Suomen osaston disinformaatioagentti nr. 146.

Avatar
Anyara~Esse
Valaistunut
Viestit: 45
Liittynyt: 10 Syys 2009, 09:06

Re: Peiliin katsominen pimeässä

ViestiKirjoittaja Anyara~Esse » 25 Helmi 2011, 11:12

Peileissä on jostain syystä aina ollut jotain maagista ja outoa, tiedä sitten miksi. Olen itsekin huvikseni koittanut tuijottaa peiliin pidemmän aikaa yöllä, mutta muuta ei näkynyt, kuin omat kasvot. Ja kun tarpeeksi kauan tuijotti ne alkoivat vaikuttaa vääristyneiltä, mikä johtuu tietysti silmien väsymisestä ja kuivumisesta (kun odotamme näkevämme jotain jännittävää, räpytämme harvemmin).

Tämä nyt ei varsinaisesti aiheeseen liity, mutta ainakin sivuaa sitä. Karmiva video, eikö?
http://www.youtube.com/watch?v=PxJ9g1e8UZw

Kasetti
Valaistunut
Viestit: 26
Liittynyt: 23 Maalis 2011, 08:55
Paikkakunta: Salo
Viesti:

Re: Peiliin katsominen pimeässä

ViestiKirjoittaja Kasetti » 24 Maalis 2011, 10:13

Salezi kirjoitti:Kamera ei oikein auta siinä vaiheessa jos se oikeasti toimiikin, jota muuten syvästi epäilen.

Offtopiccina sanon että se muokkaustoiminto on keksitty.


Ai luulet että jos pimeessä sanoo peilin edessä keskiyöllä kolme kertaa 666, Bloody Mary tai Candyman ni sielt oikeesti tulee joku örkki ? :alien2: :alien2:
Say hello to the Alien ~

Avatar
Jopelius
Peikko
Viestit: 227
Liittynyt: 07 Helmi 2010, 17:35
Paikkakunta: Mäntyharju CITY
Viesti:

Re: Peiliin katsominen pimeässä

ViestiKirjoittaja Jopelius » 24 Maalis 2011, 18:43

Kasetti kirjoitti:
Salezi kirjoitti:Kamera ei oikein auta siinä vaiheessa jos se oikeasti toimiikin, jota muuten syvästi epäilen.

Offtopiccina sanon että se muokkaustoiminto on keksitty.


Ai luulet että jos pimeessä sanoo peilin edessä keskiyöllä kolme kertaa 666, Bloody Mary tai Candyman ni sielt oikeesti tulee joku örkki ? :alien2: :alien2:


kyllä, kokeilin ja toimi. Ollaan nyt sen örkin kanssa parhaat kaverit. Ainiin, se olikin vaan oma peilikuva.
Ei ole koskea tullut joka heivannut ois tämän jätkän tukilta pois.

Avatar
Dezil
Kummitus
Viestit: 84
Liittynyt: 09 Heinä 2008, 16:35

Re: Peiliin katsominen pimeässä

ViestiKirjoittaja Dezil » 18 Huhti 2011, 21:32

Joo.. Tuskinhan sieltä peilistä mitää muuta löytyy ku omat kasvot. Hyvä vaan, on meinaan tietokoneen vieressä seinässä peili ja aika myöhään yöllä tulee datailtua.. :ghost:

Avatar
Kaaosjumala
Maahinen
Viestit: 193
Liittynyt: 06 Touko 2011, 13:32
Paikkakunta: Turku

Re: Peiliin katsominen pimeässä

ViestiKirjoittaja Kaaosjumala » 09 Touko 2011, 09:52

Onhan sitä tullut peiliin tuijoteltua pimeässä ja on monta kertaa tuntunutkin oudolta ja pelottavalta sillä hetkellä mutta eiköhän se aina vain johdu siitä että odottaa että jotain ehkä saattaisi tapahtua ja varjot varsinkin leikkivät silmien kanssa. Lisäksi itsellä on sen verran hyvä mielikuvitus että varmaan pystyisin näkemäänkin peilin kautta örkkejä sun muita öhkömönkiäisiä jos haluaisin tarpeeksi
"There's something out there and it ain't no man"

Avatar
Evelyn
Valaistunut
Viestit: 28
Liittynyt: 11 Heinä 2011, 13:24

Re: Peiliin katsominen pimeässä

ViestiKirjoittaja Evelyn » 12 Heinä 2011, 13:36

Itselläni on niin vilkas mielikuvitus, että pystyn lietsomaan itseni aivan uskomattomiin pelkotiloihin pimeässä mm. peileillä ja ikkunoilla, enkä koskaan uskaltaisi testailla mitään tuollaista. En usko psyykkeeni kestävän sitä, jos vaikka näkisinkin peilissä jotain muutakin, kuin omat kasvot. Toisaalta sitten taas en oikein usko moisiin Bloody Mary yms. juttuihin, mutta en koe olevani tarpeeksi rohkea ottaakseni selvää. Jos jotain tapahtuisi, vaipuisin katatoniseen tilaan ja paskoisin housuuni.
Viimeksi muokannut Evelyn, 13 Heinä 2011, 11:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"The reason people use a crucifix against vampires, is that vampires are allergic to bullshit."
- Richard Pryor

KatieMicaela

Re: Peiliin katsominen pimeässä

ViestiKirjoittaja KatieMicaela » 13 Heinä 2011, 02:14

En pystyis :P

hiekkakirppunen
Jäsen
Viestit: 22
Liittynyt: 13 Heinä 2011, 14:45

Re: Peiliin katsominen pimeässä

ViestiKirjoittaja hiekkakirppunen » 16 Heinä 2011, 05:56

Eiköhän Maria Tudorilla, alias kuningatar Maria I, aka Maria verisellä, ole parempiakin kummittelupaikkoja tuolla Brittilinnoissa, kuin joittenkin ihmisten vessanpeilit? :roll:

Avatar
Evelyn
Valaistunut
Viestit: 28
Liittynyt: 11 Heinä 2011, 13:24

Re: Peiliin katsominen pimeässä

ViestiKirjoittaja Evelyn » 16 Heinä 2011, 10:50

hiekkakirppunen kirjoitti:Eiköhän Maria Tudorilla, alias kuningatar Maria I, aka Maria verisellä, ole parempiakin kummittelupaikkoja tuolla Brittilinnoissa, kuin joittenkin ihmisten vessanpeilit? :roll:


Tulkintoja siitä, onko Bloody Mary-tarina lähtöisin Maria Tudorista on monia.

Itse olen tutustunut mm. hyvin urbaani legenda-henkiseen versioon, jonka mukaan Mary olisi ollut kaunis nuori nainen, joka kuoli rajussa onnettomuudessa ja/tai hänen kasvonsa ruhjoutuivat pahasti onnettomuuden seurauksena.
"The reason people use a crucifix against vampires, is that vampires are allergic to bullshit."
- Richard Pryor

Avatar
Merey Celeste
Alieni
Viestit: 114
Liittynyt: 14 Tammi 2011, 13:42
Paikkakunta: Jossain Pohjois-pohjanmaan perukoilla

Re: Peiliin katsominen pimeässä

ViestiKirjoittaja Merey Celeste » 23 Huhti 2012, 19:31

Jokunen aika siten katsoin tarkotuksella pimeässä peiliin kun kävin Wc, tosi tuttu naama katsoi takasin ja hymyili... eli omat kasvoni peilikuvassa :tapu:
http://www.kotinet.com/tiina.kemi.
Bibo eisen enempää tai vähempää

Avatar
yenn
Alieni
Viestit: 105
Liittynyt: 19 Kesä 2011, 12:01
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Peiliin katsominen pimeässä

ViestiKirjoittaja yenn » 29 Huhti 2012, 17:20

Mulla oli vuoskaudet itsellä "peilikammo", pimeällä ei vaan kyennyt sinne kurkkia. Mut oon alkanu tekee sitä että esim. yöllä vessassa käydessä pakotan itseni katsomaan niihin peileihin, niinkin pienen matkan varrella on mun kämpässä 3 isoa peiliä... ja eipä sieltä ketään oo takasin toljottanu, niin siinä sit on päässy sen "pelon" yli.

Mutta kyllähän noista peileistä tulee teinit aina ne kauhutarinanra repimään, niissä on se joku juttunsa. ;)

Kyllä mä muistelen lukeneeni jostakin että peilit on liitetty aina jollakin tavalla johonkin yliluonnolliseen, mutta en nyt muista siitä enempiä ja en yhdy siihen mielipiteeseen.. olipas selkeätä. Täytynee kaivaa se sepustus jostakin.
*Se mikä ei tapa, sattuu muuten aivan vi***ti...*

Avatar
Tuutti
Valaistunut
Viestit: 37
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 11:51
Paikkakunta: Kuopio

Re: Peiliin katsominen pimeässä

ViestiKirjoittaja Tuutti » 02 Joulu 2012, 18:42

Itsekin olen tuosta Bloody Mary - jutusta kuullut paljon... Olen kuullut että se pitää tehdä Halloween-yönä , kello 24:00. Ja itse en menisi peilin eteen kokeilemaan tuota edes maksusta. :)
~ Activity

Avatar
OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viestit: 979
Liittynyt: 04 Touko 2009, 22:59
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Peiliin katsominen pimeässä

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 02 Joulu 2012, 22:25

Yhtä paljon löytyy tehoa kun menee puolilta öin täydenkuun aikaan lähimmän vesistön luo ja hokee kymmenen kertaa: "milanossa saratossa, galleludorblom, barbadossa tillintallintilulilulii" samalla kun tuijottaa veden pintaa.
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi

Avatar
Varjotar
Maahinen
Viestit: 195
Liittynyt: 22 Tammi 2013, 22:51

Re: Peiliin katsominen pimeässä

ViestiKirjoittaja Varjotar » 20 Huhti 2013, 09:42

On tuijoteltu peiliin, käyty läpi 666 ja Bloody Mary, eikä mitään oo näkyny.
I do not know if you do not know.. :ghost:

vampyyrifani
Jäsen
Viestit: 18
Liittynyt: 23 Huhti 2014, 17:18

Re: Peiliin katsominen pimeässä

ViestiKirjoittaja vampyyrifani » 19 Touko 2014, 21:35

"Ja itsellänikin on peilikokemuksia.. Muunmuassa tällainen: Joskus aikoja sitten olin kesäleirillä.. Päätettiin kaverin kanssa testata tätä Bloody Marya. Noh tehtiin näin että minä menin vessaan pimeään ja kaverini seisoisi oven ulkopuolella jos jotain tapahtuisi.. Minä sanoin 3 kertaa Bloody Mary jonka jälkeen ovi meni lukkoon ja kuulin: "I´m coming, i´m coming, i´m coming" tämän jälkeen kuului askelia ja minä olin tässä vaiheessa kuset housuissa joten lähdin ulos.. Ääni ei voinut olla kaverini tai kenenkään muun sillä vessassa on niin paksut ovet että sisälle ei kuulu mitään vaikka joku kiljuisi oven vieressä.. Joten haikea pieni äänikään ei voisi sinne kuulua, saati sitten askeleet...[/quote]"



.mites pääsit pois sieltä jos ovi oli lukossa???? :mrgreen:
unelmanani on muuttua vampyyriksi. Ja olen varma että se toteutuu jonakin päivänä...

Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: Peiliin katsominen pimeässä

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 21 Touko 2014, 03:53

Ei ollut mitään outoa edellisellä kerralla kun katsoin "pimeässä" peliin itse noin viikko sitten.
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.

Avatar
Varjotar
Maahinen
Viestit: 195
Liittynyt: 22 Tammi 2013, 22:51

Re: Peiliin katsominen pimeässä

ViestiKirjoittaja Varjotar » 04 Maalis 2016, 23:56

Sillä on väliä minkälaien peili on. Jos peili on vaan kylmä peili, ei siitä näe mitään, mutta jos se on hopeapeili, niin asia voi olla eri...
I do not know if you do not know.. :ghost:


Palaa sivulle “Parapsykologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa

cron