Peiliin katsominen pimeässä

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...
Joahn
Jäsen
Viestit: 10
Liittynyt: 03 Touko 2009, 14:42

Re: Peiliin katsominen pimeässä

ViestiKirjoittaja Joahn » 11 Elo 2009, 23:23

Itse en tuohon peilileikkiin kovinkaan usko. Aivan kuten aiemmin keskustelussa on käyty läpi, tietenkin silmä alkaa luoda omia harhakuvia, jos olet pimeässä huoneessa vielä silmiä räpsyttämättä (?). Saman tuloksen voit helposti saada vaikka omassa huoneessasi tuijottaessa televisiota räpsyttämättä kertaakaan, katsomasi kohdan ympärille (ja jopa kohteeseen) ilmestyy näköharhoja, jotka johtuvat silmän kuivumisesta ja pupillin liikkeistä.
En kuitenkaan sano, etteikö peilejen kautta näkeminen voisi OIKEASTI nähdä jotain. Peilejen on jo ajat sitten uskottu olevan portti kuoleville, ja uskon että tuota olisi vaikeahkoa temmata tuulesta ja istuttaa ihmisten mieliin jopa vuosisadoiksi. Nämä peilitapahtumat ovat kuitenkin yleensä erittäin harvinaisia, joten niiden todistaminen on erittäin vaikeaa. Ilman todisteita ei voi saada varmuutta onko kyseinen asia faktaa vai fiktiota.
(Aiheen aloittaja tuntuu kuitenkin saavan peilikokemuksia melko tiuhaan tahtiin, joten en oikein näy minkä vuoksi se olisi niin vaikeaa todistaa, kuten olet muutamaan otteeseen sanonut. Mainitsit (jos en väärin muista) että onnistuit äänittämään puheen kaltaista sorinaa. Jos olet onnistunut äänittämisessä niin miksi et julkaisisi sitä ja todistaisi kaikille skeptikoille että puhut totta? Ilman todisteita emme voi olla 100% samaa mieltä kanssasi, mutta uskon, että suurin osa uskoo asiaan 50% :D)
I need you to be here with me... Now and forever, dear...

Avatar
Pirate_88
n00b
Viestit: 2
Liittynyt: 13 Syys 2009, 14:45
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Re: Peiliin katsominen pimeässä

ViestiKirjoittaja Pirate_88 » 13 Syys 2009, 15:02

Kerran olen kokeillut tuota ja en havainnut oikeastaan mitään, mutta seuraavana iltana kaverit alkoi puhua Bloody Marysta.. sit saakutti nous ihokarvat pystyy.. tuntu, ko joku olis tuijottanu peilistä vaikka en mitää kutsunukkaan!! :o
Paranormaali on normaalia mystisempää! :D

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Peiliin katsominen pimeässä

ViestiKirjoittaja Zrud » 18 Syys 2009, 19:46

no tää koko peilin eessä jodlaaminen pimees on niin lasten juttuja että.
Feel the LOVE

Avatar
Nemuska
Kummitus
Viestit: 50
Liittynyt: 10 Syys 2009, 16:35

Re: Peiliin katsominen pimeässä

ViestiKirjoittaja Nemuska » 18 Syys 2009, 19:58

Siinähän olisikin raporttia kerrakseen kun joku tulisi sanomaan että joku viinan turvottama ukkeli sieltä peilistä tunki lederhoozenit jalassa ja torvi kädessä. :D

En koskaan ole kokeillut mitään peili-istuntoja, enkä kokeile. Peilikuvat hämmentää iltasin jo ihan tarpeeksi hämärällä kun niissä vilistää valmiiksi ihan luonnonvarjoja.
Kaikelle löytyy selitys, oli se sitten mikä tahansa.
"You can't always have everything. After all, where would you put it." Niinpä.

Sorvu
n00b
Viestit: 4
Liittynyt: 25 Joulu 2009, 13:22

Re: Peiliin katsominen pimeässä

ViestiKirjoittaja Sorvu » 25 Joulu 2009, 14:42

Aluksi sanon että Candyman ja Bloody Mary ovat elokuvia joissa nuo peilijutut ovat tulleet esiin.. MUTTA: äitini kertoi että jo hänen lapsuudessaan peloteltiin että jos sanoo pimeässä peilin edessä jotakin niin tulee itse piru yms. Äiti itse muistaa mm. sellaisen että pitäisi sanoa tasan keskiyöllä 12 kertaa: "Neitsyt Maria on kuollut..." ja samalla pyörähtää kerran kun sanoo.. Tämän jälkeen pitäisi peiliin ilmestyä jonkun sortin piru..
Ja vaikka sanoin että Bloody Mary on elokuva on silläkin peloteltu ennen elokuvaa sillä Bloody Maryhan oli Verinen Maria ja jos oikein muistan niin taisi hän olla jonkun sortin kuninkaallinen. Ja nyt kun katson kaikkitietäväiseltä wikipedialta niin Maria Vertinen oli Englannin ja Irlannin kuningatar Maria I ja hän sai lisänimen Verinen koska hän poltti niin monia ihmisiä roviolla noituudesta...

Ja itsellänikin on peilikokemuksia.. Muunmuassa tällainen: Joskus aikoja sitten olin kesäleirillä.. Päätettiin kaverin kanssa testata tätä Bloody Marya. Noh tehtiin näin että minä menin vessaan pimeään ja kaverini seisoisi oven ulkopuolella jos jotain tapahtuisi.. Minä sanoin 3 kertaa Bloody Mary jonka jälkeen ovi meni lukkoon ja kuulin: "I´m coming, i´m coming, i´m coming" tämän jälkeen kuului askelia ja minä olin tässä vaiheessa kuset housuissa joten lähdin ulos.. Ääni ei voinut olla kaverini tai kenenkään muun sillä vessassa on niin paksut ovet että sisälle ei kuulu mitään vaikka joku kiljuisi oven vieressä.. Joten haikea pieni äänikään ei voisi sinne kuulua, saati sitten askeleet...

Ulwoja
Kummitus
Viestit: 71
Liittynyt: 10 Huhti 2009, 16:01
Paikkakunta: Haamulandia

Re: Peiliin katsominen pimeässä

ViestiKirjoittaja Ulwoja » 25 Joulu 2009, 22:30

Jippii! Nyt sain joululahjaks todella tarkan kameran! Nyt saan varmaan todisteita. Täytyy varmaan laittaa itsestään laukaus päälle niin ehin pois.
Kun tunnet käden olkapäälläsi, tiedä että minä olen turvanasi.

Avatar
Darya
n00b
Viestit: 4
Liittynyt: 24 Helmi 2010, 14:13

Re: Peiliin katsominen pimeässä

ViestiKirjoittaja Darya » 24 Helmi 2010, 14:34

Olen kattonut ja eipä mitään ihmeellistä tapahtunut. :D
Unohdu omaan mieleesi - ikuisesti.

Avatar
OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viestit: 979
Liittynyt: 04 Touko 2009, 22:59
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Peiliin katsominen pimeässä

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 26 Helmi 2010, 14:18

Sorvu kirjoitti:Ääni ei voinut olla kaverini tai kenenkään muun sillä vessassa on niin paksut ovet että sisälle ei kuulu mitään vaikka joku kiljuisi oven vieressä.. Joten haikea pieni äänikään ei voisi sinne kuulua, saati sitten askeleet...


Kai otitte huomioon ilmanvaihtokanavan ja askeleet kyllä kuuluvat helposti ns. seinien läpi. Taisi olla ihan vaan hienosti toteutettu pila teidän pään menoksi. :)
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi

Avatar
Oksa
Jäsen
Viestit: 10
Liittynyt: 20 Maalis 2010, 14:54
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Peiliin katsominen pimeässä

ViestiKirjoittaja Oksa » 20 Maalis 2010, 15:24

itse olen nin jänishousu että yöllä vessassa käyminenkin meinaa asettua haasteeksi kun matlalla näkee todella ahdistavasti peilen kautta yhteen sekaiseen (ja ofc pimeään) vaatehuoneeseen. aina olen näkeväni jotain liikettä siellä vaikka tiedänkin että todennäköisimmiten vain mielikuvitukseni laukkaa ^^
joskus pienenä tuli noista bloody maryja yms. kokeiltua, eipä mitään järisyttävää tapahtunut ellei itselleen alkanut uskotella että peilissä hiipparoi jokin hahmo ta jokin muu sellainen.
All simple monkeys with alien babies. . .

Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: Peiliin katsominen pimeässä

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 07 Touko 2010, 20:08

Pimeänpelko on tietenkin melko yleistä ihmisissä ja peiliin tuijottaminen pimeässä saattaa lisätä mielikuvituksen voimaa. Tietenkin peileissä on optinen rajapinta ja rajapinnoista puhutaan/kirjoitetaan paranormaalin aktiivisuuden osalta lisäävänä tekijänä. Ihmisten henkilökohtaisia kokemuksia on sinäänsä turha väittää feikiksi tai joksikin harhaksi koska ne ovat todellisuutta heille. Asioista saa tietenkin keskustella.
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.

Wildspirite
Jäsen
Viestit: 8
Liittynyt: 09 Syys 2010, 20:23

Re: Peiliin katsominen pimeässä

ViestiKirjoittaja Wildspirite » 16 Syys 2010, 16:55

Ei tule kuuloonkaan! Yö aikaan pelkään peilejä kuollakseni! Päivällä ei ole mitään ongelmaa, mutta yöllä...

Avatar
OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viestit: 979
Liittynyt: 04 Touko 2009, 22:59
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Peiliin katsominen pimeässä

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 16 Syys 2010, 22:26

Wildspirite kirjoitti:Ei tule kuuloonkaan! Yö aikaan pelkään peilejä kuollakseni! Päivällä ei ole mitään ongelmaa, mutta yöllä...


Sanotaan, että peili edustaa meidän maailmamme vastakohtaa, joten eikös tämän sanonnan mukaan meidän päivä ole peilin yö? Joten kumpaa siis kannattaisi pelätä meidän maailmassa, päivällä vai yöllä peiliin katsomista. :P
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi

Avatar
Jussiman
Jäsen
Viestit: 17
Liittynyt: 13 Heinä 2010, 22:38

Re: Peiliin katsominen pimeässä

ViestiKirjoittaja Jussiman » 24 Syys 2010, 14:08

Jaa, mulla on himassa peili, jonka ohi tulee usein käveltyä yöllä, enkä ole koskaan huomannut mitään erikoista. Joskus oon kyllä kokeillu pysähtyä sen eteen, mutta eipä mitään "jännää" ole koskaan näkynyt

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Peiliin katsominen pimeässä

ViestiKirjoittaja Wespa » 25 Syys 2010, 02:13

En tiedä pimeässä, mutta yleensäkkin peiliin jos tuijottaa, niin hienosti sen hetkinen tunnetila vahvistuu kasvoilla. Jos on vaikka vihanen, tuntuu kuin joku toinen tuijottaisi peilistä, joku demoninomainen henkilö. Hienosti ilmeistä muodostuu uusi kuva itsestä. On myös jokseenkin henkinen kokemus tutustua omaan itseensä pohtien asioita ja samalla tuijottaen omia silmiä peilin kautta. :)

Suosittelen jokaista menemään peilin ääreen ja tutustumaan omaan itseensä, voitte oppia paljon uusia asioita itsestänne. :)
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Jopelius
Peikko
Viestit: 227
Liittynyt: 07 Helmi 2010, 17:35
Paikkakunta: Mäntyharju CITY
Viesti:

Re: Peiliin katsominen pimeässä

ViestiKirjoittaja Jopelius » 25 Syys 2010, 18:00

Wespa kirjoitti:En tiedä pimeässä, mutta yleensäkkin peiliin jos tuijottaa, niin hienosti sen hetkinen tunnetila vahvistuu kasvoilla. Jos on vaikka vihanen, tuntuu kuin joku toinen tuijottaisi peilistä, joku demoninomainen henkilö. Hienosti ilmeistä muodostuu uusi kuva itsestä. On myös jokseenkin henkinen kokemus tutustua omaan itseensä pohtien asioita ja samalla tuijottaen omia silmiä peilin kautta. :)

Suosittelen jokaista menemään peilin ääreen ja tutustumaan omaan itseensä, voitte oppia paljon uusia asioita itsestänne. :)


Klikkaisin "Tykkää" jos ois feispuuk, tämä tosiaan on totta. Joskus vihaisena pelkään katsoa peiliin kun se peilikuva on niin vihaisen näköinen, ja tästä syystä rauhoitun... :D
Ei ole koskea tullut joka heivannut ois tämän jätkän tukilta pois.

Poltergeist
Jäsen
Viestit: 18
Liittynyt: 11 Elo 2010, 21:45

Re: Peiliin katsominen pimeässä

ViestiKirjoittaja Poltergeist » 10 Loka 2010, 09:45

En kyllä varmana uskaltais yksin tuota peilipeliä kokeilla!!! Ehkä jonkun kanssa jos sillonkaa. Mutta mulla on myös yks kysymys; Jos se huone on ihan pimee, ni miten siitä peilistä mitaan näkee??? :DD

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Peiliin katsominen pimeässä

ViestiKirjoittaja Zrud » 10 Loka 2010, 22:46

Tätä peilin edessä leikkimistähän on ollu aika varmana jo siitä asti kun kunnon peilit keksittiin.
Ja Ikinäpä ei tästäkään aiheesta ole saatu todisteita. Vain pimeää pelkäävien kakaroiden vouhotuksia :D

Peilissä ei ole mitään muuta kun se mikä siihen katsoo. Peilin toisella puolella ei ole yleensäkkään muuta kuin seinä.
Ei demonia ei paholaisia eikä veristä mariaa.

Jos todellakin näet jotain peilissä, olet joko hullu tai omaat erinomaisen mielikuvituksen...
Sen lisäksi että pelkäät jonnejoutavia asioita.
Feel the LOVE

Avatar
Paranormaali
Jäsen
Viestit: 14
Liittynyt: 14 Loka 2010, 17:09
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Peiliin katsominen pimeässä

ViestiKirjoittaja Paranormaali » 26 Loka 2010, 15:56

Mä en ainakaan usko siihen veriseen mariin :D
Älkää peliätkö! Tulen rauhassa.

Avatar
Christyyh
Jäsen
Viestit: 20
Liittynyt: 17 Joulu 2010, 02:40
Paikkakunta: Gallifrey
Viesti:

Re: Peiliin katsominen pimeässä

ViestiKirjoittaja Christyyh » 18 Joulu 2010, 16:59

Jotenkin tuntuu pelottavalta keskiyön jälkeen katsoa pimeässä peiliin :'D En tiedä mikä siinä on mutta en ole vieläkään uskaltanut kunnolla katsoa. Ehkä se johtuu niistä Bloody Mary -tarinoista joita olen foorumilta joskus muutama vuosi sitten lukenut.
Human: OMG. What the hell is that? Is it a Alien?
Alien: Eh.. well, it's just me. Christyyh.

Avatar
Hartsa
Vuoden foorumilainen 2008
Viestit: 452
Liittynyt: 22 Tammi 2008, 20:33
Paikkakunta: Kuopio

Re: Peiliin katsominen pimeässä

ViestiKirjoittaja Hartsa » 19 Joulu 2010, 19:45

Wespa kirjoitti:En tiedä pimeässä, mutta yleensäkkin peiliin jos tuijottaa, niin hienosti sen hetkinen tunnetila vahvistuu kasvoilla. Jos on vaikka vihanen, tuntuu kuin joku toinen tuijottaisi peilistä, joku demoninomainen henkilö. Hienosti ilmeistä muodostuu uusi kuva itsestä. On myös jokseenkin henkinen kokemus tutustua omaan itseensä pohtien asioita ja samalla tuijottaen omia silmiä peilin kautta. :)

Suosittelen jokaista menemään peilin ääreen ja tutustumaan omaan itseensä, voitte oppia paljon uusia asioita itsestänne. :)


Tottapa totta!

Aurantoljottamisharjotuksia tehdessä on mm. saanut tuijotella itseänsä pelilistä pitkiä aikoja, ja joskus ihan muutenkin huvikseen jotain meditaatiota tehdessä, niin kyllä siellä pompsahtelee vaikka mimmosta tyyppiä esille. Välillä näkyy oma naama, mutta silmät ovat kuin erilliset kasvoista ja ihan jonkun muun, toisinaan taas muuttuu kasvot ihan kokonaan, tulee vaikka joku kalju tyyppi siihen kahtelemaan takas, mutta yleisintä varmaan tosiaan se että kasvot jotenkin vääristyy kummalliseksi. En missään tunnekuohuissa ole tuota kokeillut, niin en tiedä sitten ilmentääkö nuo muuttuneet kasvot jollakin tapaa sen hetkistä tunne-/olotilaa, mutta onhan se tavallaan häiritsevää ja pelottavaa ainakin tottumattomalle, kun peilistä katsoo takaisin "joku muu".. siihen jos lyödään vielä pimeä (+sen pelkääminen) päälle niin ei ihmekään jos lekhendoja on syntynyt tästäkin.
"I reject your reality and substitute my own"


Palaa sivulle “Parapsykologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa