Ahdistava läsnäolo

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...
Joahn
Jäsen
Viestit: 10
Liittynyt: 03 Touko 2009, 14:42

Re: Ahdistava läsnäolo

ViestiKirjoittaja Joahn » 26 Touko 2009, 18:40

Joo, niin viime kerrasta onkin sitten ollut vähän aikaa. En ole pitkään aikaan yksinkertaisesti kerennyt tulla tänne kirjoittelemaan kommentteja muiden kommenteille, sillä ne puistattavat. Ei se oikeastaan haittaa, vaikka ette uskoisi sitä, mitä teille kerron, ne ovat omia kokemuksiani, joita on valitettavasti hieman hankala jakaa muiden kanssa. Todisteita ei ole niin helppo kerätä, sillä nämä tapahtumat ovat vain hetkellisiä ja nykyään erittäin harvassa. En ole kuitenkaan sepittänyt näitä kaikkia omasta päästäni, kaikki mitä olen kokenut ja tänne kirjoittanut ovat todella tapahtuneet minulle, ja kerran jopa ystävälleni. Aivan, niistä kuvista joita silloin kerran otin. Ne voivat hyvinkin olla vain pölyä/heijastuksia/jotain sontaa kameran linssissä. Niiden avulla en kuitenkaan olisi kyennyt todistamaan mitään, kuten aiemmista kommenteista voi selvästi lukea, että nämä kuvat eivät luutavasti riitä todisteeksi. En kuitenkaan jätä tätä tähän, vaan pidän silmäni ja korvani auki, mikäli sattuisin jonakin päivänä kuulemaan jotain kiintoisaa. Kiitos kuitenkin vastauksistanne. :)

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Ahdistava läsnäolo

ViestiKirjoittaja Wespa » 26 Touko 2009, 22:37

Vic Rattlehead kirjoitti:
Wespa kirjoitti:Joitain kiinnostaa vaan sen oman kokemuksen tulkittavaksi tuominen, eikä niinkään muu keskustelu alueella. Näin se homma vaan menee. On näitä muitakin muutaman viestin tyyppejä, jotka eivät välttämättä ole kommentoineet kuin muutamaan keskusteluun. Kiitän kuitenkin kaikkia jotka ovat foorumilla aktiivisia. Mielenkiintoisia keskusteluja on paljon.

Nyt onkin sitten hyvä palata taas itse aiheeseen. Niin ja kuvia olisi hienoa saada kuten mainittiin. :)

No vaikka mihkä tahansa tahdotkin uskoa, ei mun mielestä kannata niin sinisilmäinen olla, että antaa kenen tahansa randomin tehdä accountti ja nauraa "kustannuksellamme" kertomalla ihmeellisistä kokemuksistaan ilman mitään näyttöä ja saada kaikki hihhulit täällä miettiään päänsä puhki sitä juttua. Usko pois, jotkut ihmiset saavat sellaisesta kicksejä.

Eli mulla on ainakin tietty uskottavuus aste mikä pitää ylittää ennen kuin alan pohtia enempiä tämän kaltaisia viestejä. Ainakin voin sanoa, että jos tästä tyypistä ei mitään kuulu niin ei ainakaan onnistunut mua huijaaman.


Minulla ei ole myöskään oikeutta mielestäni sensuroida ihmisten kokemuksia ,vaikka joku muu niitä pitäisikin huuhaana. Asioista on vaikea saada välillä näyttöä. Itsellänikin on paljon henkisiäkin kokemuksia, joista ei paljoa todisteita ole. Itse kokemukset ovat kuitenkin itselleni tärkeitä ja niitä on hieno jakaa ihmisten kanssa, uskovat sitten niihin tai eivät.

Toki käytän aina omaa harkintaani, mutta en voi poistella noin vain viestejä sen takia, että joku pitää niitä huuhaana (täällä ei paljoa viestejä olisi jos sellainen linja olisi). Toki minullakin on joku raja, että jos huijaus paistaa vahvasti omasta mielestäni läpi, niin saatan viestin poistaakkin.
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Vic Rattlehead
Meedio
Viestit: 675
Liittynyt: 31 Tammi 2008, 17:50
Paikkakunta: Tampere

Re: Ahdistava läsnäolo

ViestiKirjoittaja Vic Rattlehead » 27 Touko 2009, 23:19

Wespa kirjoitti:
Vic Rattlehead kirjoitti:
Wespa kirjoitti:Joitain kiinnostaa vaan sen oman kokemuksen tulkittavaksi tuominen, eikä niinkään muu keskustelu alueella. Näin se homma vaan menee. On näitä muitakin muutaman viestin tyyppejä, jotka eivät välttämättä ole kommentoineet kuin muutamaan keskusteluun. Kiitän kuitenkin kaikkia jotka ovat foorumilla aktiivisia. Mielenkiintoisia keskusteluja on paljon.

Nyt onkin sitten hyvä palata taas itse aiheeseen. Niin ja kuvia olisi hienoa saada kuten mainittiin. :)

No vaikka mihkä tahansa tahdotkin uskoa, ei mun mielestä kannata niin sinisilmäinen olla, että antaa kenen tahansa randomin tehdä accountti ja nauraa "kustannuksellamme" kertomalla ihmeellisistä kokemuksistaan ilman mitään näyttöä ja saada kaikki hihhulit täällä miettiään päänsä puhki sitä juttua. Usko pois, jotkut ihmiset saavat sellaisesta kicksejä.

Eli mulla on ainakin tietty uskottavuus aste mikä pitää ylittää ennen kuin alan pohtia enempiä tämän kaltaisia viestejä. Ainakin voin sanoa, että jos tästä tyypistä ei mitään kuulu niin ei ainakaan onnistunut mua huijaaman.


Minulla ei ole myöskään oikeutta mielestäni sensuroida ihmisten kokemuksia ,vaikka joku muu niitä pitäisikin huuhaana. Asioista on vaikea saada välillä näyttöä. Itsellänikin on paljon henkisiäkin kokemuksia, joista ei paljoa todisteita ole. Itse kokemukset ovat kuitenkin itselleni tärkeitä ja niitä on hieno jakaa ihmisten kanssa, uskovat sitten niihin tai eivät.

Toki käytän aina omaa harkintaani, mutta en voi poistella noin vain viestejä sen takia, että joku pitää niitä huuhaana (täällä ei paljoa viestejä olisi jos sellainen linja olisi). Toki minullakin on joku raja, että jos huijaus paistaa vahvasti omasta mielestäni läpi, niin saatan viestin poistaakkin.

Totta kai, mutta itseäni vaan ärsyttää tämä sinisilmäisyys. Monesti tuntuu, että porukka on heti täysin tämän henkilölle tapahtuneen asian pauloissa ja tyyliin uskoo kaiken. Ihan ok esittää teorioita sun muuta, mutta mulle tuntuu turhalta selittää asiasta/uskoa siihen jos ei ole mitään näyttöä kuin anonyymin ihmisen kertomus asiasta.

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Ahdistava läsnäolo

ViestiKirjoittaja Regendos » 28 Touko 2009, 00:01

Sellaisia vain ihmiset sattuvat täällä olemaan. Jotkut ovat täällä uskomassa, jotkut ovat täällä kyseenalaistamassa. Sille ei mahda mitään.

Avatar
Vic Rattlehead
Meedio
Viestit: 675
Liittynyt: 31 Tammi 2008, 17:50
Paikkakunta: Tampere

Re: Ahdistava läsnäolo

ViestiKirjoittaja Vic Rattlehead » 28 Touko 2009, 15:05

Regendos kirjoitti:Sellaisia vain ihmiset sattuvat täällä olemaan. Jotkut ovat täällä uskomassa, jotkut ovat täällä kyseenalaistamassa. Sille ei mahda mitään.

Jep, mutta kun mun mielipiteeni on se, että jos vaan sinisilmäisesti heti uskoo kaiken, niin se arvio siitä asiasta jää vajaaksi/puolueelliseksi koska henkilön omat uskot/toiveet siitä mitä tämä meidän maailma pitää sisällään vaikuttaa suuresti siihen mielipiteeseen. Se ärsyttää mua, mutta tiien ettei asialle voi thedä mitään.

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Ahdistava läsnäolo

ViestiKirjoittaja Regendos » 28 Touko 2009, 15:38

Tiedätkö, minä ja moni muu olemme puineet asiaa moneen otteeseen tällä foorumilla ja voin vakuuttaa, ettet ole ainoa joka on asiaa miettinyt saatika jota asia kismittä.

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Ahdistava läsnäolo

ViestiKirjoittaja Wespa » 28 Touko 2009, 20:15

Vic Rattlehead kirjoitti:
Regendos kirjoitti:Sellaisia vain ihmiset sattuvat täällä olemaan. Jotkut ovat täällä uskomassa, jotkut ovat täällä kyseenalaistamassa. Sille ei mahda mitään.

Jep, mutta kun mun mielipiteeni on se, että jos vaan sinisilmäisesti heti uskoo kaiken, niin se arvio siitä asiasta jää vajaaksi/puolueelliseksi koska henkilön omat uskot/toiveet siitä mitä tämä meidän maailma pitää sisällään vaikuttaa suuresti siihen mielipiteeseen. Se ärsyttää mua, mutta tiien ettei asialle voi thedä mitään.


Kolikolla on kaksi puolta. Mielestäni on myös outoa automaattiesti sinisilmäisesti kumota jonkun ihmisen kokemus ja pitää sitä huuhaana tai hallusinaationa. Toki jokainen saa olla mitä mieltä on, mutta mielestäni on hienoa ja foorumia rikastuttavaa, että täällä pyörii molemman kunnan edustajia ja välissä pyöriviä. Juurikin tämän takia en halua sensuroida kumpaakaan osapuolta, sillä silloin tästä voisi melkein suoraan tehdä vain yhden mielipiteen edustajien foorumin. Monesti toimii myös se, että jos asia ei kiinnosta, niin siihen ei ole pakko ottaa osaa. Pidetään kuitenkin mielipiteet mielipiteinä ja ollaan kohteiliaita, jookosta. :)

Kaikki kuitenkin etsivät sitä totuutta ja sen takia lisäkysymysten esittäminen molemmilta kannoilta on hyvä asia. :)

PS. Nyt Joahn kun olet takaisin, niin kerroppa hieman lisää kokemuksistasi. :)
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Vic Rattlehead
Meedio
Viestit: 675
Liittynyt: 31 Tammi 2008, 17:50
Paikkakunta: Tampere

Re: Ahdistava läsnäolo

ViestiKirjoittaja Vic Rattlehead » 29 Touko 2009, 13:09

Wespa kirjoitti:
Vic Rattlehead kirjoitti:
Regendos kirjoitti:Sellaisia vain ihmiset sattuvat täällä olemaan. Jotkut ovat täällä uskomassa, jotkut ovat täällä kyseenalaistamassa. Sille ei mahda mitään.

Jep, mutta kun mun mielipiteeni on se, että jos vaan sinisilmäisesti heti uskoo kaiken, niin se arvio siitä asiasta jää vajaaksi/puolueelliseksi koska henkilön omat uskot/toiveet siitä mitä tämä meidän maailma pitää sisällään vaikuttaa suuresti siihen mielipiteeseen. Se ärsyttää mua, mutta tiien ettei asialle voi thedä mitään.


Kolikolla on kaksi puolta. Mielestäni on myös outoa automaattiesti sinisilmäisesti kumota jonkun ihmisen kokemus ja pitää sitä huuhaana tai hallusinaationa. Toki jokainen saa olla mitä mieltä on, mutta mielestäni on hienoa ja foorumia rikastuttavaa, että täällä pyörii molemman kunnan edustajia ja välissä pyöriviä. Juurikin tämän takia en halua sensuroida kumpaakaan osapuolta, sillä silloin tästä voisi melkein suoraan tehdä vain yhden mielipiteen edustajien foorumin. Monesti toimii myös se, että jos asia ei kiinnosta, niin siihen ei ole pakko ottaa osaa. Pidetään kuitenkin mielipiteet mielipiteinä ja ollaan kohteiliaita, jookosta. :)

Kaikki kuitenkin etsivät sitä totuutta ja sen takia lisäkysymysten esittäminen molemmilta kannoilta on hyvä asia. :)

PS. Nyt Joahn kun olet takaisin, niin kerroppa hieman lisää kokemuksistasi. :)

Totta mutta kyllä asiasta saa paljon pitävämmän näkemyksen kun punnitsee eri asiat. Mielestäni tärkeää yliluonnollisen tutkimuksessa on nimenomaan todistaa se ensin vääräksi jos se ei onnistu niin sitten vasta aletaan aukoa leukojaan ja hämmästellä, että millanen ihme sitä tulikaan löydettyä. Paljon palkitsevampaakin mielestäni. Mutta joo asialle ei voi mitään ja on hyvä että molempia ajatusmalleja edustavia löytyy->saadaan monipuolisempaa keskustelua. ;)

Mutta joo ei siitä enempää, itsekkin odottelen lisätietoja näistä kokemuksista.

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Ahdistava läsnäolo

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 29 Touko 2009, 15:11

Sanottakoon nyt, eh, näin, että anekdoottiset todisteet eivät periaatteessa kelpaisi mihinkään muuhun kuin antamaan suuntaa sille, mistä kannattaisi etsiä / miten tutkia.

Parafoorumi on ilmennyt jo kauan sitten olevan paikka, jos tämä ei toteudu. Jos et ole siihen nyt tottunut, niin et varmasti tule koskaan tottumaan.
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Joahn
Jäsen
Viestit: 10
Liittynyt: 03 Touko 2009, 14:42

Re: Ahdistava läsnäolo

ViestiKirjoittaja Joahn » 29 Touko 2009, 15:31

Pääasiallisia kokemuksia nykypäivinä (lukekaa: lähipäivinä, nykypäivä kuulostaa niin... Laajalta :D) ovat katselemisen tunteen, ahdistunut olo ilman syytä jne. Viimeisin "asia", joka minulle tapahtui (tai tapahtuma, jonka muistan) oli 30.4. ouluni muistokonsertissa erään opettajan muistoksi. Istuin kolmanneksi viimeisessä rivissä ja takanani oli luokkakavereitani. Sitten kesken esityksen tunsin selvästi kuinka joku kosketti niskaani ja hiuksiani. Käännyin ja kysyin takana istuvilta ystäviltäni asiasta ja he vannottivat etteivät olleet koskeneetkaan minuun. Vähän tuon ajan jälkeen, konsertin pian loputtua tunsin jonkun nojaavan oikeaa olkapäätäni vasten. Käännyin katsomaan oikealla istuvaa ystävääni kohti, koska oletin hänen nojaavan minuun. Ja kuten voitte varmaan arvata, hän ei minuun nojaillut. Nojaamisen tunne katosi sen jälkeen hetkeksi, mutta palasi pian taas takaisin.
Samana iltana tapahtui myös toinen juttu.. Isäni tyttöystävä oli kahden poikansa kanssa meillä. Pojat nukkuivat minun huoneessani ja isä ja hänen tyttöystävänsä nukkuivat makuhuoneessa minun huoneeni vieressä. Pikkusiskoni oli kaverinsa kanssa alakerrassa (kyseinen kaveri oli siis myös meillä yötä) Kello oli noin kolme. Surffailin vain netissä normaaliin tapaani ja jutellen ystävälleni messengerissä, kun yhtäkkiä tulin hyvin pelokkaaksi. Tunsin jonkun katselevan minua sängyltäni. Kuitenkaan en siellä nähnyt mitään normaalista poikkeavaa. Vähän ajan kuluttua yksinkertaisesti tuntui, että minua seurattiin aivan joka puolelta. Kerroin tästä tunteesta ystävälleni ja hän käski minun vain rauhoittua. Istuin vain paikoillani ja koitin jatkaa normaalien asioideni tekemistä, kunnes yllättäen jotain tippui vieressäni olevalta kirjahyllyltä. En oikeastaan ole varma mitä, koska en nähnyt mitään lattialla. Mieleeni tuli toki valokuvien ottaminen, jos sattuisin näkemään jotain ihmeellistä, mutta tietenkin kamerani oli sängyssäni enkä sinne todellakaan kävelisi. Pelkäämisen tunne katosi sitten neljän viiden aikaan aamuyöstä, juuri vähän ennen nukkumaan käyntiä.

Sen jälkeen mieleeni ei tule mitään muita "tapahtumia". Toki, tarkkailun tunnetta tulee aina silloin tällöin. Kuitenkin lähipäivinä se on vaikuttanut paljon "lievemmältä"...
I need you to be here with me... Now and forever, dear...

Friikkipupu
Jäsen
Viestit: 21
Liittynyt: 27 Helmi 2009, 16:17
Paikkakunta: Oulu

Re: Ahdistava läsnäolo

ViestiKirjoittaja Friikkipupu » 29 Touko 2009, 16:34

Hmm, mielenkiintoista... En tiedä. Oletko nyt AIVAN varma, että kyseessä on oikeasti henkiolento, vai onko sinulla jonkinlainen ahdistus/masennus, joka voi aiheuttaa näitä aistimuksia...?
Jos hulluus olisi viisautta, olisin Einstein.

Joahn
Jäsen
Viestit: 10
Liittynyt: 03 Touko 2009, 14:42

Re: Ahdistava läsnäolo

ViestiKirjoittaja Joahn » 30 Touko 2009, 16:55

Hm, itse en ainakaan usko, että kaikki tämä olisi vain jonkun masennuksen/ahdistuksen syytä, mutta en laske sitä mahdottomuudeksi... En usko siihen myöskään siksi, koska aiemmin mainitsin, että myös ystäväni kuuli askelia yläkerrasta meidän ollessamme kahdestaan. Hän oli se, joka alunperin huomioi sen ja kysyi minulta, että mitä se on.
I need you to be here with me... Now and forever, dear...

Avatar
Reikämies
Kummitus
Viestit: 58
Liittynyt: 27 Touko 2009, 21:53

Re: Ahdistava läsnäolo

ViestiKirjoittaja Reikämies » 01 Kesä 2009, 22:19

Tuliko mieleen se vaihtoehto että oot lueskellu liikaa näitä juttuja täällä jne? Herkemmät ihmiset voi hyvinki kuvitella peikkoja nurkkiin jos tarpeeks lukee :|
Juodaan viinaa :>

Joahn
Jäsen
Viestit: 10
Liittynyt: 03 Touko 2009, 14:42

Re: Ahdistava läsnäolo

ViestiKirjoittaja Joahn » 01 Kesä 2009, 22:23

Haha :D Voin rehellisesti sanoa, etten ole herkkä ihminen. Se "herkkä" aika meni ohi minun ollessani noin 10 vuotias, mistä on jo vuosia.. :D
I need you to be here with me... Now and forever, dear...

Avatar
Reikämies
Kummitus
Viestit: 58
Liittynyt: 27 Touko 2009, 21:53

Re: Ahdistava läsnäolo

ViestiKirjoittaja Reikämies » 01 Kesä 2009, 22:30

Joahn kirjoitti:Haha :D Voin rehellisesti sanoa, etten ole herkkä ihminen. Se "herkkä" aika meni ohi minun ollessani noin 10 vuotias, mistä on jo vuosia.. :D


Joka tapauksessa, luet tarpeeks kummajaisista niin näät kummajaisia vaikka kahvimukissas.
Tietty voi olla että joku demoni vainoo sua näyttämällä kättään valokuvassa mutta...
Juodaan viinaa :>

Joahn
Jäsen
Viestit: 10
Liittynyt: 03 Touko 2009, 14:42

Re: Ahdistava läsnäolo

ViestiKirjoittaja Joahn » 01 Kesä 2009, 22:34

Reikämies kirjoitti:
Joahn kirjoitti:Haha :D Voin rehellisesti sanoa, etten ole herkkä ihminen. Se "herkkä" aika meni ohi minun ollessani noin 10 vuotias, mistä on jo vuosia.. :D


Joka tapauksessa, luet tarpeeks kummajaisista niin näät kummajaisia vaikka kahvimukissas.
Tietty voi olla että joku demoni vainoo sua näyttämällä kättään valokuvassa mutta...


Niin, voihan se niinkin olla. En kuitenkaan itse usko siihen, että olisin leimauttanut tämän kaiken aivoihini ja vain kuvitellut kaiken... En kuitenkaan sulje tätäkään mahdollisuutta kokonaan pois, sillä mahdollisuuksia on vaikka mihin.
I need you to be here with me... Now and forever, dear...

Avatar
Aurelia
Maahinen
Viestit: 195
Liittynyt: 17 Loka 2008, 11:35

Re: Ahdistava läsnäolo

ViestiKirjoittaja Aurelia » 02 Kesä 2009, 11:22

Yksi vaihtoehtohan on, että olet vain taipuvainen selvänäköisyyteen tai lähinnä -tuntoisuuteen ja -kuuloisuuteen. Oletko ihan varma, että kokemasi kosketukset ja äänet on tarkoitettu säikäyttämään? Itse koen esimerkiksi käden kosketuksen olkapäällä, hiuksissa tai niskassa suojelevaksi tai jopa helläksi, äidilliseksi eleeksi.

Voipi olla, että huijaat ja naurat partaasi sitten kommenteille, mutta siltä varalta ettei niin ole, heitinpähän vain tämänkin vaihtoehdon esille. Itse olen kokenut hyvinkin paljon vastaavia ja olen menossa ensi syksynä tutustumaan ammattiselvännäköjiöiden touhuihin enemmänkin, tiedä vaikka aukeaisi ihan uusia ovia...joko henkisempään tai skeptisempään suuntaan, nähtäväksi jää. ;)
"En ehkä tiedä mitä tehdä
vaikka joskus olenkin varma
joskus makaan aivan hiljaa
ja uskallan vain epäillä"

Avatar
Rabiljus
Maahinen
Viestit: 192
Liittynyt: 08 Touko 2009, 17:33
Viesti:

Re: Ahdistava läsnäolo

ViestiKirjoittaja Rabiljus » 02 Kesä 2009, 13:25

Eräs valhe mihin monet ihmiset uskovat,on se,että kuolleet vaeltelevat keskuudessamme.
Uskon kyllä ihmisten kokemuksiin jos he sanovat nähneensä tällaisen hahmon,mutta yleensä
kyse on spirituaalisesta kokemuksesta jossa lucifer ottaa ihmishahmon muodon.

Ihmisten sielut eivät ole jossain astraalitodellisuudessa josta he voivat ilmestyä ihmisille,ihminen menee kuollessaan joko
taivaaseen tai kadotukseen.

Monessa talossa vaikuttaa kyllä tällainen spirituaalinen henki,jonka ihmiset sitten luulevat olevan edesmennyt ihminen.

Ihan sama esim spirituuali/meedio istunnoissa joissa esim kuollut sukulainen ilomestyy,ja ihmiset sitten uskovat tämän valheen,syystä,että heillä ei ole henkien erottamisen lahjaa,eräs uudessa testamentissa uskoville luvattu armolahja
pyhässä hengessä on juuri henkien erottamisen lahja.

Tällaisten spirituaalisten henkien sanoma on ylensä hyvinkin okkultistinen ja raamatunvastainen,eivät he koskaan puhu Jeesusksesta Kristuksesta.

nämä tällaiset henget kannattaa ajaa pois Jeesuksen Kristuksen nimessä eikä alkaa leikkimään heidän kanssaan.


tässä kolme syytä miten ihminen on voinut tulla osalliseksi demonisesta rasituksesta ja miten ihminen voi vapautua siitä:



Jos ihmisellä on väärästä lähteestä oleva voitelu sekä siihen liittyvä esim. kielilläpuhuminen tai muu "lahja", on yleensä kolme tapaa, joilla on voitu tulla osalliseksi näistä "lahjoista". Katsomme niitä seuraavassa:



1. Ihminen itse harrastaa. Ensimmäinen tapa on se, että henkilö itse on harrastanut salaoppeja, lukenut maagista kirjallisuutta sekä toistuvasti toiminut näiden asioiden parissa. Tavallisimmat alueet tällä kentällä ovat varsinkin mietiskelyyn perustuvat menetelmät sekä passiivinen alistuminen vieraan henkiolennon valtaan:



Mietiskelyyn perustuvat menetelmät. Ensinnäkin mietiskelyyn perustuvat menetelmät, joihin voi kuulua mielen keskittämistä, hengitysharjoituksia, ajatusten keskittämistä ajatustyhjyyteen sekä muita vastaavia menetelmiä, ovat hyvin tavallisia väärän voitelun lähteitä. Suurin osa meedioista on tullut meedioiksi juuri sitä kautta, että he ovat pitkään - ehkä vuosikausia - harjoittaneet jotakin itämaisen mietiskelyn muotoa, kunnes heistä lopulta on tullut kanavia valhetteleville hengille:



"Tutkimistani kanavista ja meedioista lähes jokainen sai ensimmäisen kerran yhteyden henkioppaaseensa harjoittaessaan itämaisen mietiskelyn jotakin muotoa. Myös shamaanit käyttävät yleensä jotakin loitsua tai mantraa päästäkseen transsiin, jossa he voivat saada yhteyden henkimaailmaan." (Kenneth R. Wade: "Uuden aikakauden salaisuudet: new age", s. 137)



Niinikään eräänä esimerkkinä voidaan pitää Rudolf Steineria, jota pidetään antroposofian ja steinerpedagokiikan luojana. Hän sai eräänlaisen selvänäkökyvyn (ja väärät oppinsa) tätä kautta, kun hän harjoitti vuosikausia joogameditaatiota, jonka oli oppinut intialaisista uskonnoista. Hän jopa uskoi, että jos joku muu harjoittaa passiivista mietiskelyä puoli tuntia joka päivä seitsemän vuoden ajan, voi hänkin saada samanlaisen selvänäkökyvyn kuin Steiner itsekin oli saanut.



Passiivinen alistuminen vieraan henkiolennon valtaan. Toinen mahdollinen tapa on passiivinen alistuminen vieraan henkiolennon valtaan sekä kääntyminen niiden puoleen. Usein pahimmat kristittyjen kohtaamat tapaukset ovat juuri kyseiseltä alueelta. Esim. Doreen Irvine kertoo juuri tällaisesta tapauksesta. Hän oli mustien noitien kuningatar, entinen prostituoitu ja striptease-tanssijatar, mutta joka lopulta vapautui demonisista kahleista - seitsemän kuukauden taistelun jälkeen. Hän kirjoitti kirjassaan "Olin noita" (s. 152-153):



"Äkkiä tulin tietoiseksi pahoista hengistä, jotka asuivat minussa. Ne todella omistivat ruumiini. Paha henki puhui taas, mutta vain minulle.

"Älä kerro hänelle mitään."

Riivaajat eivät olleet minulle vieraita. Kuinka usein olin kutsunut niitä auttamaan minua ollessani noita ja saatananpalvoja. Ensimmäistä kertaa tajusin, että nämä riivaajat olivat minussa, eivätkä ulkopuolella. Se oli hämmästyttävä havainto."



2. Perintö. Toinen mahdollisuus on, että henkilö on saanut kykynsä perintönä. (On hyvä huomata, että Jumalan lahjat eivät koskaan periydy.) Sillä hyvin tavallista on, että jos vanhemmat tai joku isovanhemmista ovat toimineet näillä alueilla, antaneet parantaa itsensä maagisesti, käyneet varvullakatsojalla tai muulla mediumistisella henkilöllä, ovat kyvyt voineet siirtyä perintönä lapsille tai lapsenlapsillekin. Heillä voi olla näitä kykyjä, joista he usein yllättävissä tilanteissa voivat tulla tietoisiksi.

Esim. Kurt Koch selostaa tätä asiaa kirjassaan "Onko paholainen olemassa" (s. 33). Hän ottaa esille lisäksi sen tärkeän seikan, että kyvyt eivät aina katoa edes kääntymyksen yhteydessä ja että jotkut voivat sekoittaa ne Pyhän Hengen lahjoihin. Siksi erityinen rukous kyseisellä alueella voi olla tarpeen näistä kyvyistä vapautumiseksi:



"Tutkittaessa sukujen historiaa käy ilmi, että monissa tapauksissa kyky käyttää taikavarpua tai heiluria, samoin kuin mesmerismi, selvä- ja kaukonäköisyys ja toteutuvat unet esiintyvät ihmisissä, joiden esi-isissä on aktiivisia spiritistejä tai peräti taikuuden harjoittajia. Nämä poikkeukselliset kyvyt eivät ole Hengen lahjoja eivätkä neutraaleja sen enempää kuin luonnollisiakaan lahjoja, vaan mediumistisia kykyjä. Monilla ihmisillä näitä kykyjä on heidän itsensäkään sitä tietämättä. Joskus ne huomataan vahingossa. Silloin tällöin mediumistisia kykyjä omaavasta ihmisestä tulee kristitty. Sitten hän kristittynä voi yllättäen huomata harvinaiset kykynsä ja kuvitella saaneensa Hengen lahjan. Tämä on tietenkin harhaluulo. Voi joskus huomata mediumististen kykyjen katoavan ihmisen kääntyessä, mutta hyvin usein ne kulkeutuvat hänen uuteen elämäänsä. Mutta jos kristitty ihminen vilpittömästi rukoilee vapautusta näistä kyvyistä, hänen rukoukseensa vastataan. Monille kristityille ne ovat todellinen taakka. Markus Hauser sanoi, että selvänäköisyys oli hänelle pikemminkin vitsaus kuin lahja. Mediumistisia kykyjä ei pidä koskaan luulla Hengen lahjoiksi. Edes kääntymys ei niitä pyhitä. Pyhä Henki ei milloinkaan käytä eikä pyhitä taitoja, jotka esi-isät ovat hankkineet saatanan palveluksessa."



3. Siirto. Kolmas tapa, miten okkulttisesta rasituksesta on voitu tulla osalliseksi, on siirto, joka itseasiassa on Raamatussa mainitun kättenpäällepanon demoninen vastine. Tällä alueella voidaan havaita mm. seuraavia malleja:



Tavallinen lähikontakti, jossa ihminen käy henkiparantajalla, antaa voimakkaan varvullakatsojan liikuttaa käsiään tai joka antautuu lähikontaktiin sellaisen henkilön kanssa, jolla on meedion kyvyt ja voimat, voi aiheuttaa siirron. Monet ovat tulleet okkulttisesta rasituksesta osalliseksi juuri tätä kautta.



Sukupuoliyhteys, joka on samanlainen lähikontakti kuin henkiparantajalla käyntikin, voi johtaa demoniseen saastumiseen, koska henget voivat kulkeutua ihmisestä toiseen. Jos henkilöllä on menneisyydessä ollut tällaisia vääriä yhteyksiä, voi hän kuitenkin kumota niiden vaikutuksen sekä syntien tunnustamisen että Jeesuksen nimen ja veren kautta.



- (1 Kor 6:16-18) Vai ettekö tiedä, että joka yhtyy porttoon, tulee yhdeksi ruumiiksi hänen kanssaan? Onhan sanottu: "Ne kaksi tulevat yhdeksi lihaksi."

17. Mutta joka yhtyy Herraan, on yksi henki hänen kanssaan.

18. Paetkaa haureutta. Kaikki muu synti, mitä ikinä ihminen tekee, on ruumiin ulkopuolella; mutta haureuden harjoittaja tekee syntiä omaa ruumistansa vastaan.



Epäluotettavat henkilöt. Joskus pelastuneetkin henkilöt ovat voineet joutua okkulttisen rasituksen alaiseksi tai ovat jopa saaneet väärästä lähteestä olevan kielilläpuhumisen, parantamisen, tiedon sanojen, profetoimisen tai muun vastaavan lahjan (Esim. Rebecca Brown ja Kurt Koch kertovat kirjoissaan esimerkkejä tältä alueelta.), kun ovat antaneet jonkun tuntemattoman, epäluotettavan henkilön laittaa kätensä heidän päälleen. Sillä tällainen siirto on jopa seurakunnissa mahdollista, koska kaikki siellä käyvät henkilöt eivät aina todellisuudessa ole Jumalan palvelijoita tai he itse ovat vielä sidottuja. Jokaisen tulisi sentähden noudattaa Jaakobin kirjeen viidennen luvun jakeita, joissa puhutaan, että vain seurakuntien vanhimpien tai muiden luotettavien henkilöiden tulisi voidella heidät ja rukoilla heidän puolestaan. (Toinen mahdollinen virhe, mihin voitaneen syyllistyä, on, että laitetaan liian kärkkäästi käsiä ihmisten päälle. Sillä jos he eivät ole valmiit luopumaan synneistä ja valmiita parannukseen tai jopa ovat suoranaisesti riivattuja, voi näin tapahtua. Jeesus kuitenkin sanoi, että "he ajavat ulos riivaajia" eikä, että he panevat kätensä heidän päälleen.)

Seuraava Yonggi Chon varoitus viittaa tähän samaan asiaan. Hän totesi, että monet Pyhän Hengen kastetta tavoitellessaan ovat joutuneet rasituksen alaiseksi juuri sentähden, että ovat alistaneet itsensä väärille henkilöille. Seurauksena tästä kuitenkin on yleensä vain ollut turha kärsimys ja heidän joutumisensa haaksirikkoon elämässään:



Viidenneksi, ihmiset, jotka rukoilevat hartaasti ja innokkaasti Pyhän Hengen saamista, eivät saisi sallia kenen tahansa panna käsiään heidän päälleen, kun he rukoilevat. Paha henki on hyvin tarttuvaa kuten epidemian tavoin leviävä tautikin. Olen nähnyt, miten saastaiset henget ovat siirtyneet ihmisiin, kun joku, jossa asustaa pahoja henkiä, on pannut kätensä heidän päälleen. Kun sellainen henki asettuu heihin, he kärsivät hirvittävästi, kunnes saavat vapautuksen siitä. Jos joku haluaa, että kädet pannaan rukouksessa hänen päälleen, hänen pitäisi aina olla varma, että ihmiset, jotka niin tekevät, ovat täynnä totuuden Henkeä. (15)



HENKIEN KOETTELU



- (1 Joh 4:1-3) Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta; sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan.

2. Tästä te tunnette Jumalan Hengen: jokainen henki, joka tunnustaa Jeesuksen Kristukseksi, lihaan tulleeksi, on Jumalasta;

3. ja yksikään henki, joka ei tunnusta Jeesusta, ei ole Jumalasta; se on antikristuksen henki, jonka olette kuulleet olevan tulossa, ja se on jo nyt maailmassa.



Ylläolevissa Raamatun jakeissa meitä kehotetaan koettelemaan henget, ovatko ne Jumalasta, koska kaikki henget eivät sitä suinkaan ole. Sentähden jos sinä olet epävarma sen suhteen, mihin voimaan olet yhteydessä ja jos sinulle jatkuvasti ilmestyy jokin henki tai enkeli (myös Jeesuksena tai Pyhänä Henkenä esiintyvä henki) tai jos sinä epäilet vaikkapa saamaasi kielilläpuhumisen tai muuta lahjaa, voit sinä koetella näitä voimia.

Niinpä jos kyseessä ovat Jumalan enkelit tai Pyhä Henki, niin ne kirkastavat aina lihaksi tullutta Jeesusta Kristusta ja hänen jumaluuttaan.

Sensijaan kun ovat kyseessä pahat henget ja niiltä kysytään: "Onko Jeesus lihaksi tullut Kristus (=Messias), joka on Jumala, kaikkivaltias, joka kuoli ristillä ja kolmantena päivänä nousi haudasta ja istuu nyt Isän Jumalan oikealla puolella, niin onko juuri tämä Jeesus Kristus niiden oma Herra?", niin tulet huomaamaan, että ne yleensä kieltävät sen, vaikenevat tai antavat muuten epämääräisen vastauksen.

Tätä asiaa selostaa myös Neil T. Anderson erinomaisessa esimerkissään. Hän tuo jälleen esiin sen asian, miten vihollinen voi helposti jäljitellä normaaleja Jumalan armolahjoja. Kyseessä on henkilö, joka oli saanut väärästä lähteestä olevan kielilläpuhumisen ja profetoimisen lahjan väärien opettajien kautta. Hän kuitenkin vapautui näistä jäljitelmälahjoista:



"Äskettäin luokseni ohjattiin kolmissakymmenissä oleva mies. Alvin oli masentunut ja tappiomielialalla. Useita vuosia hän oli luullut, että hän oli saanut Jumalalta erityisen profetian lahjan. Hänet kutsuttiin seurakuntaan toisensa jälkeen puhumaan kuin Jumalan oraakkeli; hän profetoi omalla ainutlaatuisella tavallaan. Mutta muutaman kuukauden aikana hänen oma elämänsä alkoi hajota. Alvin joutui lopulta siihen tilanteeseen, ettei hän enää pystynyt toimimaan yhteiskunnassa ja hän alkoi vetäytyä täysin muiden ihmisten seurasta. Kun hän tuli tapaamaan minua, hän oli ollut kaksi vuotta työttömänä. Hänen isänsä huolehti hänestä, ja hän oli reseptilääkkeiden orja.

Luin Alvinin kanssa 1. Tessalonikalaiskirjeen 5. luvun jakeet 19-21: 'Älkää sammuttako Henkeä, älkää väheksykö profetoimisen lahjaa. Koetelkaa kaikkea ja pitäkää se, mikä on hyvää.' Sanoin: 'Alvin, en vastusta profetoimista; se on armolahja. Mutta s*atana saattaa jäljitellä armolahjoja ja eksyttää meidät uskomaan, että ne ovat Jumalalta. Sen vuoksi Raamatussa opetetaan koettelemaan kaikki.'

Keskustelussamme Alvin myönsi: 'Minusta tuntuu, että ongelmani alkoivat, kun en koetellut kielilläpuhumisen ja profetoimisen 'lahjoja', jotka olin saanut väärien opettajien kautta. Minua petettiin, mutta sen lisäksi olen itse pettänyt muita.'

'Haluaisitko nyt koetella kielilläpuhumisen lahjaasi', kysyin. Vakuutin Alvinille, että halusin koetella henkeä, en häntä.

Alvin todella halusi vapautua petoksesta ja päästä oikeaan suhteeseen Jumalan kanssa. 'Haluan', hän vastasi.

Opastin Alvinia, että hänen tuli rukoilla ääneen 'puhuen kielillä'. Kun Alvin alkoi toistella käsittämätöntä rukousta, sanoin: 'Kristuksen nimessä ja kuuliaisena Jumalan sanalle, käsken sinua, henki, kertomaan kuka olet.'

Alvin lopetti kesken rytmikkäiden toistojensa ja sanoi: 'Minä olen hän.'

Tässä vaiheessa aloittelijalla olisi ollut kiusaus riisua kenkänsä ja kuvitella seisovansa pyhällä maalla. Mutta jatkoin hengen koettelemista: 'Oletko 'hän', joka ristiinnaulittiin Pontius Pilatuksen aikana, haudattiin, nousi kolmantena päivänä kuolleista ja joka nyt istuu Isän oikealla puolella?'

Alvin melkein huusi vastauksensa: 'En ole! En ole hän!' Opastin Alvinia rukouksessa kieltämään saatanan toiminnan omassa elämässään, ja niin Alvin vapautui tuosta petoksesta."

lähde:http://koti.phnet.fi/elohim/mikavoimasinussavaikuttaa3

Avatar
slipknotrulez
Alieni
Viestit: 131
Liittynyt: 13 Touko 2009, 17:46
Paikkakunta: Oulu/Kiiminki

Re: Ahdistava läsnäolo

ViestiKirjoittaja slipknotrulez » 03 Kesä 2009, 18:10

Rabiljus kirjoitti taas melkoisen kirjoitelman :D Tämä "lucifer ottaa ihmisen hahmon" (vai miten se meni?) On yksi näkemys asiasta... Itse en kannata sitä ja uskon että kyseessä on edesmenneen henkilön henki.
PS: Kuvia odotellaan....
http://www.youtube.com/watch?v=2USj8sTLKGk Corey Taylor vetää herneen nenään CD-koteloista :DDDD

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Ahdistava läsnäolo

ViestiKirjoittaja Zrud » 03 Kesä 2009, 18:57

Rabiljus.... nyt oikeesti....

Ihmisten sielut eivät ole jossain astraalitodellisuudessa josta he voivat ilmestyä ihmisille,ihminen menee kuollessaan joko
taivaaseen tai kadotukseen.


Ihminen EI MENE Taivaaseen TAHI helvettiin Jos he eivät niini tse usko. Usko ja FAkta ovat katos kaksi aivan tun eri asiaa.
ymmärrä jo se.

mutta yleensä
kyse on spirituaalisesta kokemuksesta jossa lucifer ottaa ihmishahmon muodon


Kai toi oli vitsi ??? siis ethä sä ny oikeest voi olla tosissas tosta....
ja Vaikka sinä noin uskot se ei tee siitö heti FAKTAA.....

Tällaisten spirituaalisten henkien sanoma on ylensä hyvinkin okkultistinen ja raamatunvastainen,
eivät he koskaan puhu Jeesusksesta Kristuksesta.


Miksi heidän tarvitsisi puhua Sinun jumalistasi ???
Jos he eivät usko niin he eivät puhu siitä...
Ehkä he vain ovat niin paljon viisaampia kuin suuri osa ihmisistä
että he eivät haaskaa aikaa uskomiseen.
Feel the LOVE


Palaa sivulle “Parapsykologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa