Kuvia kummituksista pakko katsoa!

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...
coldhand
n00b
Viestit: 1
Liittynyt: 14 Touko 2009, 00:11

Kuvia kummituksista pakko katsoa!

ViestiKirjoittaja coldhand » 14 Touko 2009, 00:36

Hei!

Minun oli aivan pakko luoda uusi topic ja näyttää teille todisteita henkiolennoista. Olen vakuuttunut ottamieni kuvien perusteella, että emme ole yksin. 2 helmikuuta n.klo 02-03 aikavälillä olin ystävieni kanssa taltioimassa kuvia mahdollisista kummituksista. Kerrankin kummitusmetsästyksemme tuotti tulosta.

Ensimmäinen kohteemme oli honkanummen hautausmaa. Hautausmaallahan todennäköisyys saada mahdollinen henkiolento kuvaan on melko hyvä. Otimme monia kuvia hautausmaalta ja kuvia myöhemmin tutkittuani järkytyksekseni löysin demonin pään hautausmaan kalteriaidan välistä. Kuvassa selvennyksen vuoksi olen laittanut nuolen siihen kohtaan mistä demonin pään löytää. http://img401.imageshack.us/img401/3221/kuva1.jpg

Toinen kohteeme oli sipoosa jokin seurakuntatalo. Talon ikkunasta kurkaa ilmiselvä kummitus. Todella epätodennäköistä, että se olisi ihminen siihen aikaa. Talossa ei muutenkaan ollut valoja yms. Kummitus löytyy keskimmäisestä ikkunasta. http://img78.imageshack.us/img78/6534/kuva2.jpg

Kaipaisin teiltä hyvät foorumilaiset mielipiteitänne näissä kuvista ilmenevistä henkiolennoista.

Avatar
Tenkku
Peikko
Viestit: 219
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 01:13
Paikkakunta: Oulu

Re: Kuvia kummituksista pakko katsoa!

ViestiKirjoittaja Tenkku » 14 Touko 2009, 08:04

Minua kuvat ei oikein vakuuta. Tuossa toisessa toki on jokin hitusen hahmoa muistuttava tumma läntti, mutta veikkaan että se ei ole henkiolento. Ensimmäisessä kuvassa ei minun mielestäni näy päätä missään, vain kaukaa kajastavia valoja.
Fabulous babe

Avatar
OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viestit: 979
Liittynyt: 04 Touko 2009, 22:59
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Kuvia kummituksista pakko katsoa!

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 14 Touko 2009, 09:51

Ensimmäisessä kuvassa en näe mitään tunnistettavaa. Lähinnä tulee mieleen samanlainen salaman aiheuttama blurri kuin useampi muukin "kohde" tuossa kuvassa.
Toisessa kuvassa onkin jo aikalailla tunnistettavissa oleva hahmo, mutta jos hahmon koon suhteuttaa ikkunoiden kanssa, pitäisi "kummituksen" olla reilusti yli 2m pitkä ja harvoi noita manifestaatioita pukkaa ylisuurina.
Joten todistusta tarvitaan enemmän asian tiimoilta, muuten ko. kuvat ovat vain hyviä sattumia valojen ja varjojen kanssa, ei sen suurempaa.

E: Ja täytyy sanoa, että "ihan varmasti on kummitus/demoni" asenteella ei pitkälle paratutkimuksen parissa pärjää. Kaikki kannattaa ottaa ehdottoman kriittisesti ja pyöritellä asioita pitkän aikaa päässä ennenkuin edes ottaa huomioon mahdollisen paranormaalin asian.
Hyvänä esimerkkinä sattumien kohdalla oli viimeisin tutkimusreissu jossa yhdessä ikkunassa näkyy melko selvästi erottuva punainen pää jossa sarvet ja ko. pää oli erään tutkijan vieressä ikkunaan heijastuneena. Todennäköisesti siinä oli vain katuvalojen aikaansaama valoleikki ja silmällä/aivoilla on tapana hakea niitä tunnistettavia muotoja itsekseen.
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Kuvia kummituksista pakko katsoa!

ViestiKirjoittaja Jaarno » 14 Touko 2009, 16:03

Ehh, pikselimössö equals demoni?

Toisessa kuvassa tosiaankin jotakin näyttäisi olevan, mutta pistäisin sen ihan meidän ihmisten "luontaisten kykyjen" piikkiin. Siis ihminenhän pyrkii tekemään lähes kaikesta jotain ihmisen tapaista.
Vaikkapa huonona esimerkkinä nyt kuu. Siinähän näyttäisi olevan naama.

E: Kappas, OSITutkimusseura sen lyhyesti ja ytimekäästi sanoikin tuossa.

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Kuvia kummituksista pakko katsoa!

ViestiKirjoittaja Wespa » 14 Touko 2009, 20:42

Juu ensimmäisessä kuvassa en itsekkään nähnyt mitään ihmeellistä, vaikka siinäkin voisi jotain nähdä. Toisessa kuvassa taas näkyy jokaisessa ikkunassa jonkinlainen hahmo, kun katsoo oikealla tavalla. Oikeita hahmoja, vaiko kameran pikselöitymisestä johtuvia muodostelmia? Siinä pohdittavaa. :)
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Kuvia kummituksista pakko katsoa!

ViestiKirjoittaja Regendos » 15 Touko 2009, 01:19

Olen pahoillani kun sanon tämän, mutta miten joku voi oikeasti kostua noin paljon epämääräisistä kuvista? Ensimmäisessä kuvassa on pelkkä värien vääristymä, kiitos kameran. Toisessa kuvassa valo todennäköisesti osuu johonkin huonekaluun niin, että pikseleissä siinä muka näkee jotain.

Nämä kuvat ovat juuri sellaisia esimerkkejä minkälainen kuva ei ole uskottava. Ihan oikeasti, tälläinen vauhkoaminen johtaa usein vääränlaisiin todisteisiin, kun ei punnita rauhassa vaihtoehtoja. Tässätapauksessa jokainen loppuun asti ajatteleva ihminen on 99% varma, ettei kuvissa esiinny kummitusta.

Edit: Minä näen jokaisessa kuvassa ainakin kolme erillaista päätä jos alan pikseleitä tutkimaan.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Kuvia kummituksista pakko katsoa!

ViestiKirjoittaja Zrud » 15 Touko 2009, 15:20

Itse en näe kuvassa mitään...
JA ekassa kuvassa näyttäisi olevan jonkinsorttiset kasvot.
Mutta ihminenhän tunnetusti yrittää etsiä kasvoja jos minkälaisista paikoista,
Muutenkin olemme tottuneet kasvoja tölläämään kokoelämämme.
Niin niitä näkee vähän pakosta paikoissa missää niitä ei ole...

ja sori jos o kirjotusvirheitä...
Itellä kotonba netti poikki ja oon siskon läppärillä ilma silmälaseja..
ja oon p*rkele sokee ku lepakko ---
Feel the LOVE

Avatar
Phantom
Demoni
Viestit: 523
Liittynyt: 18 Syys 2008, 20:38

Re: Kuvia kummituksista pakko katsoa!

ViestiKirjoittaja Phantom » 15 Touko 2009, 19:29

Hah ekassa kuvassa kuva on otettu hautausmaalta ja kynttilöiden valot palaa taustalla ja toka on joku valopalllo josta ei voi sanoa juuta eikä jaata...Joo mutta oli kyllä ihan must see turha vikistä tää oli vaan mun mielipide.
"Its preparations are concealed, not published. Its mistakes are buried, not headlined. Its dissenters are silenced, not praised. No expenditure is questioned, no rumor is printed, no secret is revealed." JFK

Avatar
Vic Rattlehead
Meedio
Viestit: 675
Liittynyt: 31 Tammi 2008, 17:50
Paikkakunta: Tampere

Re: Kuvia kummituksista pakko katsoa!

ViestiKirjoittaja Vic Rattlehead » 25 Touko 2009, 17:04

No kaikki tärkeä on sanottu, joten totean vaan että ei vakuuta muakaan.

Avatar
DS8
Kummitus
Viestit: 86
Liittynyt: 23 Elo 2008, 13:40

Re: Kuvia kummituksista pakko katsoa!

ViestiKirjoittaja DS8 » 25 Touko 2009, 18:57

Samoilla linjoilla ylempien kanssa.
Kuvat ovat niin heikkolaatuisia, että pikselöityminen on todennäköisin syy "kasvojen" muodostumiselle.
Tietenkin on mahdollista, että kuvissa jotakin on, mutta noita kuvia kun on internet pullollaan ja niin monta feikkikuvaa jo tullut vastaan, että näihin suhtaudun yleensä aina skeptisesti nykyään.

Älä turhaan lannistu. Uusia kuvia vaan & parempaa onnea ensi kertaan.
"So this is life?"

Avatar
riki sorsan veli
Jäsen
Viestit: 23
Liittynyt: 02 Heinä 2009, 16:20

Re: Kuvia kummituksista pakko katsoa!

ViestiKirjoittaja riki sorsan veli » 10 Heinä 2009, 16:06

eivätpä ole kovin hyviä kuvia. vain hyvällä mielikuvituksella noista saisi kummituksia
mitä jos maailma onkin vain harhaa...

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Kuvia kummituksista pakko katsoa!

ViestiKirjoittaja Zrud » 10 Heinä 2009, 16:10

Kuvia kummituksista pakko katsoa!

Otsikko todella harhaan johtava.
Itse en nähnyt kuvissa mitään...
aika moista BS*sää sanon minä.
Feel the LOVE

Avatar
Die
Alieni
Viestit: 115
Liittynyt: 10 Heinä 2009, 13:07
Paikkakunta: Orimattila
Viesti:

Re: Kuvia kummituksista pakko katsoa!

ViestiKirjoittaja Die » 10 Heinä 2009, 16:11

Minäkään en nähnyt kuvissa yhtään mitään o:
Kuka täällä komentaa?
ketä täällä totellaan?
Kahta suurta jumalaa,
ahneutta ja rahaa.
Joiden temppeleinä toimivat pörssit ja ilotalot,
markkinat, marketit, kaupunkien värivalot.

Avatar
Dezil
Kummitus
Viestit: 84
Liittynyt: 09 Heinä 2008, 16:35

Re: Kuvia kummituksista pakko katsoa!

ViestiKirjoittaja Dezil » 14 Heinä 2009, 15:23

Hmm.. En kyllä huomaa mitään outoa noissa kuvissa... Olen samaa mieltä Regen kanssa jokin vääristymä huonekalustahan siellä on..

Avatar
carcass
Peikko
Viestit: 211
Liittynyt: 14 Kesä 2009, 22:57
Paikkakunta: Pohjola
Viesti:

Re: Kuvia kummituksista pakko katsoa!

ViestiKirjoittaja carcass » 15 Heinä 2009, 00:33

Siinä esimerkki eräästä kuvasta jonka olen itse ottanut.
Kuva on täysin aito, otettu ihan normaaleissa olosuhteissa.
Ikkunasta heijastuvat "kasvot" ovat vähintäänkin mielenkiintoiset, silti kyseessä on ainoastaan mm. salaman vaikutuksesta vääristynyt heijastuma. (alkuperäisen kuvan etualalla on toinen henkilö, jonka piirteet ovat vääristyneesti heijastuneet ikkunaan)
Kyseessä siis sama kuva, josta 'OSITutkimusseura' -mainitsi ohimennen.

linkki kuvaan:
http://img150.imageshack.us/img150/1046/esimerkki.png

Eli ikkunoita + muita heijastavia pintoja vasten otettuja kuvia kannattaa välttää, tai ainakin pitää pystyä löytämään kuvausympäristöstä mahdollisten heijastusten aiheuttajat, ennen kuin alkaa onnesta pakahtuneena analysoimaan kuvia.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Kuvia kummituksista pakko katsoa!

ViestiKirjoittaja Zrud » 15 Heinä 2009, 13:34

Ja ihmisellä on muutenlkin se omituinen luonne etsiä kasvoja sieltä minne katsoo... oli se kohde sitten mikä tahansa.

ja tuotakin pystyy juuri ja juuri sanomaan kasvoiksi...
Feel the LOVE

Avatar
OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viestit: 979
Liittynyt: 04 Touko 2009, 22:59
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Kuvia kummituksista pakko katsoa!

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 15 Heinä 2009, 21:42

Jep, ihmisen aivoilla on nätti tapa yrittää kaikesta sotkuisesta saada väännettyä edes jonkinasteista kuvantunnistusta muotoihin, jotka ovat niille tuttuja.
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Kuvia kummituksista pakko katsoa!

ViestiKirjoittaja Zrud » 15 Heinä 2009, 22:46

Ja tuon rasittavan piirteen takia vain murto osalla kaikista samankaltaisista kuvista on mitään tekemistä kummituksien kanssa.
Feel the LOVE

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Kuvia kummituksista pakko katsoa!

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 16 Heinä 2009, 18:07

Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

samuli
n00b
Viestit: 2
Liittynyt: 17 Heinä 2009, 09:21

Re: Kuvia kummituksista pakko katsoa!

ViestiKirjoittaja samuli » 17 Heinä 2009, 09:28

Ekaa kertaa täällä outojen juttujen aarrekammiossa. En kyllä noissa kuvissa juurikaan mitään havainnut, toisessa paremmin kuin ekassa, mutta aihe on kyllä mielenkiintoinen, siis kummituksia kuvissa, itselläkin on jokunen ihan mielenkiintoinen otos, paikasta jossa "kummittelu" olisi erittäin mahdollista,en vaan tiedä miten ne tänne saisin näkyviin, mutta koitan myöhemmin.


Palaa sivulle “Parapsykologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

cron