Henkioppaat?

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...
Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Henkioppaat?

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 26 Elo 2010, 20:15

Hea-Ateist kirjoitti:En vieläkään tajua miten Kraussin esitys tukee ajatusta siitä, että minä ja näppäimistöni emme olisi eri kokonaisuuksia, sanotaan nyt vaikka olemassaolon alkeellisinta muotoa. Voinet vääntää rautalangasta?

Ei Krauss siitä puhunutkaan, olet oikeassa. Se tuli näin niinkuin "aihetta tukevana materiaalina" kommentteihini kvanttitoiminnasta tyhjiössä ja kosmoksen luonteesta.
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Hea-Ateist
Kummitus
Viestit: 79
Liittynyt: 27 Heinä 2010, 02:05
Viesti:

Re: Henkioppaat?

ViestiKirjoittaja Hea-Ateist » 26 Elo 2010, 21:16

Ööö... Nyt hämmentää... Eli: tarkoititko tyhjiön kvanttitoiminta jutuilla kysymystä siitä, olenko minä eri kokonaisuus kuin näppäimistöni, vai vastasitko vain kysymykseen ''mitä tarkoittaa kvanttitasolla''? :?
Thou shalt not underestimate the power of the bright side.

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Henkioppaat?

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 27 Elo 2010, 17:22

Hea-Ateist kirjoitti:Ööö... Nyt hämmentää... Eli: tarkoititko tyhjiön kvanttitoiminta jutuilla kysymystä siitä, olenko minä eri kokonaisuus kuin näppäimistöni, vai vastasitko vain kysymykseen ''mitä tarkoittaa kvanttitasolla''? :?

Anteeksi mutta nyt olen aivan solmussa. Katsotaanpas tätä nyt taas hetki...

*selaa ketjua*
*kurtistaa kulmia*
*tajuaa*
Ei ssaatana.

Olen sekoittanut oman puheenvuoroni Wespan puheenvuoroon. @_@
Siis. Kun lainasit Wespaa ja kommentoit:

Atomini loppuvat siihen mihin nahkani ja karvani päättyvät. Toki kaikki on yhtä samaa hiukkaskasaa, mutta minua ympäröivä ilma ei ole minussa kiinni, kun liikun, ilma väistyy ja tulee viimaa. Myös näppäimistöni on osa kaikkea (hiukkaskasaa), mutta se on erillinen kokonaisuus hiukkasien yhdistelmiä.

Muistelin sanoneeni jotain aihetta sivuavaa ja oletin, että kun minä mielessäni käsittelin asiaa pienemmissä kvanteissa kuin atomeissa, niin että olin kirjoittanut väärin "atomeissa".

Siispä kirjoitin:

Hupsis. Oli tarkoitus sanoa "kvanttitasolla". Whoopsie.
:D
Ja siitä lähtien olen yrittänyt täsmentää ilmaisua "kvanttitaso". Jonka itse siis käsitän nk. aika-avaruuden tekstuurina. Kait.
Toisin sanoen olen yrittänyt (ehkä) kertoa sitä, että vaikka hiukkastasolla olemme "yksikköjä", niin olemme pienemmille tasoille mennessä kaikki samaa tavaraa (ehkä).
Jokin huono analogia olisi (ehkä) cosmic radiation joka aiheutti vanhaan kunnon analogisten telkkujen aikaan kohinaa tyhjillä kanavapaikoilla. Taustakohinaksikin kutsutaan. (Siksi, että se on vain taustalla. Se on muuten näkymätöntä, mutta sillä on eri ilmenemismuotoja jos osaa etsiä. Mutta se on kaikki silti sitä samaa säteilyä.)

Kuten mainittu, monikaan ei osaa paljoakaan tästä. Miksi siis minä osaisin. Kunhan et luota minuun suoralta kädeltä niin pitäisi mennä OK. ;)
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Hea-Ateist
Kummitus
Viestit: 79
Liittynyt: 27 Heinä 2010, 02:05
Viesti:

Re: Henkioppaat?

ViestiKirjoittaja Hea-Ateist » 27 Elo 2010, 21:50

Olen sekoittanut oman puheenvuoroni Wespan puheenvuoroon. @_@
Siis. Kun lainasit Wespaa ja kommentoit:

Atomini loppuvat siihen mihin nahkani ja karvani päättyvät. Toki kaikki on yhtä samaa hiukkaskasaa, mutta minua ympäröivä ilma ei ole minussa kiinni, kun liikun, ilma väistyy ja tulee viimaa. Myös näppäimistöni on osa kaikkea (hiukkaskasaa), mutta se on erillinen kokonaisuus hiukkasien yhdistelmiä.



Muistelin sanoneeni jotain aihetta sivuavaa ja oletin, että kun minä mielessäni käsittelin asiaa pienemmissä kvanteissa kuin atomeissa, niin että olin kirjoittanut väärin "atomeissa".

Siispä kirjoitin:

Hupsis. Oli tarkoitus sanoa "kvanttitasolla". Whoopsie.


:D
Ja siitä lähtien olen yrittänyt täsmentää ilmaisua "kvanttitaso". Jonka itse siis käsitän nk. aika-avaruuden tekstuurina. Kait.

Voi Jahve sentää, no, ei kai se pahaakaan tehnyt pähkäillä Kraussi videota pariin kertaan ja mielenkiinnosta lainata teos ''atomi'' (geenin itsekkyys vietiin taas nenän eestä, tyydyin tilaamaan halvan englannin kielisen 30th anniversiryn).
Toisin sanoen olen yrittänyt (ehkä) kertoa sitä, että vaikka hiukkastasolla olemme "yksikköjä", niin olemme pienemmille tasoille mennessä kaikki samaa tavaraa (ehkä).

Ja miun pointti oli että vaikka/jos kaikki on pienimmälle mahdolliselle tasolle mennessä samaa tavaraa, täytyy tämän saman tavaran erillaisten yhdistelmien muodostaa erillaisia kokonaisuuksia, sillä muutenhan hiukkaset olisivat kaikki samanlaisia.
Thou shalt not underestimate the power of the bright side.

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Henkioppaat?

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 27 Elo 2010, 23:00

Hea-Ateist kirjoitti:Ja miun pointti oli että vaikka/jos kaikki on pienimmälle mahdolliselle tasolle mennessä samaa tavaraa, täytyy tämän saman tavaran erillaisten yhdistelmien muodostaa erillaisia kokonaisuuksia, sillä muutenhan hiukkaset olisivat kaikki samanlaisia.

Siulla on pointtisi järjestyksessä. :)

//Niin ja suuret henkiset plussat erinomaisesta tiedonkeruusta. :)
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Henkioppaat?

ViestiKirjoittaja Wespa » 30 Elo 2010, 03:49

Juurikin näin. Maailmankaikkeus on täynnä paradokseja. On tätä ja tätä, eikä ole kumpaakaan. Johtuu mistä näkökulmasta asiaa katselee.

PS. Kiitos Aqua täsmennyksestä. :)
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Anyara~Esse
Valaistunut
Viestit: 45
Liittynyt: 10 Syys 2009, 09:06

Re: Henkioppaat?

ViestiKirjoittaja Anyara~Esse » 17 Syys 2010, 10:29

Voi nyt herranen aika... Ihan pakko kommentoida noita Rabiljuksen vanhempia viestejä, ja anteeksi että menee hieman ohi itse aiheesta. Mutta ihan nyt ensinnäkin sellainen kysymys sinulle, Rabbi, että mistä tiedät Jeesuksen sitten olevan "se todellinen Herra", jos Saat*na kerran pystyy imitoimaan valoa ja hyvyyttä niin mestarillisesti? Miksi esim. Dalai Lama olisi sen enempää huijari kuin tuo sinun Jeesuksesikaan? Ja miksi New Ageus on sinusta pelkkää hömppää? Onko sinulla OIKEASTI jotain todisteita siitä, että se olisi, vai aiotko taas vain vedota siihen, että kaikki valaistuneet ihmiset kyllä tietävät muutenkin Jeesuksen olevan herra? Tuo on suoraan sanottuna yksi maailman huonoimmista kehäpäätelmistä, sillä lähdet liikkeelle siitä oletuksesta että Jeesus ON herra, joten laittoi Jeesuksen paikalle tuossa väitteessä mitä tahansa se toimii aina. Minäpä väitän, että Buddha on herra, jonka kaikki valaistuneet ihmiset tietävät, ja jos et tiedä olet vain vääräuskoinen.

Ja toisekseen inhoan tuota pelottelua siitä, että jos ihminen erehtyy uskomaan Saatanaan hän joutuu helvettiin ja niin edelleen. Mistä ihminen edes tietää, kuka on oikea Herra ja kuka ei? Jos joku ihan tosissaan luulee Saatanan olevan Herra ja toimii sen mukaisesti, voidaanko häntä siitä oikein perustein syyttää? Silloinhan kyseinen ihminen nimenomaan ON tosi uskoja, sillä hän seuraa oikeaksi luulemiaan asioita uskonsa nimissä.

Ja kyllä minä vaan voin sanoa Jeesuksen olevan Herra ihan hyvin, olen sitä jo 17 vuotta joulukirkossa tehnyt, vaikken siihen yhtään uskokaan.

Avatar
Verninia
Alieni
Viestit: 109
Liittynyt: 07 Touko 2010, 19:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Henkioppaat?

ViestiKirjoittaja Verninia » 10 Loka 2010, 20:54

Keskustelun alkuvaiheessa oli linkitetty jokin nauha. Ajatus henkioppaista kiinnostaa, olen kuullut sanottavan, että meillä kaikilla on oma oppaamme, jos vaan otamme aikaa ja tutustumme ja tiedostamme hänet. Opas on kuitenkin eri asia kun nämä "suojelusenkelit". En uskalla kuitenkaan lähteä mitään oppaita tähän hätään nyt kutsumaan, olen niin kokematon tällaisissa asioissa, kutsun vielä ympärilleni kaiken maailman negatiiviset energiat ja samantien muutkin asiat ja aamulla herään ja kämppä on täynnä mielikuvitusvirtahepoja hyppimässä saksanpolkkaa ringissä. Ei nyt ehkä aivan näinkään, mutta pointti oli sanoa etten uskalla kutsua mitään luokseni, koska pelkään että samalla iskulla tulee yksi ja kaksi muutakin, jotka eivät välttämättä ole hyväksi minulle.
To the rythm of quietness, I dance with emptiness.

Avatar
Hutsinda
Jäsen
Viestit: 16
Liittynyt: 19 Kesä 2010, 21:04
Paikkakunta: Kellotorni
Viesti:

Re: Henkioppaat?

ViestiKirjoittaja Hutsinda » 26 Loka 2010, 21:26

--
Viimeksi muokannut Hutsinda, 24 Huhti 2011, 22:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
All's well that ends well!

Avatar
slipknotrulez
Alieni
Viestit: 131
Liittynyt: 13 Touko 2009, 17:46
Paikkakunta: Oulu/Kiiminki

Re: Henkioppaat?

ViestiKirjoittaja slipknotrulez » 23 Joulu 2010, 19:11

Moro! Täällä taas, piiiiiitkän tauon jälkeen tosin :)

Olisi Wespalle tämmöinen pieni kokemus, jonka haluaisin kertoa. Kokemukseni sijoittuu viime kevääsee, jos oikein muistan... Minulla oli koulupäivä edessä, ja ajattelin kokeilin ottaa henkioppaaseeni yhteyttä. Sain idean vain jostain päähäni.. Aloitin tavallisesti "sanomalla" hei. Niinkuin viimekerralla, sain vastaukseksi "hei", jonka tavallaan pystyin "lukemaan" päästäni. Tiedät varmaan mitä tarkoitan. Kysyin sen jälkeen henkioppaani nimeä. Hetkeen en kuullut mitään, mutta sitten sain jonkun nimen.. En muista sukunimeä, mutta etunimi oli Max sen muistan. Olin yllättynyt tästä tapahtumasta, mutta päätin lopettaa keskustelun. Seuraavana päivänä koulussa sitten menin kirjastoon lukemaan kirjaa välitunnilla. Minulla oli pari kaveria mukana. Huomasin, että kirjaston pöydällä oli joku ihme nuortenkirja, en muista sen nimeä... Avasin kirjasta satunnaisen sivun, ja huomaan eilen kuulemani nimen sivun alareunassa kirjoitettuna. Se oli aivan sama nimi, jonka kuulin, enkä ollut koskaan edes nähnyt sitä kirjaa.. En kyllä nähnyt sitä tapahtuman jälkeenkään :S Kerrotko mielipiteesi?
http://www.youtube.com/watch?v=2USj8sTLKGk Corey Taylor vetää herneen nenään CD-koteloista :DDDD

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Henkioppaat?

ViestiKirjoittaja Wespa » 24 Joulu 2010, 20:36

Aika mielenkiintoinen tapahtuma. Tuon voi tulkita merkiksi henkioppaaltasi, että on oikeasta tapauksesta kyse. Itselleni on vähän vastaavanlaisia ns. varmennuksia tapahtunut myös mm. kanavoinnin jälkeen.
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Kasetti
Valaistunut
Viestit: 26
Liittynyt: 23 Maalis 2011, 08:55
Paikkakunta: Salo
Viesti:

Re: Henkioppaat?

ViestiKirjoittaja Kasetti » 23 Maalis 2011, 13:29

Jos nyt oman mielipiteeni saan sanoa, niin uskon että jokaisella on oma suojelusenkeli, ehkä parikin jotka suojelevat meitä mutta kun ihminen kuolee, niin hän / se ei voi tehdä mitään, koska kohtalo on sitä. :angel: Jjuu mutta ei mulla muuta :3
Say hello to the Alien ~


Palaa sivulle “Parapsykologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa