Henkioppaat?

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...
Avatar
slipknotrulez
Alieni
Viestit: 131
Liittynyt: 13 Touko 2009, 17:46
Paikkakunta: Oulu/Kiiminki

Henkioppaat?

ViestiKirjoittaja slipknotrulez » 21 Touko 2009, 19:51

Tuli tuossa vastaan termi "henkiopas". Siis mikä se sellainen on? Voisiko joku selittää? Uskotko sellaiseen? :ghost:
http://www.youtube.com/watch?v=2USj8sTLKGk Corey Taylor vetää herneen nenään CD-koteloista :DDDD

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Henkioppaat?

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 21 Touko 2009, 21:27

Täällä monet kuvailevat henkioppaan aina omalla tavallaan, mutta yleistäen, se on olevinaan voima/entiteetti, joka suojelee/ohjaa/etc sinua elämäsi eri vaiheissa tai tapahtumissa.

Tai jotenkin näin.

Ja en usko.
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
slipknotrulez
Alieni
Viestit: 131
Liittynyt: 13 Touko 2009, 17:46
Paikkakunta: Oulu/Kiiminki

Re: Henkioppaat?

ViestiKirjoittaja slipknotrulez » 22 Touko 2009, 13:17

Tuossa katoin jossakin välissä yhden riivatut talot ohjelman episodeista ja niissä sillä huijarimeediolla oli sellainen henkiopas. Ei kovin uskottavaa...
http://www.youtube.com/watch?v=2USj8sTLKGk Corey Taylor vetää herneen nenään CD-koteloista :DDDD

Avatar
Hartsa
Vuoden foorumilainen 2008
Viestit: 452
Liittynyt: 22 Tammi 2008, 20:33
Paikkakunta: Kuopio

Re: Henkioppaat?

ViestiKirjoittaja Hartsa » 22 Touko 2009, 16:31

Kyllähän ne henkioppaat pitäisi löytyä niin huijarimeedioilta, kuten myös kaikilta muiltakin. Eri asia sitten, että onko tämä huijarimeedio ollut oikeasti yhteydessä omaan henkioppaaseensa.. nimikkeenä "huijarimeedio" vähän viittaisi, että ei välttämättä. Mutta eipä se millään tapaa sulje henkioppaiden olemassaoloa pois. Vaikkakin varmaan tällaisessa massatietoisuudessa henkioppaiden uskottavuutta nakertaakin.

Kuvauksia henkioppaista on tosiaankin vähän joka lähtöön, ja taitaa riippua henkilöstä mitä tällä tarkoitetaan. Yliminä/henkiopas/suojelusenkeli käsitteet taitaa olla aika hyvin vaihdettavissa keskenään melkein missä tahansa yhteydessä. Vaikea sitten mennä arvioimaan onko todellisuudessa näillä mitään linkkiä keskenään, tai kenties kyseessä yksi ja sama entiteetti. Ei ole omakohtaista kokemusta, niin ei tässä suuntaan tai toiseen kehtaa mitään väittää.

Taikka sitten mielikuvituksen tuotetta kaikki nämä. Vaikken itse niin kuitenkaan usko.
"I reject your reality and substitute my own"

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Henkioppaat?

ViestiKirjoittaja Wespa » 23 Touko 2009, 02:17

Voin ihan oman kokemukseni perusteella kertoa mikä on henkiopas, mutta kuten Hartsa mainitsikin, niin määrittelyjä on vähän erilaisia.

Henkiopas on oman ymmärrykseni mukaan sama/samantapainen kuin suojelusenkeli, tosin henkiopas termiä voi käyttää melkein mistä tahansa henkilöstä tai hengestä, joka suojelee tai auttaa sinua tielläsi (vaikka hetkellisesti sanomalla yhden sanan). Naapurisikin voi siis tavallaan toimia henkioppaana neuvoessasi sinua esim. lopettamaan tupakoinnin.

Henkioppaan näen kuitenkin henkenä, joka neuvoo sinua matkallasi. Hän tietää sinut läpikotaisin ja omasta näkökulmastaan voi antaa sinulle tiettyjä vaihtoehtoja. Tämä neuvonta on yleensä alitajuista ja voi toimia joskus esim. omantunnon äänenä. Henkioppasiin on mahdollista olla myös yhteydessä tietoisesti erilaisilla menetelmillä. Meditaatio ja uni ovat toimivia tapoja, jotka voivat mahdollistaa tietoisen yhteyden niin halutessaan. Lisätietoa tästä.

Itse olen ollut henkioppaaseeni tietoisessa yhteydessä useasti, vaikka välillä on ollut epäilyjä, mutta tapahtumat ja kokemus on tuonut mukanaan luottamuksen. Henkioppaani kautta olen ollut myös muihin henkiin yhteydessä, mutta ei siitä sen enempää.

Niin ja voisin tässä hieman kertoa omasta henkioppaastani ja siihen liittyvistä asioista. :)

Oma henkioppaani kantaa nimeä Trickster/Tricksteri. Tricksteri on leikkimielinen henki, joka lähestyy tilanteita usein monelta eri näkökannalta (vähän niin kuin itsekkin). Hän on opettanut minua luottamaan omaan itseeni. Ihan ekalla kerralla hän valehteli minulle paljon asioita, kunnes ymmärsin, että voin löytää oman totuuteni ja luottaa enemmän omaan itseeni. Ymmärsin myös mm. että miksi kysyisin keneltäkään ulkopuoliselta esim. tulevaisuudestani, jos kerran itse luon sen päivä kerrallaan. Tämä johti myös taisteluun omaa egoani vastaan. Kiitos Tricksteri kaikesta avustasi. Minulla on myös muita enkeleitä, mutta Tricksteriin olen ollut eniten yhteydessä.

Ensimmäisen kerran, kun tutustuin Tricksteriin, niin muistaakseni seuraavana päivänä (tai hieman sen jälkeen) googletin sanaa Trickster. Löysinkin hienosti artikkelin häntä koskien: http://en.wikipedia.org/wiki/Trickster Wikipedian mukaan hän on tunnettu ainakin 35:ssä eri kulttuurissa.

Tämä oli egolleni vahva todiste ja sai minut jatkamaan keskusteluja henkioppaani kanssa. Nyt tosin en ole useisiin viikkoihin enää jutellut henkioppaani kanssa, vaan olen mm. keskittynyt enemmän omaan itseeni, sekä henkisiin opetuksiini. Yhteyksiin henkioppaani kanssa kuuluu aina suuri rakkauden tunne ja siitä itse tunnistan ns. sydämestä tulevan tiedon.

Sitten hieman saamaani nippelitietoa. Kyseessä on korkeampien tasojen/dimensioiden henki. Tricksteri on kaikkialla samaan aikaan. Tarkemmin ottaen hän on tavallaan niin laaja, että hän täyttää/kokee koko universumin, niin ajallisesti kuin paikallisestikkin. Hän on mm. minun (ja monien muiden) sieluni tulevaisuuden reinkarnaatio jos katsomme lineaarista aikaa.

PS. Jos teitä kiinnostaa yhteyden ottaminen omaan henkioppaaseenne, niin suosittelen teille tätä henkiopasmeditaatiota, jonka teimme MagentaPixien henkiopasmeditaation pohjalta.
http://henkimaailma.wordpress.com/2009/ ... editaatio/

PPS. Pyrin vastaamaan kaikkiin kysymyksiinne asiaa koskien. Olisi kiva saada keskustelu jatkumaan. :)
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Hartsa
Vuoden foorumilainen 2008
Viestit: 452
Liittynyt: 22 Tammi 2008, 20:33
Paikkakunta: Kuopio

Re: Henkioppaat?

ViestiKirjoittaja Hartsa » 23 Touko 2009, 10:22

Mitenkäs sinulla meni tuon tricsterin kanssa alkuhommelit. Oliko Tricster käsitteenä tai sanana entuudestaan tuttu jostain, ennen kuin hänet tapasit? Vai saitko nimen/sanan trickster siis ensimmäisien yhteydenottojesi aikana tältä olennolta jonka kanssa pääsit keskustelemaan, ja vasta sitten googlaamalla huomasit että trickster on tuttu muissa kulttuureissa jne. Toisinsanoen, odotitko saavasi osumia jotka viittaisivat henkiolentoon googlaamalla trickster tuolloin?
"I reject your reality and substitute my own"

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Henkioppaat?

ViestiKirjoittaja Wespa » 23 Touko 2009, 15:30

Ei ollut käsitteenä eikä sanana tuttu ollenkaan. Ihan ensimmäistä kertaa siis tuohon törmäsin hengen nimeä kysyttäessä ja kokemuksen jälkeen päätin sanaa googlettaa. Ihan mielenkiinnosta tuolloin googletin ja tietenkin toivoin, että jotain putkahtaisi, mutta en odottanut noin hyvää osumaa. :)

Pian tuon jälkeen alkoikin henkimaailma blogini pito aluksi nimimerkillä HM. Myöhemmin kuitenkin julkistin, että olen sama henkilö ja nyt kirjoittelen sinne sitten kahdella nimimerkillä (HM ja Wespa).
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Henkioppaat?

ViestiKirjoittaja Wespa » 26 Touko 2009, 22:15

Anteeksi tuplapostaus, mutta ajattelin tässä mainita ohimennen, että tein äänitteen asiaa koskien. :)

Tässä äänitteessä kerron siis henkioppaastani, sekä kyselen häneltä kysymyksiä:
http://henkimaailma.wordpress.com/2009/ ... eskustelu/
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
slipknotrulez
Alieni
Viestit: 131
Liittynyt: 13 Touko 2009, 17:46
Paikkakunta: Oulu/Kiiminki

Re: Henkioppaat?

ViestiKirjoittaja slipknotrulez » 27 Touko 2009, 07:46

Kuulosti hyvältä... En ehdi katsoa loppuun mutta loppupäivällä varmaan katson ;)
edit: Kyllä jäi kiinnostamaan tämä trickster ja koko henkiopas homma muutenkin. Wespa avasi uuden näkökulman! Yritän itsekin ottaa yhteyttä henkiooppaaseeni... Kokeilen meditaatiota kun sen tuossa äänitteessä mainitsit :)
http://www.youtube.com/watch?v=2USj8sTLKGk Corey Taylor vetää herneen nenään CD-koteloista :DDDD

Avatar
Tintti
Valaistunut
Viestit: 43
Liittynyt: 28 Loka 2008, 21:58

Re: Henkioppaat?

ViestiKirjoittaja Tintti » 04 Kesä 2009, 14:31

Loisto äänite. Mietin miten saat Wespa yhteyden niinkuin tuosta vaan. Ja kun kysyt häneltä jotain ja hän sitten vastaa niin puhuuko hän sinun kauttasi? Vähä epäselvä kysymys mutta kait siitä ymmärtää.

Avatar
Rabiljus
Maahinen
Viestit: 192
Liittynyt: 08 Touko 2009, 17:33
Viesti:

Re: Henkioppaat?

ViestiKirjoittaja Rabiljus » 04 Kesä 2009, 15:23

''Henkiopas on oman ymmärrykseni mukaan sama/samantapainen kuin suojelusenkeli, tosin henkiopas termiä voi käyttää melkein mistä tahansa henkilöstä tai hengestä, joka suojelee tai auttaa sinua tielläsi (vaikka hetkellisesti sanomalla yhden sanan). Naapurisikin voi siis tavallaan toimia henkioppaana neuvoessasi sinua esim. lopettamaan tupakoinnin''


Voi,voi...henkioppailla ei ole mitään tekemistä enkeleiden kanssa,enkelit ovat raamatullinen käsite,jota sitten lainataan kaiken maailman new age opeissa ja enkeleistä tehdään jotain aivan muuta kuin he ovat oikeasti.

Enkeleiden tehtävä on kirkastaa Kristusta Jeesusta,tämä taasen ei ole henkioppaiden tehtävä,henkioppaiden tehtävä on väärentää raamatun sana,ja kirkastaa ihmisen jumaluutta,onkin sangenn huvittavaa näissä new age piireissä,tämä enkelien sanoma joka poikkeaa täysin raamatun enkeleiden sanomasta,voimmekin miettiä ovatko nämä henkioppaat ja väärät enkelit Jumalasta.

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Henkioppaat?

ViestiKirjoittaja Jaarno » 04 Kesä 2009, 16:05

Hienoa mutten "Rabbi" (Anteeksi mutta en muista miten nimesi meni) että ei tullut romaanin pituista raamatun lainausta tähän. :P

En nyt tiedä voiko tavallista ihmistä joka jonkin hyvän neuvon tjsp. antaa, sanoa henkioppaaksi. Tietenkin tämäkin riippuu aivan omista käsityksistään. Itse pitäisin tuollaista vain fiksuna ja empaattisena ihmisenä. :)

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Henkioppaat?

ViestiKirjoittaja Wespa » 05 Kesä 2009, 00:09

Tintti kirjoitti:Loisto äänite. Mietin miten saat Wespa yhteyden niinkuin tuosta vaan. Ja kun kysyt häneltä jotain ja hän sitten vastaa niin puhuuko hän sinun kauttasi? Vähä epäselvä kysymys mutta kait siitä ymmärtää.


Saan yhteyden ihan vain keskittymällä ja avaamalla sydämeni. Sitten alkaa hienoja ja kauniita ajatuksia tulemaan päähäni. Monesti myös puhun nämä ajatukset ulos selventääkseni ajatuksia. Tämän voisi nähdä, että henkioppaani/suojelusenkelini puhuu kauttani, mutta minulla on täysi valta ja ohjailen puhumista itse. :)

PS. Hammurabi kyse on vain termistä. Olen kuullut kyllä ennenkin, että puhun muka saatanan kanssa, mutta jos tämä henkiopas on auttanut minua ja muita tekemään elämästään iloisempaa, lempeämpää ja rakkautta täynnä olevaa, niin minulle on ihan sama millä nimellä häntä kutsutaan. Juttelin yhden naisihmisen kanssa asiasta, joka pelkäsi kyseessä olevan paholaisen, mutta asia selveni myös, koska henkioppaani vannoi Jeesuksen nimeen olevan hyvä ja valosta, tätä ei tietääkseni demonit ym. voi tehdä. Ja miksi s*atana opettaisi minulle rakkautta, kun hän voisi opettaa minulle masennusta ja kärsimystä ja täten saada enemmän valtaa?
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Henkioppaat?

ViestiKirjoittaja Regendos » 05 Kesä 2009, 03:48

Wespa kirjoitti:
Tintti kirjoitti:Loisto äänite. Mietin miten saat Wespa yhteyden niinkuin tuosta vaan. Ja kun kysyt häneltä jotain ja hän sitten vastaa niin puhuuko hän sinun kauttasi? Vähä epäselvä kysymys mutta kait siitä ymmärtää.


Saan yhteyden ihan vain keskittymällä ja avaamalla sydämeni. Sitten alkaa hienoja ja kauniita ajatuksia tulemaan päähäni. Monesti myös puhun nämä ajatukset ulos selventääkseni ajatuksia. Tämän voisi nähdä, että henkioppaani/suojelusenkelini puhuu kauttani, mutta minulla on täysi valta ja ohjailen puhumista itse. :)


Voisitko kertoa kokemuksesta tarkemmin, sillä tuo ei sinällään tunnu vakuuttavalta. Voisi luulla, että oikealla tavalla hallitsemalla mieltänsä saisi aivonsa vapauttamaan jopa endorfiinia, joka luonnollisesti johtaisi hyvään tunnetilaan. Aivot ovat niin monimutkainen hallintokeskus, että niillä saa ties mitä aikaan joka voi vaikuttaa todelta. Tämän vuoksi olen todella skeptinen asioiden suhteen, jotka tapahtuvat yksilön pään sisässä. Tarkoittaen näitä henkisiä kokemuksia yms.

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Henkioppaat?

ViestiKirjoittaja Wespa » 05 Kesä 2009, 03:59

Aidoksi yhteydeksi henkioppaani kanssa tätä on todella vaikea todistaa, mutta itse olen asiasta vakuuttunut (vaikka välillä itsekkin epäilen), niin paljon ihmeellisiä asioita on tapahtunut mm. tuo artikkelin löytäminen, sekä muutama muu asia, jotka ovat uskoani asiaan vahvistaneet. Mutta mielestäni ei sen niin väliä miten se tapahtuu, olkoon sitten vaikka omaa alitajuntaa. Kuten olen maininnut, niin tärkeintä on itse viestien sisältö ja se, että se on auttanut minua ja muita. En ole enää sama ihminen, kuin ennen. Olen voittanut pelkojani ja rakkauselämä on alkanut luistamaan. Kaikki on kehittynyt parempaan suuntaan ja on todella hienoa pystyä auttamaan muita oman elämänsä tiellä.

Aika monta näkemystä ihmisillä tästä asiasta on. Henkiopas/enkeli/s*atana/alitajunta, eipä ole tullut sitä eniten pelkäämääni vaihtoehtoa vielä vastaan, eli että joku pitäisi täysin hulluna. :)
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Henkioppaat?

ViestiKirjoittaja Regendos » 05 Kesä 2009, 04:03

Ideahan on kuinka siihen suhtautuu. Sama pätee varmaan raamattuunkin: sitä voi pitää joku elämänohjeena tai Jumalan sanana. Vaikka noudattaisi raamattua ei välttämättä tarvitse uskoa Jumalaan.

Avatar
slipknotrulez
Alieni
Viestit: 131
Liittynyt: 13 Touko 2009, 17:46
Paikkakunta: Oulu/Kiiminki

Re: Henkioppaat?

ViestiKirjoittaja slipknotrulez » 05 Kesä 2009, 09:44

Tuossa tuli vähän aikaa sitten kokeiltua wespan äänitteen vinkkejä. Meditoin ainakin yritin ja sanoin päässäni "hei". Kohta tuli vastaus "hei". Sitä ei kuulunut, mutta se tavallaan näkyi mielessäni. Pitää joskus mennä pidemmälle tuon kanssa, ties vaikka henkioppaan kohtais:D
http://www.youtube.com/watch?v=2USj8sTLKGk Corey Taylor vetää herneen nenään CD-koteloista :DDDD

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Henkioppaat?

ViestiKirjoittaja Wespa » 16 Kesä 2009, 00:59

slipknotrulez kirjoitti:Tuossa tuli vähän aikaa sitten kokeiltua wespan äänitteen vinkkejä. Meditoin ainakin yritin ja sanoin päässäni "hei". Kohta tuli vastaus "hei". Sitä ei kuulunut, mutta se tavallaan näkyi mielessäni. Pitää joskus mennä pidemmälle tuon kanssa, ties vaikka henkioppaan kohtais:D


Hienoa, että pääsit jo tuohon vaiheeseen. Oletko päässyt jo pidemmälle?
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Rabiljus
Maahinen
Viestit: 192
Liittynyt: 08 Touko 2009, 17:33
Viesti:

Re: Henkioppaat?

ViestiKirjoittaja Rabiljus » 16 Kesä 2009, 01:29

Juttelin yhden naisihmisen kanssa asiasta, joka pelkäsi kyseessä olevan paholaisen, mutta asia selveni myös, koska henkioppaani vannoi Jeesuksen nimeen olevan hyvä ja valosta, tätä ei tietääkseni demonit ym. voi tehdä. Ja miksi s*atana opettaisi minulle rakkautta, kun hän voisi opettaa minulle masennusta ja kärsimystä ja täten saada enemmän valtaa?



aika ovela :D ..sä et oo wespa raamatusta katsonut miten asia menee,testaa henkiopastasi raamatun mukaan..
Kyllä piru ja demonit pystyvät Jeesus nimeä käyttämään,kyllähän mormonitkin vannovat Jeesuksen nimeen,vaikka heidän oppinsa on luciferista(sen huomaajokainen joka perehtyy asiaan)

Mutta eksýttävä henki ei koskaan,SIIS EI KOSKAAN PYSTY SANOMAAN,että Jeesus Kristus on Herra,tiedätkö miksi rakas ystäväni
Koska hän EI PYSTY sanomaan sitä.

Ramatussa sanotaan,että Pyhä Henki on Jumalan henki,ja ainoastaan Pyhässä Hengessä pystyy sanomaan,että Jeesus Kristus on herra.

Samasta syystä jos kysyn sinulta Wespa ,että onko Jeesus Kristus Herra,niin sinä luultavasti vastaat,että Jeesus on rakkaus,hän on hyvä opettaja,hän on viisas ylösnoussut mestari,mutta et pysty sanomaan,että:Jeesus Kristus on herra,syystä ettei hän ole sinun herrasi sen enempää kuin saatanan,demoneiden ja eksyttävien henkien.

Pyhän Hengen tehtävä on kirkastaa Jeesusta Kristusta,Pahojen henkien sanoma on jotain aivan muuta,anna esimerkin koska minäkin olen elänyt new age valheessa.

Pahojen henkien viesti on hyvin hämäävä ja ovela yleensä,tähän tyyliin:

Minä arkkienkeli zadkiel olen tullut luoksesi,ja kannan mukanani rakkauden kolmoisliekkiä.
Olen tullut Kristuksen,Jeesuksen ja kaikkien rakkauden täyttämien valaistuneiden olentojen kanssa.
Meidän tehtävämme on valaista sinulle elämänpolkuasi.ja opettaa sinulle ylösnousemuksen salaisuus.sinussa
virtaa Jumalan luoma uusi kristusvalo ja olet tietoinen tästä,olet oman elämäsi luoja.
ja kun katselet kaikkea tietoisin silmin rakkaudesta käsin niin valo sinussa saavuttaa kaikki
maaplaneettamme olennot,kaikkia kutsutaan ylösnousemuspolulle,anna valosi siis loistaa
ja luo sydämestäsi käsin rakkautta maailmaan ja pyyhi pois sen huonoa karmaan.
Jeesuksen ja kaikkien mestareiden nimeen,Rakkaudessa.

Namaste.



kerron myöhemmin miten kaikki mättää kyseisen tyylisessä sanomassa,vaikka se näin inhimmillisesti katsottuna,kuulostaakin mahtavalta.

Avatar
Rabiljus
Maahinen
Viestit: 192
Liittynyt: 08 Touko 2009, 17:33
Viesti:

Re: Henkioppaat?

ViestiKirjoittaja Rabiljus » 16 Kesä 2009, 01:48

Tiedätkö Wespa,s*atana opettaa enemmän kuin mielellään rakkautta,hänen sanomansa on niin täynnä rakkautta,että sydän siinä pakahtuu.

Ja voin kertoa miksi:syystä,että saatanan tehtävä on eksyttää ihminen,että ihminen joutuisi ikuiseen kadotukseen.
Miten hän pystyisi eksyttämään ihmisen jos hän tulisi sarvet päässä hiiliohanko kädessä,ei suinkaan,ei,ei!!

s*atana ilmestyy aina,SIIS AINA valon enkelinä,ei koskaan pelottavana hahmona.

hän antaa ihmisille jopa todella kauniita henkimaailman kokemuksia,Ihminen saattaa meditoidessaan leijailla kauniiseen paikkaan missä on kukkia,lapsia,rakkautta ja valoa.

Hän saattaa jopa antaa ihmiselle kauniin kuolemanrajakokmuksen.Ihminen joka ei ole antanut elämäänsä Jeesukselle Kristukselle ja pelastunut,niin s*atana pyrkii pitämään tämän ihmisen aivan viimeiseen hngenvetoon ja sydämenlyöntiin asti eksyksissä.Pelastumaton ihminen saattaa saada kuolivuoteellaan erittäin kauniin kokemuksen missä hän leijailee tunnelia pitkin valoon,ja ajattelee nyt,että kuolessaan hän pääsee taivaaseen,eikä edelleenkään tarvitse Jeesusta.

Ja sillä hetkellä kun sydän lakkaa lyömästä ja henki/sielu irtoaa ruumiista lopullisesti,sillä hetkellä s*atana vetää ihmisen sielun maapallon sisälle laavamereen,helvettiin ja näyttää todelliset kasvonsa.

Jotta voisin valaista asian sulle kuvina ja musiikkina,niin katso Wespa seuraavat videot:











Nyt sinä viimeisen videon kohdalla varmaan ajattelet,että rabiljus fundamentalisti kristitty on seonnut lopullisesti,ja näkee saatanan kaikkialla ja hoitoon hänen pitäisi mennä..

Mutta perustelen kyllä myöhemmin miksi kaikkien kyseisten videoiden hahmot ovat saatanan asialla.


Palaa sivulle “Parapsykologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa