Haamunmetsästjiä pk-seudulla ?

Messut, luennot, tiimikutsut, ennustajat, osto ja myynti-ilmoitukset jne.
Avatar
Ninyo
Alieni
Viestit: 149
Liittynyt: 02 Maalis 2008, 22:23

Re: Haamunmetsästjiä pk-seudulla ?

ViestiKirjoittaja Ninyo » 21 Maalis 2008, 16:23

Tunhhu kirjoitti:Mä olen kotkasta ja täällä on muutama aika "vilkkaastikin" kummitteleva paikka... toinen on tuo Karhulan hovi joka on vissii joltain 1500 luvulta ollu siinä omalla paikallaan, ja toinen tiedetty paikka on ravintola meriniemi ja varsinkin kyseisen ravintolan yläkerta... :D, että jos tännepäin olette matkaamassa ni ei muuta kun bustaamaan ;)


Missä Kotkassa on muka semmoisia paikkoja? :o
Itse olen Anjalankoskelta eli tästä on Kotkaan noin 30km. Taidanpa tulla Kotkaan mettästämään kummituksia.
Kuva

Puhkon silmäni, että näkisin
En tahdo nähdä, mutta näen sen väkisin
Runtelen korvani, jotta kuulisin
En ymmärrä, mutta kuulen sen väkisin
- Turmion Kätilöt

Avatar
GhostHunter
Kummitus
Viestit: 78
Liittynyt: 22 Maalis 2008, 00:00

Re: Haamunmetsästjiä pk-seudulla ?

ViestiKirjoittaja GhostHunter » 22 Maalis 2008, 00:44

Noniin ja moro vaan kaikille! (anteeksi vielä oleva nimm. GhosHunter...vaihtuu piakkoin oikein kirjoitettuna(pikku epähuomio)) Itte olen kiinnostunut tuosta kummajaisten metsästyksestä että pari vuotta sitten tuli hommattua EMF mittari! kiinnostus alkoi siitä kun kerettiin emännän kanssa asua pitkään keskustassa sijaitsevassa kerrostalossa...nooh eräänä päivänä otin kuvia kun koira ja kissa riehu villeinä ja leikkivät keskenään. Tietokoneelle asennettuani katsoin kuvia hieman tarkemmin.. seinällä noin 180cm korkeudella oli pieni poikkeama? luulin aluksi heijastukseksi mutta zoomattua kuvaa sain rajattua ihmisen silmän muodot :shock: otin melkein heti tallennettuani 2 uutta kuvaa ja ensimmäisessä ei näkynyt mitään mutta toisessa oli selvemmät kun huomaamassani kuvassa?!?Muutimme n. 1,5 vuotta sitten omaan 2 ker. rivaripäätyyn. Koira ja kissa ovat olleet kummallisen levottomia ja ittelläkin on hieman kummallinen olo aina illalla töllöä kattellessa...eräänä päivänä selailin nettiä ja löysin juttuja ns. kummittelusta vaikka en itte hirveesti perusta koko asiasta. Mielenkiintoni heräsi EMF mittariin jota käytettiin useissa videopätkissä...Pitihän nyt sellanen ittellekkin saada että mielenrauha säilyy :) pari viikkoa vierähti ja posti toi mieluisen lapun luukulle...siinä sitten testailin laitetta ja huomasin että rappujen kohdalla oli varsinkin iltapäivällä ihan älytön piippa...jätin koneen myös parin vuorokauden valvontaan kera tietsikalle nauhoittavan webcamin ja aika epäsäännöllistä rytmiä se piti...yleensä myöhään iltaisin tuli muutamia lukemia ja iltapäivisin hieman vähemmän. Anoppilassa sain Wanhasta antiikki kaapista tappitälli lukemia kun kerran testailin...(niin ja nämä mittaus tulokset on tarkistettuja että ei ole magneetteja tai sähkötoimisia laitteita lähellä ;) )

Avatar
viltsu
Vampyyri
Viestit: 861
Liittynyt: 17 Maalis 2008, 14:34
Paikkakunta: Pahimmissa painajaisissasi

Re: Haamunmetsästjiä pk-seudulla ?

ViestiKirjoittaja viltsu » 22 Maalis 2008, 08:42

Onko sinulla enää sitä valokuvaa. Voisit laittaa sen foorumille näytille. Muuten mistä sait tuon EMF mittarin? :D
Mieti tätä maailmaa...Onko siinä edes järkeä?

Avatar
GhostHunter
Kummitus
Viestit: 78
Liittynyt: 22 Maalis 2008, 00:00

Re: Haamunmetsästjiä pk-seudulla ?

ViestiKirjoittaja GhostHunter » 22 Maalis 2008, 15:36

viltsu kirjoitti:Onko sinulla enää sitä valokuvaa. Voisit laittaa sen foorumille näytille. Muuten mistä sait tuon EMF mittarin? :D
Pitää kattoa pöytäkoneelta vieläkö kuvat löytyy ko tapahtumasta on jo kohta 3 vuotta aikaa, mutta täältä tilasin sen mittarin ja linkki ohjaa suoraan siihen ostamaani koneeseen CellSensor EMF Meter

Avatar
joni
Henkiparantaja
Viestit: 378
Liittynyt: 15 Maalis 2008, 15:01
Paikkakunta: TAMPERE!!!!!!!!!
Viesti:

Re: Haamunmetsästjiä pk-seudulla ?

ViestiKirjoittaja joni » 22 Maalis 2008, 16:00

Joo viltsu meinasikko ostaa sellasen ahahhaaa! :lol: :lol:
Legendaarista!! \,,/ (*L*) \,,/

Avatar
viltsu
Vampyyri
Viestit: 861
Liittynyt: 17 Maalis 2008, 14:34
Paikkakunta: Pahimmissa painajaisissasi

Re: Haamunmetsästjiä pk-seudulla ?

ViestiKirjoittaja viltsu » 22 Maalis 2008, 17:22

En...Kysyin vain.
Mieti tätä maailmaa...Onko siinä edes järkeä?

Avatar
Tunhhu
Demoni
Viestit: 507
Liittynyt: 10 Maalis 2008, 02:18
Paikkakunta: Kotka

Re: Haamunmetsästjiä pk-seudulla ?

ViestiKirjoittaja Tunhhu » 23 Maalis 2008, 06:54

Ninyo kirjoitti:Missä Kotkassa on muka semmoisia paikkoja? :o
Itse olen Anjalankoskelta eli tästä on Kotkaan noin 30km. Taidanpa tulla Kotkaan mettästämään kummituksia.


Karhulan hovi on karhulassa, ja toi ravintola meriniemi on siinä kotkan saarella sapokassa.. molemmat paikat sit semmosia, että jos meinaa mennä "tutkimaan" ni pitää varmaan aika tarkat "luvat" kysyä paikoista.. :), mut jos olet tulossa ni ilmottele.. kiinnostais ehkä itteäänkin
I believe..

Avatar
GhostHunter
Kummitus
Viestit: 78
Liittynyt: 22 Maalis 2008, 00:00

Re: Haamunmetsästjiä pk-seudulla ?

ViestiKirjoittaja GhostHunter » 23 Maalis 2008, 22:17

juu eli Silmäkuvia ei enään ollut koneella, mutta otan noita EMF mittauksia koneelle jakoon. ORB:eja tulee videoihin ja kuviin melkein aina, mutta itte henkilökohtaisesti kyseenalaistan ko. ilmiön ja pidän pelkkänä pölypallona ;)

Avatar
j0int
Alieni
Viestit: 140
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 10:17

Re: Haamunmetsästjiä pk-seudulla ?

ViestiKirjoittaja j0int » 24 Maalis 2008, 00:19

sattuiskoha jyväskylän lähel olemaa?

Avatar
viltsu
Vampyyri
Viestit: 861
Liittynyt: 17 Maalis 2008, 14:34
Paikkakunta: Pahimmissa painajaisissasi

Re: Haamunmetsästjiä pk-seudulla ?

ViestiKirjoittaja viltsu » 24 Maalis 2008, 12:01

Orbithan ei välttämättä tarkota,että kummittelee.
Mieti tätä maailmaa...Onko siinä edes järkeä?

Avatar
GhostHunter
Kummitus
Viestit: 78
Liittynyt: 22 Maalis 2008, 00:00

Re: Haamunmetsästjiä pk-seudulla ?

ViestiKirjoittaja GhostHunter » 24 Maalis 2008, 12:11

viltsu kirjoitti:Orbithan ei välttämättä tarkota,että kummittelee.
Tiedän...siksi naurattaakin jotkut hunter videot jossa porukka on täpinöissään hyonteisistä ja pölypalloista jotka näkyy valopallona nightshotilla kuvatessa. Joop :roll:

Avatar
viltsu
Vampyyri
Viestit: 861
Liittynyt: 17 Maalis 2008, 14:34
Paikkakunta: Pahimmissa painajaisissasi

Re: Haamunmetsästjiä pk-seudulla ?

ViestiKirjoittaja viltsu » 24 Maalis 2008, 12:12

Nightshot muutenkin näyttää kaiken pölyn yms. :)
Mieti tätä maailmaa...Onko siinä edes järkeä?

Avatar
Pätsi
Kummitus
Viestit: 98
Liittynyt: 24 Maalis 2008, 23:36

Re: Haamunmetsästjiä pk-seudulla ?

ViestiKirjoittaja Pätsi » 25 Maalis 2008, 15:42

Itse olen oulusta ja olen koittanu löytää noita niin sanottuja kummitus paikkoja... ensimmäisenä mieleen tulee tämä fransseinin talo sijaitsee tossa tuomiokirkon vieressä... ainiin ja tietysti tämä porukoitten mökki... ennen vanhaaa se oli kauppapaikka

Fenu
Kummitus
Viestit: 65
Liittynyt: 27 Maalis 2008, 23:42
Paikkakunta: Raisio

Re: Haamunmetsästjiä pk-seudulla ?

ViestiKirjoittaja Fenu » 01 Huhti 2008, 13:37

Täällä on samanhenkinen kaveri kuin sinä mutta asun Turun lähistöllä mutta asiasta olen erittäin kiinostunut ja täällä olisi pari paikkaa joihin haluisin joku kerta päästä tutkimaan. Toisessa paikassa on havaintoja kummituksesta joka vissiin siaitsee rakennuksen kellarissa jossa on varasto tilat ja siellä näkynyt tekemässä töitä vaikka kyseinen vanhempi nainen ei ole koskaan ollut paikassa töissä ja sen hengitys kuuluu tai hiohotus niin kuin vanha ihminen olisi hengästynyt ja se istuisi yhden käytävän päädyssä jossa on penkki. Kyseinen haamu on myös tehnyt kiusaa työntekiöille muuallakin rakennuksessa. Siinä olisi mukava paikka käydä tutkimassa. Toinen on Turun linna koska sillä on 700v vanha historia niin siellä voisi olla jotain.

Fenu
Kummitus
Viestit: 65
Liittynyt: 27 Maalis 2008, 23:42
Paikkakunta: Raisio

Re: Haamunmetsästjiä pk-seudulla ?

ViestiKirjoittaja Fenu » 01 Huhti 2008, 13:40

viltsu kirjoitti:Nightshot muutenkin näyttää kaiken pölyn yms. :)


Nightshot ei kamalasti näytä pölyjä mutta ir-kamerassa ne näkyy helpolla orbeina yms. Ötökät on kanssa hämääviä ir kanssa.

Fenu
Kummitus
Viestit: 65
Liittynyt: 27 Maalis 2008, 23:42
Paikkakunta: Raisio

Re: Haamunmetsästjiä pk-seudulla ?

ViestiKirjoittaja Fenu » 01 Huhti 2008, 13:47

minni kirjoitti:Olen myös kauan haaveillut ns.haamutiimistä.. :oops:
Onkohan Turun suunnalla harrastajia? Täällä on ainakin muutamia tunnettuja kummittelupaikkoja.. :demonbunny:


Kerro ihmeessä jos täällä päin on enemmän paikkoja niin otan mielelläni lisää tietoa niistä vastaan.. :)

Avatar
GhostHunter
Kummitus
Viestit: 78
Liittynyt: 22 Maalis 2008, 00:00

Re: Haamunmetsästjiä pk-seudulla ?

ViestiKirjoittaja GhostHunter » 01 Huhti 2008, 22:54

täällä meilläpäin on muutamia hyviä paikkoja tiedossa ja tuolla kotipaikkakunnalla (pohjois-karjalassa) on enemmänkin mestoja joissa sanotaan kummittelevan...(esim: pilkon kummitus/haamutyttö)

Avatar
viltsu
Vampyyri
Viestit: 861
Liittynyt: 17 Maalis 2008, 14:34
Paikkakunta: Pahimmissa painajaisissasi

Re: Haamunmetsästjiä pk-seudulla ?

ViestiKirjoittaja viltsu » 02 Huhti 2008, 14:55

Tuohan sopii hyvin käymme,joka kesä karjalassa suvun juhlissa. :)
Mieti tätä maailmaa...Onko siinä edes järkeä?

Lu-cy
n00b
Viestit: 1
Liittynyt: 29 Tammi 2008, 11:44
Paikkakunta: Vantaa

Re: Haamunmetsästjiä pk-seudulla ?

ViestiKirjoittaja Lu-cy » 09 Huhti 2008, 21:37

Itse olen Vantaalta ja todellakin kiinnostunut "haamujengistä". Olenkin joskus aikaisemmin kysellyt sattuisiko sellaista olemaan missään päin, mutta hiljaista oli. :P Ilmoitteleppas jos niitä nettisivuja teet niin käväisen.

Eikös tv:stäkin ala kohta tulemaan se joku ohjelma missä tutkitaan niitä yliluonnollisia juttuja Suomessa?

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Haamunmetsästjiä pk-seudulla ?

ViestiKirjoittaja Gitarre » 13 Huhti 2008, 21:39

ite oisin todella innostunut haamu jahdista mutta ei ole oikein kavereita siihen :cry: no mutta joka tapauksessa asun itse tässä tuusulassa eli ihan helsingin lähellä ;)
I'd rather regret doing something than not doing something.


Palaa sivulle “Tapahtumat ja markkinat”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija

cron