Kummitus vai sattumaa?

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...
jjjj
n00b
Viestit: 4
Liittynyt: 15 Helmi 2008, 23:44

Kummitus vai sattumaa?

ViestiKirjoittaja jjjj » 15 Helmi 2008, 23:58

Tälläinen juttu siis tapahtui minulle noin 10 minuuttia sitten ennenkuin aloin kirjoittaa tätä viestiä. Minulla ei ollut minkäänlaisia aikeita rekisteröityä tänne mutta nyt tuntui että on pakko. Jotenkin eksyin tänne netissä surffailun johdosta ja aloin lukea kiinnostuneena juttuja täältä. Olin käynyt pari kertaa aikaisemminkin täällä mutta en ole koskaan miettinyt rekisteröintiä. Nyt siis itse asiaan: Luin hetken aikaa alieneista ja kummituksista sekä katselin niihin liittyviä kuvia. Sitten suljin netin ja päätin mennä käymään wc:ssä. Kun tulin takaisin huoneeseeni jossa hetki sitten olin lukenut juttuja kummituksista, menin vaatehuoneeseen katsomaan huomisen päivän vaatteita. Jätin vaatehuoneeni oven auki ja etsiskelin sopivia vaatteita huomiseksi. Sitten yhtäkkiä huoneeni seinällä oleva pieni hyllykkö jossa säilytän kirjoja, tiputti kaikki kirjat alas hyllyltä! Arvatkaas säikähdinkös! no, kun kirjojen kolina oli loppunut, uskaltauduin kurkkaamaan vaatehuoneestani millaisia tuhoja oli tullut, näin että kirjat olivat tippuneet kummalisiin asentoihin. Minulla on yksi kirja jonka nimi on Pahalla päällä? - kuinka autan pientä känkkäränkkää? Kyseinen kirja osui ensimmäisenä silmiini. Pahalla päällä? luki kirjan kannessa suurin kirjaimin ja hiukan alempana kannessa luki -kuinka autan pientä känkkäränkkää. Pahalla päällä kysymys oli kuin joku olisi todella kysynyt minulta niin. Luulen, että kirjat tippuivat tarkoituksella.. tai ehkäpä ne sittenkin tippuivat sattumalta?? Mitä mieltä olette?? eikös olekin aika jännä juttu?? minua ainakin vähän pelotti ja säihkähdin kamalasti kun kirjat tippuivat alas itsestään yhtäkkiä vain. Kummituksiako täällä on??

Avatar
Ody
Valaistunut
Viestit: 38
Liittynyt: 03 Helmi 2008, 16:27
Paikkakunta: Oulu/Kempele

Re: Kummitus vai sattumaa?

ViestiKirjoittaja Ody » 16 Helmi 2008, 12:28

Mielenkiinotinen tapahtuma. Tippuiko itse hylly kirjojen mukana vai lensivätkö kirjat vain itsestään pois?
somebody's watching you.

jjjj
n00b
Viestit: 4
Liittynyt: 15 Helmi 2008, 23:44

Re: Kummitus vai sattumaa?

ViestiKirjoittaja jjjj » 16 Helmi 2008, 14:39

Hylly ei tippunut, vaan kirjat.

Avatar
Ody
Valaistunut
Viestit: 38
Liittynyt: 03 Helmi 2008, 16:27
Paikkakunta: Oulu/Kempele

Re: Kummitus vai sattumaa?

ViestiKirjoittaja Ody » 16 Helmi 2008, 16:30

Olisiko joku tuon kaappiseinän toisella puolella voinut lyödä seinään niin, että kirjat olisivat tippuneet?
somebody's watching you.

jjjj
n00b
Viestit: 4
Liittynyt: 15 Helmi 2008, 23:44

Re: Kummitus vai sattumaa?

ViestiKirjoittaja jjjj » 16 Helmi 2008, 22:13

en usko että olisi. Nimittäin, hyllyseinän toisella puolella on vain ulkoa. Ja oli sentään yö, että en usko että kukaan olisi lyönyt siihen. Täällä kummittelee varmasti :)

Avatar
Ody
Valaistunut
Viestit: 38
Liittynyt: 03 Helmi 2008, 16:27
Paikkakunta: Oulu/Kempele

Re: Kummitus vai sattumaa?

ViestiKirjoittaja Ody » 17 Helmi 2008, 14:08

Pelottavaa :? . Kissani tulisi varmaan hulluksi :D (niinkuin varmaan minäkin). Oletko nähnyt vielä itse tätä aavetta/henkeä/jotain muuta vastaavaa? Oletko kertonut asiasta vielä kenellekkään muulle talon asukkaille tai ovetko he kokeneet mitään vastaavaa talossa?(kysymyksiä pukkaa :D )
somebody's watching you.

jjjj
n00b
Viestit: 4
Liittynyt: 15 Helmi 2008, 23:44

Re: Kummitus vai sattumaa?

ViestiKirjoittaja jjjj » 17 Helmi 2008, 22:25

En ole nähnyt aavetta. En ole myöskään kertonut muille asukkaille. Mutta isäni on nähnyt kesämökillämme aaveen. Se koostui mustasta kaavusta, ja valkeista kasvoista jotka liikkuivat seinillä, mutta tämä on siis tapahtunut kesämökillämme jolloin minä olin ihan pieni vauva. Ja sitten entisessä talossamme kummitelli siten että kun se oli 2-kerroksinen, niin isäni kuuli jonkun kävelen rappuja ylös ja alas joka yö. Itse en ole nähnyt aavetta tai muuta vastaa ennen tätä tapahtumaa.

Avatar
Ody
Valaistunut
Viestit: 38
Liittynyt: 03 Helmi 2008, 16:27
Paikkakunta: Oulu/Kempele

Re: Kummitus vai sattumaa?

ViestiKirjoittaja Ody » 18 Helmi 2008, 18:52

Kuulostaa siltä, että aave seuraa perhettänne.. Ainakin minun mielestäni :D ...Pitää vain toivoa että tämä henki on ystävällinen :roll: .
somebody's watching you.

Avatar
Eob
Velho / Noita
Viestit: 479
Liittynyt: 04 Helmi 2008, 20:34
Paikkakunta: Kempele

Re: Kummitus vai sattumaa?

ViestiKirjoittaja Eob » 01 Maalis 2008, 17:18

Ehkä hyllyn jokin kohta petti, tai jotain...
Tai sitten siellä kummittelee. :ghost:
Kyllä jalat yltää pohjaan, mutta pää ei pinnalle.

Avatar
Eob
Velho / Noita
Viestit: 479
Liittynyt: 04 Helmi 2008, 20:34
Paikkakunta: Kempele

Re: Kummitus vai sattumaa?

ViestiKirjoittaja Eob » 03 Maalis 2008, 14:41

Jos se petti sillälailla, ettei irronut seinästä, vaan vähän vaan vinksahti...
Kyllä jalat yltää pohjaan, mutta pää ei pinnalle.

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Kummitus vai sattumaa?

ViestiKirjoittaja Regendos » 05 Maalis 2008, 07:30

Yhtähyvin hyllyn taso on voinut pettää. Pienikin muutos siinä asteessa voi saada kirjat putoamaan.

Avatar
hälinäkeiju
Kummitus
Viestit: 57
Liittynyt: 20 Helmi 2008, 17:03
Paikkakunta: Ii
Viesti:

Re: Kummitus vai sattumaa?

ViestiKirjoittaja hälinäkeiju » 05 Maalis 2008, 15:27

Mäki vähän luulen että sattumaa ois
~never trust smiling hälinäkeiju. (;

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Kummitus vai sattumaa?

ViestiKirjoittaja Wespa » 05 Maalis 2008, 18:59

Oliko taso kallellaan? Jos kirjahyllyn taso on/oli kallellaan, niin sitten se on todellakin pettänyt ja kyse on luultavasti normaalista tapahtumasta, mutta jos taso on suorassa ja silti kirjat maassa, niin silloin voi epäillä jotain muuta ilmiötä.
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
tuputhy
Velho / Noita
Viestit: 496
Liittynyt: 19 Tammi 2008, 13:59
Paikkakunta: Imatra

Re: Kummitus vai sattumaa?

ViestiKirjoittaja tuputhy » 05 Maalis 2008, 20:57

Oma mielipiteeni on, että jos jjjj ei ole keksinyt koko tarinaa, niin kai hän on tutkinut kaikki "normaalit" vaihtoehdot asiaa koskien! Ainakin itse tekisin niin!
Ja jos asia siitä huolimatta jää selittämättömäksi, se on sitten selittämätön...
Jalat maassa, pää pilvissä

Avatar
Pätsi
Kummitus
Viestit: 98
Liittynyt: 24 Maalis 2008, 23:36

Re: Kummitus vai sattumaa?

ViestiKirjoittaja Pätsi » 25 Maalis 2008, 00:22

hmm tähän voi olla järkevä selitys.. ilmavirta kun avasit oven se synnytti pienen ilmavirran ja loput voit arvata.. yksi kirja oli irti muista ja kun se kaatu niin loput sitten lens kans lattialle eli suomeksi ketjureaktio :)

Avatar
joni
Henkiparantaja
Viestit: 378
Liittynyt: 15 Maalis 2008, 15:01
Paikkakunta: TAMPERE!!!!!!!!!
Viesti:

Re: Kummitus vai sattumaa?

ViestiKirjoittaja joni » 25 Maalis 2008, 14:40

Minä veikkaan että se on aave joka vain seuraa sinua ja sukulaisiasi joka paikkaan, seuraavan kerran kun muutat pois niin muista tämä juttu jos seuraavassa talossasi tapahtuu kummia niin se on aivan varmaa että se kummitus seuraa sinua :ghost: .
Legendaarista!! \,,/ (*L*) \,,/

Avatar
Pätsi
Kummitus
Viestit: 98
Liittynyt: 24 Maalis 2008, 23:36

Re: Kummitus vai sattumaa?

ViestiKirjoittaja Pätsi » 25 Maalis 2008, 15:38

joni kirjoitti:Minä veikkaan että se on aave joka vain seuraa sinua ja sukulaisiasi joka paikkaan, seuraavan kerran kun muutat pois niin muista tämä juttu jos seuraavassa talossasi tapahtuu kummia niin se on aivan varmaa että se kummitus seuraa sinua :ghost: .


Niin jos se tosiaan on kummitus joka seuraa niin sano sille että jättää rauhaa... :)

Avatar
joni
Henkiparantaja
Viestit: 378
Liittynyt: 15 Maalis 2008, 15:01
Paikkakunta: TAMPERE!!!!!!!!!
Viesti:

Re: Kummitus vai sattumaa?

ViestiKirjoittaja joni » 25 Maalis 2008, 17:15

Joissain jutuissa sanotaan että haamut saa lähtemään pois kun rukoilet vaikka isä meidän rukouksen.
Legendaarista!! \,,/ (*L*) \,,/

Avatar
aavenainen
Poltergeist
Viestit: 316
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 12:59

Re: Kummitus vai sattumaa?

ViestiKirjoittaja aavenainen » 25 Maalis 2008, 18:08

tuo voi olla kumpi vaan sattumaakin tai aave :D mutta kuten jotkut tuossa jo mainitsivatkin että ihmistä voi seurata aave TAI sitten ympärilläsi on jo niitä muutenkin :D nämä normi "henkiopas jne" jutut.. sukulaiset sensemmosta ;)
toisen roska voi olla toisen aarre.

Avatar
Paranormi
Jäsen
Viestit: 22
Liittynyt: 25 Maalis 2008, 17:20
Paikkakunta: Oulu

Re: Kummitus vai sattumaa?

ViestiKirjoittaja Paranormi » 25 Maalis 2008, 19:53

Ody kirjoitti:Olisiko joku tuon kaappiseinän toisella puolella voinut lyödä seinään niin, että kirjat olisivat tippuneet?


Aika kova lyönti olisi :? Ja sitten miten kaikki kirjat voisivat siitä kaatua? Veikkaan että jos joku pystyisi lyömään niin kovaa, niin ei ne KAIKKI kirjat välttis kaatuis? Vai? :lol:


Palaa sivulle “Parapsykologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 35 vierailijaa