Kummitus vai sattumaa?

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...
Avatar
Arctica
Peikko
Viestit: 220
Liittynyt: 12 Huhti 2008, 18:02
Paikkakunta: Rovaniemi.
Viesti:

Re: Kummitus vai sattumaa?

ViestiKirjoittaja Arctica » 13 Huhti 2008, 15:27

hmmmh... outoa
Nyt kävi
näin

Avatar
Zipuli
Poltergeist
Viestit: 340
Liittynyt: 13 Huhti 2008, 11:34

Re: Kummitus vai sattumaa?

ViestiKirjoittaja Zipuli » 13 Huhti 2008, 17:45

Mä veikkaan että sattumaa. Voi olla että olet vaatekomerossasi kolistellut, ja jokin oli osunut seinään, ja yski kirja oli kaatunut ja kaatanut kaikki.

Löysinpä kerran takapihalta
Halinallen mättään alta
Hämmästyin ja tuntui pahalta
Halinalle näytti lahnalta

jnenne
Jäsen
Viestit: 10
Liittynyt: 06 Kesä 2008, 18:59

Re: Kummitus vai sattumaa?

ViestiKirjoittaja jnenne » 08 Kesä 2008, 18:51

Hmm-- joskus ihminen saattaa itse aiheuttaa tällaista.
Jos mietitään että on juuri lukenut paranormaaliin liittyviä asioita+katsonut kuvia, on yö ja yksin (vai?) kotona. Mielentila saattaa olla aika säikky.
En itse asiassa tiedä miksi, mutta joskus itselleni käy tällaista. Esim. olimme menossa jätkien kanssa saunaan ja minä, ainoana naisena, tietenkin hieman vieroksuin tilannetta. Seisoin pukuhuoneessa ja mietin että mennäkkö pyyhe päällä vai kehtaanko mennä ilman. Tuskailin n. 10 minuuttia tätä asiaa, kun yhtäkkiä saunan lamppu poksahti ja tuli säkkipimeää.
Tuumin vain että ongelma ratkaistu :D Myöhemmin vain alkoi mietityttää oliko kyseessä sattuma vai ei.

Avatar
joni
Henkiparantaja
Viestit: 378
Liittynyt: 15 Maalis 2008, 15:01
Paikkakunta: TAMPERE!!!!!!!!!
Viesti:

Re: Kummitus vai sattumaa?

ViestiKirjoittaja joni » 08 Kesä 2008, 19:40

jnenne kirjoitti:Hmm-- joskus ihminen saattaa itse aiheuttaa tällaista.
Jos mietitään että on juuri lukenut paranormaaliin liittyviä asioita+katsonut kuvia, on yö ja yksin (vai?) kotona. Mielentila saattaa olla aika säikky.
En itse asiassa tiedä miksi, mutta joskus itselleni käy tällaista. Esim. olimme menossa jätkien kanssa saunaan ja minä, ainoana naisena, tietenkin hieman vieroksuin tilannetta. Seisoin pukuhuoneessa ja mietin että mennäkkö pyyhe päällä vai kehtaanko mennä ilman. Tuskailin n. 10 minuuttia tätä asiaa, kun yhtäkkiä saunan lamppu poksahti ja tuli säkkipimeää.
Tuumin vain että ongelma ratkaistu :D Myöhemmin vain alkoi mietityttää oliko kyseessä sattuma vai ei.

Tuo on todella hyvä teoria :D
Legendaarista!! \,,/ (*L*) \,,/

Jugger
Jäsen
Viestit: 24
Liittynyt: 11 Touko 2008, 23:53

Re: Kummitus vai sattumaa?

ViestiKirjoittaja Jugger » 09 Kesä 2008, 03:06

Mutta jos leikitään että se oli jokin kummitus niin miten reagoisit asiaan? Antaisitko kummituksen olla vai yrittäisitkö tehdä jotakin?

sulo-wilen
Jäsen
Viestit: 9
Liittynyt: 17 Huhti 2008, 21:37

Re: Kummitus vai sattumaa?

ViestiKirjoittaja sulo-wilen » 25 Kesä 2008, 18:40

Tuosta lampun rikkoutumisesta tuli mieleeni tälläinen tapaus muutaman vuoden takaa:

Heräsin yöllä järkyttävään painajaiseen johon liittyi unessa sammuneet valot/ hajoava lamppu, en muista unta tarkkaan. No heräsin hikimärkänä ja totesin, että käympä sitten juomassa&kusella, kun tässä ei ole pelkoa parissa minuutissa nukahtamisesta, marssin siis vessaan, ja kun olin laittanut valon päälle ja astunut peremmälle (ei ikkunoita veskissä, siis pimeä paikka) niin hyyskn ainut lamppu sanoo ding ja pimenee.. Great!!


Tuli sellainen aika kylmäävä olo.

Avatar
joni
Henkiparantaja
Viestit: 378
Liittynyt: 15 Maalis 2008, 15:01
Paikkakunta: TAMPERE!!!!!!!!!
Viesti:

Re: Kummitus vai sattumaa?

ViestiKirjoittaja joni » 28 Kesä 2008, 13:29

Ohhoh! Enpäs oo huomannutkaan että arctica on tullu takas :| No toivottavasti oot parantanu tapas.
Legendaarista!! \,,/ (*L*) \,,/

MUS
n00b
Viestit: 3
Liittynyt: 15 Elo 2008, 23:06

Re: Kummitus vai sattumaa?

ViestiKirjoittaja MUS » 18 Elo 2008, 16:24

Tää on varmasti sattumaa, mutta mukava sellanen.

Jouduin reilu vuosi sitten lopettamaan mun "elämäni koiran". Oli kauhee paikka, mutta suurimman järkytyksen jälkeen otin uuden koiran. No, asiaan...

Tällä vanhalla koiralla oli tosi rasittava tapa repiä pöydälle unohtuneet foliovuuat (haisivat varmaan vielä herkulle). Tätä "vikaa" ei missään vaiheessa oo ilmenny tällä nykyisellä koiralla. Mutta, mutta, sinä aamuna, kun oli kulunut tasan vuosi vanhan koiran kuolemasta, oli lattialle revitty edellisen päivän makaroonilaatikon vuoka :D Tuli ihan semmonen olo, että onkohan vanha kaveri käyny moikkaas. Uus koira ei oo koskaan ainakaan repiny mitään ennen, eikä jälkeen tän tapahtuman...

Avatar
Korvapuikko
Meedio
Viestit: 663
Liittynyt: 21 Huhti 2008, 14:11
Paikkakunta: jossain päin suomea

Re: Kummitus vai sattumaa?

ViestiKirjoittaja Korvapuikko » 18 Elo 2008, 16:35

MUS kirjoitti:Tää on varmasti sattumaa, mutta mukava sellanen.

Jouduin reilu vuosi sitten lopettamaan mun "elämäni koiran". Oli kauhee paikka, mutta suurimman järkytyksen jälkeen otin uuden koiran. No, asiaan...

Tällä vanhalla koiralla oli tosi rasittava tapa repiä pöydälle unohtuneet foliovuuat (haisivat varmaan vielä herkulle). Tätä "vikaa" ei missään vaiheessa oo ilmenny tällä nykyisellä koiralla. Mutta, mutta, sinä aamuna, kun oli kulunut tasan vuosi vanhan koiran kuolemasta, oli lattialle revitty edellisen päivän makaroonilaatikon vuoka :D Tuli ihan semmonen olo, että onkohan vanha kaveri käyny moikkaas. Uus koira ei oo koskaan ainakaan repiny mitään ennen, eikä jälkeen tän tapahtuman...

Ai niinkuin yön aikanako? jos näin niin silloin luultavasti teit sen unisassas meinaan unissakävelit sinne ja revit sen itte (jos meinaan niin hyvin muistitkin sen että siitä oli tasan vuosi niin se vaikuttaa itse tehdyltä)
Uskotko sinä paranormaaliin sen takia että todisteet viittaisivat siihen vai koska haluat uskoa?
Valaisevia linkkejä: LINKKI LINKKI LINKKI

MUS
n00b
Viestit: 3
Liittynyt: 15 Elo 2008, 23:06

Re: Kummitus vai sattumaa?

ViestiKirjoittaja MUS » 18 Elo 2008, 16:53

Korvapuikko kirjoitti:
MUS kirjoitti:Tää on varmasti sattumaa, mutta mukava sellanen.

Jouduin reilu vuosi sitten lopettamaan mun "elämäni koiran". Oli kauhee paikka, mutta suurimman järkytyksen jälkeen otin uuden koiran. No, asiaan...

Tällä vanhalla koiralla oli tosi rasittava tapa repiä pöydälle unohtuneet foliovuuat (haisivat varmaan vielä herkulle). Tätä "vikaa" ei missään vaiheessa oo ilmenny tällä nykyisellä koiralla. Mutta, mutta, sinä aamuna, kun oli kulunut tasan vuosi vanhan koiran kuolemasta, oli lattialle revitty edellisen päivän makaroonilaatikon vuoka :D Tuli ihan semmonen olo, että onkohan vanha kaveri käyny moikkaas. Uus koira ei oo koskaan ainakaan repiny mitään ennen, eikä jälkeen tän tapahtuman...

Ai niinkuin yön aikanako? jos näin niin silloin luultavasti teit sen unisassas meinaan unissakävelit sinne ja revit sen itte (jos meinaan niin hyvin muistitkin sen että siitä oli tasan vuosi niin se vaikuttaa itse tehdyltä)

:D No sepä oliski... Olis tainnu herkkäuninen kaveri kuitenki vieressä herätä jos olisin lähteny siitä hortoileen.

Kyl ennemmin kääntyisin ton uudemman koiran puoleen "syyllistä" etsiessä :lol: Niinku alkuun jo meinasin, et todennäköisesti vaan sattumaa, mutta ihan mukava sellanen...

Avatar
Exitium
Maahinen
Viestit: 188
Liittynyt: 11 Syys 2008, 15:51

Re: Kummitus vai sattumaa?

ViestiKirjoittaja Exitium » 11 Syys 2008, 16:08

Itselläni oli joskus taanoin ongelmia vähän ilkeämpien henkien kanssa, tuli nimittäin nuorena oltua syvemmin upoksissa okkultismiin ja väärin tehtynähän se ei tuonot minulle muuta kuin pelkoa esim:Kirja nimeltä Luciferin katekismus ei millään tuntunut pysyvän hyllyssä jonka takia jouduin sitä sitten jonkin aikaa kantamaan laukussani kunnes päätin myydä ko. kirjan kaverilleni jonka jälkeen kumma kyllä "kummittelu" loppui... Uskokaa tai älkää mutta todellakin pelkäsin henkeni edestä.
Telecvovim!


Palaa sivulle “Parapsykologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa