Kummitus?

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...
Avatar
Dezil
Kummitus
Viestit: 84
Liittynyt: 09 Heinä 2008, 16:35

Kummitus?

ViestiKirjoittaja Dezil » 11 Heinä 2009, 12:36

Olin viime yönä äitilläni yötä ja nukuin alakerran sohvalla. Kuitenkin heräsin keskellä yötä kun vieressäni oleva radio menee itsestään päälle. Äiti ei sitä voinut laittaa päälle koska hän nukkui yläkerrassa ja olisin kuullut jos joku olisi kävellyt radion luo.
Noh, kuitenkin radio meni päälle itsestään ja meni iskelmän kanavalle. Menin sammuttamaan radion heti ettei äitini heräisi.
Kun olin sammuttanut radion mieleeni painui sanoitukset jotka kuulin ennenkuin sammutin radion ''Can't take my eyes of off you'' ja se oli aika karmivaa koska aloin miettimään että olisikohan täällä jokin henki joka katselee minua? :shock:

Joo.. Kertokaa mielipiteitänne ja jos tiedätte miten toi radio meni itsestään päälle... Niin ja siis äitini on sanonut että talossa menee muutkin asiat itsestään päälle. Esim. Navigaattori meni yöllä päälle ja äiti kuuli vain ''Valitkaa päämääränne''.
Joo Kertokaa mielipiteitänne.

Avatar
Sanniwiuh
Alieni
Viestit: 126
Liittynyt: 08 Heinä 2009, 09:47
Paikkakunta: Orimattila
Viesti:

Re: Kummitus?

ViestiKirjoittaja Sanniwiuh » 11 Heinä 2009, 13:28

Hui, enpäs osaa oikein mitään sanoa, mutta onko talolla/tontillanne käynyt jtn kuolemia/harmillisia asioita? :o
NOTHING LASTS FOREVER

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Kummitus?

ViestiKirjoittaja Zrud » 11 Heinä 2009, 13:29

Tästä ei todellakaan olisi tarvinnut tehdä omaa Threadia...
Mene Sinne omiin haamu / henki havainto threadiin.
Feel the LOVE

Avatar
Die
Alieni
Viestit: 115
Liittynyt: 10 Heinä 2009, 13:07
Paikkakunta: Orimattila
Viesti:

Re: Kummitus?

ViestiKirjoittaja Die » 11 Heinä 2009, 14:48

Jeh, ei kannata tehä turhia topsuja, kun tän ois tosissaan voinut laittaa sinne omiin havantoihin :) Mutta kovin mielenkiintoiselta tuo minusta ainekin kuulostaa 8]
Kuka täällä komentaa?
ketä täällä totellaan?
Kahta suurta jumalaa,
ahneutta ja rahaa.
Joiden temppeleinä toimivat pörssit ja ilotalot,
markkinat, marketit, kaupunkien värivalot.

Avatar
Dezil
Kummitus
Viestit: 84
Liittynyt: 09 Heinä 2008, 16:35

Re: Kummitus?

ViestiKirjoittaja Dezil » 11 Heinä 2009, 14:55

Juu anteeksi kun tein tästä topicin olin sen verran ''Shokissa'' Tuosta viime yöstä että oli vain pakko saada tämä tänne nopeasti että jos joku tietäisi syyn tähän..
Hui, enpäs osaa oikein mitään sanoa, mutta onko talolla/tontillanne käynyt jtn kuolemia/harmillisia asioita?
En ole varma asiasta mutta talo on todella vanha joten voi ollakkin että sielä jotain on tapahtunut..

Avatar
Sanniwiuh
Alieni
Viestit: 126
Liittynyt: 08 Heinä 2009, 09:47
Paikkakunta: Orimattila
Viesti:

Re: Kummitus?

ViestiKirjoittaja Sanniwiuh » 11 Heinä 2009, 15:28

Dezil kirjoitti:Juu anteeksi kun tein tästä topicin olin sen verran ''Shokissa'' Tuosta viime yöstä että oli vain pakko saada tämä tänne nopeasti että jos joku tietäisi syyn tähän..
Hui, enpäs osaa oikein mitään sanoa, mutta onko talolla/tontillanne käynyt jtn kuolemia/harmillisia asioita?
En ole varma asiasta mutta talo on todella vanha joten voi ollakkin että sielä jotain on tapahtunut..


^ Otappas vaikka selvää niin se helpottaisi hiukan :-)
NOTHING LASTS FOREVER

Avatar
Dezil
Kummitus
Viestit: 84
Liittynyt: 09 Heinä 2008, 16:35

Re: Kummitus?

ViestiKirjoittaja Dezil » 11 Heinä 2009, 22:04

Sanniwiuh kirjoitti:
Dezil kirjoitti:Juu anteeksi kun tein tästä topicin olin sen verran ''Shokissa'' Tuosta viime yöstä että oli vain pakko saada tämä tänne nopeasti että jos joku tietäisi syyn tähän..
Hui, enpäs osaa oikein mitään sanoa, mutta onko talolla/tontillanne käynyt jtn kuolemia/harmillisia asioita?
En ole varma asiasta mutta talo on todella vanha joten voi ollakkin että sielä jotain on tapahtunut..


^ Otappas vaikka selvää niin se helpottaisi hiukan :-)

Oon yrittänyt kysyä äidiltäni mutta hän ei tiedä mitään, enkä tiedä mistä muualta saisin vastauksen.. Tuskin googlettamalla osoitteen paljon mitään löytyisi?

Avatar
Die
Alieni
Viestit: 115
Liittynyt: 10 Heinä 2009, 13:07
Paikkakunta: Orimattila
Viesti:

Re: Kummitus?

ViestiKirjoittaja Die » 12 Heinä 2009, 11:41

Dezil, kannattaa googlettaa paikkakuntanne nimellä, jos vaikka siten löytyisi jotain, tai ota aikaisempia asukkaita selville ja yritä sitä kautta kalastaa jotain tietoa 8]
Kuka täällä komentaa?
ketä täällä totellaan?
Kahta suurta jumalaa,
ahneutta ja rahaa.
Joiden temppeleinä toimivat pörssit ja ilotalot,
markkinat, marketit, kaupunkien värivalot.

ManualTheGreat
n00b
Viestit: 1
Liittynyt: 22 Loka 2008, 14:57

Re: Kummitus?

ViestiKirjoittaja ManualTheGreat » 13 Heinä 2009, 00:41

Liekö kyseessä kelloradio joissa yleinen toiminto on juuri se, että tiettyyn kellonaikaan saa radion menemään päälle itsestään?

Avatar
Blacky
Kummitus
Viestit: 69
Liittynyt: 27 Huhti 2009, 22:16
Paikkakunta: Etelä-Suomi
Viesti:

Re: Kummitus?

ViestiKirjoittaja Blacky » 13 Heinä 2009, 01:41

Kyse on voinut ihan hyvin olla myös sähköviasta. Mitä tarkoitat sillä että se "meni" Iskelmä-kanavalle? Oliko se automaattisesti sillä kanavalla, vai vaihtuiko se siinä kuunnellessasi?

Aika monessa (huonossa) kappaleessa lauletaan "can't take my eyes of you". En vielä siitä säikähtäisi kovin pahasti.

Kuten jo joku kysyikin, onko sinulla aihetta olettaa että talossa kummittelee? Jos on, niin miksi kummitus sinua seuraisi?
Se siivekäs aivan takanasi

Avatar
Dezil
Kummitus
Viestit: 84
Liittynyt: 09 Heinä 2008, 16:35

Re: Kummitus?

ViestiKirjoittaja Dezil » 13 Heinä 2009, 16:32

ManualTheGreat kirjoitti:Liekö kyseessä kelloradio joissa yleinen toiminto on juuri se, että tiettyyn kellonaikaan saa radion menemään päälle itsestään?

Ihan normaali Mankkaradio oli kyseessä..Luulen että talossa olisi jotain paranormaalia koska laitteet menevät itsestänsä päälle ja kun olen monesti ollut äitilläni yötä ja he ovat lähteneet jonnekkin, niin kuulen useasti askeleita yläkerrasta.Ja se radio meni vaan päälle ei muuta, eli siis ei itse vaihtanut kanavaa ja hakenut iskelmää..

Avatar
Blacky
Kummitus
Viestit: 69
Liittynyt: 27 Huhti 2009, 22:16
Paikkakunta: Etelä-Suomi
Viesti:

Re: Kummitus?

ViestiKirjoittaja Blacky » 13 Heinä 2009, 17:49

Jos talossa on vanha puulattia, askeleet selittyvät sillä. Puu nimittäin natisee ja elää aika paljon itsekseen. Samoin jos talo on vanha, kaikenlaiset sähköongelmat yleistyvät. Jos tavarat alkavat usein tippumaan paikoiltaan tai seiniltä, saattaisin kuitenkin itse jo huolestua.
Se siivekäs aivan takanasi

Avatar
OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viestit: 979
Liittynyt: 04 Touko 2009, 22:59
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Kummitus?

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 13 Heinä 2009, 22:07

Kannattaa nyt ensimmäisenä hankkia lisää aihetodisteita. Ei pari hassua selittämätöntä tapahtumaa kerro vielä yhtään kummitteleeko kohteessa vai ei.
Jos muutamalla tapahtumalla tosiaan kummittelun voisi päätellä, niin about kaikki talot jossa olen joskus asunut pari viikkoa pidempää, olisivat kummittelevia. :)
Sitten kun asioita alkaa toistuvasti pukkaamaan havannointikyvyn piiriin, aletaan puhumaan selittämättömistä ilmiöistä. Siitä vasta lähdetään miettimään, että onko kohde kummitteleva vai ei... ja kummittelun leiman saadakseen kohteessa pitää olla melko railakas meno. (Ks. OSIT:in OTN tutkimus ja sen johtopäätös)
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi

Avatar
Dezil
Kummitus
Viestit: 84
Liittynyt: 09 Heinä 2008, 16:35

Re: Kummitus?

ViestiKirjoittaja Dezil » 14 Heinä 2009, 13:26

Okei. Yritän kasata lisää 'todisteita' kummittelusta.. Ilmoittelen jahka uusia asioita ilmaantuu..

Avatar
Panu
Jäsen
Viestit: 7
Liittynyt: 26 Syys 2009, 01:55
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kummitus?

ViestiKirjoittaja Panu » 30 Syys 2009, 01:55

Mitä mieltä hyvät ihmiset olette tästä kuvasta? http://img10.imageshack.us/gal.php?g=0324543.jpg

Laitetaanpa tähän topiiciin oma aiheeni. Olen aikalailla järkyttynyt. Kaverini Latasi kamerasta kesällä kuvattuja kuvia ja eräseen kuvaan kiinnitin huomion jonka hän lähetti minulle. Kuvaa on zoomattu jotta tämä mahdollinen aave näkyisi selvemmin.. Suhtauduin ennen tätä kuvaa melko skeptisesti aaveisiin.. Vain vannoa ja vakuuttaa ettei kuvaa ole käsitelty mitenkään! En osannu linkittää kuvaa suoraan tähän topiiciin joten uploadasin kuvan imageshackiin. Kyseessä voi silti olla jokin heijastus.
Kuolemaan ei ole parannuskeinoa.

Avatar
carcass
Peikko
Viestit: 211
Liittynyt: 14 Kesä 2009, 22:57
Paikkakunta: Pohjola
Viesti:

Re: Kummitus?

ViestiKirjoittaja carcass » 30 Syys 2009, 02:34

Panu kirjoitti:Mitä mieltä hyvät ihmiset olette tästä kuvasta? http://img10.imageshack.us/gal.php?g=0324543.jpg

Laitetaanpa tähän topiiciin oma aiheeni. Olen aikalailla järkyttynyt. Kaverini Latasi kamerasta kesällä kuvattuja kuvia ja eräseen kuvaan kiinnitin huomion jonka hän lähetti minulle. Kuvaa on zoomattu jotta tämä mahdollinen aave näkyisi selvemmin.. Suhtauduin ennen tätä kuvaa melko skeptisesti aaveisiin.. Vain vannoa ja vakuuttaa ettei kuvaa ole käsitelty mitenkään! En osannu linkittää kuvaa suoraan tähän topiiciin joten uploadasin kuvan imageshackiin. Kyseessä voi silti olla jokin heijastus.

Jos kuvaa ei ole käsitelty, voisin hyvinkin hahmottaa tuossa kuvassa hämähäkinseittiä ja siinä olevia kastepisaroita...
-Kuvassa itsessään ei ole mitään heijastavaa pintaa, ellei sitten kastepisarat aiheuta vääristymiä salamavalon kanssa, mikäli kuvaaja on salamaa käyttänyt.
Kyllä tuosta periaatteessa erottuu päätä muistuttava muoto, mutta kuvasta on vaikea arvioida kys ilmiön kokoa.

-joka tapauksessa vinkeä kuva, mutta se ei vakuuta minua uskomaan, että kuvassa esiintyisi esim. entiteetin manifestaatio.

Avatar
OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viestit: 979
Liittynyt: 04 Touko 2009, 22:59
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Kummitus?

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 30 Syys 2009, 14:42

Aikalailla menen Carcassin kanssa samalle linjalle. Tuossa kuvassa jälleen kerran ihmisen silmät ja aivot tekevät yhteistyötä ja hakevat lähintä tunnistettavaa hahmoa, joka tässä tapauksessa näyttää kasvoilta.
Itsellänikin on arkistoissa yksi kuva jossa mielikuvitusta käyttäen näkyy kalpeat hyvin omituiset kasvot ja niille vartalo.
Pitää katsoa josko sen kuvan saisi/jaksaisi ympättyä foorumille.
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi

Friikkipupu
Jäsen
Viestit: 21
Liittynyt: 27 Helmi 2009, 16:17
Paikkakunta: Oulu

Re: Kummitus?

ViestiKirjoittaja Friikkipupu » 11 Loka 2009, 14:42

Vaikuttaa hirmu mielenkiintoiselta :D Hommatkaapa ihan varsin sinne jtn kameroita joilla sitten kattelette näkyykö kummituksia :ghost:
Jos hulluus olisi viisautta, olisin Einstein.

Avatar
tuputhy
Velho / Noita
Viestit: 496
Liittynyt: 19 Tammi 2008, 13:59
Paikkakunta: Imatra

Re: Kummitus?

ViestiKirjoittaja tuputhy » 11 Loka 2009, 23:49

On tuossa muutakin, kuin hämähäkinseittiä. Ihan selvät kasvot!

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Kummitus?

ViestiKirjoittaja Zrud » 12 Loka 2009, 06:13

MUTTA ! Ihmisen mielen tietäen tiedämme että näemme mitä haluamme nähdä. vaikka tuo muistutta kasvoja... ei ne välttämättä ole kasvot. olemme vain tottuneet näkemään kasvoja niin monta kertaa joka päivä että näemme niitä paikoissa missä niitä ei ole. joten itse en pane arvoa moisille kuville.
Feel the LOVE


Palaa sivulle “Parapsykologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

cron