Heilurit

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...
Avatar
OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viestit: 979
Liittynyt: 04 Touko 2009, 22:59
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Heilurit

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 07 Syys 2009, 21:30

Kaikki varmaan tietävät heilurit, nuo jo melkein paranormaalista tutkimuksesta unohtuneet apuvälineet joilla on vuosisatojen ajan etsitty niin vettä, kultaa kuin kadonneita asioita.
Moni varmaan muistaa Tintti sarjakuvista Professori Teophilus Tuhatkaunon ja hänen heilurihaahuilunsa, mutta moniko on itse miettinyt ko. esineen kokeilua? Toimiiko heiluri kuten moni on väittänyt, vai onko se ihan puhdasta huuhaata?
Heilureita on luonnollisesti tehty niin monia variaatioita kuin on tekijöitäkin ja niiden materiaalit vaihtelevat perus puusta, aina arvometalleihin ja kristalleihin saakka.
Jotkut väittävät, että heilurin toiminta perustuu Maan energiakentän ja heilurin liikkeen yhteisvaikutukseen ja joskus kyseinen apuväline voi paljastaa paranormaali toimintaakin. Ley-linjoilla kerrotaan myös olevan vaikutusta heilurin toimintaan ja niiden risteämispisteessä heilureiden toiminta kuulemma menee ihan överiksi. Liekkö syynä ihminen itse, vai oikeasti heiluriin vaikuttavat näkymättömät asiat.
Joissakin spiritismisessioissa käytetään perinteisen kirjainlevyn tilalta heiluria ja tulokset ovat, noh, sanotaanko että yhtä "luotettavia" kuin perinteisin menetelminkin.
Mutta vaikka heiluria on käytetty monissa asioissa satoja, ellei jopa tuhansia vuosia, on niiden toiminta nykypäivänä asetettu jopa tieteen valoon. Eräs tutkimus selvitti, että heilurin avulla ihminen voi valjastaa omaa alitajuntaansa asioille, mitä ei normaaliin muistelutapaan saa kaivettua esiin. Kyseisessä tutkimuksessa oli käsketty ihmisten ottaa heiluri käteensä ja alkaa "etsimään" kadottamaansa esinettä ja kas kummaa, suurin osa kadonneista esineistä löytyi. Asiassa ei sinänsä tutkijoiden mielestä ollut mitään paranormaalia, koska ihmisen alitajunta ohjasi kättä siihen suuntaan missä se tiesi esineiden olevan. Jos haluatte kokeilla joku päivä ihan itse kadonneiden esineiden metsästystä alitajunnan avustuksella, ei siihen tarvita kummoisempia välineitä kuin pätkä lankaa ja jokin pieni painava kappale narun jatkoksi. Sitten vaan virpomaan ja varpomaan tyhjän mielen kanssa ja ajatuksissa hokemaan, että missä se esine nyt olikaan.
Mutta nyt heitänkin pallon teille. Mitä mieltä itse olette heilureista ja oletteko kenties joskus kokeilleet niitä? Onko tullut tuloksia mihinkään suuntaan? Kertokaahan omat kokemuksenne ja ajatuksenne asiasta.
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi

Avatar
Perkala
Kummitus
Viestit: 50
Liittynyt: 07 Syys 2009, 13:02

Re: Heilurit

ViestiKirjoittaja Perkala » 07 Syys 2009, 22:11

Tulee mieleen varvut, joilla on etsitty hyvää kaivonpaikkaa. Rautalangasta väännetty varpu reagoi kaikkein selvimmin vesisuoniin. Sellaista olen käyttänyt, mutta heiluria en koskaan. Noissa heilurijutuissa voi olla jotakin perää.

Kerran luin yhdestä kirjasta (ikäväkseni en muista nimeä), että Länsi-Saksassa oli 70-luvulla moottorintien suora, jolla sattui paljon tieltäsuistumisia . Ojaanajajat väittivät, että jokin voima tempaisi autot pois tieltä. Tienpätkällä kävi sitten eräs heiluri-kaveri, ja hänen heilurinsa suorastaan sekosi. Hänen ohjeestaan tien reunassa olevan vesisuonen tai jonkin sellaisen päälle laitettiin jokin metallihäkkyrä ja tieltäsuistumiset loppuivat. Pahoittelen, kun en muista lähteitä.

Kuulostaa aivan mahdolliselta, että heilurit toimisivat jossain paikoissa/etsinnöissä.Tuota tavaranetsimis-juttua täytyy kyllä kokeilla :D

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Heilurit

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 07 Syys 2009, 22:25

Ilmiö nimeltä DOWSING. Kannattaa vilkaista jostakin lähteestä.

Ja kuten minun skeptisestä näkökulmasta saattaakin arvata, julistan tämän bullshitiksi. Ilmiö perustuu maanläheisempään ilmiöön, nimeltä "the ideomotor effect".

Perustan vähän lähteitä: http://en.wikipedia.org/wiki/Dowsing , http://en.wikipedia.org/wiki/Ideomotor , http://www.skepsis.fi/ihmeellinen/ideom ... liike.html , http://www.skepsis.fi/ihmeellinen/taikavarpu.html

Mm. ouija-lautapeli perustuu samaiselle ideomotooriselle liikkeelle.
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Perkala
Kummitus
Viestit: 50
Liittynyt: 07 Syys 2009, 13:02

Re: Heilurit

ViestiKirjoittaja Perkala » 07 Syys 2009, 22:41

Aqua vitae kirjoitti:
Ja kuten minun skeptisestä näkökulmasta saattaakin arvata, julistan tämän bullshitiksi.


No niinpä tietenkin...

Aqua, ei millään pahalla, mutta tapoit taikauskoon perustavan keskustelumme. Kun tykkäät paukauttaa asiat heti niinkuin ne ovat, saisit edes selostaa lähteitäsi monisanaisemmin.

Kiitos.

Avatar
OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viestit: 979
Liittynyt: 04 Touko 2009, 22:59
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Heilurit

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 07 Syys 2009, 22:42

Itse olen huvikseni kokeillut tuota alitajunnan hyötykäyttöä langanpätkällä ja mutterilla, mutta eipä siitä hullua hurskaammaksi tullut. Oikean huoneen heiluri "näytti", mutta se oli ihan normi tajunnassa selvillä. :)
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Heilurit

ViestiKirjoittaja Wespa » 07 Syys 2009, 23:20

Mielestäni se, että homma toimii alitajunnan kautta ei sulje pois sitä ettei alitajunta itse olisi yhteydessä johonkin muuhunkin. Toki kadonneen esineen etsintätapauksessa alitajunta voi suoraan alitajuisesti itsekkin muistaa missä esine on eikä siihen tarvita välttämättä mitään "yliluonnollista", mutta kun etsitään esim. kaivolle sopivaa paikkaa, niin tähän tuskin käy selitykseksi pelkkä alitajunta.

Omien kokemusteni mukaan alitajunta on hyvä väline monenmoisiin asioihin, joihin ihminen ei normaalisti välttämättä pysty. Ehkä alitajunnassa piilee muutakin tietoa, kuten esim. jonkinlaisia linkkejä ympäröivään (henki)maailmaan.

Normaalilla tajunnallahan ei henkiin oikein hyvin saa yhteyttä, niin miksei linkkinä voisi toimia ihmisen alitujunta tai muu tajunnan osanen... Kun ottaa henkiin yhteyttä, niin sehän vaatii monesti tajunnan jonkin asteisen muutoksen, ei se onnistu normaalissa tajunnassa tuosta vaan normaalisti... Normaalilla tajunnalla on esteensä, johin kuuluu mm. yhteiskunnallinen ajattelu ja muut iskostuneet uskomukset, kun taas alitajunta (ja esim. piilotajunta) on näistä aikalailla ellei kokonaan vapaa.
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Heilurit

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 07 Syys 2009, 23:38

Perkala kirjoitti:
Aqua vitae kirjoitti:
Ja kuten minun skeptisestä näkökulmasta saattaakin arvata, julistan tämän bullshitiksi.


No niinpä tietenkin...

Aqua, ei millään pahalla, mutta tapoit taikauskoon perustavan keskustelumme. Kun tykkäät paukauttaa asiat heti niinkuin ne ovat, saisit edes selostaa lähteitäsi monisanaisemmin.

Kiitos.

Selvä.
No thread-kills [x] *Check*

Ihmettelen vain, mikä tekee tästä "taikauskoisesta" keskustelusta taikauskoisen?
Ehkäpä se on juurikin se tietämättömyys, josta OSIT tuolla jossain tekee punktuaalista tilitystä.

Minulla ei ole tähän threadiin muuta panostettavaa, kuin tämän tietämättömyyden verhon poistaminen. Jos se ei käy, tai kenties haluatte pitää kiinni taikauskoistanne, niin mikäs siinä.

Tämän foorumin regularit tietävät varmasti, että vaikka tulisnkin heittämään jotain huolimatonta kerran threadiin, thrasaten sen pääobjektiivin täysin, olen edelleen avoin keskustelulle ja jatkokysymyksille.
Ja kuka kieltää keskustelun jatkamisen lähteistäni huolimatta ja ETENKIN NIIDEN POHJALTA? Kuten Wespa kerkisi jo aloittaa hienon spekulaation siltä tiimoilta, että alitajuntamme olisi yhteydessä ehkä jopa johonkin muuhun. Tämä osoittaa huomioitavaa aloitekykyä foorumimme jäseni(e)ltä.

Käsittääkseni, pointtisi olisi se, että olisin mieluummin

a) Jäänyt pelkän spekuloinnin puolelle ja jättänyt tärkeän aiheeseen liittyvän informaationpalasen jakamatta tälle foorumille.
b) Jakanut kyseisen informaation kaikille, mutta mieluummin omasanaisesti tarjoamatta lähteitä ollenkaan. Tämä osoittaa paria asiaa, josta päällimmäisenä tulee mieleen, että aliarvioit kykyni tehdä johdonmukaisia verbaalisia esityksiä aiheen pohjalta ja esittää oman painoni niihin, tai sitten että et itse jaksa kahlata lähteitäni läpi.

Postaushetkellä aikani oli niukassa, ja oletin, että kyseinen tiedonjako olisi asiallinen panostus tähänkin threadiin, mutta ei näköjään. Lähteiden postaaminen kerralla ilman introa oli pelkkä kiireen sivutuote ja pahoittelen jos se aiheutti pahennusta. Sen ei ollut tarkoitus viestittää, että en halua jatkaa keskustelua aiheen kulmilta.

Kiitos kritiikistä nyt kuitenkin. Se otetaan aina vastaan ja prosessoidaan huolellisesti :]
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Perkala
Kummitus
Viestit: 50
Liittynyt: 07 Syys 2009, 13:02

Re: Heilurit

ViestiKirjoittaja Perkala » 08 Syys 2009, 00:39

Aqua vitae kirjoitti:
Perkala kirjoitti:
Aqua vitae kirjoitti:
Ja kuten minun skeptisestä näkökulmasta saattaakin arvata, julistan tämän bullshitiksi.


No niinpä tietenkin...

Aqua, ei millään pahalla, mutta tapoit taikauskoon perustavan keskustelumme. Kun tykkäät paukauttaa asiat heti niinkuin ne ovat, saisit edes selostaa lähteitäsi monisanaisemmin.

Kiitos.

Selvä.
No thread-kills [x] *Check*

Ihmettelen vain, mikä tekee tästä "taikauskoisesta" keskustelusta taikauskoisen?
Ehkäpä se on juurikin se tietämättömyys, josta OSIT tuolla jossain tekee punktuaalista tilitystä.


Öh, sanoin viestissäni, että taikauskoon perustava, en taikauskoisen keskustelun. Ja threadi perustuu heiluriin, jonka itse totesit taikauskoksi. :?

Aqua vitae kirjoitti:Tämän foorumin regularit tietävät varmasti, että vaikka tulisnkin heittämään jotain huolimatonta kerran threadiin, thrasaten sen pääobjektiivin täysin, olen edelleen avoin keskustelulle ja jatkokysymyksille.


Tuo viestini oli huumoria ja pilkesilmäkulmassa veistelty. Ehkä valitsin sanani huonosti tai täällä ei olla totuttu tuollaiseen leikinlaskuun.
Ja totta kai keskustelu jatkuu, jos foorumilaiset haluavat sitä. Ja sellainen threadi ei lopu joka on kerran "tapettu". Käänteispsykologiaa...

En olisi uskonut, että joku vetää pultit tälläisesta.

Aqua vitae kirjoitti:Käsittääkseni, pointtisi olisi se, että olisin mieluummin

a) Jäänyt pelkän spekuloinnin puolelle ja jättänyt tärkeän aiheeseen liittyvän informaationpalasen jakamatta tälle foorumille.
b) Jakanut kyseisen informaation kaikille, mutta mieluummin omasanaisesti tarjoamatta lähteitä ollenkaan.

Mistäs sinä tuon nyt repäisit?

Itse pidän enemmän viesteistä, joihin on merkitty lähteet ja joissa asiaa on selostettu omin sanoin, kuin viesteistä joissa on vain lähteet. Varsinkin kun itsekin sanot:
Aqua vitae kirjoitti:Ja kuka kieltää keskustelun jatkamisen lähteistäni huolimatta ja ETENKIN NIIDEN POHJALTA?


Kun kumminkaan kaikki ei niitä linkkejä lue, niin niistä olisi hyvä olla jonkinlainen selvitys threadissa. Varsinkin jos keskustelu pohjautuu niihin.

WM_

Re: Heilurit

ViestiKirjoittaja WM_ » 08 Syys 2009, 06:10

Täällä oikeastaan kaikkien peruskäyttäjien mielipiteet tiedetään niin etukäteen :D

Itse olen kokeillut varpua ja heiluriakin. Kummallista kyllä, jollain tavalla ovat toimineet. Johtuuko sitten alitajunnasta vai mistä, mutta tein testin että laitoin omenan pöydälle ja mittasin sen "energiakentän". Sitten ajattelin siitä vain hyvää ja mittasin taas niin kenttä oli laajempi.

Avatar
OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viestit: 979
Liittynyt: 04 Touko 2009, 22:59
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Heilurit

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 08 Syys 2009, 14:21

Joskus aikoinaan testasin mielenkiinon vuoksi varpujen käyttöä ja jostain kumman syystä, kyseiset varvut reagoivat tietyssä pisteessä. Jälkeenpäin ko. pisteen tiedusteluissa selvisi, että juuri samassa kohtaa kulki geologian laitoksen kartoittama maanalainen joki. Eli tietyllä tavalla täytyy myöntää, että varvut toimivat, mutta mikä oli lopullinen syy niiden toimintaan? Sitä tuskin ihan heti kukaan saa varmennettua.
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Heilurit

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 08 Syys 2009, 16:53

Perkala kirjoitti:
Aqua vitae kirjoitti:
Perkala kirjoitti:
Aqua vitae kirjoitti:
Ja kuten minun skeptisestä näkökulmasta saattaakin arvata, julistan tämän bullshitiksi.


No niinpä tietenkin...

Aqua, ei millään pahalla, mutta tapoit taikauskoon perustavan keskustelumme. Kun tykkäät paukauttaa asiat heti niinkuin ne ovat, saisit edes selostaa lähteitäsi monisanaisemmin.

Kiitos.

Selvä.
No thread-kills [x] *Check*

Ihmettelen vain, mikä tekee tästä "taikauskoisesta" keskustelusta taikauskoisen?
Ehkäpä se on juurikin se tietämättömyys, josta OSIT tuolla jossain tekee punktuaalista tilitystä.


Öh, sanoin viestissäni, että taikauskoon perustava, en taikauskoisen keskustelun. Ja threadi perustuu heiluriin, jonka itse totesit taikauskoksi. :?

Aqua vitae kirjoitti:Tämän foorumin regularit tietävät varmasti, että vaikka tulisnkin heittämään jotain huolimatonta kerran threadiin, thrasaten sen pääobjektiivin täysin, olen edelleen avoin keskustelulle ja jatkokysymyksille.


Tuo viestini oli huumoria ja pilkesilmäkulmassa veistelty. Ehkä valitsin sanani huonosti tai täällä ei olla totuttu tuollaiseen leikinlaskuun.
Ja totta kai keskustelu jatkuu, jos foorumilaiset haluavat sitä. Ja sellainen threadi ei lopu joka on kerran "tapettu". Käänteispsykologiaa...

En olisi uskonut, että joku vetää pultit tälläisesta.

Aqua vitae kirjoitti:Käsittääkseni, pointtisi olisi se, että olisin mieluummin

a) Jäänyt pelkän spekuloinnin puolelle ja jättänyt tärkeän aiheeseen liittyvän informaationpalasen jakamatta tälle foorumille.
b) Jakanut kyseisen informaation kaikille, mutta mieluummin omasanaisesti tarjoamatta lähteitä ollenkaan.

Mistäs sinä tuon nyt repäisit?

Itse pidän enemmän viesteistä, joihin on merkitty lähteet ja joissa asiaa on selostettu omin sanoin, kuin viesteistä joissa on vain lähteet. Varsinkin kun itsekin sanot:
Aqua vitae kirjoitti:Ja kuka kieltää keskustelun jatkamisen lähteistäni huolimatta ja ETENKIN NIIDEN POHJALTA?


Kun kumminkaan kaikki ei niitä linkkejä lue, niin niistä olisi hyvä olla jonkinlainen selvitys threadissa. Varsinkin jos keskustelu pohjautuu niihin.

Anteeksi.
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Heilurit

ViestiKirjoittaja Zrud » 09 Syys 2009, 05:43

Heilurinki sais aika simppelisti tehtyä itsekkin kun ny tuolla amiksessa olen.
Feel the LOVE

Avatar
OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viestit: 979
Liittynyt: 04 Touko 2009, 22:59
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Heilurit

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 09 Syys 2009, 14:29

En nyt tiedä, että tarviiko heiluriin mitään ammattikouluja käydä... eiköhän esikoululainenkin osaa sitoa pätkän lankaa vaikkapa siipimutteriin. ;)
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi

Avatar
carcass
Peikko
Viestit: 211
Liittynyt: 14 Kesä 2009, 22:57
Paikkakunta: Pohjola
Viesti:

Re: Heilurit

ViestiKirjoittaja carcass » 09 Syys 2009, 19:53

OSITutkimusseura kirjoitti:En nyt tiedä, että tarviiko heiluriin mitään ammattikouluja käydä... eiköhän esikoululainenkin osaa sitoa pätkän lankaa vaikkapa siipimutteriin. ;)

Onhan siinä niin paljon liikkuvia osia ;)

WM_

Re: Heilurit

ViestiKirjoittaja WM_ » 09 Syys 2009, 21:47

Mutta jos haluaa siitä hienon, korun näköisen vaikka.. Viilalla ja metallisahalla voi saada hienon heilurin itselleen :)
Jos pajaa olisi taas, tekisin varmaan itsekin!

Avatar
OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viestit: 979
Liittynyt: 04 Touko 2009, 22:59
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Heilurit

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 09 Syys 2009, 22:18

Eipä noissa suurempia pajoja tarvi. Käyt ostamassa vaikkapa hopealevyä, pienen pöydälle laitettavan puristimen, kultasepän vasaran, muutama pieni viila ja parit pieninokkaiset pihdit.
Sen jälkeen vaan kokeilemaan, että mitä syntyy.
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Heilurit

ViestiKirjoittaja Zrud » 10 Syys 2009, 01:22

eiku et iha itte sorvais sellase kunnon metalli painon. et näyttäiski hyvältä.
Feel the LOVE

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Heilurit

ViestiKirjoittaja Wespa » 10 Syys 2009, 01:59

Otat ison kettingin, jonka päähän pujotat seinäkellon. Siinä sinulle hyvä heiluri, jonka voi sitten vapaa-aikana kun heiluria ei käytä, ripustaa vaikka kaulaan.

Flafor flay... :D
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Heilurit

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 10 Syys 2009, 16:27

Wespa kirjoitti:Flafor flay... :D

Flavor
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viestit: 979
Liittynyt: 04 Touko 2009, 22:59
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Heilurit

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 10 Syys 2009, 21:30

Aqua vitae kirjoitti:
Wespa kirjoitti:Flafor flay... :D

Flavor


Eikun Maku Mau! Hieman niinkuin Snoop Doggy Dog, Nuusku Koiris Koira.
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi


Palaa sivulle “Parapsykologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa