"Ennalta tietäminen/tunteminen"

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...
Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: "Ennalta tietäminen/tunteminen"

ViestiKirjoittaja Jaarno » 13 Heinä 2009, 16:24

Skauris kirjoitti:Onko kenellekään muulle käynyt niin, että näkisi hyvin todellista unta henkilöstä jota ei ole koskaan tavannutkaan?
Itse aloin viime talvena näkemään unia ihmisestä, jota en tuntenut.
Unissani hän pyysi minua etsimään hänet ja heitteli outoja vihjeitä joista en pystynyt käsittämään mitään.

En sitten tiedä onko alitajunnassa taas olevinaan jotain patoutumia vai olisiko kyseinen henkilö tosiaan olemassa.


Koita ottaa vihjeistä selvää ja yrittää etsiä häntä. :P

Skauris
Jäsen
Viestit: 18
Liittynyt: 03 Loka 2008, 10:58
Paikkakunta: Pk-seutu

Re: "Ennalta tietäminen/tunteminen"

ViestiKirjoittaja Skauris » 13 Heinä 2009, 18:12

Jaarno kirjoitti:
Skauris kirjoitti:Onko kenellekään muulle käynyt niin, että näkisi hyvin todellista unta henkilöstä jota ei ole koskaan tavannutkaan?
Itse aloin viime talvena näkemään unia ihmisestä, jota en tuntenut.
Unissani hän pyysi minua etsimään hänet ja heitteli outoja vihjeitä joista en pystynyt käsittämään mitään.

En sitten tiedä onko alitajunnassa taas olevinaan jotain patoutumia vai olisiko kyseinen henkilö tosiaan olemassa.


Koita ottaa vihjeistä selvää ja yrittää etsiä häntä. :P


No jaa, yhden ulkonäkövihjeen sain. Loput taas on niin täyttä hepreaa että ne vois tarkoittaa oikeastaan mitä tahansa :S
Olishan se hienoa jos sen löytäisi, oon vaan tällä hetkellä suhteellisen skeptinen asian suhteen :/

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: "Ennalta tietäminen/tunteminen"

ViestiKirjoittaja Jaarno » 13 Heinä 2009, 19:26

Itse ainakin yrittäisin saada vihjeistä jotakin selvää. :)
Olishan se melko ihmeellistä jos sen henkilön sitten löytäisi.

WM_

Re: "Ennalta tietäminen/tunteminen"

ViestiKirjoittaja WM_ » 13 Heinä 2009, 19:47

WM_ kirjoitti:
Skauris kirjoitti:Onko kenellekään muulle käynyt niin, että näkisi hyvin todellista unta henkilöstä jota ei ole koskaan tavannutkaan?
Itse aloin viime talvena näkemään unia ihmisestä, jota en tuntenut.
Unissani hän pyysi minua etsimään hänet ja heitteli outoja vihjeitä joista en pystynyt käsittämään mitään.

En sitten tiedä onko alitajunnassa taas olevinaan jotain patoutumia vai olisiko kyseinen henkilö tosiaan olemassa.


Olen useasti nähnyt unta jostain ihmisestä jota en ole nähnyt noin vuoteen, ja sitten seuraavana päivänä jutellu sille jossain :o


Oho, luin näemmä viestisi pahasti päin honkia.
Mutta tosiaan, mielenkiintoinen tapaus, itse tutkisin vaikken uskoisikaan sen olevan mitään :D

Skauris
Jäsen
Viestit: 18
Liittynyt: 03 Loka 2008, 10:58
Paikkakunta: Pk-seutu

Re: "Ennalta tietäminen/tunteminen"

ViestiKirjoittaja Skauris » 13 Heinä 2009, 19:58

Niin no niistä vihjeistä ei kyllä pysty muodostamaan mitään paikkaa, olen kyllä usein asiaa miettinyt enkä vain keksi.

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: "Ennalta tietäminen/tunteminen"

ViestiKirjoittaja Jaarno » 13 Heinä 2009, 20:08

Haluatko kenties jakaa näitä vihjeitä meidän muiden kanssa? :)

WM_

Re: "Ennalta tietäminen/tunteminen"

ViestiKirjoittaja WM_ » 13 Heinä 2009, 21:06

Niinpä, olisi mielenkiintoista kuulla uni-vihjeitä! Millaisia pää voi tuottaa siinä tilassa. Ja muutenkin, juoni käy mielenkiintoisemmaksi!

Skauris
Jäsen
Viestit: 18
Liittynyt: 03 Loka 2008, 10:58
Paikkakunta: Pk-seutu

Re: "Ennalta tietäminen/tunteminen"

ViestiKirjoittaja Skauris » 13 Heinä 2009, 21:16

No. Ensimmäinen uni jonka näin, oli että hän oli polvistunut eteeni. En oikein pitänyt hänestä, hän tuntui jotenkin ylimieliseltä ja julkealta, vaikkei kohdistanutkaan sitä ehkä minuun.
Se jäi mietityttämään, mutten pohtinut asiaa sen tarkemmin.
Seuraavassa unessa näin edessäni vain mustaa. Sen mustan keskeltä ilmestyi eteeni kruunu joka pyöri hohdellen edessäni.
Kolmannessa unessa olin tullut töistä kotiin ja kuulin kolinaa kylpyhuoneesta. Menin kylppäriin veitsi kädessäni ja repäisin suihkuverhon auki, tämä samainen mies seisoi siinä suihkuverhon takana.
Sanoin kyllästyneesti: "Sinäkö taas?".
Hän puhui minulle jotain, mitä en muista. Olin vain hiljaa ja tuijotin seinää.
Silloin hän nappasi veitsen kädestäni ja viilsi oikeaan käteeni haavan ja sanoi: "Etkö jo käsitä? Arpemme ovat samat".

Niin että en sitten tiedä, sen verta kusipäiseltä vaikuttanut unissa etten ole varma haluaisinko löytää sitä.

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: "Ennalta tietäminen/tunteminen"

ViestiKirjoittaja Jaarno » 13 Heinä 2009, 21:38

Heh, ehkä olet ollut entisessä elämässäsi kuningas ja hän on ollut jokin alamaisesi. Hän on sinulle katkera koska hänen pitäisi olla oikea kuningas mutta olet vienyt paikan jotenkin häneltä. :roll:

Sitten joku teki sinulle saman joten "Arpenne ovat samat" tämän unihenkilösi kanssa. :)

Skauris
Jäsen
Viestit: 18
Liittynyt: 03 Loka 2008, 10:58
Paikkakunta: Pk-seutu

Re: "Ennalta tietäminen/tunteminen"

ViestiKirjoittaja Skauris » 13 Heinä 2009, 22:01

Jaarno kirjoitti:Heh, ehkä olet ollut entisessä elämässäsi kuningas ja hän on ollut jokin alamaisesi. Hän on sinulle katkera koska hänen pitäisi olla oikea kuningas mutta olet vienyt paikan jotenkin häneltä. :roll:

Sitten joku teki sinulle saman joten "Arpenne ovat samat" tämän unihenkilösi kanssa. :)


Korjaisin: kuningatar :D
Joten teoria tökkii jo siinä että naishallitsijat aika harvoin päihittivät mieskilpailijaansa valtataistelussa :D

WM_

Re: "Ennalta tietäminen/tunteminen"

ViestiKirjoittaja WM_ » 14 Heinä 2009, 00:56

Itse kans heti arvelin että jotenkin liittyy entiseen elämään ja kuninkuuteen (entisessä elämässäsi saatoit ihan hyvin ollla toista sukupuolta, eli kai kuningas tai kuningatar)
"Arpemme ovat sama".. uskomattoman mystinen lausahdus unelta! :P Sinä siis olet tyttö ja se poika?
Tunsitko hänen läsnäolonsa tuossa kruunu-unessa vai miksi kirjoitit senkin tänne?

Ehkä hän oli sisaresi ja sinä sait hänelle kuuluneen arvovallan? Tai sitten ne todennäköisesti vain on unia, mutta ainahan omaa mielikuvitustaan on kiva ruokkia :)

Avatar
matruska
Valaistunut
Viestit: 28
Liittynyt: 14 Heinä 2009, 09:19
Paikkakunta: Kontiolahti/Lehmo

Re: "Ennalta tietäminen/tunteminen"

ViestiKirjoittaja matruska » 14 Heinä 2009, 09:25

Monesti olen elämäni aikana kokenut "outoja tuntemuksia". Ihan normaalissa elämässä. Välillä jos teen jotain arkipäiväisiä hommia, niin tuntuu että olen "kokenut" saman hetken paljon aikaisemmin. Eli ihankuin olisin nähnyt unta, suurinpiirtein välähtelee muistikuvia samasta tapahtumasta. Kuitenkaan en muista ennestään mitä olentekemässä, mutta tilanteessa jossa tämmöisiä muistikuvia rupeaa välähtelemään silmissä, niin tulee tosi outo tunne. Monesti olen kokenut saman.

Jännää! :P

WM_

Re: "Ennalta tietäminen/tunteminen"

ViestiKirjoittaja WM_ » 14 Heinä 2009, 12:16

Déjà vu^

Skauris
Jäsen
Viestit: 18
Liittynyt: 03 Loka 2008, 10:58
Paikkakunta: Pk-seutu

Re: "Ennalta tietäminen/tunteminen"

ViestiKirjoittaja Skauris » 14 Heinä 2009, 14:46

WM_ kirjoitti:Itse kans heti arvelin että jotenkin liittyy entiseen elämään ja kuninkuuteen (entisessä elämässäsi saatoit ihan hyvin ollla toista sukupuolta, eli kai kuningas tai kuningatar)
"Arpemme ovat sama".. uskomattoman mystinen lausahdus unelta! :P Sinä siis olet tyttö ja se poika?
Tunsitko hänen läsnäolonsa tuossa kruunu-unessa vai miksi kirjoitit senkin tänne?

Ehkä hän oli sisaresi ja sinä sait hänelle kuuluneen arvovallan? Tai sitten ne todennäköisesti vain on unia, mutta ainahan omaa mielikuvitustaan on kiva ruokkia :)


Mä uskon jollain asteella jälleensyntymään, mutta tuntuu että tää selitys ois jo liian kaukaa haettu :D
Se kruunu, se vain tuntui liittyvän muihin uniin. En sitten osaa selittää miten.
Ja kyllä, minä olen niissä unissa nainen ja hän mies.

Avatar
Aila
Jäsen
Viestit: 8
Liittynyt: 29 Heinä 2009, 21:58

Re: "Ennalta tietäminen/tunteminen"

ViestiKirjoittaja Aila » 30 Heinä 2009, 22:32

En muistaakseni koskaan ole nähnyt enneunia, ainoastaan valveillaoloaikana olen tietänyt ennalta. Suvussa sitten vissiin on jotakin ennalta näkemistä/tuntemista, sillä äitini tekee pieniä huomioita nykyhetken tai lähitulevaisuuden tapahtumista ilman ulkoista viestintää, huomaamattomasti niin ettei siihen kauheasti kiinnitä huomiota esim: viimeksi tänään hänelle tuli mieli pestä päiväpeittoja normaalia suuremmassa pesukoneessa (ei ihan arkipäiväinen halu) juuri kun hänen siskonsa soitti kysyäkseen tarviitseeko meidän pestä vaikka päiväpeittoja kun hänellä on nyt iso pesukone käytössään. Isäni välttyi myös kerran kolarilta kun hänelle tuli eräänä talvena tunne että joku ajaa kohta perään.. ohitti sitten edessä paikallaan olevan rekan ojan kautta jotta pääsi pois rekan perästä.. seuraavana päivänä kerrottiin siitä karheeäänisestä laulajasta - kuka se nyt oli? - joka kuoli kolarissa... ajoi kyseisen rekan perään jonka takana isäni oli ollut. Itse koen lyhyen aikavälin ennenäkyjä, jotka ovat aina käyneet toteen.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: "Ennalta tietäminen/tunteminen"

ViestiKirjoittaja Zrud » 30 Heinä 2009, 22:49

onhan tuokin aika ovelaa..

Mutta minullapa onkin kyky nähdä menneeseen !!! :D
Feel the LOVE

Avatar
Aila
Jäsen
Viestit: 8
Liittynyt: 29 Heinä 2009, 21:58

Re: "Ennalta tietäminen/tunteminen"

ViestiKirjoittaja Aila » 31 Heinä 2009, 11:16

Zrud kirjoitti:onhan tuokin aika ovelaa..

Mutta minullapa onkin kyky nähdä menneeseen !!! :D


Eipä tuotakaan sovi pilkata.. yhtäläinen kyky se on nähdä menneeseen kuin tulevaan ilman ulkoista havainnointia.. Olisihan se ihan jännää esimerkiksi historian kannalta jos näät mitä joku suurhenkilö on joskus sanonut tai tehnyt ja siitä ei ole voitu aikaisemmin tehdä havaintoja, eikö?

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: "Ennalta tietäminen/tunteminen"

ViestiKirjoittaja Zrud » 31 Heinä 2009, 11:56

niin... voihan se olla.... Antakaas kun ennustan mennyttä aikaa !!!!!
"menee wikipediaan"
Feel the LOVE

Bellis
Jäsen
Viestit: 9
Liittynyt: 04 Elo 2009, 20:59
Paikkakunta: Vantaa

Re: "Ennalta tietäminen/tunteminen"

ViestiKirjoittaja Bellis » 05 Elo 2009, 17:54

Tämä ennaltatunteminen/näkeminen tuntuu olevan aika suht yleistä. Ainakin itse olen kuulut monia tarinoita tuttavilta ja sukulaisilta, kun olen itse ottanut asian ensin puheeksi. Tuntuu, kuin ihmiset eivät näitä muuten viittisi kertoa eteenpäin, ellei vähän vihjaise uskovan moisen olevan mahdollista..

Noh, ehkä itseni vakuuttuneeksi ko. lahjasta on saanut sisareni, jolla on monia etiäisiä sattunut kohdalle. Ehkä kaikkein vakuuttavin, muttei mukavin, tapahtui viime vuonna kun tämä sisareni (asuu ulkomailla) oli soittanut toiselle sisarelleni yöllä. He ovat pienestä pitäen olleet läheisiä keskenään. No tämä ulkomailla asuva sisareni oli vain itkenyt puhelimeen hullun lailla, ei tiennyt miksi, itkenyt vain peloissaan hysteerisenä. Lopulta toinen siskoistani oli saanut hänet rauhoittumaan ja lopettamaan puhelun.
Tämän jälkeen asiat etenivät nopeasti. Suomessa asuva siskoni sai samana yönä vanhemmiltani ikävän puhelun kolmannesta sisarestani. Oli joutunut auto-onnettomuuteen ko. yönä samoihin aikoihin hysteriakohtauksen kanssa ja vanhemapi olivat matkalla teho-osastolle, sillä sisareni ei ollut tajuissaan, eikä reagoinnut muutenkaan mihinkään. Pelkäsimme kaikki pahinta, sillä lääkärit eivät oikein suostuneet kertomaan mitään.. Onneksi kuitenkin siskoni sai pitää henkensä ja pääsi teholta pois seuraavana päivänä.

Sattumaa tai ei, niin aika vakuuttavaa mielestäni kuitenkin. Kaikki tapahtui niin äkkiä, että koko perheemme oli tapahtuneesta sekaisin monta päivää ennen kuin osasimme yhdistää tuon hysteriakohtauksen tapahtuneeseen. :(

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: "Ennalta tietäminen/tunteminen"

ViestiKirjoittaja Jaarno » 05 Elo 2009, 17:59

Kyllähän tuota tulee itsekin silloin tällöin "ennustettua" kaikenlaista. Todella useasti arvaan oikein kun kysyn vaikka kaverilta missä hän on ja mitä tekemässä. Mutta arvailuahan nuo on. Suht useasti vain osuu oikeaan. :)

Emännällä (äidillä) on kans aika jännä tuo arvauskyky. On kolmen tutun lasten nimet arvannut ennenkuin heidät on ristitty.
Pari kertaa ihan toista nimeä myöten.


Palaa sivulle “Parapsykologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa