Kanavointi

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...
Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Kanavointi

ViestiKirjoittaja Wespa » 25 Tammi 2010, 03:04

Päätinpä poimia joitain mainioita kanavointeja randomina video/audiomuodossa.

Kuka on Bashar? Pieni esittely.


Bashar - Loputon määrä rinnakkaistodellisuuksia


Kryon - Becoming Quantum
http://www.kryon.com/Audio/Sedona_09_SAT.mp3
(tekstimuodossa tästä http://www.kryon.com/k_channel09_sedona.html )
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Kanavointi

ViestiKirjoittaja Wespa » 22 Huhti 2010, 04:50

Heipä hei. Kirjoitin pienehkön kanavointioppaan/kanavointitutoriaalin. :)

Sen voipi lukaista tästä linkistä:
http://henkimaailma.wordpress.com/2010/ ... on-avulla/
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

MrKholr
Jäsen
Viestit: 18
Liittynyt: 03 Touko 2010, 10:27

Re: Kanavointi

ViestiKirjoittaja MrKholr » 04 Touko 2010, 15:33

Olen lienee harjoittanut kanavointia tietämättäni? Eli joskus nuorempana monta kertaa ennen nukahtamistani tapasin tehdä siten, että yritin rentouttaa itseni täysin samalla kun makasin sängyssä, eli vähän niin kuin meditaatiota. Tämä johti usein siihen, että kuulin eräänlaista sanatonta puhetta ja äänettömiä ääniä. Tuo nyt kuulostaa ehkä skitsofrenisen harhaiselta, mutta itse uskon, että kyseessä oli jollain tapaa yhteys oman alitajunnan kanssa. Tämä kaikki siis tapahtui ennen kuin olin sellaisessa ns. puoliuni-tilassa, jolloin voi nähdä ja kuulla mitä vain ja joskus jopa säpsähtää "hereille". Nykyisin tätä tapahtuu tosi paljon harvemmin kuin joitakin vuosia sitten.

WM_

Re: Kanavointi

ViestiKirjoittaja WM_ » 04 Touko 2010, 17:16

Millaisia "viestejä" sitten sait?

MrKholr
Jäsen
Viestit: 18
Liittynyt: 03 Touko 2010, 10:27

Re: Kanavointi

ViestiKirjoittaja MrKholr » 04 Touko 2010, 18:18

WM_ kirjoitti:Millaisia "viestejä" sitten sait?


Kysymys oli ilmeisesti osoitettu minulle?

Mutta siis joo, en minä mitään varsinaisia viestejä koskaan saanut, tai sitten minulla oli ongelmia tulkinnan kanssa. Kyseiset tapahtumat olivat muutenkin melko sekavia, enkä ihan tarkkaan tiedä, mitä ne olivat.

Avatar
heartyhug
Kummitus
Viestit: 59
Liittynyt: 22 Helmi 2010, 14:33
Paikkakunta: varsinais-suomi

Re: Kanavointi

ViestiKirjoittaja heartyhug » 04 Touko 2010, 19:25

MrKholr kirjoitti:Olen lienee harjoittanut kanavointia tietämättäni? Eli joskus nuorempana monta kertaa ennen nukahtamistani tapasin tehdä siten, että yritin rentouttaa itseni täysin samalla kun makasin sängyssä, eli vähän niin kuin meditaatiota. Tämä johti usein siihen, että kuulin eräänlaista sanatonta puhetta ja äänettömiä ääniä. Tuo nyt kuulostaa ehkä skitsofrenisen harhaiselta, mutta itse uskon, että kyseessä oli jollain tapaa yhteys oman alitajunnan kanssa. Tämä kaikki siis tapahtui ennen kuin olin sellaisessa ns. puoliuni-tilassa, jolloin voi nähdä ja kuulla mitä vain ja joskus jopa säpsähtää "hereille". Nykyisin tätä tapahtuu tosi paljon harvemmin kuin joitakin vuosia sitten.


Mulla oli aivan sama juttu. Kiva kuulla, että joku muukin on joskus ihmetellyt samaa. Kirjoitin jopa ylös kuulemiani juttuja ja piirsin kuvia. Yritin usein selittää kavereilleni tuosta asiasta, mutta kellään ei ollut samanlaisia kokemuksia.. eivätkä he oikein ymmärtäneet mistä puhuin. Luulin silloin, että olin ainoa. Oli jotenkin todella hieno tunne saada tietää, että tämä olisi mahdollisesti kanavointia. Innostuin asiasta ja olenkin nyt kanavoinut aina sillointällöin kun tuntuu siltä.. enkä vain ennen nukkumaan menoa.

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Kanavointi

ViestiKirjoittaja Wespa » 06 Touko 2010, 13:23

Itse sain viime yönä nukkumaan mennessä juuri tuonkaltaisen tapahtuman kautta viestin. Näin näyn, jossa ympyrä täyttyi. Se oli kuin digitaalinen ympyrä, joka muodostui muutamista pikseleistä/osasista. Ympyrä oli jaettu n. 20 osaseen. Osaset olivat mustia ja näyssä siis nämä osaset vaihtuivat mustasta vihreäksi yksitellen, niin että lopulta ympyrä täyttyi.

Tämän tulkitsin ympyrän sulkeutumisena, eli tietyn syklin päättymisenä ja uuden alkamisena.

Sain myös jonkin oudon sana päähäni.

Muistiinpanoiksi kirjoitin ylös: Arceptica, ympyrä sulkeutuu.

Arc tarkoittaa kaarta ja epitcaa googlettaessa hakutuloksista ja niiden kuvauksista silmään pisti "Eptica, a world-leading provider of multi-channel and multi-language". Channel tarkoittaa siis myös kanavaa, multi-channel voisi olla siis montaa tahoa kanavoiva henkilö (vaikka asiayhteydessä tuo tarkoittaa eri asiaa)...
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
heartyhug
Kummitus
Viestit: 59
Liittynyt: 22 Helmi 2010, 14:33
Paikkakunta: varsinais-suomi

Re: Kanavointi

ViestiKirjoittaja heartyhug » 07 Touko 2010, 00:13

Aika mielenkiintoista. :) Itsekkin googletan näkemiäni/kuulemiani kuvia ja sanoja, mutta vielä en ole löytänyt kovin hyviä tai selkeitä vastauksia.

Tässä yhtenä päivänä kanavoidessani näin sellaisen välähdyksen maisemasta, jossa oli kolme pyramidia veden päällä vierekkäin.. voisin ehkä yhdistää sen jotenkin Gizan kolmeen pyramidiin ja Niiliin.

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Kanavointi

ViestiKirjoittaja Wespa » 07 Touko 2010, 01:56

Mielenkiintoista. Pyramidit veden päällä voisivat myös viitata Atlantikseen.
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
heartyhug
Kummitus
Viestit: 59
Liittynyt: 22 Helmi 2010, 14:33
Paikkakunta: varsinais-suomi

Re: Kanavointi

ViestiKirjoittaja heartyhug » 07 Touko 2010, 22:53

Täytyykin googlettaa seuraavaksi Atlantista. Voisi ihan hyvin liittyäkkin siihen.

Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: Kanavointi

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 07 Touko 2010, 23:51

Katsoin joskus tämän vuoden tammikuussa Wespan kanavointivideon ja kokeilin yhtä menetelmää ja näin yhden "naisen" kasvot jotka olin muussa yhteydessä nähnyt aikaisemmin. Laitoin tuon "naisen" lainausmerkkeihin koska nimi joka kasvoihin liittyi on varsin mytologinen (eikä liity suomalaiseen mytologiaan mitenkään), nimenkin olin saanut tietooni vajaa kuukausi aikaisemmin unessa. Kasvot olivat tulleet mieleen muutama päivä ennen tuota nimeä eri tilanteessa kuin unessa.
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.

Avatar
Apophis
Jäsen
Viestit: 11
Liittynyt: 20 Tammi 2010, 08:54

Re: Kanavointi

ViestiKirjoittaja Apophis » 29 Heinä 2010, 14:25

Tein kanavointiharjoituksia. Halusin tietää onko ylipäätään jotain henkistä olemassa suuremmin. Halusin siis lähtökohtaisesti jotain merkkiä, jolla voisin rakentaa maailmankuvaani paremmaksi. Suljin siis silmäni, rentouduin. Olin päättänyt, että vaikka kuinka pelottaa,jatkan ns.kylmät väreet -vaiheen ohi.

Rentouduin, suljin silmäni. Pitkään aikaan ei tapahtunut mitään, joten keskitin ajatukseni. Silmäthän alkavat tuottamaan erilaisia värejä ja kuvioita kun silmät sulkee. Keskitin "katseeni" noiden kuvioiden "taakse." En tiedä miksi, tein vain niin hetken mielijohteesta. Keskitin ajatuksiani yhä enemmän ja enemmän ja halusin voimakkaasti jotain merkkiä, kuten "kunnollista" ufohavaintoa.

Lopulta.

Lopulta näin sellaista, mitä ei ole aiemmin näkynyt kun silmät ovat kiinni. Näitä värejähän tulee jatkuvasti kun silmät sulkee valoisassa paikassa. Mutta tällä kertaa näin pienen, sähkövälähdyksen omaisen sykähtävän välähdyksen. Katsoin uudelleen tarkemmin keskelle näkymää ja siellä se välähti, tällä kertaa huomattavasti suurempana.

Aukeaako kanavat? Avasin lopulta silmäni kun ne alkoivat väristä päässäni. Mistä on kysymys? Spekulointeja? Anyone?

Aukesi kanavat tai ei, jälkeenpäin tuli erittäin hyvä ja rauhallinen fiilis mutta samalla miettii että mitä helv...meikä ees kokeilee tämmösiä :D

riina
n00b
Viestit: 1
Liittynyt: 08 Elo 2010, 14:59

Re: Kanavointi

ViestiKirjoittaja riina » 08 Elo 2010, 15:21

wespalta oisin kysynyt ja saa muutkin kommentoida...


näen hyvin paljon ennejuttuja ja joskus tiedän tuntemattomista ihmisistä "kaiken"
mutta henkioppaan kanssa olen koomunikoinut vasta noin viikon ajan tosissani.

eilen kysyi nimeä ja minulle vastattaiin KOIBRA ja sitten pienen hiljaisuuden jälkeen
ARUS. en tiedä oliko siis 2 vai 1.

2 viikkoa sitten pyysin heiltä uutta työpaikkaa, kun 2 vuoden jälkeen en enää burn outin takia jaksa vanhassa ja sain
jo ennen töiden hakemista varmuuden ettei enää kesäloman jälkeen tarvi vanhaan paikkaan mennä.se oli siis henkinen varmuus jonka katsoin henkioppaani minulle antavan ja heti sitten sainkin uuden kivan työpaikan...

:tapu:

oletin että ovat hyviä henkioppaita /hyvä henkiopas , mutta eilen kun kysyin oletko valosta , ei vastausta tullut, sain vaan
armottoman päänsäryn ja vasen käteni puutui tunnottomaksi.

:alapeukku:


nyt mietin onko viestit hyvästä vai pahasta vai oliko linjoilla eilen muitakin, kun alkoi pää särkemään, mutta se kesti vaan sen aikaa kun olin yhteydessä, sitten heti loppui.

toissapäivänä pyysin merkkiä että onko se olemassa niin samalla aukesi kuivausrumpuni (joka oli päällä ja jota ei edes saa avattua lukon takia ennen ohjelman päättymistä)
olen 100 varma yhteydestä, mutta miksi minulle ei ainakaan vielä ole vastattu valokysymykseen.olen varmaan 4 vuotiaasta jutellut henkioppaalleni, mutta ei ole tullut mieleenkään että voisi olla #pahalta puolelta.
olenko siis voinut elämäni ajan jutella pahan kanssa.olen siis aina ollut yhteyksissä ja se on minulle ollut luontaista, mutta nyt olen panostanut asiaan tarkoituksella ja päivittäin.

Avatar
Jopelius
Peikko
Viestit: 227
Liittynyt: 07 Helmi 2010, 17:35
Paikkakunta: Mäntyharju CITY
Viesti:

Re: Kanavointi

ViestiKirjoittaja Jopelius » 08 Elo 2010, 16:17

riina kirjoitti:toissapäivänä pyysin merkkiä että onko se olemassa niin samalla aukesi kuivausrumpuni (joka oli päällä ja jota ei edes saa avattua lukon takia ennen ohjelman päättymistä)
olen 100 varma yhteydestä, mutta miksi minulle ei ainakaan vielä ole vastattu valokysymykseen.olen varmaan 4 vuotiaasta jutellut henkioppaalleni, mutta ei ole tullut mieleenkään että voisi olla #pahalta puolelta.
olenko siis voinut elämäni ajan jutella pahan kanssa.olen siis aina ollut yhteyksissä ja se on minulle ollut luontaista, mutta nyt olen panostanut asiaan tarkoituksella ja päivittäin.


Henkioppaathan ovat aina hyväntahtoisia, koska ne opastavat elämässä, kuten jossain mainittiinkin jo.

Jos jokin henki on pahantahtoinen, ei se ole ainakaan henkiopas, vaan saattaa se olla myös itse pirulainenkin, jota pitää vastustaa. Paha ei ikinä tule neuvomaan hyvällä tavalla. Pahan läsnäolon tunnistaa aina tietynlaisista tunteista; kateus, ahneus, viha yms.

Päänsärkysi johtui ehkä siitä että mielesi ei pystynyt käsittelemään kaikkea informaatiota, esimerkiksi siitä hyvyydestä?
Ei ole koskea tullut joka heivannut ois tämän jätkän tukilta pois.

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Kanavointi

ViestiKirjoittaja Wespa » 08 Elo 2010, 17:55

Henkiopas voi myös testata sinun omaa uskoasi tai omia ajatuksiasi/omaa asennoitumistasi. Kuitenkin sinä olet aina vallassa ja hallinnassa. Yleisesti ottaen jos opas antaa hyviä neuvoja ja niissä ei ole egoistista puolta (arvottomuuden tunne, parempi muita -tunne, pelosta tulevat tunteet jne.) niin kyseessä on hyvä opas. Henkioppaan kanssa voi kuitenkin aina työskennellä monesta eri näkökulmasta, mutta kun pitää oman sydämen avoinna (eli on luottavainen ja käyttää omaa rakkauttaan, sekä viisauttaan), niin on vahvasti omalla tiellä.

Itse olen saanu oppia ns. kantapään kautta henkioppaaltani, että tulevaisuuden ennustaminen ei ole niinkään mahdollista ainakaan jos ei luota sen tapahtuvan. Meillä on oma alitajuinen ja tietoinen voima jolla vaikutamme omaan tuelvaisuuteemme mm. tunteittemme ja uskomustemme avulla. Mikään ennustus ei ole koskaan kiveen hakattu vaan se voi muuttua. Toki voi saada myös sillä hetkellä vahvimman ennustuksen, mutta pitää muistaa että oma itse on hallinnassa.
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
akba
Alieni
Viestit: 141
Liittynyt: 15 Loka 2008, 17:10

Re: Kanavointi

ViestiKirjoittaja akba » 08 Elo 2010, 20:24

Lukasin tämän aiheen läpi ja katselin Wespan lähettämiä videoita ja linkkejä , joissa kerrottiin kanavoinnista. Nyt alkoi kyllä kiinnostamaan tämän ja saas nähdä yritänkö kanavointia tänä iltana :D
Maailmassa on tuhansia mielenkiintoisia asioita, joista kaikista voi oppia.

Avatar
Verninia
Alieni
Viestit: 109
Liittynyt: 07 Touko 2010, 19:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kanavointi

ViestiKirjoittaja Verninia » 10 Loka 2010, 20:40

Katsoin Wespan linkittämän ja puhuman videon. Kiitos! Siitä tulikin mieleen, että olen ehkä tietämättäni kanavoinut! Muutama kuukausi erään ystävän kuoleman jälkeen istuin yöllä tietokoneella, ja tuli tarve kirjoittaa. Avasin koneen tekstinkäsittelyohjelman, ja sormet lähtivät hyppimään näppäimistöllä itsestään ilman että olisin ehtinyt ajatella mitään, ihan kun minut olisi ohjelmoitu kirjoittamaan, kumma tunne, mutta en sitä sillä hetkellä ehtinyt miettimään. Kun luin valmiin tekstin, tuli vahva tunne, että minä en tätä kirjoittanut, vaan se tuli kauttani.

En ennen ollut kuullut kanavoimisesta mitään, toisaalta ajattelin että tapahtuma oli yön aivotoimintojen nollausta, toiveajattelua (että hän ottaisi yhteyttä kauttani), tai pelkkä inspiraatio, niitähän tulee. Tuossa kokemuksessa oli kuitenkin jotain erilaista kun tavallisessa inspiraatiossa.

Teksti puhui jotain siitä, että pitäisi lakata sureminen, silmät kiinni kulkeminen ja loputon murehtiminen ja muistaa se, että hän on täällä ja kaikki on hyvin. Lisäksi hän pyysi viestissä, ettemme tekisi surulla ja muistoillamme hänestä pyhimystä. Viesti loppui: "Heihei, voikaa hyvin, minä palaan taas."
To the rythm of quietness, I dance with emptiness.

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Kanavointi

ViestiKirjoittaja Koalani » 06 Marras 2011, 03:36

Verninia: Sun kanavointi tai kommunikaatio oli aito, ei epäilyä. Sun ystävä toi sulle viestin. Kun kuolleiden rakkaiden sielut tulee, ne nimenomaan kehottaa lakkaamaan suremasta, jatkamaan elämistä kuten ennen, yms.

Mina: Mä kyllä pelkään pahoin, et se entiteetti ei ollut sun henkiopas, vaan joko pimeä alien tai demoni. Opas valosta olisi heti sanonut olevansa sieltä, eikä olisi koskaan aiheuttanut sulle päänsärkyä tai puudutusta. Kipu ja puudutus ovat merkki siitä, et matalavärähtelyinen entiteetti pääsi sun vartaloon. Lisäksi opas valosta ei antaisi sulle heti uutta työpaikkaa, sen sijaan paha entiteetti tyydyttää heti meidän toivomuksia ja sillä tavalla me solmitaan sopimus sen kanssa. En tiedä, miksi yhtäkkiä ei tullut sun opas -jos sä sanot kommunikoivasi sen kanssa lapsuudesta asti- mutta ehkä sä olit väsynyt tai haikea kun sä otit yhteyttä... Sun täytyy rikkoa sopimus. Puhu entiteetille ja sano valon nimessä rikkovasi kaikki sopimukset pimeyden kanssa niin kauan kuin sun sielu on olemassa. Jos lisää negatiivisia juttuja tapahtuu, pistä mulle YV. Voit myös sytyttää kynttilä Arkkienkeli Mikaelille ja pyytää siltä apua ja opastusta.

Tää esimerkki näyttää kuinka varovainen täytyy olla jos haluaa kanavoida. Netti on täynnä valheellisia kanavointeja. Kanavoija haluaa esim. saada viestin arkkienkeli Mikaelilta, mutta saa sen sijaan pimeän avaruusolion, joka esittäytyy Mikaelina. Eikä kanavoija aavistaakaan sitä. Parasta on siis pyytää opastusta häneltä ja jos haluaa kanavoida kutsua opas. Kuten Hartsa pari otteeseen tässä huomautti, vaikka viesti on positiivinen ja sisältää paljon informaatiota, jossain kohteessa se tuntuu väärältä. Ne on hyvin fiksuja, ne antaa vaikka kuinka paljon oikeata informaatiota, mut valehtelee juuri niissä kohdissa, jotka edistää agendaansa. Mun opas on puhunut mulle paljon siitä, miten erottaa valoisaa ja pimeää entiteettia lukemissani kanavoinneissa. Se ei ole helppoa, mutta mun tiedot auttaa paljon.

Kun mä itse kanavoin opasta, mä hypnotisoin työtoveriani, joka tekee astraalireissun ja opas tulee sen sisään. Eli silloin ei voi käydä väärin, koska työtoverin sielu katselee, mitä tapahtuu ja tietää, onko todella opas se, joka tulee, vai ei. Meille tulee silloin tällöin pahoja avaruusolioita, jotka yrittää solmia sopimuksia mun kanssa. Ne tekee todella houkuttelevia tarjouksia! Mut mä tiedän paremmin, mä torjun niitä ja lähetän olioita pois.

Niistä pyramiideista vielä: Vanhojen jumalten aikana pyramiideja käytettiin energian hankkimisvälineinä. Ne oli niin aseteltu, et niiden muodot vastasi täysin tiettyjä tähtikuvioita. Pyramiidien huipulla oli kultatoppi, mikä on hyvä ajaja. Tähtien energia imeytyi ja sitä levitettiin koko planeetalle. Tutkija Dimosthenis Liakopulos on selittänyt sen hyvin kirjoissaan. Sen lähde ovat Kuparikirjat, muinaiskrekkalaisia kirjoituksia, jotka on löydetty ja pidetty salaa.

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Kanavointi

ViestiKirjoittaja Koalani » 06 Marras 2011, 03:41

Mä yritin pistää valokuvan niistä tähtikuvioista ja pyramiideista, mut ei tapahdu mitään, jos painan Img:iin, paitsi et ruutuun näkyy Img. Onks jokin temppu?

Avatar
OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viestit: 979
Liittynyt: 04 Touko 2009, 22:59
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Kanavointi

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 06 Marras 2011, 08:49

Sinun pitää pastettaa linkki kokonaisuudessaan tänne ja lisätä sen alkuun ja loppuun samat mitkä tulee lukemaan "img" nappia painamalla. Tai sitten lisäät linkin, maalaat sen yli ja sitten painat, ei tarvi turhaan kirjoitella.
Mutta on aina parempi jos foorumeilla laittaa kuvat pelkkänä linkkinä, hitaampien yhteyksien omistajia ärsyttää jos jokainen threadi on täynnä raskaita kuvia joita pitää turhaan latailla jos niitä ei halua nähdä.
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi


Palaa sivulle “Parapsykologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa