Spiritismi

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...
Avatar
Werttinen
Maahinen
Viestit: 193
Liittynyt: 16 Tammi 2008, 15:18
Paikkakunta: Järvenpää
Viesti:

Re: Spiritismi

ViestiKirjoittaja Werttinen » 30 Maalis 2008, 17:33

khyl voi jos se kapistus minkä avulla henki kutsutaan jää johonkin se toimii ikäänkuin portaalina henkimaailmaan.
Eksyin kerran viisauden valtatielle.

Avatar
master of pentagram
Jäsen
Viestit: 15
Liittynyt: 25 Maalis 2008, 16:28
Paikkakunta: jumalan selän takana
Viesti:

Re: Spiritismi

ViestiKirjoittaja master of pentagram » 30 Maalis 2008, 19:28

Ku koitin heilurin kaa nii ei tapahtunu muuta ku että heiluri pyöri lautaa ympäri...
Deus Et Natura No Faciunt Frusta

Avatar
Sorrow
Kummitus
Viestit: 77
Liittynyt: 25 Tammi 2008, 17:49

Re: Spiritismi

ViestiKirjoittaja Sorrow » 01 Huhti 2008, 21:59

En usko spiritismiin. Se on osoitettu jo Bullshitiksi...
The Bible is fiction and God is a lie

Osgar
Jäsen
Viestit: 8
Liittynyt: 09 Huhti 2008, 14:10

Re: Spiritismi

ViestiKirjoittaja Osgar » 09 Huhti 2008, 16:30

Tuttu kokeili spritismiä, sai viestin että oli raskaana, teki itsemurhan. Ja sen jälkeen todettiin että ei hän ollut raskaana. Eli kannattaa miettiä kannattaako pelata. Ja onhan nuita juttuja että spirtismi on johtanut useampaankin kuolemaan.

Avatar
tuputhy
Velho / Noita
Viestit: 496
Liittynyt: 19 Tammi 2008, 13:59
Paikkakunta: Imatra

Re: Spiritismi

ViestiKirjoittaja tuputhy » 09 Huhti 2008, 20:55

Huhhuh..minä kyllä uskon että spiritismi toimii.On kokemusta, ei ikinä enää..
Jalat maassa, pää pilvissä

Avatar
Tunhhu
Demoni
Viestit: 507
Liittynyt: 10 Maalis 2008, 02:18
Paikkakunta: Kotka

Re: Spiritismi

ViestiKirjoittaja Tunhhu » 09 Huhti 2008, 21:34

mä olen vaan kuullu niitä urbaaneja legendoja näistä jutuista mitä on tapahtunu, kun pelattu.. niitä on aika vaikea uskoa kaikkia kun ei ole ikinä kokeillut kyseistä peliä, mut olen kuullu parilta kaveriltakin että outoja on tapahtunu pelin aikana.. joten jotain mystiikkaa tähän varmasti liittyy :D...
I believe..

Avatar
Zipuli
Poltergeist
Viestit: 340
Liittynyt: 13 Huhti 2008, 11:34

Re: Spiritismi

ViestiKirjoittaja Zipuli » 14 Huhti 2008, 14:13

Minä itse en ole kokeillut / enkä ikinä kokeilekkaan. Olen niin paljon kamalia kauhutarinoita kuullut.

Löysinpä kerran takapihalta
Halinallen mättään alta
Hämmästyin ja tuntui pahalta
Halinalle näytti lahnalta

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Spiritismi

ViestiKirjoittaja Gitarre » 15 Huhti 2008, 14:00

Jotenkin tuo spiritismi mua kiehtoo mutta enpä tiiä että viittiikö sitä kokeilla :ghost3:
I'd rather regret doing something than not doing something.

Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Spiritismi

ViestiKirjoittaja Tiia » 25 Huhti 2008, 09:45

On tullu kokeiltua.

Väkisin joku pakotti kynän käteen siinä ja sit se alko tuhrustaa jotain nimeä, en muista mitä, enkä halua muistaa. Lopetin pelin ilman lupaa ja tuntuu että joskus joku olis huoneessa vieläkin.

Avatar
Eob
Velho / Noita
Viestit: 479
Liittynyt: 04 Helmi 2008, 20:34
Paikkakunta: Kempele

Re: Spiritismi

ViestiKirjoittaja Eob » 25 Huhti 2008, 12:51

Tiia kirjoitti:On tullu kokeiltua.

Väkisin joku pakotti kynän käteen siinä ja sit se alko tuhrustaa jotain nimeä, en muista mitä, enkä halua muistaa. Lopetin pelin ilman lupaa ja tuntuu että joskus joku olis huoneessa vieläkin.


Onko tapahtunu huoneessa mitään outoa? ;o
Kyllä jalat yltää pohjaan, mutta pää ei pinnalle.

Avatar
Vic Rattlehead
Meedio
Viestit: 675
Liittynyt: 31 Tammi 2008, 17:50
Paikkakunta: Tampere

Re: Spiritismi

ViestiKirjoittaja Vic Rattlehead » 25 Huhti 2008, 13:31

Miksi kukaan ei ikinä vaikka kuvaa spiritismi istuntoaan? Mun mielestä joku tarpeeksi rohkea voisi mieluiten yksin tai korkeintaan kahestaan jonkun kaverin kanssa kuvata spiritismi istuntoaan ja sitten pistää sen tänne näytille. Jos sillä kerralla ei tapahdu mitään niin ottee uudestaan ja kuvaa jälleen niin kauan kun tulee.

En usko spiritismiin ennen kuin itse näen/koen livenä tai näen luotettavalta taholta kuvatun videon jossa tapahtuu jotakin.

Avatar
joni
Henkiparantaja
Viestit: 378
Liittynyt: 15 Maalis 2008, 15:01
Paikkakunta: TAMPERE!!!!!!!!!
Viesti:

Re: Spiritismi

ViestiKirjoittaja joni » 25 Huhti 2008, 15:37

Mummoni sanoi kerran että älä koskaan pelaa spiritismiä jos joku kaveri kysyy meinaan se oli sanonu että oli jostain kuullut että kun siinä vaikka sanotaan että paha on selkäsi takana niin jos katsoo niin kuolee pian.
Legendaarista!! \,,/ (*L*) \,,/

Avatar
Korvapuikko
Meedio
Viestit: 663
Liittynyt: 21 Huhti 2008, 14:11
Paikkakunta: jossain päin suomea

Re: Spiritismi

ViestiKirjoittaja Korvapuikko » 25 Huhti 2008, 16:56

joni kirjoitti:Mummoni sanoi kerran että älä koskaan pelaa spiritismiä jos joku kaveri kysyy meinaan se oli sanonu että oli jostain kuullut että kun siinä vaikka sanotaan että paha on selkäsi takana niin jos katsoo niin kuolee pian.


Tietysti, ei epäilystäkään :roll:
Oli kyllä turhin repliikki mitä ikinä tänne kirjottanu
Uskotko sinä paranormaaliin sen takia että todisteet viittaisivat siihen vai koska haluat uskoa?
Valaisevia linkkejä: LINKKI LINKKI LINKKI

Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Spiritismi

ViestiKirjoittaja Tiia » 25 Huhti 2008, 19:35

Eob kirjoitti:
Tiia kirjoitti:On tullu kokeiltua.

Väkisin joku pakotti kynän käteen siinä ja sit se alko tuhrustaa jotain nimeä, en muista mitä, enkä halua muistaa. Lopetin pelin ilman lupaa ja tuntuu että joskus joku olis huoneessa vieläkin.


Onko tapahtunu huoneessa mitään outoa? ;o


Välillä tavarat siirtyny eri paikkoihin vaikka oon pistäny ihan toiseen paikkaan ja joskus näkyy ihan kun omituisia hahmoja seinillä, lattioissa, sellasia varjoja, jne..

Avatar
joni
Henkiparantaja
Viestit: 378
Liittynyt: 15 Maalis 2008, 15:01
Paikkakunta: TAMPERE!!!!!!!!!
Viesti:

Re: Spiritismi

ViestiKirjoittaja joni » 25 Huhti 2008, 21:51

Korvapuikko kirjoitti:
joni kirjoitti:Mummoni sanoi kerran että älä koskaan pelaa spiritismiä jos joku kaveri kysyy meinaan se oli sanonu että oli jostain kuullut että kun siinä vaikka sanotaan että paha on selkäsi takana niin jos katsoo niin kuolee pian.


Tietysti, ei epäilystäkään :roll:
Oli kyllä turhin repliikki mitä ikinä tänne kirjottanu

Siis tarkoititko että minun sanoma repliikki oli turhin? Jos oli niin en minä voi tietää kaikkea.
Legendaarista!! \,,/ (*L*) \,,/

Avatar
Korvapuikko
Meedio
Viestit: 663
Liittynyt: 21 Huhti 2008, 14:11
Paikkakunta: jossain päin suomea

Re: Spiritismi

ViestiKirjoittaja Korvapuikko » 27 Huhti 2008, 14:36

joni kirjoitti:
Korvapuikko kirjoitti:
joni kirjoitti:Mummoni sanoi kerran että älä koskaan pelaa spiritismiä jos joku kaveri kysyy meinaan se oli sanonu että oli jostain kuullut että kun siinä vaikka sanotaan että paha on selkäsi takana niin jos katsoo niin kuolee pian.


Tietysti, ei epäilystäkään :roll:
Oli kyllä turhin repliikki mitä ikinä tänne kirjottanu

Siis tarkoititko että minun sanoma repliikki oli turhin? Jos oli niin en minä voi tietää kaikkea.

Kirjoitin oudolla sanamuodolla, tarkoitin omaa repliikkiäni
Uskotko sinä paranormaaliin sen takia että todisteet viittaisivat siihen vai koska haluat uskoa?
Valaisevia linkkejä: LINKKI LINKKI LINKKI

Avatar
Samahe
Jäsen
Viestit: 11
Liittynyt: 27 Huhti 2008, 19:51
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Spiritismi

ViestiKirjoittaja Samahe » 28 Huhti 2008, 10:22

Uskon kyllä, että spiritismi voi toimia, mutta en menisi missään nimessä itse kokeilemaan.
Siitä on tullut kuultua lähinnä negatiivisia juttuja ja seurauksia, itseltä varmaan järki lähtisi jos mitään tapahtuisi moisen session aikana.
Kaveri on kyllä yrittänyt suostutella kokeilemaan, mutta kieltäydyin jyrkästi. :D
Mikä tahansa on mahdollista.

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Spiritismi

ViestiKirjoittaja Gitarre » 29 Huhti 2008, 21:00

En ole kokeillut mutta jokin siinä hommassa vetää puoleensa elikkä haluttaisi kokeilla mutta toisaalta pelkään sitä....
I'd rather regret doing something than not doing something.

Avatar
Mya_
Kummitus
Viestit: 89
Liittynyt: 30 Huhti 2008, 18:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Spiritismi

ViestiKirjoittaja Mya_ » 30 Huhti 2008, 19:10

on tullut tätäkin sitten kokeiltua, kahdestikin.

ensimmäisen kerran oltiin kahden kaverini kesken toisen kaverini huoneessa. Meillä oli viisi kynttilää, riimukiviä, suitsuke jne. esillä. Lautaa meillä ei ollut, sillä siinä vaiheessa ei uskallettuottaa sitä askelta eteenpäin.
Siinä sitten kynttilänvalossa (ja kellohan siis oli jotain 12 yöllä/vähän päälle) päätettiin että koitetaan kutsua henkiä. Jokaista vähän pelotti ja arvelutti, mut rohkeasti alettiin jokainen hiljaa mielessämme pyytää jotakuta paikalle.
Vähän ajan kuluttua minä sanoin ensimmäisenä että nyt meni fiilis ohi, ei tuu mitään. Siinä sitten toinenkin kaverini tuumasi että joo ei mullakaan oo sitä fiilistä. Juuri kun toinenkin kaverini oli sanomassa että taisi mennä tsäänssit sivu suun, niin ulkoa alkoi kuulua ihan ihmeellistä ääntä. Tiedän että tämä kuulostaa tosi oudolta jne, mutta se ääni kuulosti siltä kuin joku villisika tms. olisi kiljunut. Aluksi se kuului kaukaa ja sitten läheni ja läheni.. Jokainen meistä kuuli sen ihan selkeästi. En osaa sanoa kauanko se kesti, sillä musta se meni melko nopeasti pois (mua ilmeisesti pelotti vähiten), kun taas kavereideni mielestä se kesti ikuisuuden..
Minusta se kuulosti siltä kuin joku pieni mutta hyvin, hyvin ilkeä olisi tullut siihen ikkunan taakse kiljumaan, kun taas kavereistani se jokin vaikutti olevan tosi iso. Mutta se ei ollut mikään villieläin, sillä kaverini asuu kuitenkin Helsingissä, eikä se myöskään ollut auton jarru tms (sillä kyllä minä nyt kaupunkilaisena sellaisenkin äänen tunnistan?), sillä se ääni kuului ihan selkeästi kaverini takapihalta.
Se ääni oli sellainen kiljuva, toisinaan hieman röhkivä, joskus taas kuulosti siltä ettei se jokin saanut kunnolla henkeä.

Sitten toisen kerran oltiin samojen kavereiden plus parin muun kanssa, ja ihan laudan kera, yrittämässä spiritismiä. Tällä kerralla ei tapahtunut oikein mitään erityistä, värjöttelimme vain kylmässä. Minä sitten odottelusta tuskastuneena ajattelin että "jos tämä ei toimi, niin lähettäkää joku humalainen tuonne örveltämään". Pian yksi kavereistani sitten huomasi lähellä jonkun känniläisen, ja tuumasin että tämä ei tule nyt toimimaan..

Mut joo, sen tahdon vielä sanoa että spiritismi ihan oikeasti toimii, sitähän on käytetty jo vuosisatoja yhteydenpitoon henkien kanssa..

Avatar
Ghost Hunter
Valaistunut
Viestit: 39
Liittynyt: 02 Touko 2008, 15:53
Paikkakunta: Kiiminki

Re: Spiritismi

ViestiKirjoittaja Ghost Hunter » 03 Touko 2008, 14:15

En oo ite kokeillu, mutta mun äiti kerto et se meni kaappiin spiritismiä. Se siinä pelas nii arvatkaa mitä tapahtu! LASI EI LIIKKUNU! XD Shokeeraavaa
Älä vaan katso taaksesi. Järkytyt.


Palaa sivulle “Parapsykologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa