Spiritismi

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...
Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Spiritismi

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 27 Heinä 2008, 15:31

Tietenkin... niinpä niin...
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Exitium
Maahinen
Viestit: 188
Liittynyt: 11 Syys 2008, 15:51

Re: Spiritismi

ViestiKirjoittaja Exitium » 13 Syys 2008, 11:55

Olen kokeillut. En suosittele kokeilemaan sitä vain sen takia kun on vaikka tylsää tai muuten vain haluat testata millasta se on sillä henkiä ei pidä häiritä muuta kuin sillon kun tosiaan tarvitset apua.
Telecvovim!

J. Doe
Valaistunut
Viestit: 49
Liittynyt: 15 Syys 2008, 03:01

Re: Spiritismi

ViestiKirjoittaja J. Doe » 16 Syys 2008, 03:51

Olen kerranan kokeillut ja ei tapahtunut mitään, patsi jossain vaiheessa aamuyötä ikään kuin
joku olisi puhaltanut kynttilät sammuksiin. Sytytin uudestaan ne ja hetken päästä kävi
samoin. Seuraavana päivänä kokeilin että toimiiko ne tuikut vai heitänkö pois.
Ne paloi ongelmitta loppuun asti samoissa lyhdyissä.
Mummoni on kertonut kokeilleensa toisten mukana spiritismiä keuhkoparantolassa ollessaan.
Se oli toiminut, mummoni lopetti siihen, kun yksi oli kysynyt että koska kuolee vastaus oli ollut kahden viikon päästä. Samana yönä mummoni näki haanun joka avasi oven ja katsoi mummoani hetken ja lähti :ghost2: . mummolleni tuli vahva tunne että kaikki ei ole kotona hyvin ja vaati päästä kotiin seuraavana päivänä. Pääsi lähtemään kovan väittelyn päätteeksi ja kirjoittamalla lapun että sairaala ei ole vastuussa jne. Kotiin päästyään mummoni kuuli että yöllä oli sisälle pyrkinyt mies,
joka oli etsintä kuulutettu kolmi henkisen perheen murhasta. tarina jatkuisi vielä mutta ei taida sopia aiheeseen. Niin palataan siihen joka kyseli koska kuolee. tämä henkilö pääsi sairaalasta kotiin viikon päästä terveenä mutta, oli kuollut äkillisesti viikon kotona olon jälkeen...

Avatar
grimreaper
Jäsen
Viestit: 22
Liittynyt: 03 Elo 2008, 16:23
Paikkakunta: graveyard

Re: Spiritismi

ViestiKirjoittaja grimreaper » 16 Syys 2008, 16:50

Kyllä, olen pelannut spiritismiä. Ja meinaan kyllä, että se oli se ensimmäinen ja viimeinen kerta, kun leikin henkien hermoilla!

Eli siis, kavereiden kanssa vitsimielessä tehtiin näin, yhdellä vuotta minua vanhemmalla kaverilla oli spiritismiohjeet - minä ja ikäiseni kaveri sitten suostuttiin, oikeastaan vähän niin kuin tasaväkinen päätös.

Lauta tehtiin leivinpaperille, ja ensimmäiseksi pelattiin päivällä, ja oltiin niin kovaa niin kovaa, kun mitään odotettavaa ei tapahtunut. Mitä nyt yläkerran portaat narisivat yhtenään.. Mutta sitten myöhään illalla kun pelattiin toisen kerran, toivottiinkin jo ettei koskaan oltaisi edes koitettu.

Lasi liikkui - eikä kukaan siis koskaan siirtänyt sitä, mutta se kyllä liikkui niin huomattavan vähän. Ja kun me lopetimme pelin kesken, menimme siis alakertaan kaverilla pesemään tyyliin hampaamme tai jotakin. No kaverit menivät sitten takaisin ylös - ja kysyin varmaan oliko lasi liikkunut. Ja he sanoivat että kyllä. ''Ei''n kohdalle, kun kysyimme että voisimmeko lopettaa jo. No siitä seurasi paniikki - ja kauan kestävää pelkoa, joka ei ole minun osaltani edes vielä kadonnut.

Poltettiin lauta ja haudattiin koko idea. Ei välttämättä kovin paljoa mitään, mutta sai tällaisen puoliskeptikon miettimään, että olisikohan niitä henkiä sittenkin oikeasti olemassa..
keep begging for more.

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Spiritismi

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 17 Syys 2008, 17:50

Niin, ja kaverit olivat liikuttaneet lasia poissa ollessasi. Ei mikään kauhean paha purtava terveelle järjelle.
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
tuputhy
Velho / Noita
Viestit: 496
Liittynyt: 19 Tammi 2008, 13:59
Paikkakunta: Imatra

Re: Spiritismi

ViestiKirjoittaja tuputhy » 17 Syys 2008, 23:21

Olen kokeillut spiritismiä ja tiedän että se toimii!Tapahtui taannoin sellainen juttu, että päätin , etten ikinä enää pelaa, enkä ole pelannut!
Jalat maassa, pää pilvissä

Avatar
Twisted
Kummitus
Viestit: 99
Liittynyt: 06 Touko 2008, 22:09

Re: Spiritismi

ViestiKirjoittaja Twisted » 17 Syys 2008, 23:55

Valaise Tuputhy toki lisää, ellei henkilökohtaisuuksiin mennä. :) Otus nimeltä Mielenkiinto karjuu sisälläni, nälissään.

Avatar
tuputhy
Velho / Noita
Viestit: 496
Liittynyt: 19 Tammi 2008, 13:59
Paikkakunta: Imatra

Re: Spiritismi

ViestiKirjoittaja tuputhy » 18 Syys 2008, 00:10

No, kerrotaan: Asuin silloin Italiassa ja päätettiin pelata spiritismiä. Paikalla olivat siskoni, sekä meidän kummankin miesystävät. Systeri sanoi heti alkuun, että menee nukkumaan, eikä osallistu. Sitten hänen ja minun miesystävät ja minä aloitettiin.

Laitettiin ne kirjaimet siihen paperille ja käännettiin juomalasi nurinpäin siihen keskelle. Laitettiin sormet lasin päälle siten. etteivät ne koskettaneet lasia. Miesystäväni kutsui isoisänsä henkeä (koska normaali"vastaatko" ei toiminut) Kuinkas ollakaan; siskoni miesystävä alkoi hengittää ensin tosi kiivaasti ja sitten lopetti hengittämisen kokonaan. Siinähän sitten säikähdettiin ja yritin saada häntä hengittämään painamalla kättä pois lasin päältä, mutta se ponnahti aina takaisin siihen. Sitten läpsyttelin häntä poskille, muttei herännyt..Siinä meni varmaan yli minuutti, kun se tyyppi ei hengittänyt ollenkaan. Sitten tää minun miesystävä napsautti sormiaan ja tämä kaveri heräsi. Merkillistä tässä on se, ettei lasi liikkunut ollenkaan (toisin, kuin pentuna, kun kokeiltiin) mutta vastaus tuli: Siskoni miesystävä oli ollut naimisissa Ranskalaisen naisen kanssa aikaisemmin ja kertoi nähneensä siitä syntyneen Ranskassa asuvan tyttärensä hymyilemässä hänelle!

Tää oli niin kammottava kokemus, että sinä yönä keräsin viereeni kaikki pyhäinkuvat, mitä löysin (niitähän Italiassa riittää..)

Sen jälkeen en ole kyseistä peliä pelannut, enkä pelaa!
Jalat maassa, pää pilvissä

Avatar
chrissy666
Kummitus
Viestit: 86
Liittynyt: 27 Helmi 2008, 14:41

Re: Spiritismi

ViestiKirjoittaja chrissy666 » 18 Syys 2008, 11:20

Olen kyllä useaankin otteeseen sitä harrastanut nuorempana ihan vain huvin vuoksi. En minä ole ikinä edes uskonut tuohon spiritismi hömpötykseen. Siskoni ja hänen kaverinsa ovat myös sitä joskus pelanneet, yksi jätkä sekosi, mutta se oli kyllä ihan vain hänen henkisen mielentilansa syytä. Ja on nykyään taas ihan ok. Liian vilkas mielikuvitus.
Kotoba wa iranai Kimochi ga aru kara
[Emme tarvitse sanoja Koska meillä on tunteet]

Atomipommi
Alieni
Viestit: 105
Liittynyt: 18 Syys 2008, 18:46

Re: Spiritismi

ViestiKirjoittaja Atomipommi » 18 Syys 2008, 19:20

Empä ole kokeillut, ihan mielenkiintoista kyllä olisi kokeilla. Kerran saatiin koottua pariton määrä heppuja pelaamaan, muttei löydetty sopivaa paikkaa, joten tyssäsi siihen.

Avatar
Regina
Valaistunut
Viestit: 31
Liittynyt: 20 Syys 2008, 17:04

Re: Spiritismi

ViestiKirjoittaja Regina » 20 Syys 2008, 18:13

Empä ole kokeillut, ihan mielenkiintoista kyllä olisi kokeilla.


Jep niin olisi, mutta kuitenkin sekoisin totaalisesti eikä olis paluuta normaaliin, ainakaan mulla. Mä tuppaan säikkymään välillä todella pahasti. Niitä on kuullu kaiken näkösii legendoja siitä ku joku on kysyny millon kuolee, lasi liikkuu ja muodostaa sanan tänään. Ja sit vaikka se jää rekan alle tai lentää rappusissa.
The Truth Is Out There.

Ava; Rebecca Lupin (FinFanFun.Fi)

Avatar
Phantom
Demoni
Viestit: 523
Liittynyt: 18 Syys 2008, 20:38

Re: Spiritismi

ViestiKirjoittaja Phantom » 11 Loka 2008, 02:09

Itse kokeillu 17 vuotiaana ja sanon että itku tuli ja en kokeile enää ikinä.Oltii sellasella kodalla ringissä keskellä korpea. Nuotio keskellä lauta siinä vieres penkil. Ei tarvinnu nimittäin puita lisäillä nuotioo.Mukana meillä oli siis lauta, lasi, ja jonkin sortin "noita" kirja missä jotain loitsuja tai semmosta. kaveri sit niitä "loitsuja" luki siinä. ....tää tapahtu siis vuonna-97 mun iän voitte laskee tosta. Tohon aikaan olin olevinaan kovaa jätkää ja musta magia yms kiinnosti helvetisti. Kiinnostaa kaikki yliluonnolinen nykyäänkin mutta mutta....
"Its preparations are concealed, not published. Its mistakes are buried, not headlined. Its dissenters are silenced, not praised. No expenditure is questioned, no rumor is printed, no secret is revealed." JFK

Avatar
Brecle
Maahinen
Viestit: 168
Liittynyt: 17 Syys 2008, 16:40
Paikkakunta: Porvoo

Re: Spiritismi

ViestiKirjoittaja Brecle » 13 Loka 2008, 20:17

Joskus kokeillut Ouija-lautaa veljen ja sen kavereiden kanssa, olin varmaan 5 ja kysyin että saanko kiiltävän pokemon-kortin
Alkuaineisiimme kaiverrettu, hermostomme raapustettu,
ekstaasin sydämessä, silmien välissä. Tuuman kokoinen piste, tuijota siihen.



Sharpened Mind With Steeled Back

Avatar
Saagai
Jäsen
Viestit: 15
Liittynyt: 09 Loka 2008, 18:10

Re: Spiritismi

ViestiKirjoittaja Saagai » 13 Loka 2008, 20:21

Itse en ole kokeillut, enkä aijokaan(oli se kuinka kiinnostavaa tai houkuttelevaa hyvänsä) sotkeutua moiseen. Tosin juuri puhuimme yhden ystäväni äidin kanssa, joka on kokeillut nuorena spiritismiä. Eipä halunnut puhua, mitä oli kysellyt tms., mutta sanoi, että lasi oli liikkunut. Tosin, 'henki' oli sanonut vastukset väärin. Hän sanoi, että 'henki' vastasi, mitä pelaaja halusi. Eli jotain joukkohallusinaatiota? Ystäväni äiti oli kysynyt jotain asiaa, minkä vastausta hän ei silloin tiennyt. Myöhemmin kun hän oli ottanut asiasta selvää, totesi, että henki oli vastannut siihenkin väärin.

Eli spiritismi toimi ja ei toiminut.

Minusta ei kannata kokeilla ihan vaan "kokeilumielessä" spiritismiä tai muutenkaan sekaantua henkimaailman asioihin, sillä en usko, että se ei ole eläviä ihmisiä varten... kaikki ajallaan. Ei kannata alkaa leikkimään näillä asioilla.

Avatar
charlie
Jäsen
Viestit: 13
Liittynyt: 09 Joulu 2008, 15:40

Re: Spiritismi

ViestiKirjoittaja charlie » 13 Joulu 2008, 14:45

En ole koskaan kokeillut mutta olen kyllä monesti harkinnut, ja tekisi kyllä mieli kokeilla.

Onko jollakin kokemuksia jostain kauheasta & pelottavasta mitä on tapahtunut kun on pelannut?

Kaverini äiti kertoi pelanneensa ystävänsä kanssa nuorena, ja samana iltana ennen nukkumaan menoa nähnyt 2 metrisen mustiin pukeutuneen miehen seisovan ovella jonka toinen kasvopuolisko on keltainen smile-hymynaama ja toinen puoli saatanan punainen kasvonpuolisko ja pirunsarvi.
Turha piiloutua, ne löytävät sinut silti.

Chrisya
Jäsen
Viestit: 8
Liittynyt: 17 Joulu 2008, 16:28

Re: Spiritismi

ViestiKirjoittaja Chrisya » 17 Joulu 2008, 17:56

Maratzu kirjoitti:Itse en kyllä uskaltais koskaan pelata tota, sillä kerran kuulin jutun jossa pieni ryhmä oli kokoontunut pelaamaan spiritismiä ja sitten ne oli kysynyt, "Kuka tässä huoneessa olijoista kuolee ensimmäisenä?". Kohta oli tullut vastaus, että "Se joka lähtee viimeisenä tästä huoneesta." Kaikki oli lähtenyt juoksemaan kohti ovea ja se joka oli tullut viimeisenä kaatui, taittoi niskansa ja kuoli.


Tämä on taas niitä "veljenvaimonsiskonkaimanlemmikinomistajanveljenkaima pelasi spiritismiä ja näin siinä kävi"-juttuja. Niissä tuskin on perää. Joku random heppu on keksiny kivan tarinan tylsyyksissään ja laittanu liikkeelle ja nyt niitä pyöritetään jokaikisellä foorumilla.

Voi olla että joku on jo huomauttanut Maratzulle tästä, en jaksanut selata enempää viestejä.

Avatar
Tintti
Valaistunut
Viestit: 43
Liittynyt: 28 Loka 2008, 21:58

Re: Spiritismi

ViestiKirjoittaja Tintti » 02 Touko 2009, 00:22

En ole kokeillut ja en tule kokeilemaankaan. Ikinä ei tiedä minkälainen henki sieltä puskee, voi olla ihan normaali mutta voi myös olla levoton ja aiheutaa harmia.

Avatar
Reikämies
Kummitus
Viestit: 58
Liittynyt: 27 Touko 2009, 21:53

Re: Spiritismi

ViestiKirjoittaja Reikämies » 27 Touko 2009, 22:22

Kokeiltu on parikin kertaa, iha mielenkiintosta illanvietettä silleen. Joskus säikähettii ku pelattii niinku semmosessa autiotalossa ja siinä oli kaks huonetta, pelattiin siinä nii joku kävi niinkun kävelemässä siellä toisessa huoneessa :s
Siis sieltä kuulu iha selviä askeleita :ghost: Mentii kattoon nii ei siellä ketää ollu mutta säikähettii silti : D
Juodaan viinaa :>

Avatar
Tenkku
Peikko
Viestit: 219
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 01:13
Paikkakunta: Oulu

Re: Spiritismi

ViestiKirjoittaja Tenkku » 03 Loka 2009, 21:27

Ei kummosempia kokemuksia itellä, joskus nelosella (?) kokeilin kahen kaverin kanssa ja muuta ei tapahtunut kun lopetettiin siihen että kaveri sekosi täydellisesti. Sai ihme sätkyjä lattialla ja piti ihmeellistä ääntä. Tarrasi mun jalkaan tosi lujasti ja se oli tosi pelottavaa. Siihen loppu sitten se peli. Kummallisinta on ehkä se että tämä kyseinen kaverini on aika ns. hienohelma eikä olisi mistään hinnasta tehnyt mitään niin noloa.
Fabulous babe

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Spiritismi

ViestiKirjoittaja Gitarre » 03 Loka 2009, 21:40

Kamalasti taas alkanut kiinnostamaan kyseinen "peli"... Myös mm. mustaraamattu, saatananpalvonta ym henkiin yhteydenottaminen kiinnostaisi. Kaipa sitä spiritismiä voisi joskus kokeilla.
I'd rather regret doing something than not doing something.


Palaa sivulle “Parapsykologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa