Spiritismi

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...
Avatar
OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viestit: 979
Liittynyt: 04 Touko 2009, 22:59
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Spiritismi

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 06 Loka 2009, 18:06

Tämä on niitä juttuja joissa kannattaa se yläkerta olla kunnossa (eli järki). Jos pelkää pirusti kaikkea mitä ko. harrastukseen liittyy, ei sitä hirveän innolla kannata lähteä touhuamaan.
Itse en tietyllä tasolla usko ko. "pelin" toimintaan, mutta en lähde kieltämäänkään sen toimivuutta.
Väitetysti touhun kautta voi ottaa yhteyttä tuonpuoleiseen jne. ja pahimmissa tapauksissa homman kautta voi jäädä kaveri kiusaamaan... Nuo siis väitettyjä asioita. Eli pahimmillaan kakaroilla leikkaa aivot kiinni ja sitten mussutetaan vahvaa lääkitystä.

Carcassin kanssa ollaan keskusteltu aika hyvin spiritismisessiosta ja kaikesta mikä asiaan liittyy. Tarkoituksena olisi ehkä joskus tehdä oma lauta, pitää pieni istunto ja laitteiden kanssa katsoa, että tapahtuuko mitään oudompaa session aikana.
Tietysti vedetään ihan "oppikirjan" mukaisesti koko hoito, eli nämä ns. alkuloitsut, suojakehät, turvapaikat jne. Eli hyvin hyvin vakavalla otteella, mutta kuitenkin kadottamatta sitä puhdasta maalaisjärkeä koko hommasta.
Moni varmasti miettii, että "mitä ihmeen alkuloitsuja ja suojakehiä, eihän se ole kuin pelleilyä", mutta jos jostain ihmeen syystä ja vastoin kaikkia luonnon lakeja se FUBAR tilanne iskee, niin ompahan varauduttu. :)
Ei vara venettä kaada vaikka puhutaankin aikalailla huuhaa maailman jutuista.
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi

Avatar
carcass
Peikko
Viestit: 211
Liittynyt: 14 Kesä 2009, 22:57
Paikkakunta: Pohjola
Viesti:

Re: Spiritismi

ViestiKirjoittaja carcass » 20 Loka 2009, 02:08

Itsellä on jo selvä visio -laudasta, sen rakenteesta ja yksityiskohdista.
-Mitään pahvista härpäkettä ei ole tarkoitus käyttää lautana, vaan pyrkiä rakentamaan se ns. vanhankansan uskomuksien mukaan.
-Höystettynä tietenkin "omalla kädenjäljellä"

Kokeiluun menee varmasti aikaa, sillä tarkoitus ei ole tähän sen kummemmin keskittyä ihan lähiaikoina.
Edessä on varmasti mielenkiintoinen kokeilu saadaanko laudalla tuloksia aikaan, vai ei...

Avatar
Anyara~Esse
Valaistunut
Viestit: 45
Liittynyt: 10 Syys 2009, 09:06

Re: Spiritismi

ViestiKirjoittaja Anyara~Esse » 30 Loka 2009, 07:29

Itse en usko spiritismiin juurikaan. Uskon kyllä henkiin ja ehkäpä demoneihinkin, mutta ettäkö heitä voisi ohjailla aakkoslaudan avulla? Tuskinpa.

Uskon, että joku todella voimakas ja hyvin oppinut meedio voi saada näihin henkiin yhteyden, mutta me tavalliset pulliaiset tuskin. Kaikki on pelkkää itsesuggestiota, vaikka olenkin kuullut sinänsä ihan mielenkiintoisia kertomuksia. Toisaalta Ben & Tellerissä otettiin kerran pari spiritismiharrastajaa testiin, jossa he pelasivat ensin täysin normaalisti aakkoslaudalla ja yllätys yllätys, se toimi. Sitten heidän silmiensä eteen laitettiin side, ja näiden tietämättä aakkoslauta käännettiin. Ja kuinka ollakaan, peli ei enää toiminut, sillä "kyllä" ja "ei" vastaukset menivät aivan väärälle puolelle lautaa. Tämä on tietenkin enemmän tai vähemmän epäilyttävää, sillä henget tuskin kääntyvät sen laudan mukana, eiväthän ne ole siihen mitenkään sidoksissa.

Itse olen yrittänyt ties kuinka monessa erilaisessa ihmisporukassa, ja vain "tietyissä olosuhteissa" peli tuntuu toimivan. Niiden ihmisten kanssa, jotka ottavat pelin tosissaan, ovat rauhallisia persoonia ja hieman pelkäävätkin sen onnistumista, mitään ei tapahdu. Mutta sitten, kun joukkoon ottaa yhdenkin mölyapinan, jolla on kamala tarve saada kaikki huomio itseensä ja tahtoo pelin todella onnistuvan, niin yhtäkkiä se toimiikin. Jos tosiaan uskotte spiritismin toimineen, niin minulla on teille kaksi sanaa; itsesuggestio ja mölyapina.

Avatar
OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viestit: 979
Liittynyt: 04 Touko 2009, 22:59
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Spiritismi

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 30 Loka 2009, 14:18

Anyara~Esse kirjoitti:Itse en usko spiritismiin juurikaan. Uskon kyllä henkiin ja ehkäpä demoneihinkin, mutta ettäkö heitä voisi ohjailla aakkoslaudan avulla? Tuskinpa.

Uskon, että joku todella voimakas ja hyvin oppinut meedio voi saada näihin henkiin yhteyden, mutta me tavalliset pulliaiset tuskin. Kaikki on pelkkää itsesuggestiota, vaikka olenkin kuullut sinänsä ihan mielenkiintoisia kertomuksia. Toisaalta Ben & Tellerissä otettiin kerran pari spiritismiharrastajaa testiin, jossa he pelasivat ensin täysin normaalisti aakkoslaudalla ja yllätys yllätys, se toimi. Sitten heidän silmiensä eteen laitettiin side, ja näiden tietämättä aakkoslauta käännettiin. Ja kuinka ollakaan, peli ei enää toiminut, sillä "kyllä" ja "ei" vastaukset menivät aivan väärälle puolelle lautaa. Tämä on tietenkin enemmän tai vähemmän epäilyttävää, sillä henget tuskin kääntyvät sen laudan mukana, eiväthän ne ole siihen mitenkään sidoksissa.

Itse olen yrittänyt ties kuinka monessa erilaisessa ihmisporukassa, ja vain "tietyissä olosuhteissa" peli tuntuu toimivan. Niiden ihmisten kanssa, jotka ottavat pelin tosissaan, ovat rauhallisia persoonia ja hieman pelkäävätkin sen onnistumista, mitään ei tapahdu. Mutta sitten, kun joukkoon ottaa yhdenkin mölyapinan, jolla on kamala tarve saada kaikki huomio itseensä ja tahtoo pelin todella onnistuvan, niin yhtäkkiä se toimiikin. Jos tosiaan uskotte spiritismin toimineen, niin minulla on teille kaksi sanaa; itsesuggestio ja mölyapina.


Samaa voisi sanoa kaikesta mikä koskee paranormaalia maailmaa. Oli kyseessä spiritismit, kummitukset tai ulkoavaruudesta saapuneet vieraan älyn edustajat.
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi

Avatar
Anyara~Esse
Valaistunut
Viestit: 45
Liittynyt: 10 Syys 2009, 09:06

Re: Spiritismi

ViestiKirjoittaja Anyara~Esse » 30 Loka 2009, 15:42

OSITutkimusseura kirjoitti:
Anyara~Esse kirjoitti:Itse en usko spiritismiin juurikaan. Uskon kyllä henkiin ja ehkäpä demoneihinkin, mutta ettäkö heitä voisi ohjailla aakkoslaudan avulla? Tuskinpa.

Uskon, että joku todella voimakas ja hyvin oppinut meedio voi saada näihin henkiin yhteyden, mutta me tavalliset pulliaiset tuskin. Kaikki on pelkkää itsesuggestiota, vaikka olenkin kuullut sinänsä ihan mielenkiintoisia kertomuksia. Toisaalta Ben & Tellerissä otettiin kerran pari spiritismiharrastajaa testiin, jossa he pelasivat ensin täysin normaalisti aakkoslaudalla ja yllätys yllätys, se toimi. Sitten heidän silmiensä eteen laitettiin side, ja näiden tietämättä aakkoslauta käännettiin. Ja kuinka ollakaan, peli ei enää toiminut, sillä "kyllä" ja "ei" vastaukset menivät aivan väärälle puolelle lautaa. Tämä on tietenkin enemmän tai vähemmän epäilyttävää, sillä henget tuskin kääntyvät sen laudan mukana, eiväthän ne ole siihen mitenkään sidoksissa.

Itse olen yrittänyt ties kuinka monessa erilaisessa ihmisporukassa, ja vain "tietyissä olosuhteissa" peli tuntuu toimivan. Niiden ihmisten kanssa, jotka ottavat pelin tosissaan, ovat rauhallisia persoonia ja hieman pelkäävätkin sen onnistumista, mitään ei tapahdu. Mutta sitten, kun joukkoon ottaa yhdenkin mölyapinan, jolla on kamala tarve saada kaikki huomio itseensä ja tahtoo pelin todella onnistuvan, niin yhtäkkiä se toimiikin. Jos tosiaan uskotte spiritismin toimineen, niin minulla on teille kaksi sanaa; itsesuggestio ja mölyapina.


Samaa voisi sanoa kaikesta mikä koskee paranormaalia maailmaa. Oli kyseessä spiritismit, kummitukset tai ulkoavaruudesta saapuneet vieraan älyn edustajat.


Nmjaa... en ole nyt ihan varma mitä tarkoitat, mutta mielestäni se ei ole sama asia.

On eri asia nähdä sattumalta kummituksia / henkiä, kuin oikeasti voida kontrolloida niitä minkään laudan avulla. Tietenkin on aina olemassa kysymys siitä, onko mitään sitten olemassa ja jos on, niin mitä, mutta sitä miettiessä menisi vähän turhan kauan aikaa. Kun nyt kuitenkin oletan, että jotain _on_ olemassa, sillä muuten tästä olisi turha edes keskustella, niin voin sanoa, että mielestäni henget eivät alennu ihmisten alaisuuteen vaan näyttäytyvät juuri silloin, kun itse haluavat. Ne eivät tottele meitä tai elä meidän maailmamme mukaan, joten uskon, että vaikka niitä on olemassa, ne eivät todellakaan tahdo totella meitä ja antaa ohjailla itseään tyhjällä juomalasilla ja aakkoslaudalla.

Ja jos tarkoitit tuota itsesuggestioon viittaavaa tekstinpätkää (olisit tietenkin voinut helpottaa tätä niinkin, että rajaat lainausta vain haluamaasi kohtaan) niin voin sanoa, että mielestäni sekään ei päde kaikkeen yliluonnolliseen. Voit toki suggestoida itseäsi niin, että aina pimeällä kävellessäsi potkaiset puolivahingossa kiven jorpakkoon ja säikähdät ääntä uskotellen itsellesi, että sen täytyy olla jotain yliluonnollista, mutta on paljon helpompaa toistaa tätä kaavaa spiritismilaudalla. Suggestiohan nimenomaan tarkoittaa sitä, että tahtoo jonkin asian tapahtuvan todella, joten tekee sen puolivahingossa ja alkaakin sitten ihmetellä, että mites tässä näin kävi. Ilmiö taitaa siis olla paljon enemmän fyysinen minkä takia uskonkin, että pelaajat eivät itsekään tiedä liikuttavansa lasia, mikä on paljon vaivihkaisempaa ja helpompaa, kuin esimerkiksi kivien potkiminen polulta. UFOjen näkemiseen taas mielestäni on erittäin vaikeata suggestoida itseään, mutta no, mahdollista kai sekin... eri asia sitten on, meneekö se jo tahallisen toiminnan piikkiin, mitä kyseinen käsite ei enää kattaisi.

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Spiritismi

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 30 Loka 2009, 16:52

Anyara~Esse kirjoitti:Nmjaa... en ole nyt ihan varma mitä tarkoitat, mutta mielestäni se ei ole sama asia.

On eri asia nähdä sattumalta kummituksia / henkiä, kuin oikeasti voida kontrolloida niitä minkään laudan avulla. Tietenkin on aina olemassa kysymys siitä, onko mitään sitten olemassa ja jos on, niin mitä, mutta sitä miettiessä menisi vähän turhan kauan aikaa. Kun nyt kuitenkin oletan, että jotain _on_ olemassa, sillä muuten tästä olisi turha edes keskustella, niin voin sanoa, että mielestäni henget eivät alennu ihmisten alaisuuteen vaan näyttäytyvät juuri silloin, kun itse haluavat. Ne eivät tottele meitä tai elä meidän maailmamme mukaan, joten uskon, että vaikka niitä on olemassa, ne eivät todellakaan tahdo totella meitä ja antaa ohjailla itseään tyhjällä juomalasilla ja aakkoslaudalla.

Ja jos tarkoitit tuota itsesuggestioon viittaavaa tekstinpätkää (olisit tietenkin voinut helpottaa tätä niinkin, että rajaat lainausta vain haluamaasi kohtaan) niin voin sanoa, että mielestäni sekään ei päde kaikkeen yliluonnolliseen. Voit toki suggestoida itseäsi niin, että aina pimeällä kävellessäsi potkaiset puolivahingossa kiven jorpakkoon ja säikähdät ääntä uskotellen itsellesi, että sen täytyy olla jotain yliluonnollista, mutta on paljon helpompaa toistaa tätä kaavaa spiritismilaudalla. Suggestiohan nimenomaan tarkoittaa sitä, että tahtoo jonkin asian tapahtuvan todella, joten tekee sen puolivahingossa ja alkaakin sitten ihmetellä, että mites tässä näin kävi. Ilmiö taitaa siis olla paljon enemmän fyysinen minkä takia uskonkin, että pelaajat eivät itsekään tiedä liikuttavansa lasia, mikä on paljon vaivihkaisempaa ja helpompaa, kuin esimerkiksi kivien potkiminen polulta. UFOjen näkemiseen taas mielestäni on erittäin vaikeata suggestoida itseään, mutta no, mahdollista kai sekin... eri asia sitten on, meneekö se jo tahallisen toiminnan piikkiin, mitä kyseinen käsite ei enää kattaisi.

Hän kai tarkoitti vain osoittaa tiettyä lojaalia agnostismia, tyylitellen toiseen muotoon ilmaisun: "Minä en tiedä miten nämä toimivat, etkä tiedä sinäkään."

Suggestiohan nimenomaan tarkoittaa sitä, että on sellaisessa mielentilassa, että on altis voimakkaille "ehdotteluille", oman itsensä, tai jonkun muun toimesta. Siitä se nimikin.

(Ja se on Penn & Teller hui kamala sentään.)
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viestit: 979
Liittynyt: 04 Touko 2009, 22:59
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Spiritismi

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 30 Loka 2009, 23:33

Aqua vitae kirjoitti:Hän kai tarkoitti vain osoittaa tiettyä lojaalia agnostismia, tyylitellen toiseen muotoon ilmaisun: "Minä en tiedä miten nämä toimivat, etkä tiedä sinäkään."

Suggestiohan nimenomaan tarkoittaa sitä, että on sellaisessa mielentilassa, että on altis voimakkaille "ehdotteluille", oman itsensä, tai jonkun muun toimesta. Siitä se nimikin.

(Ja se on Penn & Teller hui kamala sentään.)


Taidampa antaa Aquan vastata aina minun puolesta, sen verran lyhyesti, ytimekkäästi ja mikä tärkeintä; vaivattomasti tuo tuli. ;)
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Spiritismi

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 31 Loka 2009, 00:13

OSITutkimusseura kirjoitti:
Aqua vitae kirjoitti:Hän kai tarkoitti vain osoittaa tiettyä lojaalia agnostismia, tyylitellen toiseen muotoon ilmaisun: "Minä en tiedä miten nämä toimivat, etkä tiedä sinäkään."

Suggestiohan nimenomaan tarkoittaa sitä, että on sellaisessa mielentilassa, että on altis voimakkaille "ehdotteluille", oman itsensä, tai jonkun muun toimesta. Siitä se nimikin.

(Ja se on Penn & Teller hui kamala sentään.)


Taidampa antaa Aquan vastata aina minun puolesta, sen verran lyhyesti, ytimekkäästi ja mikä tärkeintä; vaivattomasti tuo tuli. ;)

: D
Kiitoksia. Noin minä sen ajattelin, hyvä jos osaan lukea tekstiäsi :]
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Anyara~Esse
Valaistunut
Viestit: 45
Liittynyt: 10 Syys 2009, 09:06

Re: Spiritismi

ViestiKirjoittaja Anyara~Esse » 31 Loka 2009, 13:25

Jaajaa, vai että tuollaista. No uskon silti, että Spiritismi on yhtä huiputusta, vaikken tajunnutkaan, mitä te nyt tässä meinasitte.

Avatar
OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viestit: 979
Liittynyt: 04 Touko 2009, 22:59
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Spiritismi

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 31 Loka 2009, 21:03

Kärjistettynä spiritismi on yhtä paljon huiputusta kuin mikä tahansa muukin paranormaaliin, new ageen, ufologiaan, teologiaan tai muuhun pseudotieteisiin kuuluva.
Toisin sanoen; mitään ei ole tieteellisesti todistettu, eli kaikki ovat valetta.
Mutta loppupeleissä herää se kysymys, että moniko haluaa antaa mahdollisuuden asioiden tutkimiselle vaikka niille olisi annettu humpuukin maine ilman kunnollista tieteellistä tutkimusta.
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Spiritismi

ViestiKirjoittaja Wespa » 01 Marras 2009, 21:31

Itse en sulkisi spiritismiä täysin pois vaikka huijauksiakin on... Spiritismissä laudan käyttäminen on vahva väline omaan alitajuntaan (suggestio) ja omien kokemusteni mukaan oma alitajunta on vahva linkki henkimaailmaan. Ehkä henkien on helpompi toimia ihmisen alitajunnan kautta, kun silloin ei ole mm. ego esteenä ja täten viestikin voi tulla paremmin.

Itse en ole tosin spiritismiä (Ouija-lautaa tms.) kokeillut, mutta alitajuntani olen muuten antanut vapaaksi... Transsi/meditaatio on myös voimakas keino henkiin...
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viestit: 979
Liittynyt: 04 Touko 2009, 22:59
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Spiritismi

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 01 Marras 2009, 22:42

Spiritismin voi aika hyvin melkeimpä rinnastaa autokirjoitukseen.
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Spiritismi

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 01 Marras 2009, 23:13

OSITutkimusseura kirjoitti:Spiritismin voi aika hyvin melkeimpä rinnastaa autokirjoitukseen.

Eiköhän se kyllä samaan kategoriin tipu juu.
Ksenoglossolalia samaten.
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Spiritismi

ViestiKirjoittaja Wespa » 02 Marras 2009, 01:28

Jeps. Automaattikirjoitusta olen kokeillut tosin siinä onnistumatta haluamallani tavalla. Automaattipiirustus tosin oli hauska kokemus. :D
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
carcass
Peikko
Viestit: 211
Liittynyt: 14 Kesä 2009, 22:57
Paikkakunta: Pohjola
Viesti:

Re: Spiritismi

ViestiKirjoittaja carcass » 12 Marras 2009, 02:55

Aqua vitae kirjoitti:(Ja se on Penn & Teller hui kamala sentään.)

Tuossa Penn & Tellerin "Ouija Board" episodissa oli hiukan huvittavia nämä kaapukerholaiset, jotka käyttivät istunnoissaan pahvista Ouija -lautaa.. Kuitenkin kokivat tarpeelliseksi pukeutua tummiin kaapuihin ja käyttivät istunnon aikana edustamansa veljeskunnan symboliikka, sytyttäen pöydälle vielä mustan ja valkean kynttilänkin.
-Jos spiritismin voimin halutaan pyrkiä ottamaan yhteyttä tuonpuoleiseen, symboliikalla on toki tarkoituksensa puhuteltaessa työskentelijöiden alitajuntaa, mutta... pahvinen Ouija -lauta?
Jos itse haluaisin käyttää pahvista lautaa kaveriporukalla, voisimme yhtä hyvin pelata Monopolia, tai vaikka Afrikan tähteä.
-Ei sillä, että spiritismi olisi välineurheilua, tai muuten riippuvainen oikeista tai vääristä välineistä.
Mutta istunnon tarkoituksena on kuitenkin työstää istuntoa yksilön mentaalisella ja astraalisella energialla, joka onnistuessaan mahdollistaisi yhteyden 'rajan taakse'.
Jäin mietiskelemään, ettei tähän tarkoitukseen sovitettuna pahvinen lautapelilauta ole välttämättä ihanteellisin vaihtoehto..

Avatar
Yukari::
Jäsen
Viestit: 15
Liittynyt: 28 Marras 2009, 19:29
Viesti:

Re: Spiritismi

ViestiKirjoittaja Yukari:: » 13 Joulu 2009, 12:02

Ite en ole kokeillut spiritismiä, mutta kaverini on kertonut näin, että hänen kaverin kaveri oli lähtenyt pelistä pois ilman lupaa ja kuoli jäätyään auton alle ulos juostessaan. Enpä tiiä et onko toi totta mutta näin olen kuullut.
The only thing necessary
for the triumph of evil is
for good men to do nothing
-Edmund Burke

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Spiritismi

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 13 Joulu 2009, 14:18

Yukari:: kirjoitti:Ite en ole kokeillut spiritismiä, mutta kaverini on kertonut näin, että hänen kaverin kaveri oli lähtenyt pelistä pois ilman lupaa ja kuoli jäätyään auton alle ulos juostessaan. Enpä tiiä et onko toi totta mutta näin olen kuullut.

Klassinen "Kaverin kaverin kaveri" kertomus...

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Spiritismi

ViestiKirjoittaja Zrud » 13 Joulu 2009, 17:43

yup.... munki kaverin kaverin kaverin kaverim kaveri sytty tulee ilman syytä kesken spiritismi pelin...
pakko olla totta ku noin mun kaverin kavein kaverin kaveri oli kertonu.
Feel the LOVE

WM_

Re: Spiritismi

ViestiKirjoittaja WM_ » 13 Joulu 2009, 19:47

Zrud kirjoitti:yup.... munki kaverin kaverin kaverin kaverim kaveri sytty tulee ilman syytä kesken spiritismi pelin...
pakko olla totta ku noin mun kaverin kavein kaverin kaveri oli kertonu.


Siinä vaiheessa kun skeptikon saa vakuutetuksi jostain, menee juttu jo mielenkiintoiseks :P
Harmi kun kyseinen syttynyt ei ole parablogin käyttäjä, olisi kiva kuulla juttua lisää :)

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Spiritismi

ViestiKirjoittaja Zrud » 13 Joulu 2009, 21:47

............. oh Doh :p kai hokasit et toi oli vitsi :D
Feel the LOVE


Palaa sivulle “Parapsykologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa