outo hahmo kuvassa

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...
Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: outo hahmo kuvassa

ViestiKirjoittaja Regendos » 04 Kesä 2008, 21:33

joni kirjoitti:Kuten minne? Olen jo lähettänyt yhdelle sivulle tuosta jutun? Kertokaa sivuja minne vois laittaa ton.


Ei kyllä paljoa vaadi jos vähän ettis... pistin googleen "paranormaali" ja "tutkimuslaitos" ja sain tämän.
http://www.paranet.fi/paradocs/keskustelua.html
Voisi HIEMAN olla oma-aloitteusuutta.

jnenne
Jäsen
Viestit: 10
Liittynyt: 06 Kesä 2008, 18:59

Re: outo hahmo kuvassa

ViestiKirjoittaja jnenne » 08 Kesä 2008, 19:02

Hmm... mietinkin että missä olen nähnyt tämän aiemminkin. Jos olet oikeasti tämän kuvannut, niin käypä osoitteessa http://paranormaalisivu.suntuubi.com/?cat=9
Oletko antanut lupaa käyttää kuvaa?

jnenne
Jäsen
Viestit: 10
Liittynyt: 06 Kesä 2008, 18:59

Re: outo hahmo kuvassa

ViestiKirjoittaja jnenne » 08 Kesä 2008, 19:06

"Tämän kuvan kuvasi eräs suomalainen omasta makuu huoneestaan. Kuvaaja sanoi: "Olin juuri sängylläni laittamassa herätystä kännykällä, kunes outo tumma hahmo ilmestyi huoneeseeni, päätin vaivihkaa laitaa kännykän kuvaukselle ja räpätä hahmosta kuvan."

Oli kumpi juttu on paskaa ja kumpi totta?

jnenne
Jäsen
Viestit: 10
Liittynyt: 06 Kesä 2008, 18:59

Re: outo hahmo kuvassa

ViestiKirjoittaja jnenne » 08 Kesä 2008, 19:10

Kuva löytyy myös osoitteesta http://www.tpis.suntuubi.com/?cat=5&img=5

Avatar
joni
Henkiparantaja
Viestit: 378
Liittynyt: 15 Maalis 2008, 15:01
Paikkakunta: TAMPERE!!!!!!!!!
Viesti:

Re: outo hahmo kuvassa

ViestiKirjoittaja joni » 08 Kesä 2008, 19:31

Mitä heleve****!? Multa ei oo ees kysytty lupaa ton kuvan laittamiseen!? Ja selityskin on aivan väärä!? Mää laitan tolle viestiä!

Oliskiohan tämä aihe järkevintä poistaa ku multa ei ees kysytä lupaa noitten kuvien julkaisemiseen ja enkä muutenkaan tykkää että toi kuva pyörii joka paikassa!
Legendaarista!! \,,/ (*L*) \,,/

Avatar
Trauma
Vampyyri
Viestit: 833
Liittynyt: 27 Tammi 2008, 13:47

Re: outo hahmo kuvassa

ViestiKirjoittaja Trauma » 08 Kesä 2008, 19:58

Tässä on vain yksi hyvä syy lisää olla luottamatta noihin tietoihin mitä kummituskuvien mukana pyörii.

Avatar
joni
Henkiparantaja
Viestit: 378
Liittynyt: 15 Maalis 2008, 15:01
Paikkakunta: TAMPERE!!!!!!!!!
Viesti:

Re: outo hahmo kuvassa

ViestiKirjoittaja joni » 08 Kesä 2008, 20:42

Trauma kirjoitti:Tässä on vain yksi hyvä syy lisää olla luottamatta noihin tietoihin mitä kummituskuvien mukana pyörii.

Tarkoitatko ettei minun kuvaan liittyvään juttuun voi luottaa vai noihin mitä muualla netissä pyörii?
Legendaarista!! \,,/ (*L*) \,,/

Avatar
Trauma
Vampyyri
Viestit: 833
Liittynyt: 27 Tammi 2008, 13:47

Re: outo hahmo kuvassa

ViestiKirjoittaja Trauma » 08 Kesä 2008, 20:54

joni kirjoitti:
Trauma kirjoitti:Tässä on vain yksi hyvä syy lisää olla luottamatta noihin tietoihin mitä kummituskuvien mukana pyörii.

Tarkoitatko ettei minun kuvaan liittyvään juttuun voi luottaa vai noihin mitä muualla netissä pyörii?

Mitäs luulisit? Enköhän kuitenkin ole parablogilaisten takana.

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: outo hahmo kuvassa

ViestiKirjoittaja Regendos » 08 Kesä 2008, 20:57

jonihan voi todistaa, että kuva on hänen ottamalla kuvan samasta paikasta päivällä mistä kuvan on saanut.

Avatar
Riikervo
Muumio
Viestit: 291
Liittynyt: 14 Touko 2008, 21:59
Paikkakunta: Satakunnan rajamailla.

Re: outo hahmo kuvassa

ViestiKirjoittaja Riikervo » 08 Kesä 2008, 23:30

jnenne kirjoitti:Kuva löytyy myös osoitteesta http://www.tpis.suntuubi.com/?cat=5&img=5

Suntuubi on nykyään täynnä pelkkiä Copycateja. -_-'
On olemassa 3 tapaa tehdä asioita: oikea tapa, väärä tapa ja minun tapani.

"Minäkö väärässä? En todellakaan, vaikka kaikki todisteetkin siihen viittaisivat."

believer
Jäsen
Viestit: 5
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 08:21

Re: outo hahmo kuvassa

ViestiKirjoittaja believer » 09 Kesä 2008, 08:30

mun mielestä toi kuva on ainaki iha aito tää joni on mun kaveri ja tiän et siin mist tää o otettu ei oo tasan yhtää mitää heijastavaaa :ghost: :ghost2: :ghost3:
if you don`t believe in ghosts, then you are a GHOST!!!!!

Avatar
joni
Henkiparantaja
Viestit: 378
Liittynyt: 15 Maalis 2008, 15:01
Paikkakunta: TAMPERE!!!!!!!!!
Viesti:

Re: outo hahmo kuvassa

ViestiKirjoittaja joni » 09 Kesä 2008, 09:54

Regendos kirjoitti:jonihan voi todistaa, että kuva on hänen ottamalla kuvan samasta paikasta päivällä mistä kuvan on saanut.

Katsoppas tätä aihetta taakseppäin niin sieltä löytyy kuva samasta paikasta päivän aikaan.
Legendaarista!! \,,/ (*L*) \,,/

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: outo hahmo kuvassa

ViestiKirjoittaja Jaarno » 10 Kesä 2008, 02:13

Kyllähän tuo ihan kääpiö Vaderilta näytti. Mutta kuten on jo sanottu. Ihmismieli yrittää "tehdä" kasvoja joka paikkaan. Esim. WTC iskun liekeissä näkyi demoneja ja muita naamoja. Katsokaapa vaikka. Itse pystyn pienellä ajattelulla erottamaan vaikka kukkapuskasta ainakin 3 naamaa.

Mutta pakkoa sanoa vielä kerran. Annos Parablogia yöllä etkä pysty nukahtamaan alle tuntiin mennessäsi nukkumaan :)

E: Löysinpä kuvasta taas lisää. Näettekö tekin kuvassa ihmisen jolla on jokin kaavun tapainen päällään, kädet levällään, vilkuilemassa vähän taakseen yläviistoon samalla kun juoksee karkuun? :) Vähän kuin "hän" juoksisi karkuun tuota isoa naamaa.

Ja katsokaapa tarkkaan vaderia. Näyttää kun hänellä olisi toinen käsi kiinni juoksevassa ihmisessä ja toinen vähän koukussa. Sain erotettua koko vaderin ylävartalon pienellä ajattelulla.
Liitteet
kuva_filter.JPG
kuva_filter.JPG (16.48 KiB) Katsottu 14397 kertaa

Avatar
Sartsu
n00b
Viestit: 2
Liittynyt: 08 Elo 2008, 14:25
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: outo hahmo kuvassa

ViestiKirjoittaja Sartsu » 08 Elo 2008, 15:49

..Pitäsköhän mun mennä optikolle, kun en näe kuvassa minkäänlaista hahmoa, vaikka kuinka yritän katsoa punaisen ympyränkin sisään..
*Elämä on ihmeellistä*

Avatar
ninjani
Muumio
Viestit: 274
Liittynyt: 23 Maalis 2008, 11:43

Re: outo hahmo kuvassa

ViestiKirjoittaja ninjani » 08 Elo 2008, 18:03

Nyt, kun olen katsellut tuota kuvaa jonkin aikaa, niin se näyttää pelkältä läiskältä. En usko, että tuo liittyy millään tapaa mihinkään kummituksiin, jos niitä edes on.
Ilman sotaa ei ole rauhaa.

Avatar
Buttoni
Jäsen
Viestit: 23
Liittynyt: 07 Kesä 2008, 01:11

Re: outo hahmo kuvassa

ViestiKirjoittaja Buttoni » 08 Elo 2008, 23:51

Ootko varma, että jompi kumpi teistä ei oo huppu päässä oven suussa? :roll:
And I wanna conquer the world
Give all the idiots a brand new religion
Put an end to poverty, uncleanliness, and toil
Promote equality in all of my decisions
With a quick wink of the eye, and a
"God you must be joking!"

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: outo hahmo kuvassa

ViestiKirjoittaja Jaarno » 16 Elo 2008, 22:55

Buttoni kirjoitti:Ootko varma, että jompi kumpi teistä ei oo huppu päässä oven suussa? :roll:


Ei pahalla joni mutta sulla on harvinaisen ruma pärstä jos tuossa kuvassa olet :)

Niin tuossa omassa kuvassani tarkoitin punaisen ympyrän sisällä olevaa "hahmoa" Itse ainakin sain pienellä ajattelulla siitä ihmisen näköisen olennon hahmoteltua :) En kyllä usko että se mikään olisi. Ihmisen mieli vaan tekee taas tepposet.

Avatar
JambaB
Kummitus
Viestit: 68
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 15:57
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Re: outo hahmo kuvassa

ViestiKirjoittaja JambaB » 17 Elo 2008, 23:41

Nayttaa kyl aika paljon hahmolta joka seisoo oviaukossa eli tassa tapauksessa sinulta. Takananne oli kenties ikunna jonka verhot olivat auki tai siella oli jokin muu pieni valonlahde

Uskon kylla morkohin mutta olen aika skeptinen kuviin.

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: outo hahmo kuvassa

ViestiKirjoittaja Jaarno » 19 Elo 2008, 17:28

Voi kyllä olla että jommallakummalla teistä oli jokin naamari päässä ja päätitte tehdä tällaisen

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: outo hahmo kuvassa

ViestiKirjoittaja Regendos » 19 Elo 2008, 17:47

JambaB kirjoitti:Nayttaa kyl aika paljon hahmolta joka seisoo oviaukossa eli tassa tapauksessa sinulta. Takananne oli kenties ikunna jonka verhot olivat auki tai siella oli jokin muu pieni valonlahde

Uskon kylla morkohin mutta olen aika skeptinen kuviin.

Uskot mörköihin?


Palaa sivulle “Parapsykologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija