Mieletön ilo oli lukea tämä ketju! Tiedätte todella paljon noista taruolennoista, mytologioista jne. Itse en lähellekään noin paljon, mutta silti eräs/ eräät lempparihahmoistani ovat kentaurit, ja sitten tietysti kaikenlaiset superhyväsydämiset ja lempeät, mutta terävät ja todella Wiisaat opashenget. Tosin niitä en pidä taruhahmoina. Tänään näin viimeksi yhden!
Entäs kuka on idolinne? Minulla ei ole koskaan ollut sellaista, suurta idolia, ennen, mutta kyllä se Jeesus käy yli muiden.
Noin muutoin suuret sydämet ovat aina ihailuni kohde. Ihailen kyllä jokaisessa ihmisessä jotain, mutta ihailu ja idolina pitäminen ovat kuitenkin kaksi eri asiaa. Mielestäni.
Ai niin, silloin ihan nuorena ahmin kovasti kaikkea kauhujuttua ja silloin nuo sudet ja ihmissudet olivat kyllä minustakin hyvin magneettisia. Susiteema seuraa minua vielä nykyäänkin, mutta ihmissudet jne. ovat nyt jo vähän liian kovaa kamaa minulle.
Kaikkien aikojen inhokki? SE! IT! By Stephen King. En tiedä onko monikaan yksittäinen hahmo saanut niskavillojani niin pysyvästi värisemään kuin Se. Toinen on eräässä X-filujen osassa ollut raajarikkoinen intialaispoika tms. joka liikkui jonkinlaisella vinkuvalla rullalaudalla. En muista enää tarkkaan, mikä se oikeasti oli, mutta ilmeisesti joku muinainen paha henki. Inhokki on kyllä liian lievä ilmaus noille, sillä lähinnä ne ovat kauhukkeja tai traumakkeja...