Vampyyrit, totta vai ei?

Tuntemattomat olennot, erikoiset arkeologiset löydöt, oudot sateet ja muu poikkeava
Avatar
Thelea
Valaistunut
Viestit: 27
Liittynyt: 31 Maalis 2012, 09:36
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Vampyyrit, totta vai ei?

ViestiKirjoittaja Thelea » 04 Touko 2012, 09:14

Koalani kirjoitti:
Thelea kirjoitti:
Mutta mikseivät muut henkiolennot entiteettiä huomaa? Ympärilläni pyörivät huomaavat kyllä jokaisen joka edes yrittää liian lähelle.

Olen ollut mukana tutkimassa näitä jo pitkään, ja kysyin jopa noilta kahdelta bahomet-geeneistä, enkä ole koskaan aikaisemmin vataavaan törmännyt, eivätkä olleet hekään. Mistä tuo bahomet-juttu on peräisin? Mistä tietosi siitä tulee? Ja neffiksistä?

On noista kuule otettu testejä yksi jos toinenkin, verenkuva on normaali, verisoluista kyllä löytyy erikoisuus, mutta se on heidän jokaisessa solussaan.

Bologia101: Ihmissoluissa (DNA:ssa) on telomeerejä, jotka lyhenevät jokaisella jakautumiskerralla. Tämän takia solu kykenee jakautumaan vain tietyn määrän kertoja. Syöpäsolujen telomeerit eivät lyhene, joten ne voivat jakautua ikuisesti.

Ja miten ylläoleva liittyi asiaan? No siten, että näiden kahden solut (tutkitut, siis) muistuttavat syöpäsoluja siinä, että telomeerit eivät lyhene. Tosin, toisin kuin syöpäsolut, näiden kahden solut eivät jakaannu hallitsemattomasti, samoin solut muistuttavat enemmän normisoluja, kuin syöpäsoluja.

Veikkaampa, että vampyyreitä lienee sitten useampia tyyppejä.


Siis, jos jossakussa on entiteetti, muut henkiolennot kyllä sen huomaavat. Jos nää henkiolennot kuitenkin itse kuuluu pimeyden voimiin, ne ei tietenkään sitä paljasta. Monet entiteetit ei sitten pysyttele koko ajan ihmisen aurassa.

Ihmisetkö huomaavat henkiä, jotka yrittää päästä lähelle sua? Vaiko henget?

Nefiliiimien ja bahomeh-vampyyriolentojen olemassaolo on huolellistesti pidetty salaisena, sillä ne itse ei tahdo ihmisten tietävän niistä. Niiden suunnitelma on hallita avoimesti, kuten ennen vanhaan, kun niillä oli valta muinaisina jumalina. Niiden historia on kirjoitettu yksityiskohtaisesti muinaiskirjoissa, jotka on löydetty ja pidetty salaa. Mä puhun niistä kirjoista (Kuparikirjat) ja tutkijasta, joka on kääntänyt niitä tässä: http://www.paranormaaliblogi.net/foorum ... f=9&t=1116

Ne valmistelee ihmiskuntaa niin, et me hyväksytetään niitä alieneina.

Mä tiedän kyllä telomeereistä, ja mä luulen, et neffiksissä on siis jakaamattomia telomeereja ja samalla niissä ei ole vapaita radikaaleja, sillä niiden soluista ei irroittaudu elektroneja.

Sun tutut ei vaikuta itse tietävän, mitä pitää etsiä niistä verikokeista, mut ehkä sun manitsema erikoisuus on juuri se, mitä korkean aateliston jäsenet etsivät omista verikokeistaan. Saa nähdä tulevaisuudessa, kuten Aschenisto sanoo, vanhenevatko ne toisiaan, vai ei. Mut mun tietääkseni ne ihmiset häipyy jossain vaiheessa, lähtee ulkomaille ja alkaa uuden elämän uudella nimellä.


Ympärilläni pyörivät (henkiolennot; luonnon henget, jos tarkkoja ollaan) eivät takuulla ole pahoja, joten kyllä kertoisivat ylimääräisistä. Enkä itsekään ole ummikko näissä asioissa, päin vastoin. Kokemuksia on siitä lähtien kun olin lapsi, ja ryhmässä tutkinut tapauksia jo useamman vuoden.

Pikaisella vilkaisulla tuon linkin keskustelu oli aika epämääräistä, mutta luen sen paremmin myöhemmin.

Kyselin vähän noista kollegoiltani, eivätkä hekään olleet kuulleet koko jutusta. Lähinnä vain sen että nk nephilim on raamatussa esiintyvä olentoja, joista ei todellisessa elämässä ole yhtäkään vahvistettua havaintoa. Eikä kovin montaa väitettyäkään (raamattu on oikeastaan ainoa, jossa ne mainitaan, populaarikulttuurin lisäksi).

Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: Vampyyrit, totta vai ei?

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 04 Touko 2012, 14:05

Niin, luonnonhenget ovat yleensä melko neutraaleja verrattuna mm. ihmishenkiin. Vampyyreistä tulee tietenkin mieleen kaikki mikä "ryöstää energioita" toisilta, jotkut ihmisetkin saavat herkät henkilöt väsymään pelkällä läsnäolollaan.
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.

Avatar
Thelea
Valaistunut
Viestit: 27
Liittynyt: 31 Maalis 2012, 09:36
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Vampyyrit, totta vai ei?

ViestiKirjoittaja Thelea » 09 Touko 2012, 20:25

portinetsija197 kirjoitti:Niin, luonnonhenget ovat yleensä melko neutraaleja verrattuna mm. ihmishenkiin. Vampyyreistä tulee tietenkin mieleen kaikki mikä "ryöstää energioita" toisilta, jotkut ihmisetkin saavat herkät henkilöt väsymään pelkällä läsnäolollaan.


Jeps, toki luonnonhenkiä on nk hyviä ja pahojakin, mutta valtaosa kohtaamistani (+tietämistäni) on neutraaleja, lähinnä tarkkailevat. Suurin osa pahantahtoisista hengistä (samoin kuin hyväntahtoisistakin) ovat olleet ihmishenkiä/kuolleen henkiä/kummituksia/miten kukin nyt niitä haluaa kutsua...

Ja sitten on ei-yliluonnollinen psyykkinen vampyyri. Semmoiset pistävät taakkansa muiden kannettavaksi ja sillä tavalla "imevät" näiltä energiaa.

Aschenisto
Valaistunut
Viestit: 30
Liittynyt: 29 Tammi 2012, 04:45

Re: Vampyyrit, totta vai ei?

ViestiKirjoittaja Aschenisto » 09 Touko 2012, 21:28

Thelea kirjoitti:
Aschenisto kirjoitti:Varmuuden saisi katsomalla noita samoja jamppoja 30-vuoden päästä. Jos ovat samanikäisiä, niin eivät puhuneet paskaa, mutta jos ovat 30-vuoden päästä kaljamahaisia kaljuuntuneita miehiä, niin voi olla varma siitä, että jampat innostuivat vähän liikaa Twilight elokuvista tai True Blood sarjasta.

Eikä sitä paitsi lääketieteessä ole tullut vastaan soluja, joiden telomeerit eivät lyhenisi, lukuun ottamatta villiintyneitä syöpäsoluja.


Sanotaan näin: molemmat puhuvat äidinkielenään englantia, mutta eivät kyllä täysin nykyversiota, välillä puheessa on sanoja, jotka jälkeenpäin selvitettyinä ovatkin sellaisia, joita ei ole yleisesti käytetty pitkään aikaan. Olen myös nähnyt maalauksen (vahvistetusti 1800-luvulta), jossa on vanhempi näistä kuvattuna. Kasvot samannäköiset, hiustyyli erilainen.

Jos lääketiedettä tunnet, niin tiedät myös mikä estää telomeerien lyhenemisen syöpäsoluissa. Siinä pikku vihje.

PS. Tapasin tyypit jo ennen kuin nuo kaksi sarjaa (leffa ja tv) olivat edes kirjoina... Eivätkä ainakaan siitä ajasta ole muuttuneet ulkonäöltään pätkääkään. Vaatteetkin samaa tyyliä.


Tapasit ilmeisesti larppaamisessa ihan liian pitkälle menneitä hurahtaneita historiaa opiskelevia humanisteja...

Se, että on olemassa suhteellisen samannäköinen taulu ei vielä todista mitään, kun muun muassa Stallone (häntä muistuttava) on löydetty jostain vatikaanin frescosta, Nicolas Cage jostain villin lännen kuvasta ja Breivikin oli jokin rosvopäällikkö Norjassa, joskus alkuvuosisadasta... Ilmeisesti he kaikki ovat vamppyyrejä?

Sen tiedän lääketieteestä, että jos telomeerit ei lyhene tietyissä soluissa, niin ei se paljon ilahduta, kun joutuu sytostaatti- ja säteilyhoitoihin.

Avatar
Merey Celeste
Alieni
Viestit: 114
Liittynyt: 14 Tammi 2011, 13:42
Paikkakunta: Jossain Pohjois-pohjanmaan perukoilla

Re: Vampyyrit, totta vai ei?

ViestiKirjoittaja Merey Celeste » 15 Touko 2012, 08:00

Minä ihalen vampyyreitä, en osaa selitää miksi, mutta en koskaan ole ajatellut että onko niitä oikeesti olemassa. Ainakin Lepakko vampyyreitä on , sen olen jostain lukenut
http://www.kotinet.com/tiina.kemi.
Bibo eisen enempää tai vähempää

Avatar
OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viestit: 979
Liittynyt: 04 Touko 2009, 22:59
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Vampyyrit, totta vai ei?

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 15 Touko 2012, 13:08

Näitä energiavampyyreitä kutsutaan nimellä idiootti.
Idiootin kanssa kun keskustelet vähän aikaa, tulee keskustelun jälkeen sellainen olo, että on imetty henkisesti tyhjiin.
Eiköstä vain? :D
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi

Avatar
carcass
Peikko
Viestit: 211
Liittynyt: 14 Kesä 2009, 22:57
Paikkakunta: Pohjola
Viesti:

Re: Vampyyrit, totta vai ei?

ViestiKirjoittaja carcass » 16 Touko 2012, 04:21

OSITutkimusseura kirjoitti:Näitä energiavampyyreitä kutsutaan nimellä idiootti.
Idiootin kanssa kun keskustelet vähän aikaa, tulee keskustelun jälkeen sellainen olo, että on imetty henkisesti tyhjiin.
Eiköstä vain? :D

Tuo oli jo niin tyylikkäästi kiteytetty, että jos foorumilla olisi "thumbs up"-nappi niin painaisin sitä :peukku:

Itse en ole tosin koskaan ajatellut tällaisia ihmisiä "energiavampyyreinä" -vaikka nyt termin sinänsä oikein ymmärränkin, tuntuu jokin asia kyseisessä variaatiossa hivenen kaukaiselta.
Kuitenkin, olen mieltänyt asian enemmänkin niin että vuorovaikutuksen, tai esimerkiksi sosiaalisen 'face-to-face' keskustelun kautta, joku (tai toinen, jos kekustelijoita on kaksi) pyrkii empaatin rooliin ja pystyy tätä kautta johdattelemaan keskustelun suotuisaksi itselleen (tai joissain tapauksissa toiselle osapuolelle) siten, että toinen, -tässä esimerkissä, heikompi- osapuoli joutuu hiljalleen avaamaan omia mielen syövereitään keskustelun aikana.

Samankaltainen variaatio voi toistua useammallakin tavalla, muutenkin kuin keskustelun kautta mutta summa summarum;
Empaatin kanssa keskustelun jälkeen, voi olotila olla lähellä uupunutta ja voi tuntua siltä kuin toinen osapuoli olisi saanut imettyä sinusta kaiken jaksamisen, tai energian pois.
Mielestäni tämä ilmiö ei ole välttämättä (jos laisinkaan) paranormaali, tai muuten lähelläkään pseudotieteellisyyttä, vaan näkisin asian enemmän psykologisena ilmiönä.
-Puhuttiimpa sitten empaatista, tai energiavampyyrista; -Näkisin että lopulta kyseessä on kyky asettaa itsensä toisen ihmisen asemaan ja ymmärtää tämän toisen ihmisen tunnemaailmaa.

Avatar
Thelea
Valaistunut
Viestit: 27
Liittynyt: 31 Maalis 2012, 09:36
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Vampyyrit, totta vai ei?

ViestiKirjoittaja Thelea » 17 Touko 2012, 07:54

Aschenisto kirjoitti:
Thelea kirjoitti:
Aschenisto kirjoitti:Varmuuden saisi katsomalla noita samoja jamppoja 30-vuoden päästä. Jos ovat samanikäisiä, niin eivät puhuneet paskaa, mutta jos ovat 30-vuoden päästä kaljamahaisia kaljuuntuneita miehiä, niin voi olla varma siitä, että jampat innostuivat vähän liikaa Twilight elokuvista tai True Blood sarjasta.

Eikä sitä paitsi lääketieteessä ole tullut vastaan soluja, joiden telomeerit eivät lyhenisi, lukuun ottamatta villiintyneitä syöpäsoluja.


Sanotaan näin: molemmat puhuvat äidinkielenään englantia, mutta eivät kyllä täysin nykyversiota, välillä puheessa on sanoja, jotka jälkeenpäin selvitettyinä ovatkin sellaisia, joita ei ole yleisesti käytetty pitkään aikaan. Olen myös nähnyt maalauksen (vahvistetusti 1800-luvulta), jossa on vanhempi näistä kuvattuna. Kasvot samannäköiset, hiustyyli erilainen.

Jos lääketiedettä tunnet, niin tiedät myös mikä estää telomeerien lyhenemisen syöpäsoluissa. Siinä pikku vihje.

PS. Tapasin tyypit jo ennen kuin nuo kaksi sarjaa (leffa ja tv) olivat edes kirjoina... Eivätkä ainakaan siitä ajasta ole muuttuneet ulkonäöltään pätkääkään. Vaatteetkin samaa tyyliä.


Tapasit ilmeisesti larppaamisessa ihan liian pitkälle menneitä hurahtaneita historiaa opiskelevia humanisteja...

Se, että on olemassa suhteellisen samannäköinen taulu ei vielä todista mitään, kun muun muassa Stallone (häntä muistuttava) on löydetty jostain vatikaanin frescosta, Nicolas Cage jostain villin lännen kuvasta ja Breivikin oli jokin rosvopäällikkö Norjassa, joskus alkuvuosisadasta... Ilmeisesti he kaikki ovat vamppyyrejä?

Sen tiedän lääketieteestä, että jos telomeerit ei lyhene tietyissä soluissa, niin ei se paljon ilahduta, kun joutuu sytostaatti- ja säteilyhoitoihin.


Paitsi, että molemmat pitävät larppaamista "lasten puuhailuna". Tiedän sen koska itse harrastin larppaamista jossain vaiheessa ja olen kertonut molemmille. Tuo oli reaktio. Eli ei, larppaajista ei tod ole kyse. Historiaa kyllä tuntevat (ihan mahdollisesti eläneet itse, ainakin puheistaan päätellen).

Suhteellisen samannäköinen? Pikemminkin ilmetty kaksoisolento...

Telomeerit voivat olla lyhenemättä, ja solu silti olla suht normaali (eli ei kasva hallitsemattomasti). Sitä miksi heillä on näin, en tieteelliseltä kannalta tiedä. Heillä nyt vain kumminkin on niin.

PS. Kumpikaan ei ole opiskellut aikoinaan historiaa. Nuorempi opiskeli lääketiedettä, vanhempi oikeustiedettä...

Avatar
Hohhoijaa
Valaistunut
Viestit: 26
Liittynyt: 05 Maalis 2012, 17:16

Re: Vampyyrit, totta vai ei?

ViestiKirjoittaja Hohhoijaa » 26 Heinä 2012, 00:18

Thelea, en yhtään epäile puheitasi, uskon nimittäin vampyyreihin 100%, joten niin uskon sinuunkin. Mutta missäs tapsit nämä herrat? Ja missä yhteydessä tuli selväksi heidän "vampirisminsa"?

Ja vielä ihan uteliaisuudesta, mitenkäs käy niille ihmisille joilta otat energiaa?
On olemassa faktaa, joka hyväksytään, ja faktaa joka on useimpien mielestä järjetöntä. Tämä foorumi käsittelee jälkimmäistä.

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Vampyyrit, totta vai ei?

ViestiKirjoittaja Koalani » 30 Heinä 2012, 02:01

Mulle tuli mieleen tämä keskustelu toissapäivänä, kun mä kahvilassa tutustuin vampyyritarjoilijattareen! Se oli ihan sievä tyttö ja omasta mielestäni hyvä ja valoisakin. Se sanoi tykkäävänsä veren mausta ja aina kun sen poikaystävä saa haavan, se imee sen verta. Mut se ei muuten tarvitse juoda verta. Mä tulkitsen sitä siten, et sen kaukaiset esi-isät oli varmaan Ran-sukua.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Vampyyrit, totta vai ei?

ViestiKirjoittaja Zrud » 11 Elo 2012, 18:43

Vampyyreitä ei ole. PISTE ! Niiden olemassaoloa ei ole koskaan todistettu, ja se tullaan todistamaan samana päivänä kuin Jumalankin olemassaolo.... eli ei koskaan.

On vain ihmisiä jotka pitävät satuihin uskomista niis suuressa asiassa että niiden aivoissa se muuttuu todeksi.
Jonka luokittelen jo uskonnoksi.

Mutta oha sitte näitä kilahtaneita ihmisiä... Kutsuttiinko sitä vampirismiksi tai joksiki muuksi.
Leikitään vampyyrejä ostetaan talo täytee gothic alhemyn irtaimistoa ja juodaan coolisti verta...

Ei oo välii mite paljon asiaan uskot ja kuka noita vamppeja larppaa. Ei se tee niistä totta. Parempi hyväksyy tuo asia jo nyt ennenku fantasiointi aiheuttaa lisää vahinkoa.


Ei tietenkään mitenkään henk koht solvaus mielessä. Vaan yleispätevässä opettavaisessa fakta formaatissa,
Feel the LOVE

Widow
Jäsen
Viestit: 15
Liittynyt: 29 Kesä 2009, 13:56

Re: Vampyyrit, totta vai ei?

ViestiKirjoittaja Widow » 06 Syys 2012, 20:29

Minäkään en vampyyreihin usko, ja tuo "energiavampyyri=idiootti" kuvaa myös omaa näkemystäni tässä päivässä.
Intouduin nyt sen verran, että kaivoin vanhan "Noidan käsikirjan" (Tammi, 1983) esiin, sillä sinne on kerätty kuvauksia erilaisista vampyyreista.
Venäläinen vampyyri puri haudassa ollessaan käsiään ja jalkojaan. Keskiyöllä se nousi etsimään karjaa, josta imeä verta ja soittaakseen kirkon kelloja.
Bulgarialainen vampyyri omasi kaksi hahmoa. Ensimmäiset 40 päivää sen ruumis kipinöi pimeässä ja se opetteli pahuutta. Sen jälkeen se kiinteytyi, mutta sillä oli vain yksi sierain ja pitkä terävä kieli, ja asuinpaikkana tietenkin -hauta.
Saksalaisia vampyyreja oli "Neuntoter", joka levitti ruttoa (sillä oli haavainen haiseva ruumis). Toinen oli "Dracul", paholaisen henkiin herättämä vampyyrihahmo. Kolmas oli "Nachzehrer", joka istui haudallaan toisen käden peukalo toisen käden nyrkin sisällä, sen toinen silmä oli aina auki, ja se murahteli syödessään viittaansa.
Transsylvaniassa asui "Murony". Se pystyi muuntautumaan ihmisestä kissaksi, koiraksi, sammakoksi, tai miksikä tahansa verta imeväksi hyönteiseksi. Ihmishahmossaan se tunnistettiin Muronyksi pitkistä terävistä kynsistä, vertatihkuvista silmistä, nenästä, suusta ja korvista.
Ei kovin mediaseksikkäitä kavereita 8)

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Vampyyrit, totta vai ei?

ViestiKirjoittaja Koalani » 11 Syys 2012, 20:49

Nefiliimien (ja tässä tapauksessa bahomehien) ja ihmisten jälkeläisissä on ollut runsaasti hirvöitä, joista oli paljon erikoisuuksia. Jaksossa 1200-350 e.kr., kun nefiliimit kulkivat vapaina joissain paikoissa Aasiassa syntyi paljon sellaisia hirviöitä, jotka sitten piilotteli metsissä monen vuosisadan aikana, aivan keski-aikaan saakka.

Avatar
Kalkkaropää
Kummitus
Viestit: 65
Liittynyt: 04 Joulu 2011, 22:16

Re: Vampyyrit, totta vai ei?

ViestiKirjoittaja Kalkkaropää » 15 Syys 2012, 16:04

Koalani kirjoitti:Nefiliimien (ja tässä tapauksessa bahomehien) ja ihmisten jälkeläisissä on ollut runsaasti hirvöitä, joista oli paljon erikoisuuksia. Jaksossa 1200-350 e.kr., kun nefiliimit kulkivat vapaina joissain paikoissa Aasiassa syntyi paljon sellaisia hirviöitä, jotka sitten piilotteli metsissä monen vuosisadan aikana, aivan keski-aikaan saakka.

Ja lähde tälle "faktallesi" oon..?

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Vampyyrit, totta vai ei?

ViestiKirjoittaja Zrud » 15 Syys 2012, 18:37

Kalkkaropää kirjoitti:
Koalani kirjoitti:Nefiliimien (ja tässä tapauksessa bahomehien) ja ihmisten jälkeläisissä on ollut runsaasti hirvöitä, joista oli paljon erikoisuuksia. Jaksossa 1200-350 e.kr., kun nefiliimit kulkivat vapaina joissain paikoissa Aasiassa syntyi paljon sellaisia hirviöitä, jotka sitten piilotteli metsissä monen vuosisadan aikana, aivan keski-aikaan saakka.

Ja lähde tälle "faktallesi" oon..?


Ei sillä o antaa todisteita. Sillä o "faktat" vain ja ainostaan omassa päässään. Painottaen noihi "".

Tolle tuo fiktio diipa daapa on faktaa kun taas oikeassa elämässä se ei ole.
Feel the LOVE

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Vampyyrit, totta vai ei?

ViestiKirjoittaja Koalani » 16 Syys 2012, 17:07

Lähde ovat Kuparikirjat, jotka on löydetty luolasta ja käännetty nykykreikaksi. Ne koostuu 300 kuparilevystä, joihin on kirjoitettu tekstiä. Ne kertoo maapallon historiaa vuosista 40 000 e.kr. v. 327 e.kr. sekä fyysisestä että hengellisestä näkökulmasta.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Vampyyrit, totta vai ei?

ViestiKirjoittaja Zrud » 16 Syys 2012, 18:39

Koalani kirjoitti:Lähde ovat Kuparikirjat, jotka on löydetty luolasta ja käännetty nykykreikaksi. Ne koostuu 300 kuparilevystä, joihin on kirjoitettu tekstiä. Ne kertoo maapallon historiaa vuosista 40 000 e.kr. v. 327 e.kr. sekä fyysisestä että hengellisestä näkökulmasta.


Anna todisteet ennenku jatkat tuota diipa daapaa.
Feel the LOVE

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Vampyyrit, totta vai ei?

ViestiKirjoittaja Koalani » 16 Syys 2012, 19:32

Todiste ovat mainitut Liakopuloksen kirjat. Ellei ne sulle kelpaa se on sun ongelma. Ei kaikkea pitäisikään todistaa fyysisillä keinoilla, vaan luottaa intuitioonsa. Eikö sulla ole tosiaan muuta tekemistä sun kurjassa olossasi kuin v-ttaa ihmisiä tällä foorumilla? Hankki elämä!

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Vampyyrit, totta vai ei?

ViestiKirjoittaja Zrud » 17 Syys 2012, 08:33

Koalani kirjoitti:Todiste ovat mainitut Liakopuloksen kirjat. Ellei ne sulle kelpaa se on sun ongelma. Ei kaikkea pitäisikään todistaa fyysisillä keinoilla, vaan luottaa intuitioonsa. Eikö sulla ole tosiaan muuta tekemistä sun kurjassa olossasi kuin v-ttaa ihmisiä tällä foorumilla? Hankki elämä!


Miksi haluaisin elämän ? Jotta voisin kuolla ? Meh.
Ihmiset on vain niin säälittäviä. He keksivät mitä vain paskaa fantasiaa johon uskoo sokeasti vain että he saavat jonkin mitättömän merkityksen turhalle tyhjälle lyhyelle elämälleen.

Mä en keksi moista. En näe sitä sen arvoiseksi. Mutta sitten te.

Te "totuuden" puhujat. Tulette höyryämään illuminateista, vampyyreistä ja noidista. Kaikista pikku ipanoiden villeistä satukirjojen hahmoista kuin ne olisivat totta. Kenties uskot vielä joulu pukkiin ja hammaskeijuun. Kenties myös pääsiäis pupuun ?

Jos ihmisen elämä on oikeasti niin mitäänsanomaton että on keksittävä moista paskaa vain jaksaakseen elää.
Niin miksi vaivaantua elämään ollenkaan ?
Feel the LOVE

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Vampyyrit, totta vai ei?

ViestiKirjoittaja Koalani » 17 Syys 2012, 14:39

Elikkä sä myönnät, ette arvosta elämää. Me muut uskovaiset kyllä arvostetaan sitä. Me ollaan tietoisia itsestämme ja ympäristöstämme ja etsitään jatkuvasti totuutta. Ei mikään ole mahdotonta. Me annetaan intuitiomme viedä meitä eteenpäin. Sääli, kun sä et siihen pysty. Iroonista muuten, et sun nimen alle ilmestyy nimitys "jättiläinen". Voi olla, et sä oot niiden jälkeläinen! 8)


Palaa sivulle “Kryptotieteet ja taruolennot”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa