Vampyyrit, totta vai ei?

Tuntemattomat olennot, erikoiset arkeologiset löydöt, oudot sateet ja muu poikkeava
Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Vampyyrit, totta vai ei?

ViestiKirjoittaja Zrud » 17 Syys 2012, 17:04

Koalani kirjoitti:Elikkä sä myönnät, ette arvosta elämää. Me muut uskovaiset kyllä arvostetaan sitä. Me ollaan tietoisia itsestämme ja ympäristöstämme ja etsitään jatkuvasti totuutta. Ei mikään ole mahdotonta. Me annetaan intuitiomme viedä meitä eteenpäin. Sääli, kun sä et siihen pysty. Iroonista muuten, et sun nimen alle ilmestyy nimitys "jättiläinen". Voi olla, et sä oot niiden jälkeläinen! 8)


Ellet sä tienny niin tuo nimi muuttuu sun postausten määrän mukaan.
Mutta anyways. Arvostan kyllä elämää ja olen hyvinki tietonen ympäristöstäni ja yhteiskunnan menosta.
Mutta erona on se etten arvosta elämää tässä ihmisen muovaamassa yhteiskunnassa.
Itse etsin totuutta "faktoista" En "fiktioista" Lasten sadut ei sua tule auttamaan vaikka niihi onki ihQua uskoa.

Mite se sanonta menikään... ai niin: "Ignorance is bliss"
Feel the LOVE

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Vampyyrit, totta vai ei?

ViestiKirjoittaja Koalani » 17 Syys 2012, 18:04

No pidä sitten sun faktat itsellesi tai kirjoita sellaisessa foorumissa,jossa puhutaan maallisemmista asioista. Vai maksaako joku sua nimenomaan saboitoimaan totuuden leviämisen? Mä nimittäin tiedän semmoisten ryhmien olemassaolosta. Ja vaikka meidän jutut ei olisikaan tosia, meillä on oikeus kirjoittamaan mielipiteitämme. Ignorance is bliss indeed. Sä kuvittelet eläväsi täydellisessä maailmassa ja tietäväsi kaiken. Sä pelkäät uskoa johonkin isompaan.Sä luulet, että sulla on kontrolli kaikesta.Se on sun valikoima, mut älä vituta meitä täällä, jotka uskalletaan.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Vampyyrit, totta vai ei?

ViestiKirjoittaja Zrud » 17 Syys 2012, 20:54

Koalani kirjoitti:No pidä sitten sun faktat itsellesi tai kirjoita sellaisessa foorumissa,jossa puhutaan maallisemmista asioista. Vai maksaako joku sua nimenomaan saboitoimaan totuuden leviämisen? Mä nimittäin tiedän semmoisten ryhmien olemassaolosta. Ja vaikka meidän jutut ei olisikaan tosia, meillä on oikeus kirjoittamaan mielipiteitämme. Ignorance is bliss indeed. Sä kuvittelet eläväsi täydellisessä maailmassa ja tietäväsi kaiken. Sä pelkäät uskoa johonkin isompaan.Sä luulet, että sulla on kontrolli kaikesta.Se on sun valikoima, mut älä vituta meitä täällä, jotka uskalletaan.


Mulla o iha sama oikeus esittää oma skeptikon mielipiteeni kun teillä hörhöillä on oikeus esittää fantasioitanne.
Repesin kyllä tolle että kuvittelen eläväni täydellisessä maailmassa.
Ei. Maailma on kaukana siitä. Tää maailma on peräsuolen syvimmästä mutkasta. Tää maailma on tylsä.
Ihmiset on sairaita ja valtaosa on ameeban tasosia vähä-älyisiä vatipäitä jotka suuressa tieyämättömyydessään luulee tietävänsä jostain jotain.

Mä en pelkää uskoa mihinkään isompaan. En vaan haaskaa aikaa fantasiointiin / uskomiseen.
Voin hyväksyä helvetti vaikka hammaskeijun olemassaolon jos siitä saadaan pitäviä todisteita.
En kyllä pelkää mitään muutakaan. Olen tunnetasolta kuollut ihminen joka ei osaa enää hymyillä saatikka nauttia mistään elämän tuomata annista.

Mutta niin kauan kun sadut ovat satuja ilman mitään todisteaineistoa. Ne ovat ja pysyvät viisaalla ihmisellä satuina.
Ja Mulla ei todellakaan ole kontrollia mistään. Voin vain vaikuttaa vähän että mihin suuntaan tässä elämän paskavirrassa räpiköin ennen vääjäämätöntä kuolemaa.

Jote sä voit jatkaa satujesi toilottamista joita omassa vähä-älyisessä nupissasi luulet faktoiksi. Mutta jos et halua muiden tulevan tökkimään satu kuplaasi ja näyttämään oikean elämän paskaa faktaa. Niin ryhdy erakoksi ja muuta kauas pois ihmisistä.
Feel the LOVE

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Vampyyrit, totta vai ei?

ViestiKirjoittaja Koalani » 17 Syys 2012, 21:18

Sulla on ehkä oikeus esittää mielipiteitäsi, mutta ei hyökätä meihin tolla sairaalla ja ihmistä vihaavalla,satanisella tavalla. Tai sitten mä sanon suoraan mitä mä uskon susta, eli että sussa on demoni ja et sä tarvit eksorkismin. Sitten sä löydät taas tunnemaailmasi, sä alat elää kuten pitäisikin.

Ruotsia osaaville, tässä linkki meidän omalle, upouudelle foorumille, josta skeptikot suljetaan pois, jos ne menee liian pitkälle:

www.andlighetochkonspirationer.se

Avatar
Kalkkaropää
Kummitus
Viestit: 65
Liittynyt: 04 Joulu 2011, 22:16

Re: Vampyyrit, totta vai ei?

ViestiKirjoittaja Kalkkaropää » 17 Syys 2012, 22:20

Koalani kirjoitti:Sulla on ehkä oikeus esittää mielipiteitäsi, mutta ei hyökätä meihin tolla sairaalla ja ihmistä vihaavalla,satanisella tavalla. Tai sitten mä sanon suoraan mitä mä uskon susta, eli että sussa on demoni ja et sä tarvit eksorkismin. Sitten sä löydät taas tunnemaailmasi, sä alat elää kuten pitäisikin.

Ruotsia osaaville, tässä linkki meidän omalle, upouudelle foorumille, josta skeptikot suljetaan pois, jos ne menee liian pitkälle:

http://www.andlighetochkonspirationer.se

Skeptikot suljetaan pois aivan kuten oma kriittinen ajattelukykykin näemmä..

Sinä et tiedä mitään koalaseni, tai ainakin vähemmän kuin kuvittelet. Tuo uskosi tohon kaikkeen paskaan ja kuvitelmasi, että se on tietoa, sokaisee sut kriittiseltä ajattelulta.

Tiedän, että et tähän osaa vastata koska olet siihen yksinkertaisesti kykenemätön, mutta mieti skenaario, jossa absoluuttisesti paljastuu, että nuo uskomuksesi on pelkkää paskaa. Miltäs se tuntuis? Varmaankin herättäisi epätoivoa, kieltäisit sen ja sitä rataa, miksi? Koska se on sun aivoilles helpompaa uskoa noihin satuihin kuin kohdata todellisuus. Mitä minulle ja vaikka zrudille tapahtuu kun paljastuisi, että illuminati, hyvän ja pahan romanttinen kamppailu olikin totta ja tuomionpäivä koittaa ja tietysti koska valo aina voittaa niin maailmaan tulee paratiisi? Okei that´s it, oltiin väärässä. Elämä jatkuu. Tää on hyvin todennäköinen yhtälö ja osaan jo ennustaa postauksesi olevan jotain sitä luokkaa, että et edes pohdi koko asiaa koska tiedät jo "totuuden"..

Pakko vielä sanoa, että Zrud on suorastaan pelottavasti samalla tavalla ajatteleva kuin mää. On kuin omia ajatuksiaa ja näkemyksiäni lukisi, mitä noita postauksia olen selannut.

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Vampyyrit, totta vai ei?

ViestiKirjoittaja Koalani » 17 Syys 2012, 22:51

No kenties, ehkä säkin olet jonkun pimeän entiteetin vaikuttamana ja siksi te ajattelette samoin ja vastustatte niin paljon valaistusta. Mä tiedän, etten ole väärässä, sillä mä kohtaan säännöllisesti demoneja ja pimeitä avaruusolentoja ja vien niitä valoon. Eli mun ei tartte ajatella skenaarioita, joiden mukaan ei olisi mitään olemassa, ei Jumalaa, ei elämää kuoleman jälkeen, ei mitään, kuten te ilmeisesti kuvittelette. Kyllä te saatte kohta teidän arvokkaat todistukset, sillä armaggedon näyttää olevan lähellä! Ja vampyyrit ovat osa siitä.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Vampyyrit, totta vai ei?

ViestiKirjoittaja Zrud » 18 Syys 2012, 08:42

Koalani kirjoitti:No kenties, ehkä säkin olet jonkun pimeän entiteetin vaikuttamana ja siksi te ajattelette samoin ja vastustatte niin paljon valaistusta. Mä tiedän, etten ole väärässä, sillä mä kohtaan säännöllisesti demoneja ja pimeitä avaruusolentoja ja vien niitä valoon. Eli mun ei tartte ajatella skenaarioita, joiden mukaan ei olisi mitään olemassa, ei Jumalaa, ei elämää kuoleman jälkeen, ei mitään, kuten te ilmeisesti kuvittelette. Kyllä te saatte kohta teidän arvokkaat todistukset, sillä armaggedon näyttää olevan lähellä! Ja vampyyrit ovat osa siitä.


Voi kulta pieni. Sä et tiedä mitään. Oot vain yksinkertaisesti liian tyhmä tajutaksesi kuin tyhmä oikeastaan olet.
( sanalla tyhmä en tarkoita perinteistä loukkausta vaan mistään mitään tietämätöntä persoonaa )
Sä et ole kohdannut mitään. Sun aivot sanoo sulle että olet. Se ei ole fakta. Se on fantasiaa jonka sä mielisauraudesta kärsivänä muutat todeksi omassa maailmassasi.

Suosittelen sulle kunnon mielialalääkitystä. Vois tehä terää.

Ja ei. En usko edes saatanaan tai demoneihin. Fantasia skeidaa ne on siinä missä muutki.
Feel the LOVE

Avatar
Kalkkaropää
Kummitus
Viestit: 65
Liittynyt: 04 Joulu 2011, 22:16

Re: Vampyyrit, totta vai ei?

ViestiKirjoittaja Kalkkaropää » 19 Syys 2012, 19:24

Koalani kirjoitti:No kenties, ehkä säkin olet jonkun pimeän entiteetin vaikuttamana ja siksi te ajattelette samoin ja vastustatte niin paljon valaistusta. Mä tiedän, etten ole väärässä, sillä mä kohtaan säännöllisesti demoneja ja pimeitä avaruusolentoja ja vien niitä valoon. Eli mun ei tartte ajatella skenaarioita, joiden mukaan ei olisi mitään olemassa, ei Jumalaa, ei elämää kuoleman jälkeen, ei mitään, kuten te ilmeisesti kuvittelette. Kyllä te saatte kohta teidän arvokkaat todistukset, sillä armaggedon näyttää olevan lähellä! Ja vampyyrit ovat osa siitä.

En tiedä kui mun on vaan niin vaikee uskoa, että tällasia kehareita voi olla olemassa vielä 2010-luvulla.. :D Mut kaippa näitä on kun TV7:kin päästetään ulos telkkarista.. Käsittämätöntä...

Ei ehkä tartte, mutta sun pitäisi siihen olevan kykenevä. Miksi sitä et tee, etkä halua puhuu paljolti kanssa puolestaan, että postaukses oli kuta kuinkin niinkuin mää ennustinkin(WOOW, olen selvännäkijä!!).

Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: Vampyyrit, totta vai ei?

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 20 Syys 2012, 19:04

No, se että kieltää kaiken mitä ei ole tieteellisesti todistettu on päänsä työntämistä puskaan (ja sen homman ihmiskunta kyllä osaa nykyään). Ihmiskunnan tiede on vielä varsin alkeellista jo pelkästään sen ajanjakson pituuden huomioiden millä sitä on harjoitettu verrattuna maailmankaikkeuden ikään. Totuus on monipiippuinen juttu, joillekin omakohtaiset kokemukset ovat absoluuttinen totuus, en kuitenkaan itse suosittele toisten omakohtaisten kokemuksien luettelua harhaksi tieteellisten "faktojen" perusteella koska lyhyellä ihmiskunnan tieteellisellä kaudella on monet aikaisemmin "faktaksi/totuudeksi" luetut asiat on myöhemmin todistettu paremmilla kokeilla väärinkäsityksiksi. Moni "huuhaaksi" nykyään nimetty asia voi tulevaisuudessa selvitä tieteellisessä mielessä faktaksi. Se kannattaa muista aina. Ihmiskunta ei ole kehityksensä päässä vielä missään mielessä.
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.

KatieMicaela

Re: Vampyyrit, totta vai ei?

ViestiKirjoittaja KatieMicaela » 20 Syys 2012, 20:47

portinetsija197 kirjoitti:No, se että kieltää kaiken mitä ei ole tieteellisesti todistettu on päänsä työntämistä puskaan (ja sen homman ihmiskunta kyllä osaa nykyään). Ihmiskunnan tiede on vielä varsin alkeellista jo pelkästään sen ajanjakson pituuden huomioiden millä sitä on harjoitettu verrattuna maailmankaikkeuden ikään. Totuus on monipiippuinen juttu, joillekin omakohtaiset kokemukset ovat absoluuttinen totuus, en kuitenkaan itse suosittele toisten omakohtaisten kokemuksien luettelua harhaksi tieteellisten "faktojen" perusteella koska lyhyellä ihmiskunnan tieteellisellä kaudella on monet aikaisemmin "faktaksi/totuudeksi" luetut asiat on myöhemmin todistettu paremmilla kokeilla väärinkäsityksiksi. Moni "huuhaaksi" nykyään nimetty asia voi tulevaisuudessa selvitä tieteellisessä mielessä faktaksi. Se kannattaa muista aina. Ihmiskunta ei ole kehityksensä päässä vielä missään mielessä.


Kyllä, samaa mieltä :)
Vähän väliä saa törmätä siihen ettei riitä uskoa edes uskomaan kaikkiin julkaistuihin tutkimustuloksiin ja myöhemmin saa tieteen vahvistuksen omalle uskomattomuudelleen kun toinen tutkimus kumoaakin edellisen tuloksen.
Mutta koen että tieteessä ja "epä"tieteessä tärkeintä on että joku uskaltaa tuoda näkemyksensä julki ja saa näin aikaan keskustelua ja pohdintaa, jollekulle ehkä tärkeää tietoa elämänsä askarruttaviin asioihin.

Avatar
Kalkkaropää
Kummitus
Viestit: 65
Liittynyt: 04 Joulu 2011, 22:16

Re: Vampyyrit, totta vai ei?

ViestiKirjoittaja Kalkkaropää » 20 Syys 2012, 22:39

portinetsija197 kirjoitti:No, se että kieltää kaiken mitä ei ole tieteellisesti todistettu on päänsä työntämistä puskaan (ja sen homman ihmiskunta kyllä osaa nykyään).

Syvemmällä se pää siellä puskassa on jos on noin harhainen, että mitään näyttöä ja lähdettä ei ole millekkään väitteellesi ja olet täysin kykenemätön sitä asiaa kriittisesti pohtimaan tai "tutkimaan", mutta silti vain julistat ne totuudeksi, jonka sinä "tiedät" ja "muut on väärässä LÄLLÄLLÄLÄLÄÄ EN KUULEE!!".

Kyllä, tiede kehittyy ja on hölmöä olettaa, että se nyt oli tässä. Eipä kehity enää, we know it all, mutta kukaan rationaalinen ihminen ei näin ajattele. Kyllä tiede vielä kehittyy ja ehkä ne hörhömmätkin ideat osoittautuu joskus todellisuudeksi myös tieteen valossa, mutta siihen asti kun ei, että asian "tutkimisen" edellä kävijät on lähinnä tunnettu sekavan huuruisista nettikirjoitteluista, on täysin oikeutettua ja jopa suotavaa tuoda ilmi kuinka perustelemattomia väitöksiä ne ovat. Kritiikki ja epäusko kasvattaa tarvetta hankkia näyttöä, eli luotettavuutta ja uskottavuutta. Sitäpä sopii kukin miettiä tykönään miksi näiden hörhöjen reaktio kritiikkin on fundamentalistisen loukkaantunut, ennemmin kuin kiinnostunut perustelemaan asiaansa luotettavammin.

Ihmiskunnan tiede on vielä varsin alkeellista jo pelkästään sen ajanjakson pituuden huomioiden millä sitä on harjoitettu verrattuna maailmankaikkeuden ikään. Totuus on monipiippuinen juttu, joillekin omakohtaiset kokemukset ovat absoluuttinen totuus, en kuitenkaan itse suosittele toisten omakohtaisten kokemuksien luettelua harhaksi tieteellisten "faktojen" perusteella koska lyhyellä ihmiskunnan tieteellisellä kaudella on monet aikaisemmin "faktaksi/totuudeksi" luetut asiat on myöhemmin todistettu paremmilla kokeilla väärinkäsityksiksi. Moni "huuhaaksi" nykyään nimetty asia voi tulevaisuudessa selvitä tieteellisessä mielessä faktaksi. Se kannattaa muista aina. Ihmiskunta ei ole kehityksensä päässä vielä missään mielessä.

Huomauttaisin myös sellaisen mielenkiintoisen pointin, että kuinka nopeaa kehitys on nimenomaan ollut ottaen universaalin skaalan huomioon ottaen. 30 000 vuotta nyky ihmiseloa, yks pieni kullin luikaus universaalilla skaalalla ja silti me ollaan kehitytty jo vain viime vuosisadalla aivan käsittämätöntä vauhtia. Tietysti tää voi olla perspektiiviasia, mutta mun mielestä 30 000 vuotta ja missä ollaan suhteutettuna niihin miljardeihin + vuosiin mitä universumi on ollut olemassa, ole yhtään hassumpi saavutus.

Tyypillinen piirre näille hörhöille kanssa tuo ihmisten saavutusten aliarviointi, ikäänkuin "kun se ei ole valmis, vaan kehittymätön ja siksi epävarmaa, että' epäluotettavaa", mutta se siinä just hienoa onkin. Meidän tieto ja teknologia kehittyy edelleen ja nimenomaan se on tieteen vahvuus. Ei missään nimessä heikkous.

Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: Vampyyrit, totta vai ei?

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 21 Syys 2012, 11:11

Tottakai tiede on kehittynyt nopein askelin sanotaan noin 150 viimeisen vuoden aikana, mutta on paljon asioita joihin ei ole saatu kokeellista varmistusta siitä yksinkertaisesta syystä ettei meillä ole teknologiaa joka mahdollistaisi koejärjestelyn. Edes niinkään "yksinkertaista" asiaa kuin ihmisen biokemiaa ei tunneta kunnolla vaikka tuollainen nyt olisi periaatteessa kokeellisesti tutkittavissa.

Siitä olen kalkkaropään kanssa samaa mieltä että osa "hörhöistä" kyseenalaistaa liikaa ihmiskunnan tieteellisiä saavutuksia, mutta juuri rajatiedon alue on ollut pitkään pannassa tieteellisen tutkimuksen osalta, syy siihen johtuu tieteellisen aikakauden alkuaikoina 1800-luvulla tehdyistä "tutkimuksista yliluonnollisista asioista" jotka olivat varsin huonotasoisia johtuen tietenkin tieteellisen kulttuurin ohuudesta niihin aikoihin. Ja kun rajatiedon aluetta ei ole tutkittu juurikaan niin niitä tieteellisiä "faktoja" suuntaan toiseen on hyvin vähän.

Tämä nyt meni offtopiciksi mutta ketjun aikaisemmissa viesteissä esiintynyt "riitely" vähän pisti kirjoittamaan kommentteja.
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Vampyyrit, totta vai ei?

ViestiKirjoittaja Koalani » 21 Syys 2012, 23:31

Kiitos, Portinetsijä. Moiset henkilöt ja kommentit ei suinkaan mua loukkaa, mutta niiden nimittely oli erittäin loukkavaa. Jos ne on niin varmoja "totuudestaan" ne pysyisi rauhallisina ja pystyisi keskustelemaan perusteita käyttäen, eivätkä hyökkäisi noin. Se vain todistaa pelkonsa ja epävarmuutensa.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Vampyyrit, totta vai ei?

ViestiKirjoittaja Zrud » 21 Syys 2012, 23:55

Koalani kirjoitti:Kiitos, Portinetsijä. Moiset henkilöt ja kommentit ei suinkaan mua loukkaa, mutta niiden nimittely oli erittäin loukkavaa. Jos ne on niin varmoja "totuudestaan" ne pysyisi rauhallisina ja pystyisi keskustelemaan perusteita käyttäen, eivätkä hyökkäisi noin. Se vain todistaa pelkonsa ja epävarmuutensa.


Ei se niide pelkoa ja epävarmuutta todista hevo v*ttuaka. Vaa tollase lapsellise fantasioinnin naurettavuutta.
Feel the LOVE

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Vampyyrit, totta vai ei?

ViestiKirjoittaja Koalani » 22 Syys 2012, 01:06

Skeptikojen fanaattinen kiintymys ilmiöiden ulkomuotoon ja teknisyyteen on paljon naurettavampaa, mut en mä sentään niille hyökkää. Säälittävää, kun ne ei näe asioiden sielua ja sydäntä vaan pelkkää pintaa.

Avatar
miitu90
Jäsen
Viestit: 8
Liittynyt: 07 Elo 2011, 00:18

Re: Vampyyrit, totta vai ei?

ViestiKirjoittaja miitu90 » 22 Syys 2012, 02:24

Thelea kirjoitti:
Koalani kirjoitti:Mitä energiasyöppöjä koskee, mun kokemuksen mukaan niilä ei ole pelkästään reikää aurassa, vaan myös entiteetti, joka siis tarvitsee energiaa ja imee sitä sekä niiltä että muiltakin.

Mitä oikeita, kuolemattomia ja ylivoimaisia vampyyreja koskee, Kuparikirjojen mukaan ne oli muinaiset jumalat, nefiliimit. Niistä mä kerron tässä:

http://www.paranormaaliblogi.net/foorum ... f=9&t=1116


Bahomehit oli jättiläislepakkoja, jotka imi ihmisenergiaa, eikä suinkaan verta. Mutta sitä mukaan kun ne sekaantui ihmisiin, ne menetti kyvyn imeä suoraan energiaa ja niiden piti juoda verta, kuten muutenkin nefiliimit (ja niiden ihmissusijälkeläiset). Koska ne ennen vanhaan tappoi ihmisiä meissä on edelleen pakokauhua niitä kohtaan.

Oikeat vampyyrit ovat kuolemattomia eikä vanhene, mutta enemmistö nykyisistä vampyyreista on ihmisiä, joissa on sielu valosta mutta joiden geenit tulee bahomeheista tai muista neffiksista. Siksi ne tuntee vetoa vereen tai ihmislihaan. Joistakin tulee psykopaatteja, kun ne ei pysty ymmärtämään tai hillitsemään näitä tunteita. Niiden negatiiviset tunteet vetää jonkun pahan hengen, joka tekee niistä sarjamurhaajia.

Tässä toinenkin keskusteluaihe vampyyreista:

http://www.paranormaaliblogi.net/foorum ... f=41&t=384


Minä tunnen parikin, jotka eivät ilmeisestikään vanhene (kuolemattomuudesta en tiedä, väittävät olevansa biologisesti ja käytännössä kuolemattomia), mutta kumpikaan ei vastaa kuvaustasi muuten, ja molemmat ovat olleet ihmisiä ja kertoneetkin asioita ihmiselämistään (missä syntyivät, perheistään, ja hiukan vampyyreiksi päätymisistään, joskaan eivät paljoa.

Itse olen energivampyyri (kuten jo kerrottu), eikä minulla ole syytä uskoa että sisälläni olisi toinen entiteetti, joka sitä energiaa tarvitsee kuin minä. Ehkä meitä on monenlaisia.




Thelea, mua kiinnostas hirveästi kuulla lisää näistä sun kokemuksistasi ja vampyyri jutuista..
En voi itse sanoa uskovani niihin,(kun ei ole omakohtaisia kokemuksia enkä ole juuri lueskellutkaan tms..)
mutta mitään en sulje pois, avoimin mielin kuljetaan :D
Mitä tahansa voi olla olemassa ihmiselle, joka siihen oikeasti uskoo.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Vampyyrit, totta vai ei?

ViestiKirjoittaja Zrud » 22 Syys 2012, 22:51

Vamåyyrit on satua. vain hullut uskovat moiste oleva totta. Tällä foorumilla pöpejä tosin sikiää.
Feel the LOVE

Avatar
miitu90
Jäsen
Viestit: 8
Liittynyt: 07 Elo 2011, 00:18

Re: Vampyyrit, totta vai ei?

ViestiKirjoittaja miitu90 » 23 Syys 2012, 02:40

:D
Viimeksi muokannut miitu90, 23 Syys 2012, 02:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mitä tahansa voi olla olemassa ihmiselle, joka siihen oikeasti uskoo.

Avatar
miitu90
Jäsen
Viestit: 8
Liittynyt: 07 Elo 2011, 00:18

Re: Vampyyrit, totta vai ei?

ViestiKirjoittaja miitu90 » 23 Syys 2012, 02:53

Zrud kirjoitti:Vamåyyrit on satua. vain hullut uskovat moiste oleva totta. Tällä foorumilla pöpejä tosin sikiää.

Voe kuule 8)
Ensinnäkin en ole sanonut uskovani mininkään moiseen, mutta kiinnostaa kuulla tälläisiä juttuja jos jollakin on kerrottavanaan(Voihan minua aina yrittää saada uskomaan :D ). Jos asiat eivät ole totta niin on joillakin ainakin pirun hyvä mielikuvitus! :D
Tälläkin foorumilla olen enimmäkseen lueskellut eri aihepiirejä yms..
Itselläni ei ole paljon aikaa tämmöisillä foorumeilla kirjoitella (HARMI.) Eikä minulle ole paljoa tapahtunutkaan,vaikka paljon olen kaveriltani kuullut kaikkia jänniä juttuja, tai no en tiedä jänniä..pelottavia ehkä ennimmäkseen,en ole silti vielä jaksanut jakaa niitä kenekään kanssa.. Ja tuossa kommentissasi viittaat että olen hullu ja pöpi, tämmöisen kuvan siitä saa :D Enkä minäkään leimaa/tuomitse ihmistä/ihmisiä yhden kommentin perusteella! vaikka ihan järki ihminen mielestäni olenkin niin en esimerksiksi Theleaa pidä hulluna, ken haluaa niin saa uskoa mihin tahtoo, nykypäivänä (meinneisyydessäkin) tapahtuu/ on tapahtunut niin paljon asioita joita ihmisimieli ei osaa ymmärtää tai niin kuin minä keksin yleensä asioille joita en ymmärrä niin "luonnollisen selityksen" ja käsittelen oudot tai pelottavat asiat näin ja sillä kuitattu vaikka on elämässäni tapahtunut asioitakin joille en ole keksinyt sitä "luonnollista selitystä" ja ne ovatkin jääneet hieman askarruttamaan..
Ainiin pitikin kysyä, miten olet Zrud itse eksynyt tälle foorumille onko sinulla joitain omakohtaisia kokemuksia jostain esim. yliluonnollisesta vai kiinnostaako nämä jutut sinua muuten vain? Vai oletko täällä vain painamassa villasella kaikkien kokemuksia/tarinoita.. Että olemme kaikki ihan hulluja ja pöpejä ? :P
Ja vielä...Haluaisin sinulta kysyä miksi olet niin elämäniloton? :D Mä tulisin hulluksi jos en sais haaveilla tai kuvitella, ja se on ihan tervettä :D
miksi tästä paskasta maailmasta pitäisi tehdä itselleen vielä paskempi synkistelemällä ja angstaamalla?
Olisi mielenkiintoista keskustella kanssasi yksityisviestein. xD
(Tää mun "kommentti" ei nyt oikein liity tähän aihepiiriin, sorry siitä ) Mutta avasinpa kerrankin suuni :D
Mitä tahansa voi olla olemassa ihmiselle, joka siihen oikeasti uskoo.

Avatar
Whatever
Jäsen
Viestit: 18
Liittynyt: 23 Syys 2012, 09:53

Re: Vampyyrit, totta vai ei?

ViestiKirjoittaja Whatever » 23 Syys 2012, 10:29

Koalani kirjoitti:Lähde ovat Kuparikirjat, jotka on löydetty luolasta ja käännetty nykykreikaksi. Ne koostuu 300 kuparilevystä, joihin on kirjoitettu tekstiä. Ne kertoo maapallon historiaa vuosista 40 000 e.kr. v. 327 e.kr. sekä fyysisestä että hengellisestä näkökulmasta.


Mikäli olen oikein käsittänyt niin näitä "kuparikirjoja" ei ole kukaan muu edes nähnyt kuin tämä Liakopoulos? Miten voit pitää yhden ihmisen keksimiä satuja luotettavana lähteenä? Mikäli tällaiset kuparikirjat kuitenkin oikeasti on olemassa ja niillä on jotain tekemistä totuuden kanssa, niin antaisitko linkkiä tutkimuksiin ja käännöksiin?
Liakopoulos kirjoittaa kirjoja joissa sekoittaa mytologian ja totuuden, en pitäisi tällaista ihmistä luotettavana lähteenä missään asiassa.
"Any Reality Is Just An Opinion"


Palaa sivulle “Kryptotieteet ja taruolennot”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

cron