Vampyyrit

Tuntemattomat olennot, erikoiset arkeologiset löydöt, oudot sateet ja muu poikkeava
Avatar
Dents
Alieni
Viestit: 103
Liittynyt: 20 Marras 2009, 14:46

Re: Vampyyrit

ViestiKirjoittaja Dents » 03 Joulu 2009, 19:01

Hmm.....eihän sitä voi tietää, että onko vampyyrejä jne. olemassa. Voivathan ne pohjautua vaikka ihmisiin, jotka ovat juoneet verta.
"Ihan miten vaan, mutta otan kakkusi."

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Vampyyrit

ViestiKirjoittaja Jaarno » 03 Joulu 2009, 19:31

Itse uskon että siitä sairaudesta koko homma lähtenyt liikkeelle. En nyt muista sitä nimeä mutta aikaisemmilla sivuilla mainittu.

Avatar
Tähtiensusi
Muumio
Viestit: 254
Liittynyt: 18 Heinä 2009, 23:37

Re: Vampyyrit

ViestiKirjoittaja Tähtiensusi » 04 Joulu 2009, 18:45

No kyllä jos vampyyreitä oikeasti on olemassa niin se on lähtenyt siitä että jotkut ihmiset ovat seonneet verestä. Hulluja siis.
Mutta niin, jos niitä nyt oikeasti olisi, niin evoluutio olisi ehkä muokannut ne sellaisiksi, että niiden on helpompi hankkia elantoaan. Tarkoitan tällä esimerkiksi sitä niiden kiehtovuutta, hyvännäköisyyttä ja teräviä kulmahampaita. Niiden avulla he saavat helpoiten tapettua. 8)

Mutta en usko vampyyreihin. Korkeintaan uskon verestä seonneisiin hulluihin ihmisiin.
Ehkä koko maailma onkin pelkkä illuusio.

Avatar
Dents
Alieni
Viestit: 103
Liittynyt: 20 Marras 2009, 14:46

Re: Vampyyrit

ViestiKirjoittaja Dents » 04 Joulu 2009, 18:49

Niin, ja jokuhan voi pimahtaa ja hankkiuttaa itselleen tosi terävät kulmahampaat, kalventaa ihonsa, pidentää kyntensä jne. Sitten jättäisi valkosipulin pois ja kieltäytyisi käymästä kirkossa ja uimasta. Ja liikkuisi vain yöllä, purren varomattomia kaulasta.
"Ihan miten vaan, mutta otan kakkusi."

Lila
n00b
Viestit: 4
Liittynyt: 21 Joulu 2009, 20:13

Re: Vampyyrit

ViestiKirjoittaja Lila » 22 Joulu 2009, 14:40

Vampyyrit on sisänsä ihan kiinnostavia, mutta en jaksa uskoa, että niitä voisi olla. Toisaalta jos ruvetaan spekuloimaan niin eikös nämä vampyyrit ylivoimasine kykyineen pystyisi piilottamaan itsensä meiltä tavallisilta kuolevaisilta? Emme voisi siis tietää niistä :D Vain hyökätessään paljastaisivat itsensä ja silloinkin vain uhrille, joka tuskin jää henkiin kertomaan asiasta.

Ihminen kuitenkin on vain ihminen, ei sitä voi tietää mitä kaikkea maapallolla (ja sen ulkopuolella, mutta se menee ohi aiheen) on. Vampyyreja voi hyvin olla - meiltä piilossa (kuten ufoja tms.) En silti oikeasti ajattele että niitä olisi, mutta mutta. Voisi olla?

Avatar
~Yelre~
Jäsen
Viestit: 5
Liittynyt: 25 Kesä 2010, 17:51
Viesti:

Re: Vampyyrit

ViestiKirjoittaja ~Yelre~ » 25 Kesä 2010, 20:20

En usko että vapyyreitä on, mutta niitä on saatanut olla. Mutta ikinä en menisi uskomaan että ne olisivat kauniita/komeita, jotka kimaltaisivat auringon paisteessa ja joilla olisi kultaiset silmät, vaan veren himoisia petoja

Mutta onhan ihmisiä jotka muuten vain pitävä veren mausta (esim. minä, mutta en sitä koskaan edes lasilista voisi juoda tai saati sitten sillä elää) tai joilekin pureminen on hyvän tahdon osoitus (ei seksuaalisella merkityksellä, eikä tietenkään niin kovaa että veri lentää).
Jos mikään ei ole ikuista niin ei ole rakkaus tai kuolemakaan

Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: Vampyyrit

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 18 Loka 2010, 16:00

Tuossa yksi hauska määritelmä vampyyristä, lienee selvää, että tuollaisia vampyyreja löytyy, joten kait vampyyreihin täytyy uskoa. :D

Vampyyri on sosiaalisesti rajoittunut henkilö, joka sairastaa vakavaa sairautta vampirismia. Vampyyri on päivisin yleensä lukkiutunut haudanhiljaisiin sisätiloihinsa, ja usein uskaltautuu tulla pois vasta illalla. Koska vampyyrit ovat vielä nörttejäkin sulkeutuneimpia, ne eivät uskaltaudu edes Internetiin, vaan usein vain nukkuvat koko päivän ajan sisätiloissa. Vampyyrit ovat arkoja jopa Auringolle eivätkä päästä sen valoa "taloonsa", missä suhteessa ne eivät eroa nörteistä.

Uskotaan, että tarpeeksi epäsosiaalinen ihminen voi saada vampirismista tartunnan, jos vampyyri suutelee tätä. Tämä on kuitenkin harvinaista, sillä kovin moni vampyyri ei siihen uskaltaudu.
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.

Avatar
Vic Rattlehead
Meedio
Viestit: 675
Liittynyt: 31 Tammi 2008, 17:50
Paikkakunta: Tampere

Re: Vampyyrit

ViestiKirjoittaja Vic Rattlehead » 18 Loka 2010, 17:44

Ja jos vampyyreistä muodostuu ongelma siihen on vain yksi ratkaisu: Simon Belmont. ;)

Aschenisto
Valaistunut
Viestit: 30
Liittynyt: 29 Tammi 2012, 04:45

Re: Vampyyrit

ViestiKirjoittaja Aschenisto » 29 Tammi 2012, 06:08

Mitä tulee näihin yliluonnolisiin, ikinuoriin True Blood vamppyyreihin, niin ne ovat silkkaa hevonpaskaa:

1) Veren energia-arvo sen verran alhainen, että sillä ei täyskokoinen ihminen elä. Hänen täytyisi juoda litratolkulla verta saadakseen tarvitsemansa energian. Siksi vamppyrismi ei toimi isoimmilla nisäkkäillä.

Sen sijaan toki voi olemassa vereen intohimoisesti suhtautuvia sekopäitä, jotka tappavat vain veren takia toisen. Mutta ne on asia erikseen.

Avatar
Hohhoijaa
Valaistunut
Viestit: 26
Liittynyt: 05 Maalis 2012, 17:16

Re: Vampyyrit

ViestiKirjoittaja Hohhoijaa » 05 Maalis 2012, 17:19

Itse olen aina uskonut vampyyreihin, suurimpia haaveitani onkin muuttua sellaiseksi
On olemassa faktaa, joka hyväksytään, ja faktaa joka on useimpien mielestä järjetöntä. Tämä foorumi käsittelee jälkimmäistä.

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Vampyyrit

ViestiKirjoittaja Koalani » 14 Huhti 2012, 17:47

Kaikki mainitut teoriat pitävät varmaan paikkansa, mutta Kuparikirjojen mukaan nykyiset vampyyrit ovat muinaisten nefiliimijumalten jälkelläisiä. Niistä mä kerron tässä:

viewtopic.php?f=9&t=1116


Bahomehit oli jättiläislepakkoja, jotka imi ihmisenergiaa, eikä suinkaan verta. Mutta sitä mukaan kun ne sekaantui ihmisiin, de menetti kyvyn imeä suoraan energiaa ja niiden piti juoda verta, kuten muutenkin nefiliimit (ja niiden ihmissusijälkeläiset). Koska ne ennen vanhaan tappoi ihmisiä meissä on edelleen pakokauhua niitä kohtaan.

Oiketa vampyyrit ovat kuolemattomia eikä vanhene, mutta enemmistö nykyisistä vampyyreistä on ihmisiä, joissa on sielu valosta mutta joiden geenit tulee bahomeheista tai muista neffiksista. Siksi ne tuntee vetoa vereen tai ihmislihaan. Joistakin tulee psykopaatteja, kun ne ei pysty ymmärtämään tai hillitsemään näitä tunteita. Niiden negatiiviset tunteet vetää jonkun pahan hengen, joka tekee niistä sarjamurhaajia.

Edellä pistetyt foorumit ei ole olemassa enää, mutta se vampyyrikieli on mun mielestä uusi keskintö, koska aidot bahomehit puhui samaa kieltä kuin muutkin nefiliimit ja demonit. En mä nyt sitä itse osaa, mut Kuparikirjoista löytyy useita nimiä, ja mä voin arvata miltä koko kieli kuulostaa. Esimerkkeinä: Mah Tane, Ben Jarah Mol, vathah ja kaikki nefiliimien nimet, jotka löytyy linkistä.


Tässä toinenkin topici vampyyreistä:

viewtopic.php?f=41&t=384

Aschenisto
Valaistunut
Viestit: 30
Liittynyt: 29 Tammi 2012, 04:45

Re: Vampyyrit

ViestiKirjoittaja Aschenisto » 17 Huhti 2012, 03:58

Itse tunnen vetoa Espanjaa kohtaan kun tutustuin pariin kivaan espanjalaiseen tyttöön... Ilmeisesti minun geeninit tulevat muinaisilta espanjassa asuneilla henkiolennoilta jotka sekaantuivat ihmisiin ja siksi tunnen vetoa Espanjaa kohtaan - niin kuin psykopaatit tappamista kohtaan. Ilmeisesti ne tytöt aktivoivat mun muinaiset muistot :tapu:

On tää paranormalismi ihanaa.

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Vampyyrit

ViestiKirjoittaja Koalani » 24 Huhti 2012, 02:07

Tai sitten sulla on ollut muita, hauskoja ja normaalisia elämiä Espanjassa!

Avatar
Weerasti
n00b
Viestit: 3
Liittynyt: 17 Heinä 2013, 12:09

Re: Vampyyrit

ViestiKirjoittaja Weerasti » 20 Heinä 2013, 00:20

En usko että niitä ihmissyöjä vampyyreit on ollukaa olemas..mut niitä lepakko vampyyreja on!

Avatar
Ruusu
n00b
Viestit: 2
Liittynyt: 26 Heinä 2013, 17:10

Re: Vampyyrit

ViestiKirjoittaja Ruusu » 26 Heinä 2013, 17:31

Paul Barberilla on kiinnostava teoria ainakin joidenkin vampyyrimyyttien alkuperällle: "vampyyriruumiit osoittivat merkkejä alkavasta mätänemisestä. Ruumiit turposivat kun kaasut kertyivät vartaloon ja lisääntynyt paine pakotti veren vuotamaan nenästä ja suusta. Tämä sai vartalon näyttämään "pullealta" ja "punertavalta" - muutoksia, jotka olivat kaikki erityisen silmiinpistäviä, jos henkilö oli ollut kalpea tai laiha eläessäään. " Näin siis Wikipedia (olen lukenut teorian muualtakin). Kansanperinteen vampyyri kun oli punakka ja joskus myös lihava. Joseph Sheridan LeFanun Carmillalla (1872) oli "rikas ja loistelias" ihonväri joka korosti uhri Lauran lisääntyvää kalpeutta ja kuihtumista; Draculan morsiamilla oli punakka iho, ja sankaritarten Minan ja Lucyn muuttuminen vampyyreiksi näkyi mm. ihon punertumisena.
Vampyyrien palaminen auringossa on myöskin aika uusi ilmiö - sen kehitti elokuvateollisuus. Dracula, Carmilla ja muut klassiset vampyyrit kulkivat ihan rauhassa auringossa.
Toivon ettei minulle lähetetä yksityisviestejä. En osaa chattailla.

Avatar
Varjotar
Maahinen
Viestit: 195
Liittynyt: 22 Tammi 2013, 22:51

Re: Vampyyrit

ViestiKirjoittaja Varjotar » 03 Heinä 2016, 16:24

Joopa joo näille ja kuparikirjoille..
I do not know if you do not know.. :ghost:

Avatar
Varjotar
Maahinen
Viestit: 195
Liittynyt: 22 Tammi 2013, 22:51

Re: Vampyyrit

ViestiKirjoittaja Varjotar » 05 Heinä 2016, 14:45

Joojoo, mutta onko muunkinlaisia?
I do not know if you do not know.. :ghost:


Palaa sivulle “Kryptotieteet ja taruolennot”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa