tuputhy kirjoitti:Aioin juuri kirjoittaa saman, kuin Wespa! Siis; kerro ihmeessä! Jos kuvittelisin itseni tuohon miehesi tilanteeseen, niin minua lohduttaisi suuresti, jos saisin tietää isoäitini ajatelleen minua viimeisinä ajatuksinaan. Varmaan siinä myös tulisi tunne, että isoäiti välittää ja se lohduttaisi kovasti!
Dala kirjoitti:No, en silloin kiinnittänyt vielä huomiota unen sisältöön, mutta muistin sentään kysellä häneltä kuulumiset seuraavanapäivänä irc-galleriassa. Ystäväni vastasi sitten, että olenkin ollut hänen mielessään viime päivinä, että hänellä olisi minulle kerrottavaa - hän on raskaana.
Tämä on kyllä ihmeellistä, kun ajattelee jotain henkilöä mielessään, niin kas kummaa toinen henkilö näkee toisesta unta.
Dala kirjoitti:Tulipa tuossa äsken mieleen, että näin lapsena "enneunen" muroista. Joskus ala-asteella näin unta, että äiti oli ostanut jotain uusia muroja ja että ne oli tosi hyviä. No iltaruualla sitte muistin äidille asiasta mainita ja hän oli vähän ihmeissään. Oli kuulemma päivällä käyny kaupassa ja huomannu uusia muroja (cheeriossit ilmesty sillon kauppoihin) ja oli meinannu ostaa mutta ei sitte viitsinyt. No seuraavalla kauppareissulla sitte osti, kun kerran unessani olivat olleet hyviä. No pettymyshän se olikin, hirveimpiä muroja mitä koskaan olen syönyt.
Että semmonen enneuni...
SHap kirjoitti:Tuo hampaiden tippuminen unissa.
Jokuhan aiemmin sanoi, että se liittyy kuolemaan..
Näin tuossa viimeyönnä unen, missä koiraltani tippui hampaita.. lähdin viemään eläinlääkäriin ja uni vaihtui sitten toiseen.
Olikos niitä muita vertauskuvia hampaitten tippumiseen..?
SHap kirjoitti:Tuo hampaiden tippuminen unissa.
Jokuhan aiemmin sanoi, että se liittyy kuolemaan..
Näin tuossa viimeyönnä unen, missä koiraltani tippui hampaita.. lähdin viemään eläinlääkäriin ja uni vaihtui sitten toiseen.
Olikos niitä muita vertauskuvia hampaitten tippumiseen..?
Palaa sivulle “Henkiset asiat”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija