Mitä harrastat?

Esittäytymiset, gallupit ja muu yleinen jutustelu
Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Regendos » 24 Touko 2009, 14:38

Saisikohan suomesta näitä harjoitteluun soveltuvia perhosveitsiä, jossa terä on tylpistetty?

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Gitarre » 24 Touko 2009, 21:24

pöhpöh, ei mitään tylsytettyjä teriä. Tuleepahan vähän jännitystä siihenkin kun kunnon miekalla harjoitellaan : )
I'd rather regret doing something than not doing something.

Avatar
slipknotrulez
Alieni
Viestit: 131
Liittynyt: 13 Touko 2009, 17:46
Paikkakunta: Oulu/Kiiminki

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja slipknotrulez » 26 Touko 2009, 08:40

Harrastan miekkailua, bassonsoittoa, ja paranormaaleja asioita ;)
http://www.youtube.com/watch?v=2USj8sTLKGk Corey Taylor vetää herneen nenään CD-koteloista :DDDD

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Regendos » 26 Touko 2009, 23:33

Olisihan se hauska pystyä käyttämään perhosveistä sen jälkeen kun on siihen oppinut :D

Avatar
viltsu
Vampyyri
Viestit: 861
Liittynyt: 17 Maalis 2008, 14:34
Paikkakunta: Pahimmissa painajaisissasi

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja viltsu » 27 Touko 2009, 20:30

Luulenpa ettei tylsytettyjä teriä suomesta saa, mutta kyllä myyjältä voi sitä kysyä...Ja ostaa saman tien kunnon veitsen. Tulee halvemmaksi.
Mieti tätä maailmaa...Onko siinä edes järkeä?

Avatar
Reikämies
Kummitus
Viestit: 58
Liittynyt: 27 Touko 2009, 21:53

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Reikämies » 27 Touko 2009, 22:12

Datausta ja dokausta 8-)
Juodaan viinaa :>

Avatar
JD Matthew
Henkiparantaja
Viestit: 388
Liittynyt: 25 Elo 2008, 18:27

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja JD Matthew » 02 Kesä 2009, 14:54

olen aloittanut rpg-pelien tekemisen rpg 2k3:lla . 8-)
välkkyy vain se näyttö ärsyttävästi,- se häiritsee :evil: :|
http://www.salakapakka.net/ Sitä, mitä et Salakapakasta löydä, sitä sinä et tarvi!
" Whether you like it or not, learn to love it, because it's the best thing going today."
- Ric Flair -

The Best There Is, The Best There Was, The Best There Ever Will Be

Avatar
viltsu
Vampyyri
Viestit: 861
Liittynyt: 17 Maalis 2008, 14:34
Paikkakunta: Pahimmissa painajaisissasi

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja viltsu » 02 Kesä 2009, 14:59

JD Matthew kirjoitti:olen aloittanut rpg-pelien tekemisen rpg 2k3:lla . 8-)
välkkyy vain se näyttö ärsyttävästi,- se häiritsee :evil: :|


Ookko saanu yhtään peliä vielä valmiiks? Jos oot, voin ladata...
Mieti tätä maailmaa...Onko siinä edes järkeä?

Avatar
JD Matthew
Henkiparantaja
Viestit: 388
Liittynyt: 25 Elo 2008, 18:27

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja JD Matthew » 02 Kesä 2009, 15:02

viltsu kirjoitti:
JD Matthew kirjoitti:olen aloittanut rpg-pelien tekemisen rpg 2k3:lla . 8-)
välkkyy vain se näyttö ärsyttävästi,- se häiritsee :evil: :|


Ookko saanu yhtään peliä vielä valmiiks? Jos oot, voin ladata...


en ihan vielä . mutta yksi on melkein valmis ,- ja saakohan niitä kuinka nettiin. . .? ;)
http://www.salakapakka.net/ Sitä, mitä et Salakapakasta löydä, sitä sinä et tarvi!
" Whether you like it or not, learn to love it, because it's the best thing going today."
- Ric Flair -

The Best There Is, The Best There Was, The Best There Ever Will Be

Avatar
viltsu
Vampyyri
Viestit: 861
Liittynyt: 17 Maalis 2008, 14:34
Paikkakunta: Pahimmissa painajaisissasi

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja viltsu » 02 Kesä 2009, 15:07

Oon jonin kanssa tehnyt noita pelejä myös...Me laitettiin jollekkin lataus sivustolle muistaakseni se ja sieltä ladattiin se toisen koneelle. Tosin oliko se niin, että lataajalla pitää olla tietty ohjelma, että pääsee pelaan vaiko niin, että tekijän pitää tehä joku juttu. Tarkemmin en muista...Mutta Google auttaa!
Mieti tätä maailmaa...Onko siinä edes järkeä?

Mikkoa
Valaistunut
Viestit: 38
Liittynyt: 11 Kesä 2009, 17:18

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Mikkoa » 15 Kesä 2009, 00:07

Harrastan moniaita asioita, mutta yksi mielekkäimmistä on pappamopoilu ja mopolla seikkailu metsäpoluilla ja muissa ihmeellisissä paikoissa :) :ghost: . Tutkimusmatkailu Rautapässillä ratsastaen on mainio ajanviete, jota varmaan tulen harrastamaan vielä vanhana ja viisaanakin.

Avatar
Die
Alieni
Viestit: 115
Liittynyt: 10 Heinä 2009, 13:07
Paikkakunta: Orimattila
Viesti:

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Die » 10 Heinä 2009, 15:52

Harrastan aktiivisesti ratsastusta ja valokuvausta, kuvaan siis lähinnä hevosia; Kisoissa ja valmennuksissa on hauska käydä välillä kuvia räpsimässä 8]
Kuka täällä komentaa?
ketä täällä totellaan?
Kahta suurta jumalaa,
ahneutta ja rahaa.
Joiden temppeleinä toimivat pörssit ja ilotalot,
markkinat, marketit, kaupunkien värivalot.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Zrud » 10 Heinä 2009, 15:56

nykyihi harrastuksii kuuluu... pyöräily. x-box 360. angstaus ja avautuminen parablogilla. runoilu. ja laiskottelu.
Feel the LOVE

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 10 Heinä 2009, 16:09

Eipä noita harrastuksia liiemmin ole. Mutta voidaan tietokonepelien pelaaminen ja kaikenlainen dataaminen laskea. Ja tuleehan sitä jonkinverran pelattua kaverin kanssa tennistäkin. Ja harjoiteltua tarkkuusammuntaa ilpparilla. Airsoftikin oli tässä vuosi sitten yksi, mutta se jäi vähemmälle kunnon varusteiden (paska ase) ja pelikaverien puutteen takia.

Jehabi
Jäsen
Viestit: 22
Liittynyt: 07 Heinä 2009, 16:43

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Jehabi » 11 Heinä 2009, 01:12

Golffia tasoitus tällä hetkellä 22,1

Silloin kun on tekemisen puute niin juoksen.

Todella paljon extemporea nukkumista ja leffojen katselua ja TYHMÄÄ VALVOMISTA

Avatar
Rabiljus
Maahinen
Viestit: 192
Liittynyt: 08 Touko 2009, 17:33
Viesti:

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Rabiljus » 11 Heinä 2009, 02:56

Minä en harrasta tällä hetkellä muuta kuin evankeliointia,harrastukset ovat hyväksi ihmiselle ja henkinen voimavara.
itse saan päivittäisin ilon ja voiman evankelioinnista ja siinä on iänkaikkisuusnäkökulma,joten ei siinä ole esim mitään vikaa,että esim treenaa kitaransoittoa ja soittelee itsekseen mutta itse tekisin sen herralle niin siinä olisi syvempi tarkoitus.
Kaiken voi tehdä Jumalalle harrastat sitten vaikka pingiksen peluuta niin senkin voi tehdä Jumalan kunniaksi.
Netti on hyvä' paikka tavoittaa ihmisiä evankeliumilla,nukun hyvin vähän,muutaman tunnis yössä,sitten kun herään niin heti on into alkaa evankeliointi.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Zrud » 11 Heinä 2009, 04:05

... Evankeliointi = Kristin Uskon sanoman levittämistä joka on sama kuin uskon tuputus....
Noh... harrastukset kullakin.

Netistä lainattu:

"Evankeliointi Elämäntapana -kursseilla opetetaan Jeesukseen uskovia kertomaan ymmärrettävästi ja luontevasti uskonsa perusteista. Uskomme, että kristityillä on maailman hienoin ja tärkein sanoma, joka kannattaa kertoa jokaiselle. Haluamme myös opettaa heitä tekemään sen tehokkaasti ja kuulijaa loukkaamatta."

Tuossa on kyllä vielä vähän Rabilla treenattavaa.
Ja herää kyllä itsellä kysymys. että tarkoitetaanko tuolla sanomalla sitä 10 käskyä vai jotain henk koht näkökulmaa raamatusta...

Omasta mielestä... tuo on kuvottavaa toimintaa.. Jokaisella ihmisellä on oikeus päättää mihin uskoo ilman että joku tulee tuputtamaan omaan uskoaan... En tiedä Yhtyykö kukaan tähän minun mielipiteeseeni...
Jos ei niin sitten annan asian olla.

PS: Tämän ei pitäisi olla loukkaavaa millään mittapuulla.
Feel the LOVE

Avatar
Rabiljus
Maahinen
Viestit: 192
Liittynyt: 08 Touko 2009, 17:33
Viesti:

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Rabiljus » 11 Heinä 2009, 04:29

Totta minulla on treenattavaa,olen tälläkin foorumilla eräässä aloittamassani topicissa törkeästi sanonut.
Evankeliumi on hyvä sanoma Jeesuksesta Kristuksesta.

Ja kun sanoit tuosta tuputtamisesta niin Jeesus Kristus antoi lähetyskäskyn,että viekää hyvä sanoma kaikkeen maailmaan,joten jos Kristitty ei julista evankeliumia niin hän toimii Jeesuksen sanoja vastaan.

Suomessa on joillakin vallalla ajatus,että usko on jokaisen oma asia,mutta tämä sotii täysin Jeesuksen sanoja ja koko raamatun opetusta vastaan,Jos usko olisi vain minun asiani olisin maailman itsekkäin ihminen kun en kertoisi muille pelastuksen sanomaa.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Zrud » 11 Heinä 2009, 04:43

Rabiljus kirjoitti:Totta minulla on treenattavaa,olen tälläkin foorumilla eräässä aloittamassani topicissa törkeästi sanonut.
Evankeliumi on hyvä sanoma Jeesuksesta Kristuksesta.

Ja kun sanoit tuosta tuputtamisesta niin Jeesus Kristus antoi lähetyskäskyn,että viekää hyvä sanoma kaikkeen maailmaan,joten jos Kristitty ei julista evankeliumia niin hän toimii Jeesuksen sanoja vastaan.

Suomessa on joillakin vallalla ajatus,että usko on jokaisen oma asia,mutta tämä sotii täysin Jeesuksen sanoja ja koko raamatun opetusta vastaan,Jos usko olisi vain minun asiani olisin maailman itsekkäin ihminen kun en kertoisi muille pelastuksen sanomaa.


Siis... uskohan ON jokaisen oma henk koht asia. JA sinun kristin uskosi on vain yksi niiden kaikkien muiden uskontojen rivissä...

Esitetäänpä kysymys näinpäin... Kubitellaan että sinä olett henkeen ja vereen ateisti. Ja kiellät jumalan olemassa olon tyystin.
Sitten joku täysin tuntematon ihminen tulee puhumaan sinulle miten sinun tulisi elää ja mihin uskoa ?
Eikö se loukkaisi sinua yhtään???

Ja toistamiseen... Usko on jokaisen oma asia. Ennen ei ehäko llut koska Kristinusko pystyi tyrannisoimaan / tappamaan kaikki jotka ei halunnut siihen uskoa. Ja täten he itse rikkoivat 10 käskysta pahinta.
Että Tykkäsit sinä siitä tai et... niin Uskonto on jokaisen oma asia.

PS: Ja et sinä sillä mitään pelastu uskoit sinä siihen satu kirjaan tai et... Se on vain ohje nuora hyvälle elämälle.
Ei sitä tosissaan pidä ottaa.
Ja kuulemmeko Hindulaisten, Juutalaisten, sun muiden tahojen uskovaisia tuputtamassa omaa uskoaan?
ei emma taida kuulla. KOSKA he kunnioittavat muiden ihmisten päätöksiä.
Kristinuskolla ei ole mitään kunnioitusta niitä ihmisiä kohtaan jotka eivät samoin usko.
SIKSI minä niin vihaan henkeen ja vereen asti Kristinuskoa. Jotkut ehkä ymmärtävät pointtini.
Feel the LOVE

WM_

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja WM_ » 11 Heinä 2009, 08:35

Rabiljus kirjoitti:Totta minulla on treenattavaa,olen tälläkin foorumilla eräässä aloittamassani topicissa törkeästi sanonut.
Evankeliumi on hyvä sanoma Jeesuksesta Kristuksesta.

Ja kun sanoit tuosta tuputtamisesta niin Jeesus Kristus antoi lähetyskäskyn,että viekää hyvä sanoma kaikkeen maailmaan,joten jos Kristitty ei julista evankeliumia niin hän toimii Jeesuksen sanoja vastaan.

Suomessa on joillakin vallalla ajatus,että usko on jokaisen oma asia,mutta tämä sotii täysin Jeesuksen sanoja ja koko raamatun opetusta vastaan,Jos usko olisi vain minun asiani olisin maailman itsekkäin ihminen kun en kertoisi muille pelastuksen sanomaa.


Tämä kuulostaa jo sairaalta! Tämän takia on sodittukin historiassa!
Uskotte että meette helvettiin jos ette härnää ja kiusaa muita ihmisiä?
Jeesuksen uskon tarkoittaneen (mikäli hän todella sanoi noin eikä vaan joku päästään kirjoittanut, joka on hyvin todennäköistä) että opettakaa ihmisiä elämään hyvin. Ei että käykää kirkossa ja itkekää syntienne takia.


Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa