luin jutun jossa mies kävi näkemään auroja onnettomuuden jälkeen.. toki itse ei aiheesta mitään tietänyt ennenkun kaveri joka oli aiheesta lueskellut kertoi mikä on homman nimi.
  luin jutun jossa mies kävi näkemään auroja onnettomuuden jälkeen.. toki itse ei aiheesta mitään tietänyt ennenkun kaveri joka oli aiheesta lueskellut kertoi mikä on homman nimi.olenkin itse miettinyt kun kirjasen auroista ja niiden näkemisestä olen lukenut tai miten niitä opitaan näkemään.. itse olen nippanappa onnistunut näkemään "valkoista rihmaa!" hyvin läpinäkyvää kylläkin tai voisi melkein pitää myöskin "näköharhana ehkäpä" mutta kokeileminen ja harjoitteleminen on hauskaa xD siinä oli harjoitus että kun sormia pitää erillään jokusen sentin päässä toisistaan välille pitäisi kehittyä "yhteinen valo/yhteys tms" ja jos käsiä liikuttaa ylös alas toisistaan niin että kämmenet naamaa päin ja nostelee käsiään ylös alas yhteyden pitäisi säilyä.
mutta mitä mieltä täällä ollaan? voiko ihminen nähdä auroja? vai onko se joku aivollinen vika esim onnettomuuden jälkeen että kaikki elävä hehkuu valoa? itse uskon että voi nähdä joku hyvin herkkä ihminen auroja ja mahdollisesti muutakin "kuten kuolevan ihmisen ympärillä mustaa/harmaata" tai "sairaalla ihmisellä mustan läikän aurassa" näistäkin olen lukenut

joo kyllä itsekkin uskon että aura näyttää erillaiselta kun jälkikuva..
  joo kyllä itsekkin uskon että aura näyttää erillaiselta kun jälkikuva.. 
   tiedä häntä sitten.
  tiedä häntä sitten.