viltsu kirjoitti:Tuli tässä mieleen, että miks välttämättä järjestetään miittiä, koska jos jotain tapahtuu nähään ainakin livenä toisella puolella. Voidaan pitää ylä-ja alakerran miitit erikseen.
Aqua vitae kirjoitti:viltsu kirjoitti:Tuli tässä mieleen, että miks välttämättä järjestetään miittiä, koska jos jotain tapahtuu nähään ainakin livenä toisella puolella. Voidaan pitää ylä-ja alakerran miitit erikseen.
Lol ahahahah! Okei, minä kustannan sen yläkerran miitin sitten. ;D
Phantom kirjoitti:Aqua vitae kirjoitti:viltsu kirjoitti:Tuli tässä mieleen, että miks välttämättä järjestetään miittiä, koska jos jotain tapahtuu nähään ainakin livenä toisella puolella. Voidaan pitää ylä-ja alakerran miitit erikseen.
Lol ahahahah! Okei, minä kustannan sen yläkerran miitin sitten. ;D
Lupaan sitten nauraa siellä kaikille ketkä epäili asiaa päin naamaa. Samalla korkkaan 4 oluen ja totean että "paska reissu mutta tulipahan tehtyä"
Zrud kirjoitti:Maailmanlopusta tuliki mielee.... Näin iha tun häröä unta.
Suomen valtio päätti tuhota suomen kaikki kansalaiset... ja julisti ydin sodan maan sisäisesti.
No mö olin kai jossai perheessä missä olin mä joku äiti ja 2 siskoa.
Me mentii jonnekki kuusankosken kirkon alla oleviin gatakompeihin piiloon. mutta se kuumuus aalto ylti sinne silti.
Joten ne mun 2 siskoa uhras ittesä et me pelastuttais jotenki ne asettu siihe käytävälle kahden vaahtomuovipatkan kanssa.
nii me pelastuttii.... Ja jotai muutaki atomipommeihi liittyvää shittiä tapahtu....
matruska kirjoitti:voihan se olla niinkin, että tuo maailmanloppu onkin ns, pelote. Jolloin ryssät ampuu ydinohjuksensa joka puolelle, ja joka maa vastaa tulitukseen. Maapallo tuhoaa itseitsensä. Jos se ennustus juuri onkin ton muotoinen, kaikki kuolee, juuri tuolla tapaa että luonnollista ilmiötä ei kuitenkaan tule.
Gitarre kirjoitti:matruska kirjoitti:voihan se olla niinkin, että tuo maailmanloppu onkin ns, pelote. Jolloin ryssät ampuu ydinohjuksensa joka puolelle, ja joka maa vastaa tulitukseen. Maapallo tuhoaa itseitsensä. Jos se ennustus juuri onkin ton muotoinen, kaikki kuolee, juuri tuolla tapaa että luonnollista ilmiötä ei kuitenkaan tule.
Jos minä johonkin uskon niin tuohon. Eikös se etelä, vai olikos se pohjois-korean ydinase pitäisi valmistua siinä vuoden 2012 paikkeilla? Siinä jokin maa sitten virheenä laukaisee yhden ohjuksen niin toinen maa vastaakin kahdella ohjuksella jne jne.
Tonza133 kirjoitti:Gitarre kirjoitti:matruska kirjoitti:voihan se olla niinkin, että tuo maailmanloppu onkin ns, pelote. Jolloin ryssät ampuu ydinohjuksensa joka puolelle, ja joka maa vastaa tulitukseen. Maapallo tuhoaa itseitsensä. Jos se ennustus juuri onkin ton muotoinen, kaikki kuolee, juuri tuolla tapaa että luonnollista ilmiötä ei kuitenkaan tule.
Jos minä johonkin uskon niin tuohon. Eikös se etelä, vai olikos se pohjois-korean ydinase pitäisi valmistua siinä vuoden 2012 paikkeilla? Siinä jokin maa sitten virheenä laukaisee yhden ohjuksen niin toinen maa vastaakin kahdella ohjuksella jne jne.
Ydinaseet ovat vain pelote. Ei kukaan uskalla laukaista niitä, sillä silloin pamahtaa myös itse, mikä ei tietenkään ole tavoite.
Palaa sivulle “Muut selittämättömät asiat”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa