Kuinka ottaa selville kuka kummittelee?

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...
Sannika79
n00b
Viestit: 4
Liittynyt: 23 Kesä 2010, 16:02

Kuinka ottaa selville kuka kummittelee?

ViestiKirjoittaja Sannika79 » 24 Kesä 2010, 13:41

Eli lapsuudenkotini on ollut monen oudon ilmiön näyttämönä.
Miten saan selvitettyä kuka siellä aiheuttaa tätä kummallista toimintaa, kummittelua?
Paikkakunnalla ei tietääkseni ole meedioita, pitäisi kauempaa kysellä jos tätä kautta asiaa pistäisi eteenpäin.
Itselläni on kyllä kyky ottaa yhteyttä henkimaailmaan, joten voisinko selvittää tätä asiaa jotenkin itse?
Kovasti on vahva olo siitä että asia olisi selvitettävä, sillä talossa taas ilmeisesti tapahtuu.

Lapsena ja nuorena siellä asuessani sattui jos jonkinnäköistä.
Saunan ovi kävi "itsestään", kesken leikkien lennähti leikkihevosen satula (kiinnitetty) kaapin päältä keskelle lattialle, ikkunalautoja on kolisteltu, naisen hyräilyä on kuulunut varastostamme joka on yhden makuuhuoneen seinän takana (tämän on kuullut 4henkilöä), jalkaani on tartuttu voimakkaasti kun olin nousemassa kerrossänkyyni ja sitä vedettiin alaspäin.
Lapseni joka oli tässä pari vuotta sitten mummolassa yökylässä kertoi heränneensä yöllä pissalle, oli hänen sänkynsä vieressä seissyt vieras mies ja kysellyt sitten aamusella uteliaana, kuka se oli.. (tyttäreni tiesi todella paljon ennalta asioita 2-3 vuotiaana!)
Siskoni n. 20v takaperin oli nähnyt ilmeisesti saman(?) miehen myös. Kokemus oli kuulemma pelottava.

Itse en ole nähnyt tätä miestä. Ainut kerta jolloin muistan nähneeni ketään oli kun vessassa harjasin hiuksia ja katsoin peilistä miltä ponkkari takaa näyttää (käännettävä 3-osainen peili) näin käytävällä pienen tytön hahmon joka tuijotti minua. Luulin häntä siinä pienen hetken kummitytökseni, mutta eihän se ollut.. kummityttöni oli kyllä vierailulla mummolassaan silloin mutta kaupassa vanhempiensa kanssa tämän tapahtuessa.

Tässä nyt joitain kokemuksia vuosien takaa. Noin jos jotain kiinnostaa taustoja lukea :)

Avatar
OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viestit: 979
Liittynyt: 04 Touko 2009, 22:59
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Kuinka ottaa selville kuka kummittelee?

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 24 Kesä 2010, 16:52

En nyt jaksa alkaa kirkoittamaan hirveästi tekstiä, että miten ottaa selville, joten teen PR tempun ja vähän mainostan sivujamme: www.osit.fi
Tuolta löytyy tietoa miten ja linkkejä esim. foorumille ja blogiin joissa on tietoa laitteistosta ja siitä, miten niitä käytetään.
Ei muuta kuin lukemaan ja onnea metsästykseen jos sellaiseen päätät alkaa. :)
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi

Sannika79
n00b
Viestit: 4
Liittynyt: 23 Kesä 2010, 16:02

Re: Kuinka ottaa selville kuka kummittelee?

ViestiKirjoittaja Sannika79 » 24 Kesä 2010, 21:33

Kiitos vinkkilinkkisestä :) Saattaapa olla että lähettelen tässä erään kuvan teidän tarkasteltavaksi.. Otettu juurikin samasta osoitteesta jossa kummia tapahtui.

Avatar
OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viestit: 979
Liittynyt: 04 Touko 2009, 22:59
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Kuinka ottaa selville kuka kummittelee?

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 24 Kesä 2010, 22:09

Hieno homma. Odottelemme innolla kuvia analysoitaviksi. :)
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi

Sannika79
n00b
Viestit: 4
Liittynyt: 23 Kesä 2010, 16:02

Re: Kuinka ottaa selville kuka kummittelee?

ViestiKirjoittaja Sannika79 » 24 Kesä 2010, 22:56

Laitoin Pasi kuvan tulemaan! :)

Avatar
Jopelius
Peikko
Viestit: 227
Liittynyt: 07 Helmi 2010, 17:35
Paikkakunta: Mäntyharju CITY
Viesti:

Re: Kuinka ottaa selville kuka kummittelee?

ViestiKirjoittaja Jopelius » 13 Heinä 2010, 20:26

Vaikken uskonmiehiä olekaan, olen silti huomannut että talon siunaaminen lopettaa/estää kummittelun.

Äitini on uskovainen, ja on siunannut tämän talon, kuten automme ja kaiken (hänellä on myös jonkinlaisia paranormaaleja aisteja), niin ei ole tässä yli 60 vuotta vanhassa talossa ikänä kummitellut, eipä ole autollekaan mitään ikinä käynyt tahi sen matkustajille. Joko on tuuria tai sitten siunauksen voima auttaa. Tietysti siunauksia on muitakin kuin pelkkä kristinuskon siunaus, mutta silti.

Eri asia on jos haluat ottaa selville kuka kummittelee, mutta kokeile siunaamista jos haluat sen loppuvan.

Ainut mitä itse olen tuntenut täällä ovat hyvät henget. Heräsin eräänä aamuna siihen kun joku istui vuoteellani, ajattelin sen olevan äiti tai joku muu, en avannut silmiäni. Oli mukava ja lämmin olo siinä, tunsin kun joku nousi pois vuoteeltani, avasin silmäni mutten nähnytkään ketään.
Ei ole koskea tullut joka heivannut ois tämän jätkän tukilta pois.

Avatar
Wilkku
Jäsen
Viestit: 8
Liittynyt: 08 Kesä 2010, 23:45
Paikkakunta: Ylöjärvi

Re: Kuinka ottaa selville kuka kummittelee?

ViestiKirjoittaja Wilkku » 15 Heinä 2010, 23:38

Onhan näitä tosiaan pakanallisiakin tapoja siunata tiloja, Varjojen kirjan sivuilta löytyy ihan kivasti tietoa, jos haluaa tällaista kokeilla. Kyseisiltä sivuilta löytyy myös vinkkejä, mikäli haluaa kokeilla pakanoiden tapoja ottaa yhteyttä henkiin. Kummittelevaan henkeen ei kuitenkaan kannata yrittää ottaa yhteyttä vain hetken mielijohteesta vaan asia vaatii perehtymistä, yhteydenottoyritys kannattaa valmistella huolellisesti. Tilan siunaamista ja puhdistamista voi harrastaa kokemattomankin. Pistäpäs kuva tähänkin ketjuun, jos vain haluat, itse olisin ainakin kiinnostunut näkemään kuvan. :)
Kyseenalaista itsestäänselvyydet.

uneton
n00b
Viestit: 3
Liittynyt: 29 Maalis 2010, 14:53

Re: Kuinka ottaa selville kuka kummittelee?

ViestiKirjoittaja uneton » 03 Syys 2010, 11:11

Heips

Minua kiinnostaisi tämä sama asia kuinka saadaan selville kuka kummittelee. Tätä on jatkunu lähes koko elämäni ajan ja nyt on meno mennyt sen verran aktiivikseksi että minä alan saada tarpeekseni. Viimeöinen oli jo liikaa, joku otti minua vasemmasta kädestä kiinni ja ravisteli hereille. Ravistelu jatkui vielä hereillä ollessani ja tunsin kuinka joku pitää tiukasti minua kädestä kiinni. Tätä aikaisemmin ilmiöt on ollut lähinnä esineiden lentämistä, katoamista, ilmestymistä, varjohahmoja joiden läpi olen kävellyt, ääniä, askelia jne. En osaa enää näitä ilmiöitä pelätä koska niitä on ollut jo lähes 20 vuotta. Vinkit todellakin tarpeen, en oikein usko meedioihin sun muihin mutta alkaa pikku hiljaa tuntua ainoalta vaihtoehdolta. Olen lähinnä ärsyyntynyt näistä häiriöistä, ne eivät katso aikaa eikä paikkaa vaan aina tämä sama tapahtuu uudestaan ja uudestaan.
Jos tiedät keinon miten tämän saa loppumaan niin valaiskaa toki maailmaani :)

Taikuri
Kummitus
Viestit: 60
Liittynyt: 25 Huhti 2009, 12:37

Re: Kuinka ottaa selville kuka kummittelee?

ViestiKirjoittaja Taikuri » 03 Syys 2010, 13:47

uneton kirjoitti:Heips

Minua kiinnostaisi tämä sama asia kuinka saadaan selville kuka kummittelee. Tätä on jatkunu lähes koko elämäni ajan ja nyt on meno mennyt sen verran aktiivikseksi että minä alan saada tarpeekseni. Viimeöinen oli jo liikaa, joku otti minua vasemmasta kädestä kiinni ja ravisteli hereille. Ravistelu jatkui vielä hereillä ollessani ja tunsin kuinka joku pitää tiukasti minua kädestä kiinni. Tätä aikaisemmin ilmiöt on ollut lähinnä esineiden lentämistä, katoamista, ilmestymistä, varjohahmoja joiden läpi olen kävellyt, ääniä, askelia jne. En osaa enää näitä ilmiöitä pelätä koska niitä on ollut jo lähes 20 vuotta. Vinkit todellakin tarpeen, en oikein usko meedioihin sun muihin mutta alkaa pikku hiljaa tuntua ainoalta vaihtoehdolta. Olen lähinnä ärsyyntynyt näistä häiriöistä, ne eivät katso aikaa eikä paikkaa vaan aina tämä sama tapahtuu uudestaan ja uudestaan.
Jos tiedät keinon miten tämän saa loppumaan niin valaiskaa toki maailmaani :)



Monestiko olet ollut sängyssä ja vaikka herännyt näihin ilmiöihin? Tapahtuuko niitä paljon myös päiväsaikaan, vaiko vain yöisin?

uneton
n00b
Viestit: 3
Liittynyt: 29 Maalis 2010, 14:53

Re: Kuinka ottaa selville kuka kummittelee?

ViestiKirjoittaja uneton » 03 Syys 2010, 14:15

Niin päivällä kuin öisinkin, täysin hereillä ollessa tai kesken unen herään. Ei ne katso aikaa eikä paikkaa vaan tämä on seurannut minua asunnosta toiseen. Joskus kylässäkin ollessa näitä asioita tapahtuu. Tämä "kummittelu" on nyt vaan mennyt huomattavasti aktiivisemmaksi ja jotenkin vihaisemmaksi. Rasittavaa hommaa sanon minä.
:demoni:

Sannika79
n00b
Viestit: 4
Liittynyt: 23 Kesä 2010, 16:02

Re: Kuinka ottaa selville kuka kummittelee?

ViestiKirjoittaja Sannika79 » 07 Syys 2010, 22:25

Voi kun saisinkin sen kuvan tänne ladattua, mutta en taida osata :oops:

Joskos Ositin Pasi lukisi tän ketjun ja latais sen tänne mun puolesta :)

Avatar
OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viestit: 979
Liittynyt: 04 Touko 2009, 22:59
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Kuinka ottaa selville kuka kummittelee?

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 08 Syys 2010, 07:46

Tottahan toki. Laita minulle yksityisviestillä, että mitä kuva piti sisällään, niin osaan penkoa sen noiden kaikkien seasta enkä laita vahingossa muiden kuvia näytille. :)
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi

Avatar
Mursu
Valaistunut
Viestit: 47
Liittynyt: 23 Joulu 2009, 01:36

Re: Kuinka ottaa selville kuka kummittelee?

ViestiKirjoittaja Mursu » 01 Loka 2010, 20:29

ei oo pahemmin kuvia näkyny vaikka viime viestistä on paljo aikaa :D

Avatar
OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viestit: 979
Liittynyt: 04 Touko 2009, 22:59
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Kuinka ottaa selville kuka kummittelee?

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 01 Loka 2010, 21:24

Ai niin perkule, se tämäkin oli vielä työn alla... Noh, laitetaas samantien kuva näkyville muistin aikana.
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi

jiipee
Jäsen
Viestit: 5
Liittynyt: 04 Loka 2010, 23:46

Re: Kuinka ottaa selville kuka kummittelee?

ViestiKirjoittaja jiipee » 04 Loka 2010, 23:48

Ihan luurin ruudulle ei aukea että mitä pitäisi näkyä.

Avatar
Kesämies
Jäsen
Viestit: 14
Liittynyt: 23 Syys 2010, 12:39
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Re: Kuinka ottaa selville kuka kummittelee?

ViestiKirjoittaja Kesämies » 05 Loka 2010, 18:07

Ei saa selvää. Mitä tai miten päin kuvaa pitäisi katsoa?
Rajatiedon tutkimusta..

[url]AfterLifeReflex.com[/url]
[url]facebook.com/AfterLifeReflex[/url]

Avatar
Murmeli
Jäsen
Viestit: 11
Liittynyt: 30 Marras 2011, 18:35

Re: Kuinka ottaa selville kuka kummittelee?

ViestiKirjoittaja Murmeli » 07 Maalis 2012, 20:21

Siis ... Oliko tuo vaippapaketin takana oleva ihminen nyt se mikä tuossa piti nähdä ? :o
Everyday I'm shufflin ~

Avatar
OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viestit: 979
Liittynyt: 04 Touko 2009, 22:59
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Kuinka ottaa selville kuka kummittelee?

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 07 Maalis 2012, 22:16

Inhoan johdattelua mitä tulee materiaalin osalta, mutta jos käännätte kuvan, niin näette kasvoja muistuttavan muodon vaippapaketin takana. Jokainen kuitenkin tehkööt omat johtopäätöksensä.
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi

April
Jäsen
Viestit: 5
Liittynyt: 15 Maalis 2012, 11:00

Re: Kuinka ottaa selville kuka kummittelee?

ViestiKirjoittaja April » 15 Maalis 2012, 11:22

Törmäsen tähän aiheeseen etsiessäni tietoa meedioista ja olisinkin tiedustellut, että voiko meedio nähdä kuka kummittelee näemmä ihan minun luonani. Tuntemukseni eivät siis liity mihinkään tiettyyn paikkaan, vaan niitä tapahtuu minulle missä vain ja melkein aina keskellä kirkasta päivää. Pitkään oli "hiljaista" mutta tänään jutellessani työkaverin kanssa huoneessani, tunsin selkeän kosketuksen hiuksissani. Ei siis mikään hipaisu vaan ihan selkeä painallus. Tätä on sattunut minulle aiemminkin, milloin joku on taputtanut minua selkään ja välillä näen hahmon vilahtavan silmäkulmassani, mutta ketään ei ikinä näy missään ja paikka, jossa hahmo on näkynyt ei ole käytävä tms. että joku olisi oikeasti voinut kävellä ohitseni. Kerran se oli ikkunan takana ja olin itse 2. kerroksessa, eli ketään ei tosiaan oikeasti ole voinut siellä olla ilman tikkaita ainakaan ;)
Nyt kiinnostus taas heräsi ja toivoisin kovasti voivani selvittää, että kuka tuo hahmo on, jolla näyttäisi olevan kova tarve tuoda itseään esiin?

Avatar
OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viestit: 979
Liittynyt: 04 Touko 2009, 22:59
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Kuinka ottaa selville kuka kummittelee?

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 15 Maalis 2012, 21:44

Meedioissa on aina se paha puoli, että niiden puhumisia on todella vaikea todistaa. Pahimmillaan voivat lörpötellä mitä tahansa ja yrittää manipuloida asiakastaan jonkin hyödykkeen vuoksi.
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi


Palaa sivulle “Parapsykologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa