Koalani kirjoitti:Luku perustuu omiin tilastoihini, jotka vuorollaan perustuu mun asiakkaiden määrään. Mutta kolleega William Baldwinilla oli samanlaisia tilastoja.
portinetsija197 kirjoitti:Eikös tuo ole enemmän kokemukseen perustuvaa tilastointia kuin täysin "hatusta" vedetty luku, ainakaan lukemaa koalani ei ole keksinyt omasta päästään viestin perusteella. Se on tietenkin eri juttu että pitääkö tulos paikkansa kun "mahdollisia virhelähteitä" ei ole ilmoitettu, mutta sama pätee kaikkeen tilastolliseen tutkimukseen oli se kuinka tieteellistä tai poikkitieteellistä tahansa.
Koalani kirjoitti:Mulla ei ole mitään "sisätuntemuksia" tai aavistuksia, vaan tiedot hankitaan henkioppaaltamme, joka siis tarkastelee potilaan auraa. Se tapahtuu vielä fyysisellä transsilla, joka on ainoa 100% luotettava transsinmuoto. Siinä henkilön sielu ei ole edes paikalla, ja opas on sen kehossa ja puhuu sen suulla. Eli henkilön omat käsitykset tai ennakkoluulot eivät vaikuta viestiä.
portinetsija197 kirjoitti:Ehkä ei, tarkoittanet että henkiopas possesoi potilaan kokonaan, mutta sehän ei tarkoita sitä että "asiat" jotka liittyy potilaaseen tulevat esiin kokonaan.
Olen nähnyt enemmän tai vähemmän posessoituneiden ihmisien auroja ja kaikki eivät kommunikoi "järkevästi". Tuo sielun täydellinen poissaolo ei välttämättä pidä paikkaansa.
Koalani kirjoitti:Ei demoni luullut mua demoniksi, vaan se halusi estää mut manaamasta sitä ulos.
Koalani kirjoitti:Suurin osa mun asiakkaista ei ole uskonnollisia. Uskonnolliset ei koskaan luottaisi ei-pappiin entiteetin (demonin) poistamiseksi, eli ne menee erikoistuneille papeille. Ikävä kyllä voi vain pieni osa niistä papeista todella auttaa. Tavalliset manaajapapit voivat ainoastaan heikentää demonia ja ehkä poistaa negatiivisia ajatushahmoja.
Johan kirjoitti:
Miten erotat onko kyseessä mielenterveyspotilas vai oikeasti "demonin valtaama ihminen"?
Miten demoni valitsee uhrinsa ja onko joku tietty ihmistyyppi, jonka demoni helpoiten ottaa valtaansa? Onko eroja miehissä ja naisissa?
Itse en usko ollenkaan tähän demoniasiaan, mutta mielenkiinnosta kyllä keskustelen heidän kanssa ketkä uskoo.
Palaa sivulle “Parapsykologia”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa