no juu ainahan on mahdollista myöskin tuo mielellinen sairaus.. mutta mutta.. joskus voi löytyä myöskin yllättäviä juttuja justiinsa että joku on murhattu ko kämppään tms.
esimerkiksi sillon kun viellä juniorina kävin koulua niin meidän luokalla oli poika jonka kotiin edellinen asukas oli murhannut miehensä joka yö tämän pojan äiti kuuli "outoa musiikkia" eli siis kukaan muu naapuri ei mitään kuullut eli se ei ollut naapurista kantautuvaa musiikkia
ja hän sen kuvasi "ihan kun pirunkielillä soiteltas" hauska ilmaus sinänsä.. ja siis he ei tästä murhasta tienneet..
se on aika ikävää monestikkin mitä noita juttuja olen lukenut lapset on nähnyt jotakin pahaa
eli jos ette tiennyt (niin tossa skitsofreniassa on sellasia piirteitä että lähinnä jos salaliittoteorioista käy juttelemaan, on aivan varma että naapuri vainoaa, syyttää omaa läheistään ihan päättömästi vaikka mistä, näkee näkyjä, kuulee ääniä, ja on aivan varma että vakoillaan jostakin "esim pistorasioista" jne ja väittää kaikkia näitä todeksi ja uskoo oikeasti niihin yrittää mahd itsaria.. niin siinä on sitten piirteitä tohon tautiin)..
esim itse kyllä epäilen ja mietin pohdiskelen kokemuksia ja olen toisinaan sitä mieltä että ei ehkä sittenkään ole totta tai puoliunta jne. mutta jotkut tapahtumat on niin räikeitä että muutkin sen huomaa
eli parissa tapauksessa itseäni koskien todistaja on ollut paikalla.