ja totesin että jos toveri vaan kävelee eikä aiheuta mitään pahaa antaa kävellä
  ja totesin että jos toveri vaan kävelee eikä aiheuta mitään pahaa antaa kävellä  tuo pelon tunne voi olla pelkästään sitäkin että jos joku edesmennyt on ollu hiukan erakko hän vaan "ärhentelee pelottelee" kuten et välttämättä viihdy ihmisen seurassa josta aistii että hän ei tahdo olla tekemisissä kanssasi
  tuo pelon tunne voi olla pelkästään sitäkin että jos joku edesmennyt on ollu hiukan erakko hän vaan "ärhentelee pelottelee" kuten et välttämättä viihdy ihmisen seurassa josta aistii että hän ei tahdo olla tekemisissä kanssasi   koita ottaa se vaikka noin mennessäsi ullakolle tms jos ei mitään fyysistä tapahdu.
  koita ottaa se vaikka noin mennessäsi ullakolle tms jos ei mitään fyysistä tapahdu.J-e-nn-a kirjoitti:en tiedä talon historiaa juurikaan..viime keväänä muutimme sitten pois sieltä.
talo on rakennettu joskus 1940 muistaakseni.
viikonloppuna ystäväni oli meillä kylässä ja kertoi että nyt viime kesäkuussa jolloin oli meillä lastenvahtina (kun olimme mieheni kanssa laivalla) hän kertoi pelänneensä täällä muttei osannut kuitenkaan sanoa että mitä pelkäsi.
jotain hän mainitsi lastenhuoneesta.
Frost kirjoitti:Onko mahdollista, että jotkin henget (tai jotkin muut olennot) voisivat satuttaa ihmisiä fyysisesti?
Ihmettelen vain, sillä minulle ilmestyi jalkaan verinen ruhje tässä yks yö....sinänsä ei olisi niin outoa, mutta koska siinä ruhjeessa oli muutamia pisteitä, joista pystyi erottamaan kolmio kuvion.

OSITutkimusseura kirjoitti:Mielenkiintoista. Oliko taulu kuinka vanha ja kuka mahdollisesti oli ollut maalarina?
Frost kirjoitti:Onko mahdollista, että jotkin henget (tai jotkin muut olennot) voisivat satuttaa ihmisiä fyysisesti?
Ihmettelen vain, sillä minulle ilmestyi jalkaan verinen ruhje tässä yks yö....sinänsä ei olisi niin outoa, mutta koska siinä ruhjeessa oli muutamia pisteitä, joista pystyi erottamaan kolmio kuvion.

mutta ruhjeen paikka on kovin outo, se on aivan polven alapuolella pohkeessa.  minulla on myös ennen ollut vastaavia kokemuksia, esim. joskus minulle oli ilmestynyt paljon punaisia haavoja selkään, niitä meni selässä ristiinrastiin
 mutta ruhjeen paikka on kovin outo, se on aivan polven alapuolella pohkeessa.  minulla on myös ennen ollut vastaavia kokemuksia, esim. joskus minulle oli ilmestynyt paljon punaisia haavoja selkään, niitä meni selässä ristiinrastiin   lisäksi minulla on oli joskus puoli vuotta sitten tullut yöllä ranteen ympärille punaisia renkaita, näyttivät hiukan palovammoilta.
 lisäksi minulla on oli joskus puoli vuotta sitten tullut yöllä ranteen ympärille punaisia renkaita, näyttivät hiukan palovammoilta.Frost kirjoitti:On niitä muitakin vaihtoehtoja punnittumutta ruhjeen paikka on kovin outo, se on aivan polven alapuolella pohkeessa. minulla on myös ennen ollut vastaavia kokemuksia, esim. joskus minulle oli ilmestynyt paljon punaisia haavoja selkään, niitä meni selässä ristiinrastiin
lisäksi minulla on oli joskus puoli vuotta sitten tullut yöllä ranteen ympärille punaisia renkaita, näyttivät hiukan palovammoilta.
Mutta enpä tiedä mitään meidän talon historiasta, muuta kuin että se on noin 60-70 vuotta vanha. Olen nähnyt jo muutamaan otteeseen mustia hahmoja ympäri taloa. Minun huoneestani on lisäksi kuulunut matalaa murnnaa.
 ... Kertokaa mitä olette mieltä, näinkö unta vai en. Itse olen vahvasti sitä mieltä etten nähnyt unta
 ... Kertokaa mitä olette mieltä, näinkö unta vai en. Itse olen vahvasti sitä mieltä etten nähnyt unta Kerron jos tulee vielä mieleen, mutta kertokaa vapaasti mitä mieltä olette, onko vain joku selitys, vai paranormaalia ?
 Kerron jos tulee vielä mieleen, mutta kertokaa vapaasti mitä mieltä olette, onko vain joku selitys, vai paranormaalia ? 

aavenainen kirjoitti:j-e-nn-a onko kukaan kuollut talossanne? entäs onko käynyt mielessä ehkä kutsua jotain manaajaa meediota pappia? yksi kyllä on mitä itse voi tehdä jos joku haluaa eteenpäin kehottaa häntä menemään valoon vaikka ajatuksella ääneen jne ja talon historia kannattaa selvittää.
siskoni sanoi kerran että kuulee askeleita kotontaan myös minä kuulin neja totesin että jos toveri vaan kävelee eikä aiheuta mitään pahaa antaa kävellä
tuo pelon tunne voi olla pelkästään sitäkin että jos joku edesmennyt on ollu hiukan erakko hän vaan "ärhentelee pelottelee" kuten et välttämättä viihdy ihmisen seurassa josta aistii että hän ei tahdo olla tekemisissä kanssasi
koita ottaa se vaikka noin mennessäsi ullakolle tms jos ei mitään fyysistä tapahdu.
Palaa sivulle “Epätavalliset kokemukset ja havainnot”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa