En ole varma asiasta mutta talo on todella vanha joten voi ollakkin että sielä jotain on tapahtunut..Hui, enpäs osaa oikein mitään sanoa, mutta onko talolla/tontillanne käynyt jtn kuolemia/harmillisia asioita?
Dezil kirjoitti:Juu anteeksi kun tein tästä topicin olin sen verran ''Shokissa'' Tuosta viime yöstä että oli vain pakko saada tämä tänne nopeasti että jos joku tietäisi syyn tähän..En ole varma asiasta mutta talo on todella vanha joten voi ollakkin että sielä jotain on tapahtunut..Hui, enpäs osaa oikein mitään sanoa, mutta onko talolla/tontillanne käynyt jtn kuolemia/harmillisia asioita?
Sanniwiuh kirjoitti:Dezil kirjoitti:Juu anteeksi kun tein tästä topicin olin sen verran ''Shokissa'' Tuosta viime yöstä että oli vain pakko saada tämä tänne nopeasti että jos joku tietäisi syyn tähän..En ole varma asiasta mutta talo on todella vanha joten voi ollakkin että sielä jotain on tapahtunut..Hui, enpäs osaa oikein mitään sanoa, mutta onko talolla/tontillanne käynyt jtn kuolemia/harmillisia asioita?
^ Otappas vaikka selvää niin se helpottaisi hiukan
ManualTheGreat kirjoitti:Liekö kyseessä kelloradio joissa yleinen toiminto on juuri se, että tiettyyn kellonaikaan saa radion menemään päälle itsestään?
Panu kirjoitti:Mitä mieltä hyvät ihmiset olette tästä kuvasta? http://img10.imageshack.us/gal.php?g=0324543.jpg
Laitetaanpa tähän topiiciin oma aiheeni. Olen aikalailla järkyttynyt. Kaverini Latasi kamerasta kesällä kuvattuja kuvia ja eräseen kuvaan kiinnitin huomion jonka hän lähetti minulle. Kuvaa on zoomattu jotta tämä mahdollinen aave näkyisi selvemmin.. Suhtauduin ennen tätä kuvaa melko skeptisesti aaveisiin.. Vain vannoa ja vakuuttaa ettei kuvaa ole käsitelty mitenkään! En osannu linkittää kuvaa suoraan tähän topiiciin joten uploadasin kuvan imageshackiin. Kyseessä voi silti olla jokin heijastus.
Palaa sivulle “Parapsykologia”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa