Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

Esittäytymiset, gallupit ja muu yleinen jutustelu
Avatar
viltsu
Vampyyri
Viestit: 861
Liittynyt: 17 Maalis 2008, 14:34
Paikkakunta: Pahimmissa painajaisissasi

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja viltsu » 23 Loka 2008, 14:25

Gitarre kirjoitti:Juu mietinkin tuossa että mihinkä oot kadonnu, muistan sut sillonku liityin tänne foorumille ja aattelin jotain et "wauh, onpa toi kirjottanu paljon viestejä" :D


Juu tuli tossa pidettyä vähän taukoo. Yhtäkkiä ei jaksanut/muistanut käydä täällä. Sitten
pari päivää sitten ei ollu mitään tekemistä, joten aattelin taas tulla täänne keskusteleen. :)
Mieti tätä maailmaa...Onko siinä edes järkeä?

Avatar
Terope
Jäsen
Viestit: 7
Liittynyt: 24 Loka 2008, 17:52
Paikkakunta: Ylikiiminki
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Terope » 24 Loka 2008, 19:10

Oletinkin, että täältä löytyy itsensä esittelyyn tarkoitettu ketju. :)

Eli, olen marraskuun viimeisenä mahdollisena päivänä 16 vuotta täyttävä poika Ylikiimingistä.
Kiinnostuksen kohteisiini kuuluvat erityisesti rautatiet, pienoismallit sekä erilaiset yliluonnolliset ilmiöt. UFO-fanaatikot eivät välttämättä pidä minusta, sillä UFOt eivät minua jaksa juurikaan hetkauttaa... :roll:
Lisäksi olen kiinnostunut historiasta, koska pidän sen tutkimisesta. Tästä onkin apua, kun etsin erilaisia historian sisältämiä faktoja liittyen johonkin yliluonnolliseen ilmiöön...

Ala-asteen vuosina kuljin tämän tästä kirjastossa lukemassa erilaisia kirjoja liittyen aaveisiin ja kummitteluihin. Kiehtovimmaksi (ja pelottavimmaksi) totesin Aaveiden atlas -nimisen kuvitetun kirjan, ja siitä onkin jäänyt traumoja, esimerkiksi tarinat mustasta koirasta. Onneksi nämä traumat ovat hiukan rapistuneet vuosien varrella...

Vuosien kuluessa minusta tuli vähitellen internetaddiktoitunut, ja samalla chat-riippuvuutenikin paheni. Nykyään jälkimmäinen ei ole ongelma, mutta se nettiaddiktio on edelleen päällä.
Internetissä olen törmännyt mitä erilaisimpiin paranormaalia käsitteleviin sivustoihin, joilta löytyi monia tarinoita ja kertomuksia erilaista yliluonnollisista ilmiöistä.

Mutta jostain syystä minua kiehtovat erilaiset aavevaloilmiöt (engl. ghost lights tai spook lights) sekä aavekulkuneuvot. Nämä kaksi asiaa yhdistyvät varsin usein keskenään erilaisissa tarinoissa.
Aavevaloista olen lukenut monia kymmeniä tarinoita (pääasiassa Yhdysvalloista), ja lähes jokaisesta olen etsinyt käsiini kaikki mahdolliset faktat ja fiktiot - aina kartoista erilaisiin tutkimuksiin. Näitä yhdistelemällä olen sitten suorittanut omaa "tutkimustani" ja tietojeni kasvattamista... :roll:

Tekstiä suoltaa, eipä siis mennä liiallisuuksiin...
Will-o'-the-wisp

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 24 Loka 2008, 22:11

Hahaa! Minun lempikirjani eskarissa!! Aaveiden atlas!
Rakasin sitä kirjaa. Kunnes kasvoin skeptikoksi^^ Täytyy kyllä myöntää, että tuo kirja edesauttoi siinä projektissa...
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
joni
Henkiparantaja
Viestit: 378
Liittynyt: 15 Maalis 2008, 15:01
Paikkakunta: TAMPERE!!!!!!!!!
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja joni » 25 Loka 2008, 11:51

Terve taas! Määkin pidin aika pitkän tauon, mutta alan nyt käymään aktiivisemmin.
Legendaarista!! \,,/ (*L*) \,,/

Avatar
Ali G-
Enkeli
Viestit: 776
Liittynyt: 18 Syys 2008, 21:13
Paikkakunta: Tyynys alla...

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Ali G- » 25 Loka 2008, 14:32

Aqua vitae kirjoitti:Hahaa! Minun lempikirjani eskarissa!! Aaveiden atlas!
Rakasin sitä kirjaa. Kunnes kasvoin skeptikoksi^^ Täytyy kyllä myöntää, että tuo kirja edesauttoi siinä projektissa...



Aaveiden atlas... En ookkaan ikinä kuullukkaan semmosesta onkohan niitä kirjastoissa?
http://www.youtube.com/watch?v=5Is9fWAdUFA
Steen1-Sinisiä rappuja ja punaisia hintalappuja
http://www.youtube.com/watch?v=C70Gs5n0bYQ
Avain-Punainen tiili,kapitalismi tekee susta orjan fuck sille
Kapitalistinen yhteiskunta on mätä,kutenkommari

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Gitarre » 25 Loka 2008, 14:40

On kirjastossa, ihan pätevä kirja ! Itsekkin omistan sen : )
I'd rather regret doing something than not doing something.

Avatar
Phantom
Demoni
Viestit: 523
Liittynyt: 18 Syys 2008, 20:38

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Phantom » 27 Loka 2008, 17:22

Terve :oops: olen 28v kapinen kolli ihan tästä Mikkelin kupeesta(syntynyt Porvoossa). Ja olen todella kyllästynyt peilikuvaani. Mutta paranormaali kiinnostaa niin :ghost: . Olen 175cm pitkä ja painoa on 70kg.Olen sini silmäinen tumma hiuksinen Alpha-uros. Harrastan sauvakävelyä ja roolileikkejä. Etsin seuraa 23-35 vuo.....
"Its preparations are concealed, not published. Its mistakes are buried, not headlined. Its dissenters are silenced, not praised. No expenditure is questioned, no rumor is printed, no secret is revealed." JFK

Avatar
Blasphemer
Kummitus
Viestit: 77
Liittynyt: 15 Syys 2008, 17:42

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Blasphemer » 30 Loka 2008, 15:56

Jos sitä ihekin...
Olen parikymppinen mies Itä-Suomesta, ainainen skeptikko ja ateisti. Kuitenkin joku ihme kiinnostus miulla on myös tuohon paranormaaliin puoleen. Oma järki ja aistit sekä tieteen lainalaisuudet kuitenkin pitkälti rajoittaa omaa elämääni. Kuitenkin niin moni niin sitkeästi väittää olevan myös jotain muuta olemassa, etten itse vain hölynpölynä sitä ohita. Tosin omat kokemuksetkaan eivät ole vakuuttaneet minua minkään yliluonnolisen olemassaolosta.
Älä koskaan aliarvioi ihmisen tyhmyyttä.

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 03 Marras 2008, 17:06

Temesseus kirjoitti:Rekkasin laudalle vähän ristiriitaisin mielin, sillä minä en usko juuri lainkaan paranormaaliuksiin, mutta kuitenkin ne kiinnostavat.

Tervetuloa skeptikkojen pariin :D

Avatar
ShadowPeople
Muumio
Viestit: 261
Liittynyt: 12 Touko 2008, 03:34

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja ShadowPeople » 04 Marras 2008, 14:45

Rekkasin jo toukokuussa mutta nyt olen vasta alkanyt täällä käymään.
Tulen etelä-suomesta, kitaraa soitan ja harrastan myös liikuntaa.
Olen poika ja 18 vuoden iässä. Vaikkei sitä nyt heti kirjoituksista aina uskoiskaan :DD
Aaveisiin suhtaudun lähinnä "No miksi ei?" fiilinkillä, johtunee varmaan omista hieman epänormaaleista kokemuksista.
Better to reign hell, than serve in heav'n

Harweld
Jäsen
Viestit: 5
Liittynyt: 09 Marras 2008, 19:50

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Harweld » 09 Marras 2008, 20:32

Hei, olen 16v opiskelia Lahdesta, olen erityisen kiinnostunut unista, aaveilmiöistä kuten esineiden liikkumisesta ja ja muista selittämättömistä tapauksista.
Paranormaalit asiat alkoivat kiinnostaa kun aloin nähdä outoja unia ja olen kohdata paranormaaleja ilmiöitä.
Sivusto vaikuttaa ainakin näin aluksi erittäin suositulta ja löydän täältä varmasti hyödyllistä ja mielenkiintoista tietoa. :D

Avatar
Zareth
Jäsen
Viestit: 22
Liittynyt: 13 Marras 2008, 12:17

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Zareth » 13 Marras 2008, 14:00

Tervehdys kaikille foorumin käyttäjille.
Olen kohta 19v täyttävä poika/mies.
Tulen Porin tienoilla sijaitsevasta pikku kaupungista.
Harrastuksiini lukeutuu mm. lumilautailu, MMO:t, animen katselu.
Paranormaaleista ilmiöistä eniten minua kiinnostaa ruumiista irtautuminen ja henkimaailma ei niinkään avaruusolennot vaikken usko että planeettamme olisi ainoa tässä maailman kaikkeudessa jolla olisi elämää.
"God didn't create us, we created God."
Everything that has been done can be seen as good or bad.

Avatar
tartar
Jäsen
Viestit: 10
Liittynyt: 16 Marras 2008, 14:29

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja tartar » 16 Marras 2008, 15:05

Moi!

Olen tällainen tavallinen tallaaja ja kiinnostunut kummitteluista. (Tai no, paljon muustakin, mutta tätä foorumia silmälläpitäen ;) )

Ikää tällä hetkellä 25-vuotta.

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 16 Marras 2008, 18:22

Zrud kirjoitti:okei............................................................................................

Loistava esimerkki turhasta kommentista.

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Gitarre » 16 Marras 2008, 18:26

tartar kirjoitti:Moi!

Olen tällainen tavallinen tallaaja ja kiinnostunut kummitteluista. (Tai no, paljon muustakin, mutta tätä foorumia silmälläpitäen ;) )

Ikää tällä hetkellä 25-vuotta.

Juu tervetuloa tänne foorumille!
Tosin tuohon viestiin olisit voinut panostaa koska esim minulle jäi epäselväksi oletko mies vai nainen? : P
I'd rather regret doing something than not doing something.

Avatar
oozie
Valaistunut
Viestit: 36
Liittynyt: 17 Marras 2008, 02:53

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja oozie » 17 Marras 2008, 03:15

Tsau!

Elikkäs oon 18-vuotias tyttö oulun-läänistä. Olen kiinnostunut kaikesta paranormaalista ja salaliittoteorioista =)
Kyky tai "haitta" on henkien kanssa kommunikointi josta on ollu niin haittaa kuin hyötyäkin.

:ghost3:

Avatar
Postludium
Jäsen
Viestit: 8
Liittynyt: 13 Marras 2008, 16:15

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Postludium » 26 Marras 2008, 05:23

Jaa, että esittely. Mitenkähän tämänkin nyt "hoitaisialtapois"... No, ei se ota, jos ei annakkaan :) . Olen 30-vuotias naimisissa oleva koti-isä täältä hyvin pohjoisesta 8-) . En oikeastaan usko paranormaaleihin asioihin, eli olen aika skeptinen. Toisaalta minua kyllä kiinnostaa, että olisikohan niitä olemassa sittenkin. Varsinkin tuossa nuoruusiällä kokemani asia vaivaa minua vieläkin. Eli, skeptisesti, mutta jollain tasolla avoimin mielin täällä olisi tarkoitus pörrätä ;) .
Kaikista asioista voi keskustella kaikkien kanssa, mutta kaikkien kanssa ei voi keskustella kaikista asioista...

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Wespa » 26 Marras 2008, 22:30

Hienoa. Tervetuloa meidän puolestamme. Sinunlaisiasi henkilöitä tarvitaan foorumille lisää. :)
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
kurapyörä
n00b
Viestit: 3
Liittynyt: 30 Marras 2008, 19:34
Paikkakunta: Tampere

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja kurapyörä » 30 Marras 2008, 20:16

Tälläinen 1976 vuonna syntynyt miehen alku tampereelta. Talouteen kuuluu 3 koiraa ja avopuoliso. Mitä harrastuksiin tulee niin niihin voisi laskea moottoripyöräily (africa twin) ja tietysti voihan noi koirat kans laskea harrastuksen pariin.

Itseä kiinnostaa kovasti juuri tälläiset paranormaali-ilmiöt

Itselle ei ole juuri käynyt mitään kyseisiä paranormaali-ilmiöitä jos tälläistä ei lasketa olin varmaan noin 9-vuotias kun pappani oli kuolut n 1v sitten. Oltiin koulun kanssa tampereella kalevan uimahallissa. olin juuri tulossa saunasta pois ja menossa uimaan kun siinä mistä mennään uimahallin puolelle niin pappani oli siinä viimeisessä suihkussa josta tulee ainoastaa kylmää vettä ja kun kävelin siitä ohi ja katsoin viel taakseni niin pappani huusi nimeni niin siitähän minä pelästyin oikein kunnolla ja lähdin juoksemaan. Samanlainen tapahtuma kävi tuosta noin 1kk jälkeenpäin näin pappani bussissa kun olin tulossa koulusta kotio. Istu bussin takapenkillä pelästyin niin paljon että jäin heti pois seuraavalla pysäkillä.

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Jaarno » 01 Joulu 2008, 22:21

Mikset olisi mennyt puhumaan papallesi? Itse ainakin jos näkisin pappani elossa jossain bussissa tai uimahallissa menisin puhumaan hänelle ja varmistamaan onko hän todella pappani.

Tervetuloa kuitenkin ja tätähän voisi jatkaa vaikka "Omat kokemukset" osiossa.


Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 27 vierailijaa

cron