Oletinkin, että täältä löytyy itsensä esittelyyn tarkoitettu ketju.
Eli, olen marraskuun viimeisenä mahdollisena päivänä 16 vuotta täyttävä poika Ylikiimingistä.
Kiinnostuksen kohteisiini kuuluvat erityisesti rautatiet, pienoismallit sekä erilaiset yliluonnolliset ilmiöt. UFO-fanaatikot eivät välttämättä pidä minusta, sillä UFOt eivät minua jaksa juurikaan hetkauttaa...
Lisäksi olen kiinnostunut historiasta, koska pidän sen tutkimisesta. Tästä onkin apua, kun etsin erilaisia historian sisältämiä faktoja liittyen johonkin yliluonnolliseen ilmiöön...
Ala-asteen vuosina kuljin tämän tästä kirjastossa lukemassa erilaisia kirjoja liittyen aaveisiin ja kummitteluihin. Kiehtovimmaksi (ja pelottavimmaksi) totesin Aaveiden atlas -nimisen kuvitetun kirjan, ja siitä onkin jäänyt traumoja, esimerkiksi tarinat mustasta koirasta. Onneksi nämä traumat ovat hiukan rapistuneet vuosien varrella...
Vuosien kuluessa minusta tuli vähitellen internetaddiktoitunut, ja samalla chat-riippuvuutenikin paheni. Nykyään jälkimmäinen ei ole ongelma, mutta se nettiaddiktio on edelleen päällä.
Internetissä olen törmännyt mitä erilaisimpiin paranormaalia käsitteleviin sivustoihin, joilta löytyi monia tarinoita ja kertomuksia erilaista yliluonnollisista ilmiöistä.
Mutta jostain syystä minua kiehtovat erilaiset aavevaloilmiöt (engl.
ghost lights tai
spook lights) sekä aavekulkuneuvot. Nämä kaksi asiaa yhdistyvät varsin usein keskenään erilaisissa tarinoissa.
Aavevaloista olen lukenut monia kymmeniä tarinoita (pääasiassa Yhdysvalloista), ja lähes jokaisesta olen etsinyt käsiini kaikki mahdolliset faktat ja fiktiot - aina kartoista erilaisiin tutkimuksiin. Näitä yhdistelemällä olen sitten suorittanut omaa "tutkimustani" ja tietojeni kasvattamista...
Tekstiä suoltaa, eipä siis mennä liiallisuuksiin...