ridikulous kirjoitti:Werttinen kirjoitti:Menin eilen nukkumaan aika myöhään ja olin pirun väsynyt ja nukahinkin aika nopeesti no sit yhtääkkiä ovi pamahti auki ja ulkoa kuulu hirveä jyrinä niiku siel ois ollu myrsky tai jotain ja sen jälkee menin kattomaan sitä siis unessa ja sit vessan ovi aukes sillon säikähin oikeen kunnolla ja sit heräsin kesti vähä aikaa relata että mitä ihmettä tapahtu sitten menin kattomaan mitä se oli mutta ovet oli kii ja kaikki oli ihan rauhallista ja fiilikset oli sellanet et en tienny oliko tää enää unta vai ei
Kuulostaa lucid-unelta
Jaarno kirjoitti:Näinhän se toimii. Kun ihminen on unessa aivot estävät kaikenlaisen liikkumisen ettei ihminen vahingoita itseään tai muita unen aikana.
Ufomies kirjoitti:Lisäänpä tähän loppuun vielä yhen mielenkiintoisen (uni)kokemuksen, jota en oikein osaa luokitella, mutta joka oli taas vuorostaan hyvin positiivinen. Noin pari vuotta sitten heräilin isovanhempieni luona vierashuoneen sängystä. Olin jälleen selälläni, ja muistan katsoneeni kelloa seinällä ja todenneeni että onpas aikaista vielä. Olin todella unisessa tilassa ja suljin silmäni olettaen saavani taas unenpäästä kiinni. Niin todella taisikin käydä, joskin olin hyvin selkeässä tilassa, ja tunne oli erittäin miellyttävä. Samassa hoksasin leijuvani vuoteen yläpuolella. Pelästyin, ajatukseni karkasivat ja heräsin yllättäen. Sama vireystila oli kuitenkin mielestäni vielä yllä, joten päätin että nyt en pelkää kokemusta, vaan psyykkaan itseni siihen täysillä mukaan. Toisella kerralla sitten "levitoinkin" todella antaumuksellisesti itseni saman tien katonrajaan, ja tajusin että en ollut enää fyysinen olento, tai ainakin olin paennut jotenkin fyysistä tilaani tähän outoon psyykkiseen "kokemuspalloon", jona leijailin nyt vapaana materian kahleista. Liihottelin huoneessa kohti ikkunaa ja havainnoin ympäristöäni aivan kuin olisin ollut hereillä. Olin todella korkealla ja ikkunasta tulviva valo sokaisi minua. Lopulta ikkunaa lähestyessäni pelästyin jälleen, tällä kertaa sitä että mitäpä jos lennänkin jonnekin taivaalle enkä löydä enää takaisin. :ghost2:
----
Pitäisikö tässä nyt sitten puhua OOBE:sta vai mistä?
mary jane kirjoitti:tekstiä tekstiä
Palaa sivulle “Henkiset asiat”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa