Avaruusolennot: Hyviä vai pahoja?

Valoilmiöt, ufot, avaruusolennot, ulottuvuudet, kontaktit, viljapeltokuviot, karjansilpominen yms.
Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Avaruusolennot: Hyviä vai pahoja?

ViestiKirjoittaja Koalani » 26 Kesä 2015, 23:29

Mä en kanavoi avaruusolentoja, joten mulle ei valehdeta. Mähän tiedän, miten asianlaita on, enkä ole koskaan ottanut moisia riskejä. Jos kanavoi alienia saa sopimuksen niiden kanssa, ja implantteja. Ja sen jälkeen ei tule enää koskaan oppaita valosta. Mä pyysin alusta alkaen oppaan jumalallisesta valosta, mitä sinä et tehnyt, muuten ei olisi tullut sulle alieneita...
Jos sä itse siis kanavoi, mut ilmeisesti sä vaan uskot sokeasti näihin muihin kanavoijiin.

Niin, koko historian ajan pimeät avaruusolennot ovat antaneet viestejä ihmisille, koska koko historian ajan ne on tarvinnut energiaa ja varastanut niiden sieluja. Totta kai niiden näkemykset ovat olleet ristiriidassa kristinuskon kanssa, nehän haluavat kumota sen! Mutta noitina on poltettu valoisia noitia, eli terapeutteja ja eksorkisteja. Pimeät pääsivät pois, mutta kyllä lopulta nekin kuoli, koska niiden oma demoni tappoi ne. Ja väärät tuomiot tapahtui, koska osa Inkvisiition papeista oli itse punaisia (pimeitä).

Suuri osa väestöä on täynnä implantteja, sillä niitä ei laiteta ainoastaan jos käy pimeän terapeutin luona, vaan myös jos tekee kokeita pimeässa sairaalassa. Mulla on satoja implanttiuhreja ja kaikki ne, jotka puhdistautuvat ovat mulle kiitollisia, eli sä saat puhua itsestäsi ja sun kanavointien lukijoista, kun mainitset tummia energioita. Mä en muuten väittänyt, et lukijat saa implantteja, vain kanavoijat ja niiden ryhmien osallistujat. Lukea saa, mut kriittisellä silmällä.

Kyllä, kaikille noille onkin laitettu implantteja ja lopuksi viedään niiden sielut. Kyllä koko maapallo tulee kohta punaiseksi, katso statistiikat: http://www.spiritualinsight.gr/en/koala ... -the-world .Ja jos me ei pysäytetä sitä tulee pian myös armageddon.

Kanavapersoonilla onkin suuri vastuu, ja se on totuuden kertominen ja muiden opastaminen oikealle tielle, ei valheiden syöttäminen ja pimeiden entiteettien ja implanttien pistäminen...

Andromedan Star Nation
Henkiparantaja
Viestit: 398
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 15:33

Re: Avaruusolennot: Hyviä vai pahoja?

ViestiKirjoittaja Andromedan Star Nation » 29 Kesä 2015, 12:02

Koalani kirjoitti:Mä en kanavoi avaruusolentoja, joten mulle ei valehdeta. Mähän tiedän, miten asianlaita on, enkä ole koskaan ottanut moisia riskejä. Jos kanavoi alienia saa sopimuksen niiden kanssa, ja implantteja. Ja sen jälkeen ei tule enää koskaan oppaita valosta. Mä pyysin alusta alkaen oppaan jumalallisesta valosta, mitä sinä et tehnyt, muuten ei olisi tullut sulle alieneita...
Jos sä itse siis kanavoi, mut ilmeisesti sä vaan uskot sokeasti näihin muihin kanavoijiin.

Niin, koko historian ajan pimeät avaruusolennot ovat antaneet viestejä ihmisille, koska koko historian ajan ne on tarvinnut energiaa ja varastanut niiden sieluja. Totta kai niiden näkemykset ovat olleet ristiriidassa kristinuskon kanssa, nehän haluavat kumota sen! Mutta noitina on poltettu valoisia noitia, eli terapeutteja ja eksorkisteja. Pimeät pääsivät pois, mutta kyllä lopulta nekin kuoli, koska niiden oma demoni tappoi ne. Ja väärät tuomiot tapahtui, koska osa Inkvisiition papeista oli itse punaisia (pimeitä).

Suuri osa väestöä on täynnä implantteja, sillä niitä ei laiteta ainoastaan jos käy pimeän terapeutin luona, vaan myös jos tekee kokeita pimeässa sairaalassa. Mulla on satoja implanttiuhreja ja kaikki ne, jotka puhdistautuvat ovat mulle kiitollisia, eli sä saat puhua itsestäsi ja sun kanavointien lukijoista, kun mainitset tummia energioita. Mä en muuten väittänyt, et lukijat saa implantteja, vain kanavoijat ja niiden ryhmien osallistujat. Lukea saa, mut kriittisellä silmällä.

Kyllä, kaikille noille onkin laitettu implantteja ja lopuksi viedään niiden sielut. Kyllä koko maapallo tulee kohta punaiseksi, katso statistiikat: http://www.spiritualinsight.gr/en/koala ... -the-world .Ja jos me ei pysäytetä sitä tulee pian myös armageddon.

Kanavapersoonilla onkin suuri vastuu, ja se on totuuden kertominen ja muiden opastaminen oikealle tielle, ei valheiden syöttäminen ja pimeiden entiteettien ja implanttien pistäminen...

No on se hyvä että edes yksi persoona tällä planeetalla tietää missä mennään. Itse asiassa sinä kirjoitat jatkuvasti kovin pelonsekaisia negatiivisia viestejä, joka kertoo kyllä millaisissa energioissa enimmäkseen olet. Samanlainen energia vetää samanlaista puoleensa. Mikä saa huomiosi (implantit)
saa myös energiasi, sinne energiasi virtaa.
"Kyllä, kaikille noille onkin laitettu implantteja ja lopuksi viedään niiden sielut. Kyllä koko maapallo tulee kohta punaiseksi, katso statistiikat":

Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: Avaruusolennot: Hyviä vai pahoja?

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 30 Kesä 2015, 11:49

Positiivisuus vetää puoleensa positiivisuutta ja negatiivisuus vetää puoleensa negatiivisuutta. Se on minun mielipiteeni. Pelottelulla myöskin pyritään hallitsemaan. Maailmassa on nykyään paljon negatiivisuutta vaikka median takia, negatiiviset uutiset hallitsevat informaatiovirtaa joten ei hyvä siltä osin. Avaruusolennoista sen verran että jos niitä on niin niiden "sanoma" kyllä kertoo niiden laadusta.
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Avaruusolennot: Hyviä vai pahoja?

ViestiKirjoittaja Koalani » 01 Heinä 2015, 02:31

Sä tunnet pelkoa koska pimeät voimat lähettää sulle sitä, eihän ne haluaa, että sä uskot mua. En kyllä ole ainoa maailmassa, joka tietää näistä asioista, on muitakin terapeutteja ja tutkijoita, jotka tietää totuuden. Valaistus ei ole pelottelua, pitää pystyä erottamaan.

Mutta ei, eiihan koko maapallo tule punaisksi, jää pieni ryhmä, joka pysyy valoisana, ja se kyllä pelastaa muut!

Andromedan Star Nation
Henkiparantaja
Viestit: 398
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 15:33

Re: Avaruusolennot: Hyviä vai pahoja?

ViestiKirjoittaja Andromedan Star Nation » 01 Heinä 2015, 12:07

Koalani kirjoitti:Sä tunnet pelkoa koska pimeät voimat lähettää sulle sitä, eihän ne haluaa, että sä uskot mua. En kyllä ole ainoa maailmassa, joka tietää näistä asioista, on muitakin terapeutteja ja tutkijoita, jotka tietää totuuden. Valaistus ei ole pelottelua, pitää pystyä erottamaan.

Mutta ei, eiihan koko maapallo tule punaisksi, jää pieni ryhmä, joka pysyy valoisana, ja se kyllä pelastaa muut!

Huomasitko!
Kuka jälleen puhuu pelosta? Sinäkö ja muut terapeutit siis pelastatte muut? Te tiedätte totuuden? Kaikki kontaktipersoonat ovat siis väärässä, halleluja! Nimenomaan, valaistus ei ole peloittelua, pitää pystyä erottamaan. Sivuillasi neuvot ottamaan yhteyksiä enkelikuntaan ja kuitenkin kirjoitat täällä ettei sellainen ole mahdollista kuin poikkeustapauksissa. Siis onko mahdollista vai ei? Anteeksi nyt vaan, olet todella sekaisin, hanki kiireesti apua itsellesi pliis.

Andromedan Star Nation
Henkiparantaja
Viestit: 398
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 15:33

Re: Avaruusolennot: Hyviä vai pahoja?

ViestiKirjoittaja Andromedan Star Nation » 01 Heinä 2015, 15:14

Tuo mainitsemasi pieni ryhmä ehkä noin viidesosa tämän pallon väestöstä omistaa 80% kaikesta materiasta, mitä tällä pallolla on. Sen elämänarvo on omistaminen ja materian palvominen. Se ei jaa tasaisesti kaikille vaan jakaa kaiken tuon pienen piirin sisällä. En tunne pelkoa, vaan erottelukyvyn. Tuo varjon poppoo lähetetään aikanaan omaa värähtelyään vastaavalle planeetalle. Valo on jo voittanut vaikka Varjon poppoo vielä kovasti yrittää asioiden eteenpäinmenoa jarrutella.

Andromedan Star Nation
Henkiparantaja
Viestit: 398
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 15:33

Re: Avaruusolennot: Hyviä vai pahoja?

ViestiKirjoittaja Andromedan Star Nation » 01 Heinä 2015, 16:36

Tässä erään tutun minulle lähettämä viesti:

Lainattu teksti Hiljaisuuden Meri

"Meitä voidaan auttaa vain sillä suhteella, mitä itse sitä haluamme ja pyydämme. Tähtien Kansa ei ole mikään pelastusautomaatti, joka tulee ja laittaa ”kaiken kohdalleen” ja ojentaa sitten Uuden Maailman avaimet meille takaisin. Saamme tasan tarkkaan itse siivota omat jätöksemme, niin energisesti, kuin fyysisestikin.

Joudun toden teolla hillitsemään suoranaista ”raivoa” aina, kun kuulen lauseen ”Kyllä minua saa seurata ja vahtia. Ei minulla ole mitään salattavaa..” Tuo lause pitää sisällään ehkä yhden ihmiskunnan yksilön suurimmista idioottimaisuuksista! Tuossa lauseessa kiteytyy täydellinen välinpitämättömyys, ymmärtämättömyys ja kiinnostuksen puute mihinkään ympärillä olevaan ja tapahtuvaan. Tuo lause kuvastaa eliitin täydellistä onnistumista yksilön aivopesussa. Juuri tätä maailmaa hallitseva eliitti haluaa – ei mistään välittäviä lampaita.

Välinpitämättömyys on myös yksi merkki sielusta, joka ei ole kyennyt tekemään omaa valintaa orientoitumisestaan. Tällainen sielu joutuu kertaamaan suuren syklin ja yrittämään uudelleen seuraavassa sadonkorjuussa. Toivottavasti silloin paremmalla menestyksellä!

Kuten kirjoitin, Tähtien Kansa voi auttaa meitä vain sillä määrällä, laadulla ja teholla, mitä me yhtenä kollektiivina haluamme. Jos olemme täysin välinpitämättömiä, hekin ovat täysin välinpitämättömiä. Jos taas nousemme yhtenä mielenä ja äänenä vastustamaan meihin kohdistuvia vääryyksiä, olivatpa ne sitten kemikaalilentoja, seurantaa, ruoamme myrkyttämistä, sotia yms, he auttavat meitä poistamaan nämä asiat maailmastamme. Huom. He auttavat MEITÄ poistamaan, he eivät TEE sitä puolestamme.

Olen vasta pikkuhiljaa alkanut ymmärtää sen, kuinka tavattoman tärkeää energiatyöskentely on! Energiatyöskentely on avain ja kanava saattaa omat halumme Universumin ja meitä auttavien Kosmoksen Asukkaiden tietoisuuteen. Se on on kuin äänestyslomake, johon ruksitetaan ne asiat, joita haluaa omaan elämäänsä ja mitä ei. Se on myös luvan antamista Yläkertaan toimia korkeiden Ylevien energioiden välityskanavana maapallolle. Tyypillisesti oma ”äänestykseni” omassa mielessäni on tämän tyyppinen:

”Rakkaat Kosmoksen Veljet ja Sisaret. En missään tapauksessa halua enkä salli, että meidän hengittämäämme ilmaa myrkytetään kemikaalilennoilla. Vaadin kemikaalilentojen ja ilmakehämme myrkyttämisen lopettamista..”

Hyvin yksinkertaista, hyvin tehokasta! Kannustan siis kaikkia Tähteläisiä ottamaan KANTAA omassa mielessään asioihin, joita haluaa ja ennen kaikkea joita EI halua tässä maailmassa olevan. Olen varma siitä, että meidän äänemme painoarvo suhteutetaan samassa suhteessa tällä pallolla vietettyjen elämiemme määrään. Siksi on tärkeää, että antaa oman energiansa puhua sellaisen maailman puolesta, jollaisen syvällä sisällään haluaa ja ennen kaikkea sellaisen maailman, jonka muistaa syvällä sisimmässään olevan olemassa.

Ihmetykseni on perin valtaisaa, kun näen ympärilläni henkisiä ihmisiä, jotka keskittyvät vain omaan henkiseen kasvuunsa. Yritetään ”ylösnousta” sinne ”viidenteen ulottuvuuteen” ymmärtämättä sitä, miten Universumi toimii ja mitkä lainalaisuuden siellä pätevät. On totta, että jokaisen meidän henkilökohtainen värähtelyn nosto nostaa myös koko tämän pallon värähtelyä, mutta eikö silti päämäärän pitäisi olla enemmän tämän pallon asioissa, kuin omassa sisämaailmassa? Olemmeko liian välinpitämättömiä ympärillämme näkemiimme epäkohtiin? Näemmekö vain oman kauneutemme ja ummistamme silmämme kärsimykselle? Jätämmekö ”äänestämättä”, aivan kuin tämän pallon asiat eivät enää kuuluisi meille? Ajaako oma henkilökohtainen ylösnousemismatkamme yli maapallon edusta?

Tiedän, kuinka väsyneitä me kaikki olemme. Vain Kosmos voi todella tuntea meidän Tähteläisten loputtoman väsymyksen ja kyllästymisen tähän palloon. Olemme olleet täällä kauan, olemme taistelleet pimeyttä vastaan liian harvalukuisina ja suoraan sanoen saaneet turpiimme yhä uudelleen ja uudelleen. Nyt kuitenkin aika on muuttunut ja meitä tarvitaan vielä yhden kerran yhteiseen taistoon, yhteisessä rintamassa, yhteisessä kollektiivissa!

Tuetaan toinen toisiamme! Nostetaan tietosuutta ja värähtelyä vielä yhden kerran! Todetaan mielessämme, että vaikka henki menisi, niin minä en anna periksi!

Meidän ylitsemme ei kävellä enää yhtään kertaa! Vedämme linjan tähän ja tässä seisomme.

Yhdessä!

Kannustukseksi ja muistutukseksi itselleni, sekä kaikille Teille vierelläni seisoville, Tähdistä tulleille Veljilleni ja Siskoilleni!"

Arttu/Rauhallisuuden meri

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Avaruusolennot: Hyviä vai pahoja?

ViestiKirjoittaja Koalani » 03 Heinä 2015, 03:03

Sinöa aloit luhua pelosta, en minä, älä siis väännä tilannetta! En mä missään sivustossani ehdota, että ihmisten pitäisi kanavoida enkeleitä tai arkkienkeleitä, ainoastaan oppaita, ja joskus opas onkin enkeli. Ja siinä tapauksessa "kanavointi" käsittelee yksityiskohtaisia asioita ja neuvoja, eikä missään tapauksessa planeetaa tai ihmiskuntaa tai muilla planeetoilla koskevia asioita, tai kauniita mutta tyhjiä sanoja, kuten kaikki pimeyden kanavoijat tekee.

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Avaruusolennot: Hyviä vai pahoja?

ViestiKirjoittaja Koalani » 03 Heinä 2015, 03:23

Tuo onkin tyypillinen pimeyden kanavointi, jossa intetään jaktuvasti meidän planeetan tuhonvaarasta, jota ne itse ovat aiheuttaneet inhimillisten rikoskumppaniensa kanssa, eli pimeän eliitin kanssa. Sen päämäärä on ainoastaan hämätä meitä, niin että me kannustamme New World Orderia, joka merkitsisi maapallon globaalisopimuksen pimeiden alieneiden kanssa, eli täyttä neuvostoliitto-kaltaista diktatuuria. Sellainen vallitsee monella muulla planeetalla. Mutta minä ja mun ryhmä aiotaan estää se! Ihmiset kohta oivaltaa ansan ja keskeytyy omaan henkiseen kehitykseensä, joka ei ole muuta kuin karminen puhdistus. Ja tässä jotain, joka kyllä auttaa ihmiskuntaa:

”Pyydän Jumalaa neutralisoimaan punaisten rinnakkaiselämieni pimeän toiminnan ja auttamaan niitä ja eksyneet minäni valoon."

Jos jokainen pysäyttää omat maapalloa tuhoavat rinnakkaiselämät paha häviää kohta meidän ympäriltä. Ihan yksinkertaista.

Andromedan Star Nation
Henkiparantaja
Viestit: 398
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 15:33

Re: Avaruusolennot: Hyviä vai pahoja?

ViestiKirjoittaja Andromedan Star Nation » 03 Heinä 2015, 10:59

Kuten on aiemminkin ollut puhetta, lue Kalevin kirjoittamat UOK (Universaalista Opetusta Kosmoksesta) kirjat. Palataan sitten takaisin aiheeseen.

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Avaruusolennot: Hyviä vai pahoja?

ViestiKirjoittaja Koalani » 04 Heinä 2015, 03:23

Jos ne on alieneiden kanavointeja, mulla ei ole mitään tarvetta lukea niitä. Mä tiedän oikein hyvin mikä niiden agenda on.

Andromedan Star Nation
Henkiparantaja
Viestit: 398
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 15:33

Re: Avaruusolennot: Hyviä vai pahoja?

ViestiKirjoittaja Andromedan Star Nation » 04 Heinä 2015, 10:16

Koalani kirjoitti:Jos ne on alieneiden kanavointeja, mulla ei ole mitään tarvetta lukea niitä. Mä tiedän oikein hyvin mikä niiden agenda on.

Jos?
Miksi et ottaisi itse selvää, niin ei tarvitsisi jossitella. Ulkomuistista muistelen ykköskirjassa olevan 370 sivua ja 2-3 kirjassa 870 sivua. Kalevi itseasiassa lähetti minun kauttani sinulle terveisiä että lue hänen kirjansa, niin hän voi sitten vastailla kysymyksiinkin.

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Avaruusolennot: Hyviä vai pahoja?

ViestiKirjoittaja Koalani » 05 Heinä 2015, 02:38

Niin, jos, koska en ole nähnyt niitä itse, mä oon vain kuullut niistä susta. En minä jossittele, Galaktinen Liitto kuuluu pahan voimiin ja se sun Kalevi-tuttu on yhteistyössä niitten kanssa ja kanavoi pimeitå alieneita. Jos ne kirjat kerrankin sisältää siis kanavointeja. Kiitä häntä terveiusistä, mut mulla ei ole kysymyksiä sille. Jos se on kuitenkin koskaan valmis rikkomaan sopimuksensa Galaktisen Liiton kanssa, se voi kirjoittaaa mulle.

Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: Avaruusolennot: Hyviä vai pahoja?

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 07 Heinä 2015, 15:54

No joo, täällähän käydään lämpimänä. En ole lukenut Andromedan Star Nationin mainitsemia kirjoja, mutta tunnen kirjoittajan vuosien takaa. Asiallinen kaveri mielestäni rajatieteen saralla. Ei niinkään mikään fundamentalisti mielipiteiden osalta kuten eräät tällä foorumilla. Nuo "ainoa totuus" mielipiteet ovat lähes aina pahasta. Asioihin kannattaisi suhtautua avarakatseisemmin, ahdasmielisyys ei nosta energiatasoja.
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.

Andromedan Star Nation
Henkiparantaja
Viestit: 398
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 15:33

Re: Avaruusolennot: Hyviä vai pahoja?

ViestiKirjoittaja Andromedan Star Nation » 07 Heinä 2015, 20:39

Muutaman vuoden päästä tulee kuluneeksi 30-vuotta kun Kaleviin tutustuin. Tosiaan aika varmoja mielipiteitä täällä on hänestä esitetty, tuntematta häntä yhtään sen paremmin. Itse en aio jatkaa enää keskustelua tuosta ketjun aiheesta tämän jälkeen. Jokainen tehkööt omat johtopäätöksensä siitä ketä haluaa missäkin asiassa uskoa.

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Avaruusolennot: Hyviä vai pahoja?

ViestiKirjoittaja Koalani » 08 Heinä 2015, 03:14

Totuus koskee monta asiaa, eikä vain pahaa. On valoisiakin juttuja, joita ei enää tunneta, koska hallitsevat voimat ei halua, ja ovat muunnelleet historiaa.

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Avaruusolennot: Hyviä vai pahoja?

ViestiKirjoittaja Koalani » 02 Marras 2015, 23:17

Tyypillistä Valkoisen Veljeskunnan propagandaa.

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Avaruusolennot: Hyviä vai pahoja?

ViestiKirjoittaja Koalani » 09 Marras 2015, 02:15

Ansan paljastava totuus.

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Avaruusolennot: Hyviä vai pahoja?

ViestiKirjoittaja Wespa » 12 Helmi 2016, 03:25

Steven Greer on ehkä kovin whistlebloweri koskaan. Hän on luonut tämän hetken suurimpiin kuuluvan whistleblower-verkoston, ja onkin yhteyksissä moniin henkilöihin jotka toimivat salaisissa projekteissa. Näissä projekteissa joista mm. USA:n budjetista menee kiertoteitse biljoonia (eli tuhansia miljardeja). Tällä budjetilla rakennetaan mm. maan alaisia baseja/kaupunkeja.

Mutta niin asiaan... Greer kertoo videolla miten ainakin osa harmaista on USA:n salaisten projektien tekemiä biologisia robotteja. Hän kertoo miten muutaman kerran presidentit ovat meinanneet suurimmin julkistaa avaruusolentojen olemassaolon, mutta heidät on abduktoitu ja kielletty tekemästä tätä julkistusta. Abduktio on toteutettu juurikin MJ12 ym. salaprojektien teknologialla ja mm. pienikokoisia miehiäkin on näiden biorobottien lisäksi puettu realistisiin alienpukuihin. Greer kertoo miten mm. Karjan mutilointitapaukset on ollut disinformaatiotarkoitus saada ihmiset pelkäämään avaruusolentoja ja mukana on myös Hollywood. Tieto ei voi levitä kun multimiljardeja omistavat tahot pyörittävät/omistavat suurimman osan suurista medialaitoksista (USA:ssa), moni julkistus on jäänyt työpöydälle vaikka on kuinka suuri ohjelman päättävä johtaja ollut tekemässä juttua. Rahoitus on aina se joka lopulta päättää, valitettavasti.

Rakettitieteen pioneeri ja entinen NASA:n johtaja Werhner Von Braun tunnusti kuolinvuoteellaan miten tietyt tahot suunnittelevat kolmannen maailman sodan olevan galaktinen. 70 arabin metsästämiseen 9/11 aikoihin meni miljardeja, ja tämä oli hyvä juttu sotateollisuudelle ja näille tahoille jotka imevät sen kautta rahaa. Seuraavaksi on pakko keksiä jotain uutta ja suurempaa, jotta saataisiin taas kierrätettyä sitä rahaa ja valtaa itselle. Tarkoituksena on siis lavastaa avaruusolentojen invaasio (salaisilla projekteilla on jo tähän teknologia) ja julistaa sota toista rotua vastaan. Eli käytetään samaa ideaa kuin Hitler aikoinaan, lietsotaan vihaa ja pelkoa ja sitten julistetaan sota. Aika rankalta kuulostaa, mutta palapelin palaset alkavat loksahtelemaan kohdalleen.

Videolla Greer kertoo myös miten ja miksi avaruusolentojen olemassaoloa salaillaan.

Expose of the National Security State


*Tein aiheesta päivitetyn artikkelin Parablogiin :).
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Andromedan Star Nation
Henkiparantaja
Viestit: 398
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 15:33

Re: Avaruusolennot: Hyviä vai pahoja?

ViestiKirjoittaja Andromedan Star Nation » 16 Helmi 2016, 14:40

Hyvät ovat enemmistönä mutta niitä toisenlaisiakin on.

"70 arabin metsästämiseen 9/11 aikoihin meni miljardeja, ja tämä oli hyvä juttu sotateollisuudelle ja näille tahoille jotka imevät sen kautta rahaa".
Jäljet johtavat sylttytehtaalle. Nimittäin eräs eliitti kansa joka räiskii mm. Palestiinalaisia vaikka ihan huvikseen, näyttää olevan osallisena tässä. Tiettävästi vain 1 tätä kansallisuutta edustava kuoli "WTF iskussa".

Valtioiden velkaannuttaminen EU:ssa on myös eräs tapa ottaa ns. niska pers ote politikoista ja heidän harjoittamastaan politiikasta. "Punainen lapsi" tai heidän sukunsa omistaakin jo lähes kaikki merkittävät valtiolliset pankit, joten tietävät koko ajan missä mennään missäkin valtiossa.


Palaa sivulle “Ufologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 42 vierailijaa