WM_ kirjoitti:Heh, mua on sanottu vihreäksi, kun kaveri kuulemma näkee auroja kans
Mitä värejä parhaat ystäväsi, perheesi ja sinä itse edustatte?
Mya_ kirjoitti:Ei hitsi että tuli vahva aurakokemus torstaina! Olin Aurinkojuhlassa Nuorten Luontotalolla, paikalle oli tietysti kokoontunut ties millaista hippiäistä ja ekoeläjää, olipa muutama noidaksi tietämänikin, vahvoja persoonia jollakin tapaa jokainen, vaikuttavia ja lämpimiä, oli hyvä yhteishenki.
No sieltä ihmisvilinän keskeltä eräs mies vei kaiken huomioni, hän vaikutti kovin rauhalliselta ja hänen ympärillään näin vallan selkeän, sinisen auran. Ja oikein hyvinvoivan ja 'laajan', hänestä suorastaan huokui energiaa.
Hän sit tuli mulle juttelemaan, ja mä kerroin hänelle mitä näin, hän oli tietysti oikein otettu. Sen energian oikein tunsi, sen näki, se oli jotenkin mielettömän voimakas kokemus!
Mikä lie indigoihminen sitten ollut.WM_ kirjoitti:Heh, mua on sanottu vihreäksi, kun kaveri kuulemma näkee auroja kans
Mitä värejä parhaat ystäväsi, perheesi ja sinä itse edustatte?
Mun on jostain syystä kauhean vaikea saada itsestäni mitään selkeää aurakuvaa, tietysti sitä haluaisi olla jollain tapaa 'kristallilapsi' tai tosi vahva-aurainen, että mua pelottaa että nämä sit jotenkin sotkee koko tuon jutun alitajuntaisella tasolla..
Parhaat ystäväni on auroiltaan usein oransseja tai kellertäviä, sellaisia lämpimänsävyisiä. Ihastukseni usein vihreitä tai purppuraantaittuvia. Mun äidistä sen sijaan saan tosi vahvan kokemuksen vaaleasta aurasta.
Aqua vitae kirjoitti:Kumpi se nyt sitten on? Näkö- vai jokin muu aistimushavainto?
Mya_ kirjoitti:Aqua vitae kirjoitti:Kumpi se nyt sitten on? Näkö- vai jokin muu aistimushavainto?
Mä en näe näitä sillä tavalla kuin näen normaalisti, nämä asiat nähdään sellasella erilaisella tasolla, ei sitä pysty selittää.
Aqua vitae kirjoitti:Eipä niin tietenkään :I
Missä vaiheessa sitten värit astuvat kuvioon? Mitä fotoneilla ja säteilyllä ja verkkokalvolla on tekemistä näiden havaintojen kanssa?
Vaiko olisiko sittenkin kyseessä synestesia?
Palaa sivulle “Parapsykologia”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa