jnenne kirjoitti:Hmm-- joskus ihminen saattaa itse aiheuttaa tällaista.
Jos mietitään että on juuri lukenut paranormaaliin liittyviä asioita+katsonut kuvia, on yö ja yksin (vai?) kotona. Mielentila saattaa olla aika säikky.
En itse asiassa tiedä miksi, mutta joskus itselleni käy tällaista. Esim. olimme menossa jätkien kanssa saunaan ja minä, ainoana naisena, tietenkin hieman vieroksuin tilannetta. Seisoin pukuhuoneessa ja mietin että mennäkkö pyyhe päällä vai kehtaanko mennä ilman. Tuskailin n. 10 minuuttia tätä asiaa, kun yhtäkkiä saunan lamppu poksahti ja tuli säkkipimeää.
Tuumin vain että ongelma ratkaistu Myöhemmin vain alkoi mietityttää oliko kyseessä sattuma vai ei.
MUS kirjoitti:Tää on varmasti sattumaa, mutta mukava sellanen.
Jouduin reilu vuosi sitten lopettamaan mun "elämäni koiran". Oli kauhee paikka, mutta suurimman järkytyksen jälkeen otin uuden koiran. No, asiaan...
Tällä vanhalla koiralla oli tosi rasittava tapa repiä pöydälle unohtuneet foliovuuat (haisivat varmaan vielä herkulle). Tätä "vikaa" ei missään vaiheessa oo ilmenny tällä nykyisellä koiralla. Mutta, mutta, sinä aamuna, kun oli kulunut tasan vuosi vanhan koiran kuolemasta, oli lattialle revitty edellisen päivän makaroonilaatikon vuoka Tuli ihan semmonen olo, että onkohan vanha kaveri käyny moikkaas. Uus koira ei oo koskaan ainakaan repiny mitään ennen, eikä jälkeen tän tapahtuman...
Korvapuikko kirjoitti:MUS kirjoitti:Tää on varmasti sattumaa, mutta mukava sellanen.
Jouduin reilu vuosi sitten lopettamaan mun "elämäni koiran". Oli kauhee paikka, mutta suurimman järkytyksen jälkeen otin uuden koiran. No, asiaan...
Tällä vanhalla koiralla oli tosi rasittava tapa repiä pöydälle unohtuneet foliovuuat (haisivat varmaan vielä herkulle). Tätä "vikaa" ei missään vaiheessa oo ilmenny tällä nykyisellä koiralla. Mutta, mutta, sinä aamuna, kun oli kulunut tasan vuosi vanhan koiran kuolemasta, oli lattialle revitty edellisen päivän makaroonilaatikon vuoka Tuli ihan semmonen olo, että onkohan vanha kaveri käyny moikkaas. Uus koira ei oo koskaan ainakaan repiny mitään ennen, eikä jälkeen tän tapahtuman...
Ai niinkuin yön aikanako? jos näin niin silloin luultavasti teit sen unisassas meinaan unissakävelit sinne ja revit sen itte (jos meinaan niin hyvin muistitkin sen että siitä oli tasan vuosi niin se vaikuttaa itse tehdyltä)
Palaa sivulle “Parapsykologia”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa