Shxam kirjoitti:Onko teillä käynyt näin: Laitatte herätyksen soimaan aamulle (esim. klo 6) ja sitten heräätte pari minuuttia ennen sen soimista.Mulla käy näin jatkuvasti, ehkä siksi että mieluummin herään ennen sitä korviasärkevää huutoa kännykästä.Outoa sinänsä, että herään ennen herätystä vain jos herätys on laitettu klo 6:lle aamulla.Ite epäilisin tähän syyksi ihmisen biologista kelloa aivoissa, mutta onkos muilla tämmöistä?
Shxam kirjoitti:Onko teillä käynyt näin: Laitatte herätyksen soimaan aamulle (esim. klo 6) ja sitten heräätte pari minuuttia ennen sen soimista.Mulla käy näin jatkuvasti, ehkä siksi että mieluummin herään ennen sitä korviasärkevää huutoa kännykästä.Outoa sinänsä, että herään ennen herätystä vain jos herätys on laitettu klo 6:lle aamulla.Ite epäilisin tähän syyksi ihmisen biologista kelloa aivoissa, mutta onkos muilla tämmöistä?
ropsoni kirjoitti:Joo mullakin sama juttu... herään joka yö myös aina kolmelta, kun kerran laitoin sen herätyksen soimaan siihen aikaan, että voisin nähdä ufoja :S Ja nyt en pääse tuosta tavasta eroon.
Aqua vitae kirjoitti:Miksi ajattelit ufojen näkyvän erityisesti tähän aikaan?
Aqua vitae kirjoitti:Miten vain. Ajattelin, että hän oli vain saanut jostain muualtakin motivaatiota herätäkseen keskellä yötä ufoja bongailemaan.
Aqua vitae kirjoitti:Kyllä. Itsellänikin on vaikea pysyä perässä. Enkä pääse täältä mihinkään, ennenkuin olen käynyt kaikki viestit läpi...
Palaa sivulle “Henkiset asiat”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa