. Kissani tulisi varmaan hulluksi
 . Kissani tulisi varmaan hulluksi  (niinkuin varmaan minäkin). Oletko nähnyt vielä itse tätä aavetta/henkeä/jotain muuta vastaavaa? Oletko kertonut asiasta vielä kenellekkään muulle talon asukkaille tai ovetko he kokeneet mitään vastaavaa talossa?(kysymyksiä pukkaa
  (niinkuin varmaan minäkin). Oletko nähnyt vielä itse tätä aavetta/henkeä/jotain muuta vastaavaa? Oletko kertonut asiasta vielä kenellekkään muulle talon asukkaille tai ovetko he kokeneet mitään vastaavaa talossa?(kysymyksiä pukkaa   )
 ) ...Pitää vain toivoa että tämä henki on ystävällinen
 ...Pitää vain toivoa että tämä henki on ystävällinen   .
 .

.
 .joni kirjoitti:Minä veikkaan että se on aave joka vain seuraa sinua ja sukulaisiasi joka paikkaan, seuraavan kerran kun muutat pois niin muista tämä juttu jos seuraavassa talossasi tapahtuu kummia niin se on aivan varmaa että se kummitus seuraa sinua.

mutta kuten jotkut tuossa jo mainitsivatkin että ihmistä voi seurata aave TAI sitten ympärilläsi on jo niitä muutenkin
  mutta kuten jotkut tuossa jo mainitsivatkin että ihmistä voi seurata aave TAI sitten ympärilläsi on jo niitä muutenkin  nämä normi "henkiopas jne" jutut.. sukulaiset sensemmosta
  nämä normi "henkiopas jne" jutut.. sukulaiset sensemmosta 
Ody kirjoitti:Olisiko joku tuon kaappiseinän toisella puolella voinut lyödä seinään niin, että kirjat olisivat tippuneet?
 Ja sitten miten kaikki kirjat voisivat siitä kaatua? Veikkaan että jos joku pystyisi lyömään niin kovaa, niin ei ne KAIKKI kirjat välttis kaatuis? Vai?
  Ja sitten miten kaikki kirjat voisivat siitä kaatua? Veikkaan että jos joku pystyisi lyömään niin kovaa, niin ei ne KAIKKI kirjat välttis kaatuis? Vai?  
Palaa sivulle “Parapsykologia”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa