Mutta joo. Näin äkkiseltään en pysty tähän mitään kirjoittamaan, koska siitä tulisi 50 sivuinen tarinointi. Olen kirjoitellut paljon vampyyreistä tarinoita ja yhdessäkin jotain tyyliin 400 sivua.
 Mutta joo. Näin äkkiseltään en pysty tähän mitään kirjoittamaan, koska siitä tulisi 50 sivuinen tarinointi. Olen kirjoitellut paljon vampyyreistä tarinoita ja yhdessäkin jotain tyyliin 400 sivua. Tämä on vähän samaa asiaa, kun lohikäärmeistäkin on ollut tarinaa muinaisessa Kiinassa, Euroopassa JA intiaaneilla ja kansat ovat olleet toisistaan riippumattomia.
 Tämä on vähän samaa asiaa, kun lohikäärmeistäkin on ollut tarinaa muinaisessa Kiinassa, Euroopassa JA intiaaneilla ja kansat ovat olleet toisistaan riippumattomia. Suomestakin toki löytyy, kuten foorumillanikin olen huomannut ja onhan tuota itsekin tietynlainen vampyyrin palvoja. Uskon tietynlaisten vampyyrien olemassa oloon, mutta en varsinaisesti. En tiedä. Mutta nuokin vanhat tarustot mitkä ovat lähteneet liikkeelle ja kehkeytynyt vampyyri myytti, niin on aika mielenkiintoista. Jostakinhan niiden tarinoiden on alettava. Ja onhan niitä ollut jotain todella harvinaisia sairauksiakin, joiden nimeä en muista, joissa yhdessäkin on jatkuvaa anemiaa. (lukee netistä asioita) Porfyria on se sairaus ja toinen Katalepsia, joka aiheuttaa syvää tajuttomuustilaa jopa useammaksi päiväksi. Ja siitäkin on voinut lähteä vampyyri tarustoa, jos on ruumis yllättäen herännyt henkiin. Niin, ja on sellaisia sairauksia todellakin, joissa ei kestetä ollenkaan auringonpaistetta tms. Ollaan kalpeita jne.
 Suomestakin toki löytyy, kuten foorumillanikin olen huomannut ja onhan tuota itsekin tietynlainen vampyyrin palvoja. Uskon tietynlaisten vampyyrien olemassa oloon, mutta en varsinaisesti. En tiedä. Mutta nuokin vanhat tarustot mitkä ovat lähteneet liikkeelle ja kehkeytynyt vampyyri myytti, niin on aika mielenkiintoista. Jostakinhan niiden tarinoiden on alettava. Ja onhan niitä ollut jotain todella harvinaisia sairauksiakin, joiden nimeä en muista, joissa yhdessäkin on jatkuvaa anemiaa. (lukee netistä asioita) Porfyria on se sairaus ja toinen Katalepsia, joka aiheuttaa syvää tajuttomuustilaa jopa useammaksi päiväksi. Ja siitäkin on voinut lähteä vampyyri tarustoa, jos on ruumis yllättäen herännyt henkiin. Niin, ja on sellaisia sairauksia todellakin, joissa ei kestetä ollenkaan auringonpaistetta tms. Ollaan kalpeita jne. Olen luonnostaan kova yökukkuja ja tätäkin juttua kirjoitan yhden ja kahden välissä
 Olen luonnostaan kova yökukkuja ja tätäkin juttua kirjoitan yhden ja kahden välissä   Pimeydessä. Enkä omista toisia etuhampaita vaan alkaa suoraan kulmahampaat. Jotkin vampyyri fanit ovat sellaisia, että uskovat vain vampyyreihin, joilla on kulmahampaat niinkö toisina hampaina. Ja sen näkee joissakin kuvissa: Tässä on toiset hampaat kulmahampaat: http://i243.photobucket.com/albums/ff21 ... mpaat1.jpg
 Pimeydessä. Enkä omista toisia etuhampaita vaan alkaa suoraan kulmahampaat. Jotkin vampyyri fanit ovat sellaisia, että uskovat vain vampyyreihin, joilla on kulmahampaat niinkö toisina hampaina. Ja sen näkee joissakin kuvissa: Tässä on toiset hampaat kulmahampaat: http://i243.photobucket.com/albums/ff21 ... mpaat1.jpg Jännä foorumi, mutta muita vampyyri foorumeja ei tarvitse halveksia, jos sellaisia on. Jotkin ovat vain "faneja" ja eivät halua tosikko toimintaa ja se pitää ymmärtää.
 Jännä foorumi, mutta muita vampyyri foorumeja ei tarvitse halveksia, jos sellaisia on. Jotkin ovat vain "faneja" ja eivät halua tosikko toimintaa ja se pitää ymmärtää.
jnenne kirjoitti:Tuota foorumia lueskellessani aloin tosiaan huolestua näiden ihmisten mielenterveydestä. Tyypit ovat luultavasti pumpanneet itseensä yliannostuksen vampyyri-myyttejä ja alkaneet uskoa siihen. Sen jälkeen alkaa kuvitella olevansa itse vampyyri.
Eikös jokunen vuosikymmen takaperin sitten eräs nuorisojoukko teurastanut ihmisen tai pari ja juoneet näiden verta?
Mielestäni pelottavin esimerkki siitä, kuinka tuollanen vampyyrileikki voi ihmisen mielenterveyteen vaikuttaa.
 Mutta ne ei ole sitten niin hulluuteen menneitä ihmisiä kuitenkaan yleensä. Katsoin joskus ohjelman, joss eräs jätkä luuli olevansa vampyyri ja murhasi ihmisiä. Sitten vankilaan hänet pistessään naureskeli sitä, että kuinka elää ikuisesti ja tällainen vankila reissu ei mitään meinaa verrattuna ikuiseen elämään
 Mutta ne ei ole sitten niin hulluuteen menneitä ihmisiä kuitenkaan yleensä. Katsoin joskus ohjelman, joss eräs jätkä luuli olevansa vampyyri ja murhasi ihmisiä. Sitten vankilaan hänet pistessään naureskeli sitä, että kuinka elää ikuisesti ja tällainen vankila reissu ei mitään meinaa verrattuna ikuiseen elämään   Hän myös luuli, ettei vanhettuisi. Sehän nähdään.
 Hän myös luuli, ettei vanhettuisi. Sehän nähdään.

, paitsi se valonarkuus, se käy enemmän sääliksi
 , paitsi se valonarkuus, se käy enemmän sääliksi   
JD Matthew kirjoitti:mikä niissä vampyyreissa aina niin kiehtoo.
ep. en jaksa uskoa (taaskaan).
--------------------------------

JD Matthew kirjoitti:pöh! tuo ei todistanut mitään, voisin itsekkin kirjoittaa samanlaisen hömppäsivun jostain... vaikka itse haadeksesta ja vannoa sen olevan tosi juttu...

Brecle kirjoitti:Vampyyrit on jotenkin kiehtovia vaikka en niistä ole kuullut/lukenut paljoa, mitähän nämä tapaukset sitten ovat jossa jotkut ihmiset on "kaapannut" toisen ihmisen ja alkanut imemään sen verta. Kuvitteleekohan he olevansa vampyyrejä vai ovatko ne todella ?
Ali G- kirjoitti:Brecle kirjoitti:Vampyyrit on jotenkin kiehtovia vaikka en niistä ole kuullut/lukenut paljoa, mitähän nämä tapaukset sitten ovat jossa jotkut ihmiset on "kaapannut" toisen ihmisen ja alkanut imemään sen verta. Kuvitteleekohan he olevansa vampyyrejä vai ovatko ne todella ?
Uskoisin että psykopaatteja... mutta ken tietää
Palaa sivulle “Kryptotieteet ja taruolennot”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa