tuputhy kirjoitti:Nythän sinulla on tosi hyvä syy kulkea keskisormi pystyssä!! Ajattele positiivisesti!
Ali G- kirjoitti:Tiia kirjoitti:Mulla on taipumus johonkin helvetin syysmasennukseen, argh. Koulukin kusee niin perseelleen kun voi ;S. Tekis mieli lopettaa kesken, mut toisaalta olisko siinäkää mitään järkeä..
Ktoppas, mä oon sun kanssas aika lailla samis
Samat vaivat ja päälle vielä että oon todella herkkä ja suutun helposti
Aqua vitae kirjoitti:Nyt tuli sellainen MEGASUPERSKEPTIC -fiilis oikein kunnolla. Ärsyttää jokaikinen vinetys jostain ihan turhasta....
Regendos kirjoitti:Millainen sitten olet, jos sinua on vaikea hyväksyä?
Riikervo kirjoitti:Regendos kirjoitti:Millainen sitten olet, jos sinua on vaikea hyväksyä?
Olen ainakin omasta mielestäni henkisellä tasolla heitä hitusen ylempänä. Esim. en tunne enää minkäänlaista tarvetta puhua toisista pahaa selän takana, toisin kuin muut luokkalaiseni. He vieroksuvat minua omasta mielestäni juuri siksi, etten ole koskaan mukana heidän "p*skanjauhannassaan". Niin, että anteeksi nyt vain etten tahdo puhua toisista pahaa.
Tonza133 kirjoitti:Riikervo kirjoitti:Regendos kirjoitti:Millainen sitten olet, jos sinua on vaikea hyväksyä?
Olen ainakin omasta mielestäni henkisellä tasolla heitä hitusen ylempänä. Esim. en tunne enää minkäänlaista tarvetta puhua toisista pahaa selän takana, toisin kuin muut luokkalaiseni. He vieroksuvat minua omasta mielestäni juuri siksi, etten ole koskaan mukana heidän "p*skanjauhannassaan". Niin, että anteeksi nyt vain etten tahdo puhua toisista pahaa.
Itselläni on aikalailla sama homma... (HUOH!)
Kai tätä sitten vain täytyy kestää. (HUOH!)
Riikervo kirjoitti:Tonza133 kirjoitti:Riikervo kirjoitti:Regendos kirjoitti:Millainen sitten olet, jos sinua on vaikea hyväksyä?
Itselläni on aikalailla sama homma... (HUOH!)
Kai tätä sitten vain täytyy kestää. (HUOH!)
Lisäksi uskon, että luokkalaiseni luulevat minulla olevan niin erilainen ajatusmaailma, etteivät keksi yhteisiä puuheaiheita keksimälläkään. Kyllä minäkin teen samoja juttuja kuin he. Kun minä koetan saada keskustelua aikaan, heistä ei yleensä kukaan edes kuuntele minua. Koulukiusaamistahan tuo periaatteessa on, kun yksi jätetään aina porukan ulkopuolelle. Asiasta on keskusteltu jopa opettajan, kuraattorin ja rehtorin kanssa, mutta eipä näytä tepsineen. Opettajakin on minulle sanonut, että hänellä ei ole koskaan ollut näin hankalaa ryhmää opetettavana. Hän on kuitenkin jo 20 vuotta tehnyt opettajantöitä samassa oppilaitoksessa.
Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa