Tonza133 kirjoitti:Zipuli kirjoitti:hhmm : ) aika kivaa, kun mulla on synttärit 14 päivä :'D
Tätä kuuta?
Joo joo... Vaikka en sillätavalla usko, että mitään tapahtuu, mutta JOS jotain nyt tapahtuu, tulee aika mukava synttärilahja :'D
Tonza133 kirjoitti:Zipuli kirjoitti:hhmm : ) aika kivaa, kun mulla on synttärit 14 päivä :'D
Tätä kuuta?
Zipuli kirjoitti:Tonza133 kirjoitti:Zipuli kirjoitti:hhmm : ) aika kivaa, kun mulla on synttärit 14 päivä :'D
Tätä kuuta?
Joo joo... Vaikka en sillätavalla usko, että mitään tapahtuu, mutta JOS jotain nyt tapahtuu, tulee aika mukava synttärilahja :'D
Aqua vitae kirjoitti:Tuli aika helkkarin tykki ennätys tänään. Tuota ei ihan heti ohiteta...
Aqua vitae kirjoitti:Mitäs lorveksit täällä homehtumassa päivät läpeensä...
Aqua vitae kirjoitti:Ei muuta kommenttia, mutta arvelluttava tekstinpätkä tuo kyllä oli.... (<----- 4 pistettä!!)
Tässä yritettiin kai känniörvellystopicciakin joskus, mutta ei onnistunut. Jätä nämä sinne mielikuvitustopiccin, jookos?
Aqua vitae kirjoitti:Yayy!
Onnea Wespalle ja Hurmeelle syntymäpäivien johdosta!
*tapu tapu*
Ninyo kirjoitti:Voi kiesus, olen nyt ollut jo 2 päivää navetalla ja olisi vielä tämä ilta ja huominen päivä. Väsyttää niiiiin pirusti. On tullut herättyä joka aamu 5. Siellä se viikonloppu sitten menikin...
Wespa kirjoitti:Tuli nukuttua 14 tuntia (n. aamu viidestä n. ilta seitsemään). Nyt on olo vähän tokkurainen ja outo. Ihan kun pää olisi jonkinlaisen sumun sisällä ja ajatus ei luista normaalin tapaan. Taustalla soiva musiikki tuntuu vievän osan ajatustehosta ja täten häiritsee mm. kirjoittamista... No eiköhän olo tästä kohene, kun syön jotain. Taisi eilinen viihteelläolokin vaikuttaa tähän.
Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa