Wespa kirjoitti:Haluan viedä keskustelua nyt vähän eri suuntaan.
Eli oletteko nähneet tai kokeneet mitään outoa tämän 14.10 lähestyessä?
WM_ kirjoitti:Tiia, oletko tarkemmin katsonut niitä lappuja? Laita toki tänne jos haluat
Tiia kirjoitti:WM_ kirjoitti:Tiia, oletko tarkemmin katsonut niitä lappuja? Laita toki tänne jos haluat
Oon mä jälkeenpäin ne vanhemmat lukenu, mut noi mitä eilen niin en oo.
En edes ehkä uskaltais pistää tänne niitä tai mihinkään muualle, jotkut ihmiset alkais ajattelemaan varmaan et keksin kaiken omasta päästä, mut en. Mua pelotti viimekin yönä, enkä saanu edes kunnolla nukuttua. Joten tää nyt meni tähän taas et aamulla väsytti niin paljon, etten voinu mennä kouluun.
ReZoOo kirjoitti:Hei onks kellää muilla kokemuksii tästä "ajan nopeutumisesta" lähiakoina. Ku itellä ainaki on tää viikko tuntunu et ei oo kerenny mitää oikee tekee. Ja kuten tuolla -->
http://paranormaaliblogi.wordpress.com/ ... /#comments
pohdiskeltiin, että vanhuudella olis vaikutusta niin ite oon 15v joten ei vanhuudesta ainakaan johu.
Joillaki on taas ollu muistikatkoksia, en tosin itekkää muista viikosta paljo mitää, mut tiiä sit onko se jotenki outoo/epänormaalia (?)
E: Eli siis olisikohan tällä tapahtumalla jokin yhteys näihin juttuihin(?)
------------------------
E2:Tiia kirjoitti:WM_ kirjoitti:Tiia, oletko tarkemmin katsonut niitä lappuja? Laita toki tänne jos haluat
Oon mä jälkeenpäin ne vanhemmat lukenu, mut noi mitä eilen niin en oo.
En edes ehkä uskaltais pistää tänne niitä tai mihinkään muualle, jotkut ihmiset alkais ajattelemaan varmaan et keksin kaiken omasta päästä, mut en. Mua pelotti viimekin yönä, enkä saanu edes kunnolla nukuttua. Joten tää nyt meni tähän taas et aamulla väsytti niin paljon, etten voinu mennä kouluun.
No kyllä mä luulen, että täällä sen verran on järkeviä ihmisiä, ettei moista sattuisi. Uskoisin ainakin näin
Dala kirjoitti:Tiia, pystyisitkö yksärillä laittamaan jotain niitä automaattikirjoituksiasi? Kiinnostaisi kovasti.
Tiia kirjoitti:Dala kirjoitti:Tiia, pystyisitkö yksärillä laittamaan jotain niitä automaattikirjoituksiasi? Kiinnostaisi kovasti.
Voin pistää ehkäpä tänäiltana tai sunnuntaina koska huomenna olen Helsingissä. Teksti on aika sotkuista koska käsi tärisi kun pelotti, joten ajattelin eka lukaista ne ja sitten kirjottaa puhtaaksi uudelle paperille, että olis niitä helpompi lukea.
Tiia kirjoitti:Dala kirjoitti:Tiia, pystyisitkö yksärillä laittamaan jotain niitä automaattikirjoituksiasi? Kiinnostaisi kovasti.
Voin pistää ehkäpä tänäiltana tai sunnuntaina koska huomenna olen Helsingissä. Teksti on aika sotkuista koska käsi tärisi kun pelotti, joten ajattelin eka lukaista ne ja sitten kirjottaa puhtaaksi uudelle paperille, että olis niitä helpompi lukea.
Tiia kirjoitti:Wespa kirjoitti:Haluan viedä keskustelua nyt vähän eri suuntaan.
Eli oletteko nähneet tai kokeneet mitään outoa tämän 14.10 lähestyessä?
Näin tässä viime viikonloppuna sateenkaaren, jossa ei ollu toista päätä. Samana yönä taisin nähdä UFOn taivaalla. Olen kenties saanut tässä automaattikirjoitusta, koska en muista tekstejä jälkeenpäin ja on pitäny nukkua valot päällä, koska on pelottanu. Nyt ne tekstit on tuolla laatikonpiilossa. Sen voin mainita, että niissä luki jotain revontulista kun jälkeenpäin vähän niitä vilkasin.
Tunnen itteni jotenkin enemmän stressaantuneeks, mut samalla toisaalta jotenkin niin täynnä rakkautta olevaks. Jotenkin sellanen käsittämätön olo.. Viimeyönä yritin kokeilla ruumiistairtautumista, ei ihan onnistunut, sain päähän taas joltakin puhetta, se kuulu vaan oikeassa korvassa :S, en muista enää kyllä mitään, mutta eiköhän kaiken muista kun on sen aika.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa