Jaarno kirjoitti:Kuulostaa omassa päässä ihan naurettavalta. "Varjoihmiset." Sanon kerrankin ihan suoraan että pelkkä harha! Ihmisen aivot pyrkivät tekemään kaikesta jotain tuttua.
Ali G- kirjoitti:kyllähän ne näytti, mutta ihmisen aivothan pyrkivät piirtämään ihmisen kasvot jokaiselle paikalle
Ali G- kirjoitti:kyllähän ne näytti, mutta ihmisen aivothan pyrkivät piirtämään ihmisen kasvot jokaiselle paikalle

Kerroin siitä äitille, niin sen mielestä se oli suojelusenkeli. Oli mikä tahansa, se sopii minusta tuohon wikipedian kuvaukseen että näkyy tumma varjo yleensä silmäkulmassa vilahtavan. Ei voi kun kiittää herätyksestä, olisin muuten myöhästyny kokeesta ja se ei ois ollu kiva juttu
 Kerroin siitä äitille, niin sen mielestä se oli suojelusenkeli. Oli mikä tahansa, se sopii minusta tuohon wikipedian kuvaukseen että näkyy tumma varjo yleensä silmäkulmassa vilahtavan. Ei voi kun kiittää herätyksestä, olisin muuten myöhästyny kokeesta ja se ei ois ollu kiva juttu 
Tonza133 kirjoitti:Pelkkiä harhoja. Ihmisellä kun on luonnollinen taipumus nähdä kaikessa ihmishahmo.

viltsu kirjoitti:Joskus isällä kun olin katsoin yläkerran ikkunasta takapihalle(klo 22)näin että joku tummahahmo seisoskelisi liiterin nurkalla. Kun räpäytin silmiäni se oli poissa. Luultavasti harha.

Ali G- kirjoitti:viltsu kirjoitti:Joskus isällä kun olin katsoin yläkerran ikkunasta takapihalle(klo 22)näin että joku tummahahmo seisoskelisi liiterin nurkalla. Kun räpäytin silmiäni se oli poissa. Luultavasti harha.
Oootko ihan varma että oli varjo-ihminen, ettei vaan Men in black!
Gitarre kirjoitti:Ali G- kirjoitti:viltsu kirjoitti:Joskus isällä kun olin katsoin yläkerran ikkunasta takapihalle(klo 22)näin että joku tummahahmo seisoskelisi liiterin nurkalla. Kun räpäytin silmiäni se oli poissa. Luultavasti harha.
Oootko ihan varma että oli varjo-ihminen, ettei vaan Men in black!
Huoh -.-' Voisi lopettaa tuollaisen tyhmän viisastelun, vaikuttaa vain täysin viestien keräilyltä....
 ... KISS MY ASS.
 ... KISS MY ASS.  .. Ei toi ollut viisastelua
 .. Ei toi ollut viisastelua  , jos voisi olla ihan oikeasti olla tottakin
 , jos voisi olla ihan oikeasti olla tottakin 
Palaa sivulle “Parapsykologia”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa