Sitte menin kotio, ja siinä oli kaikkea, ja sitte kun iskä väitti että ei kummituksia ole oikeasti olemassa, ni joku videokasetti alko leijumaan sillei nätisti meidän eessä. Minä hymyilen siinä ku aurinko ja sanon iskälle että aijjaa ei vai. Sitte aloin lukemaan jotain parapsykologian monistenippua jonka tungin cdsoittimeen jonka jälkeen alko näkymään parapsykologinen selostus, ja selostajana oli Jeesus. Herätessä oli vähän... Outo olo
 Sitte menin kotio, ja siinä oli kaikkea, ja sitte kun iskä väitti että ei kummituksia ole oikeasti olemassa, ni joku videokasetti alko leijumaan sillei nätisti meidän eessä. Minä hymyilen siinä ku aurinko ja sanon iskälle että aijjaa ei vai. Sitte aloin lukemaan jotain parapsykologian monistenippua jonka tungin cdsoittimeen jonka jälkeen alko näkymään parapsykologinen selostus, ja selostajana oli Jeesus. Herätessä oli vähän... Outo olo  
 ) oli uusi opettaja, ja opettajana oli itse Hitler!
 ) oli uusi opettaja, ja opettajana oli itse Hitler!
 Sitten siellä laiturilla, josta laiva lähti, oli vieressä uppoava paatti, joka oli täynnä jotain mustalaisia säätimet kädessä sanoen "ei me mitään tehty..." ja tuli pien venematka, jonka toisessa päässä oli taas tällänen mustalaislaiva, uppoava. En muista, miten, mutta jouduin Mika Linnamäen kanssa jonnekkin isommalle laivalle, ja Mika huutaa mulle "äkkiä tänne", jne. Sitten laivaan hyppää jotain spurguja jotka käy puukottelemaan. Tämän jälkeen koko seikkailusta tulee jonkinlainen videopeli, ja niistä spurguista on tullut jonkin sortin ninjoja. Uni loppui, kun pyörin huimaa vauhtia niin että päätä pyörrytti
  Sitten siellä laiturilla, josta laiva lähti, oli vieressä uppoava paatti, joka oli täynnä jotain mustalaisia säätimet kädessä sanoen "ei me mitään tehty..." ja tuli pien venematka, jonka toisessa päässä oli taas tällänen mustalaislaiva, uppoava. En muista, miten, mutta jouduin Mika Linnamäen kanssa jonnekkin isommalle laivalle, ja Mika huutaa mulle "äkkiä tänne", jne. Sitten laivaan hyppää jotain spurguja jotka käy puukottelemaan. Tämän jälkeen koko seikkailusta tulee jonkinlainen videopeli, ja niistä spurguista on tullut jonkin sortin ninjoja. Uni loppui, kun pyörin huimaa vauhtia niin että päätä pyörrytti 

Turvamiehet saattoivat minua, mutta aina kun yritimme päästä hissillä viidenteen, se liukui ohi seiskaan tai kolmanteen kerrokseen monta kertaa. Sitten karjuin että nyt riittää ja hissi meni kiltisti oikeaan paikkaan. Kentällä oli monta konetta ja niiden vieressä oli valkoiset kyltit joissa luki aina mihin kone on menossa. Siellä oli kaikenmaailman Haitit ja Tahitit ja yhdessä kyltissä luki Ananas. Aloin unessa miettiä kiukkuisena että mitä helvetin pelleilyä tämä nyt, ei varmasti ole olemassa paikkaa nimeltä Ananas. Sitten leijuin oikeaan koneeseen poikaystäväni viereen koneen seinän läpi ja lentokone lähti pystysuoraan ylöspäin ja katselin ikkunasta punaisia peltoja. Aamulla kyllä tuli naurettua melkoisesti.
 Turvamiehet saattoivat minua, mutta aina kun yritimme päästä hissillä viidenteen, se liukui ohi seiskaan tai kolmanteen kerrokseen monta kertaa. Sitten karjuin että nyt riittää ja hissi meni kiltisti oikeaan paikkaan. Kentällä oli monta konetta ja niiden vieressä oli valkoiset kyltit joissa luki aina mihin kone on menossa. Siellä oli kaikenmaailman Haitit ja Tahitit ja yhdessä kyltissä luki Ananas. Aloin unessa miettiä kiukkuisena että mitä helvetin pelleilyä tämä nyt, ei varmasti ole olemassa paikkaa nimeltä Ananas. Sitten leijuin oikeaan koneeseen poikaystäväni viereen koneen seinän läpi ja lentokone lähti pystysuoraan ylöspäin ja katselin ikkunasta punaisia peltoja. Aamulla kyllä tuli naurettua melkoisesti.Palaa sivulle “Henkiset asiat”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa